O οργανισμός Brand USA, ο επίσημος οργανισμός προβολής των Ηνωμένων Πολιτειών στο εξωτερικό, παρουσίασε τη νέα παγκόσμια τουριστική καμπάνια “America the Beautiful”, τη μεγαλύτερη και πιο ολοκληρωμένη προσπάθειά του μέχρι σήμερα. Η καμπάνια έκανε το ντεμπούτο της στο πλαίσιο της Brand USA Travel Week U.K. & Europe, που πραγματοποιείται για έβδομη χρονιά και φέρνει σε επαφή αμερικανικούς προορισμούς με κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες και μέσα ενημέρωσης από 20 χώρες.
Η ανακοίνωση έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία ο διεθνής τουρισμός συνεχίζει να ενισχύει σημαντικά την αμερικανική οικονομία. Από την αρχή του έτους έως τον Ιούλιο, οι εξαγωγές ταξιδιών και τουρισμού ανήλθαν στα 147 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2% σε ετήσια βάση. Η δαπάνη αυτή αναμένεται να αποφέρει 39,6 δισ. δολάρια σε ομοσπονδιακούς φόρους έως το τέλος του έτους, να στηρίξει εκατομμύρια θέσεις εργασίας και να συμβάλει σε συνολική οικονομική επίδραση 551 δισ. δολαρίων το 2025.
Η καμπάνια έρχεται σε καίρια χρονική στιγμή, καθώς η Brand USA στοχεύει να αξιοποιήσει τη δυναμική που έχει δημιουργηθεί και να ενισχύσει περαιτέρω την ανάπτυξη ενόψει του 2026, χρονιάς-ορόσημο για τις ΗΠΑ με αφορμή το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου (FIFA World Cup), τα 250 χρόνια από την ίδρυση της χώρας, και τα 100 χρόνια του Route 66.
Μια νέα εποχή για την τουριστική προβολή των ΗΠΑ
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Brand USA, Fred Dixon, δήλωσε:
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες παραμένουν ο κορυφαίος διεθνής προορισμός για ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων, χάρη στη μοναδικότητα και την ποικιλία των εμπειριών τους. Με την “America the Beautiful” προσκαλούμε τον κόσμο να ανακαλύψει ξανά την Αμερική με νέους και συναρπαστικούς τρόπους, ενώ προετοιμαζόμαστε για μια δεκαετία μεγάλων γεγονότων που θα ενισχύσουν τον διεθνή τουρισμό και την οικονομία.»
Η καμπάνια “America the Beautiful” σηματοδοτεί μια νέα στρατηγική προσέγγιση για τον οργανισμό. Επικεντρώνεται λιγότερο στα «προϊόντα» και περισσότερο στους ανθρώπους, στις ιστορίες και στον πολιτισμό που κάνουν τις Ηνωμένες Πολιτείες ξεχωριστές.
Η επικεφαλής μάρκετινγκ της Brand USA, Leah Chandler, σημείωσε:
«Η καμπάνια διηγείται την ιστορία της Αμερικής πιο δυναμικά και πιο ανθρώπινα από ποτέ. Με συνδυασμό δημιουργικής αφήγησης και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε τους ταξιδιώτες να βιώσουν την Αμερική — όχι απλώς να την επισκεφθούν.»
Παγκόσμια απήχηση και ψηφιακή καινοτομία
Έρευνες σε 10 διεθνείς αγορές δείχνουν ότι η “America the Beautiful” έχει ισχυρή συναισθηματική απήχηση, με 72% των ερωτηθέντων να εκφράζονται θετικά και 67% να δηλώνουν αυξημένη επιθυμία να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ.
Η καμπάνια θα προβληθεί σε εννέα βασικές αγορές — Αργεντινή, Αυστραλία, Βραζιλία, Ινδία, Ιρλανδία, Ιαπωνία, Μεξικό, Νότια Κορέα και Ηνωμένο Βασίλειο — μέσα από τηλεοπτικά, ψηφιακά και κοινωνικά μέσα, στοχεύοντας ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες, φυσιολατρικά ταξίδια, πολυτελή διαμονή και πολιτιστικές ανακαλύψεις.
Κεντρικό εργαλείο της πρωτοβουλίας αποτελεί το νέο AmericaTheBeautiful.com, μια πλατφόρμα με τεχνολογία AI που προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις, διαδραστικούς χάρτες και εργαλεία δημιουργίας ταξιδιωτικών προγραμμάτων σε οκτώ γλώσσες.
Brand USA Travel Week: Η καρδιά των διεθνών συνεργασιών
Η Brand USA Travel Week έχει καθιερωθεί ως κεντρικός θεσμός για την ενίσχυση των σχέσεων με την τουριστική αγορά και τα διεθνή ΜΜΕ. Φέτος, περίπου 900 εκπρόσωποι συμμετέχουν σε τέσσερις ημέρες επαγγελματικών συναντήσεων, συζητήσεων ηγεσίας και εκπαιδευτικών δράσεων.
Η επιτυχία του θεσμού στην Ευρώπη οδηγεί πλέον στη διεθνή του επέκταση, με προγραμματισμένες διοργανώσεις στην Ινδία (Ιανουάριος 2026) και στη Νότια Αμερική (Μάρτιος 2026).
Νέες συνδέσεις και εμπειρίες στις ΗΠΑ
Η Brand USA παρουσίασε επίσης το ενημερωμένο “What’s New in the USA”, που αναδεικνύει νέες εμπειρίες και ξενοδοχειακά ανοίγματα σε όλη τη χώρα.
Από την άνοιξη του 2026, νέες απευθείας πτήσεις θα συνδέουν:
- το Λονδίνο με το Σεντ Λούις (British Airways),
- το Δουβλίνο με το Ράλεϊ-Ντάραμ (Aer Lingus),
- τη Ρώμη με το Σιάτλ (Alaska Airlines και Delta Air Lines),
ενώ η United Airlines θα προσθέσει δρομολόγια από Μπάρι, Γλασκώβη και Σαντιάγο ντε Κομποστέλα προς Νιούαρκ.
Με την “America the Beautiful”, η Brand USA επιχειρεί να ξανασυστήσει την Αμερική στον κόσμο — όχι μόνο ως προορισμό, αλλά ως εμπειρία, ιστορία και πολιτισμό που αξίζει να βιώσει κανείς.






