Η Ελλάδα βρίσκεται στην 28η θέση της παγκόσμιας κατάταξης χωρών που θεωρούνται οι καλύτερες για το 2018 βάσει μιας σειράς κριτηρίων, όπως η αντίληψη για αυτές στο εξωτερικό, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους, οι εντυπώσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του εμπορίου, οι επενδύσεις, ο τουρισμός και η επίδρασή τους σε διεθνείς οικονομίες.
Αυτό εξάγεται από σχετική κατάταξη 80 χωρών από όλο τον κόσμο που διαμόρφωσε το US News σε νέα έκθεσή του για τις Καλύτερες Χώρες του 2018. Η έκθεση βασίσθηκε σε έρευνα σε δείγμα 21.000 ανθρώπων από όλο τον κόσμο, οι οποίοι ανέφεραν τους συσχετισμούς, στην αντίληψή τους, ενός χαρακτηριστικού με μία χώρα.
Η χώρα μας κατάφερε φέτος να βελτιώσει τη θέση της ανεβαίνοντας από τη θέση 29 που κατείχε στην περυσινή κατάταξη, στηριζόμενη κυρίως στην πολιτιστική κληρονομιά της και πολύ λιγότερο στο επιχειρηματικό της περιβάλλον.
Η θέση 28 είναι η συνιστώσα των εξής επιδόσεων της χώρας: Σημειώνει ιδιαίτερα υψηλά σκορ στο στοιχείο της Πολιτιστικής Κληρονομιάς (3η θέση), της Περιπέτειας (5η θέση) και της Επίδρασης του Πολιτισμού της (15η θέση).
Ακολουθούν χαμηλότερα στην ελληνική κατάταξη οι αντιλήψεις για την Ελλάδα περί Υποκίνησης (24η), Υπηκοότητας (25η) και ποιότητας ζωής (29η) ενώ ακόμα χαμηλότερα βρίσκονται οι αντιλήψεις για την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα (35η), την Ισχύ (52η) και Ευκαιριών για Δραστηριοποίηση των Επιχειρήσεων (55η).
Στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης των καλύτερων χωρών για το 2018 βρέθηκε η Ελβετία και ακολουθεί ο Καναδάς, η Γερμανία και το Ην. Βασίλειο. Αντίθετα, η Αλγερία ήταν η 80η χώρα.
Οι 80 χώρες που κατάφεραν να κερδίσουν θέση στην κατάταξη απαιτούνταν να ήταν ανάμεσα στις 100 κορυφαίες χώρες όσον αφορά το ΑΕΠ το 2015 ή 2014 (Παγκόσμια Τράπεζα), ανάμεσα στις 150 κορυφαίες στο δείκτη Ανθρώπινης Ανάπτυξης κατά τα ίδια έτη, στις 100 κορυφαίες όσον αφορά τις ροές άμεσων ξένων επενδύσεων το 2014 ή το 2013 (Ηνωμένα Έθνη) και στις 100 πρώτες σε διεθνείς τουριστικές εισπράξεις το 2014 ή στις διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2013 (Παγκόσμια Τράπεζα).
Δείτε την κατάταξη...