Τουρισμός | Πώς το TikTok μπορεί να φέρει πελατεία στα τουριστικά καταλύματα
Τα ταξίδια είναι εξαιρετικά δημοφιλές θέμα στο TikTok. Το hashtag #Travel έχει 165 δισεκατομμύρια προβολές, και το ενδιαφέρον συνεχίζει να εκτοξεύεται, με τις προβολές ταξιδιωτικού περιεχομένου παγκοσμίως στο TikTok να διπλασιάζονται το 2022 σε σχέση με έναν χρόνο πριν.
Aυτό υπογραμμίζει η Hannah Bennett, Travel Lead στην TikTok, σε συνέντευξη που έδωσε στους συνεργάτες της Booking.com. Η κυρία Bennett, στην ενδιαφέρουσα συνέντευξη, που αναδημοσιεύει το Tornos News, εξηγεί πώς οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων μπορούν να επωφεληθούν από την αλληλεπίδρασή τους με χρήστες της πλατφόρμας που ενδιαφέρονται για ταξίδια.
Διαβάστε τι λέει....
- Αρχικά, πόσο δημοφιλές είναι το ταξιδιωτικό περιεχόμενο στο TikTok
Hannah: Τα ταξίδια είναι εξαιρετικά δημοφιλές θέμα στο TikTok. Το hashtag #Travel έχει 165 δισεκατομμύρια προβολές, και το ενδιαφέρον συνεχίζει να εκτοξεύεται, με τις προβολές ταξιδιωτικού περιεχομένου παγκοσμίως στο TikTok να διπλασιάζονται το 2022 σε σχέση με έναν χρόνο πριν.
Νομίζω πως αυτά τα μεγέθη αποτελούν έκπληξη για ορισμένα άτομα που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ το TikTok. Μερικές φορές, οι μη χρήστες θεωρούν ότι το περιεχόμενο είναι μόνο χορός και lip-sync, αλλά στην πραγματικότητα η εμπειρία του κάθε χρήστη στο TikTok είναι μοναδική.
Η πλατφόρμα βλέπει ποια είδη περιεχομένου σάς ενδιαφέρουν και προβάλλει περισσότερα από αυτά σε εσάς. Αν σας αρέσουν τα lip-sync, θα βλέπετε lip-sync. Αν όμως προτιμάτε το ταξιδιωτικό περιεχόμενο, θα βλέπετε περισσότερο ταξιδιωτικό περιεχόμενο.
- Τι είδους περιεχόμενο παρακολουθούν οι λάτρεις των ταξιδιών στο TikTok;
Hannah: Πολλοί κάνουν περιήγηση απλώς για να αποδράσουν από την πραγματικότητα. Μπορεί να είναι ένα βροχερό βράδυ Τρίτης και να κάθονται στο σπίτι τους, αλλά το TikTok τούς δίνει τη δυνατότητα να «μεταφερθούν» σε μια παραλία στο Μεξικό ή στα στενά της Μαδρίτης.
Υπάρχουν όμως και πιο ενεργοί τρόποι για να αλληλεπιδράσουν οι καταναλωτές με το περιεχόμενο. Μάλιστα, το TikTok χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο ως μηχανή αναζήτησης από χρήστες που θέλουν να πάρουν ιδέες για ταξιδιωτικούς προορισμούς, να βρουν έξυπνες συμβουλές για τα ταξίδια τους ή να δουν κάποιο συγκεκριμένο κατάλυμα. Για παράδειγμα, οι πιθανοί ταξιδιώτες μπορεί να βρουν ένα βίντεο όπου κάποιος εισέρχεται στο λόμπι ενός καταλύματος που τους ενδιαφέρει, για να ελέγξουν αν οι φωτογραφίες στον ιστοχώρο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μια αφοσιωμένη κοινότητα ανθρώπων που στρέφεται στο TikTok για να δει ταξιδιωτικό περιεχόμενο, και η οποία είναι πάντα πρόθυμη να ακούσει τι έχουν να της πουν οι εταιρείες που θέλουν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα.
- Πώς μπορούν οι πάροχοι καταλυμάτων να χρησιμοποιήσουν το TikTok ως εργαλείο για την εμπορική τους ταυτότητα;
Hannah: Οι λάτρεις του TikTok επισκέπτονται το TikTok για να διασκεδάσουν, όποια και αν είναι η πηγή της διασκέδασής τους.
Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες του TikTok δεν έχουν πρόβλημα να δουν περιεχόμενο από εταιρείες και δεν το προσπερνούν αυτόματα. Πολλοί, μάλιστα, ενδιαφέρονται να ακούσουν τι έχει να τους πει μια εταιρεία, ακόμη και αν είναι νέα και λιγότερο γνωστή στον χώρο. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που η Kantar κατατάσσει το TikTok στην κορυφή ή κοντά στην κορυφή της λίστας σχετικά με την αξία των διαφημίσεων (ad equity) εδώ και τρεις συνεχείς χρονιές, αναγνωρίζοντας ότι οι χρήστες είναι δεκτικοί στο περιεχόμενο που προέρχεται από εταιρείες.
Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η αυθεντικότητα. Κάποτε, οι παραδοσιακοί «travel influencers» ανέβαζαν πολύ προσεγμένα βίντεο, πολυτελείς παραλίες κ.λπ., αλλά η αλήθεια είναι πως τα ταξίδια αρέσουν σχεδόν σε όλους και μπορεί να σημαίνουν διαφορετικά πράγματα για τον καθένα.
Επιπλέον, χάρη στον σχεδιασμό της πλατφόρμας του TikTok, οι χρήστες μπορούν να βλέπουν το όνομα και το λογότυπο της εταιρείας καθώς παρακολουθούν ένα βίντεο, ώστε να ξέρουν ότι πρόκειται για «διαφήμιση», και έτσι δεν χρειάζεται να εμφανίζεται παντού η επωνυμία στο ίδιο το βίντεο.
Αν μπορείτε να προβάλετε την εταιρεία σας με αυθεντικό και προσιτό τρόπο, τότε πιθανότατα το κοινό θα είναι δεκτικό σε αυτά που έχετε να του πείτε.
- Άρα, δεν απευθύνεται μόνο σε μεγαλύτερες εταιρείες;
Hannah: Όχι, φυσικά! Εννοείται ότι υπάρχουν πολλές μεγάλες εταιρείες στο TikTok, αλλά επειδή η πλατφόρμα βασίζεται στο περιεχόμενο και όχι στο δίκτυο κάθε χρήστη, το περιεχόμενό σας είναι πιθανό να προβληθεί στα κατάλληλα άτομα τη σωστή στιγμή χωρίς να χρειάζεται να έχετε εκατομμύρια ακολούθους. Έτσι, αποτελεί ιδανική ευκαιρία τόσο για τις μικρότερες εταιρείες όσο και για τα ανεξάρτητα καταλύματα.
Επίσης, δεν χρειάζονται ούτε πολλά χρήματα ούτε ιδιαίτερες δεξιότητες. Η ποιότητα της κάμερας ενός συνηθισμένου κινητού τηλεφώνου είναι τις περισσότερες φορές υπεραρκετή, ενώ μπορείτε να τραβήξετε βίντεο και να το επεξεργαστείτε απευθείας στην εφαρμογή χωρίς να απαιτείται κανένα άλλο λογισμικό.
Το θέμα είναι και πάλι η αυθεντικότητα. Είναι αυτό που συχνά αποκαλούμε «lo-fi». Δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλής ποιότητας, αλλά δεν χρειάζεται να είναι και αψεγάδιαστο.
- Πώς μπορούν οι συνεργάτες μας από τον κλάδο των καταλυμάτων να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο TikTok;
Hannah: Η συμβουλή μου είναι απλώς να κατεβάσουν την εφαρμογή και να περιηγηθούν για λίγη ώρα στο περιεχόμενο. Εξετάστε τις τρέχουσες ταξιδιωτικές τάσεις, δείτε τι είδους περιεχόμενο κυκλοφορεί, βρείτε τι σας αρέσει και τι όχι, και αναρωτηθείτε γιατί.
Με αυτόν τον τρόπο, σύντομα θα αρχίσετε να αντιλαμβάνεστε τι μπορεί να ωφελήσει την εμπορική σας ταυτότητα. Εξάλλου, η ενασχόληση με το TikTok περιλαμβάνει σε μεγάλο βαθμό την ενσωμάτωσή σας στην κοινότητα.
Οι διαφημίσεις σας δεν θα πρέπει να βασίζονται στο «κάντε κράτηση τώρα», αλλά να προσφέρουν στα άτομα που ίσως σκέφτονται να ταξιδέψουν μέσα στους επόμενους έξι μήνες έναν λόγο για να επιλέξουν το κατάλυμά σας.
