Η διάσταση της life style πλευράς της Πάρου, της Σερίφου, της Μήλου και της Αστυπάλαιας πρόκειται να αναδειχθεί στις αγορές της Αυστρίας και της Αυστραλίας, στο πλαίσιο δημοσιογραφικού ταξιδιού που είναι ήδη σε εξέλιξη, έπειτα από πρόσκληση δύο έγκριτων δημοσιογράφων που εξειδικεύονται στον τομέα αυτό.
Πρόκειται για την κυρία Ελευθεριάδου, η οποία δραστηριοποιείται εδώ και 7 χρόνια στην Αυστρία και συνεργάζεται με το site www.theviennesegirl.com καθώς και με σημαντικά Μέσα Ενημέρωσης , όπως το BBC NEWS και το Condé Nast Traveler και με εταιρείες, όπως Tiffany & Co, Swarovski, Dolce & Gabbana, CHANEL, FENDI, L'Oréal Vichy, Samsung, Nespresso, ξενοδοχεία Sacher, Austrian Airlines, Air France και άλλα. Το site έχει 63.6k followers στο instagram και 3.442 στο facebook. Η κυρία Ελευθεριάδου συνεργάζεται στενά και με το Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας.
Η κυρία Πωλίνα Παρασκευοπούλου αρθρογραφεί στο greekcitytimes.com, ένα leading lifestyle site στην Αυστραλία για την Ελλάδα, το οποίο έχει μεγάλο κοινό από Έλληνες και φιλέλληνες απ' όλο τον κόσμο (173k fb followers). Εκεί γράφει για μόδα και προτείνει προορισμούς στην Ελλάδα καθώς και στο www.lavienblog.com (6k Followers).
Την οργάνωση ανέλαβαν οι Δήμοι των νησιών σε συνεργασία με την MTC GROUP. Στην ανακοίνωση της εταιρίας συμβούλων αναφέρεται ότι η επιλογή των προορισμών έγινε με τη λογική ότι κάθε ένας από αυτούς έχει κάτι, όχι μόνο ξεχωριστό, αλλά και διαφορετικό να δείξει στο επιλεκτικό κοινό στο οποίο απευθύνονται τα συγκεκριμένα Μέσα Ενημέρωσης. Σε αυτή τη βάση, οργανώθηκε και το πρόγραμμα της επίσκεψης με κριτήρια την αρχιτεκτονική ,τα χωριά, τη γραφικότητα, τις παραλίες και τη γαστρονομία κάθε περιοχής.