Μια άλλη αποτελεσματική πρακτική μπορεί να είναι η συνεργασία με υπάρχοντες, καταξιωμένους δημιουργούς περιεχομένου. Οι άνθρωποι αυτοί είναι εξοικειωμένοι με το τι θέλει το κοινό, και το κοινό μπορεί επίσης να τους γνωρίζει. Ξέρουν τι λειτουργεί και τι όχι, και είναι ενημερωμένοι για τις τάσεις και για το πώς μπορεί κανείς να τις αξιοποιήσει. Έτσι, αν αποφασίσετε να πληρώσετε για να επωφεληθείτε από τις γνώσεις τους, μπορούν να βγουν και οι δυο πλευρές κερδισμένες.
- Τι γίνεται με τη δημοσίευση περιεχομένου; Έχετε κάποια συμβουλή;
Hannah: Λόγω της φύσης της πλατφόρμας, είναι σχεδόν αδύνατο να αναφέρω συγκεκριμένους «κανόνες». Το θέμα είναι να γνωρίζετε ποια επιθυμείτε να είναι η εμπορική σας ταυτότητα και ποιους επισκέπτες θέλετε να προσελκύσετε. Για παράδειγμα, κάποιοι χρησιμοποιούν το χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό για να επιτύχουν, ενώ άλλοι προτιμούν να προσφέρουν «αποκλειστικές πληροφορίες».
Αν πρέπει να δώσω μία συμβουλή, όμως, είναι αυτή: τολμήστε το. Κάντε μια δημοσίευση. Δείτε αν λειτουργεί. Μάθετε από αυτήν. Δημοσιεύστε ξανά.
Ακούω συνέχεια εταιρείες να μου αναφέρουν ότι σχεδίαζαν κάποια δημοσίευση για εβδομάδες και αυτή τελικά απέτυχε, ενώ μια γρήγορη ανάρτηση που φτιάχτηκε σε πέντε λεπτά από κάποια ομάδα που εξειδικεύεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημείωσε τεράστια επιτυχία.
Το θέμα είναι να είστε ευέλικτοι και να περιμένετε λίγο (τουλάχιστον έξι μήνες περίπου) για να αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα.
- 1) Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο
- 2) Η Airbnb λανσάρει την υπηρεσία «co-host», επιτρέποντας στους οικοδεσπότες να προσλαμβάνουν άλλους οικοδεσπότες
- 3) Χειμερινή έκδοση της Airbnb | Δίκτυο Συνοικοδεσποτών για τη διαχείριση ακινήτων
- 4) Η Αθήνα 5η πιο κορεσμένη πόλη στον κόσμο σε βραχυχρόνιες μισθώσεις – 16 καταχωρήσεις ανά 1.000 κατοίκους
30/10 07:30
30/10 07:26
Δήμος Γορτυνίας: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικών ενισχύσεων Καταδυτικού Τουρισμού
29/10 15:14
29/10 14:43
29/10 13:56
Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο
29/10 13:50
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ.
29/10 13:43
H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας
29/10 13:37
29/10 12:32
Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας...
29/10 12:30
Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS
29/10 10:00
Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development
29/10 09:52
29/10 09:47
Περιφέρεια Κρήτης | Προβολή της Κρήτης στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου
29/10 09:18
29/10 08:59
29/10 07:26
Μη έγκριση αυθαίρετης υπόγειας πισίνας στη μελέτη ανέγερσης 5άστερου ξενοδοχείου στην Ίο
29/10 07:25
Δήμος Μετεώρων: Διαγωνισμός εκμίσθωσης για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος
29/10 07:22
ΕΟΤ: Tαξίδι εξοικείωσης στην Πελοπόννησο για Σέρβους τουριστικούς πράκτορες
29/10 07:18
28/10 11:56
28/10 11:15
Ξενοδοχεία | Μελέτη: Γιατί οι κριτικές χωρίς λέξεις δίνουν υψηλότερη βαθμολογία
28/10 07:23
Συμμαχία American Hotel & Lodging Association και Procure Impact για την αξιοπρέπεια στην εργασία
27/10 22:03
Τι λέει το υπουργείο Τουρισμού για το κατάλυμα στο Λιμνοχώρι Αμυνταίου και τη δηλητηρίαση πελατών
27/10 15:29
Η αναβίωση του Κολοσσού της Ρόδου εγχείρημα με όραμα ειρήνης στη Μεσόγειο | Γιώργος Μπαρμπούτης
27/10 14:10
Ξενοδοχεία | 35 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του Athenaeum InterContinental
27/10 12:16
27/10 12:10
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Σήμα πιστοποίησης για τα βιώσιμα ξενοδοχεία
27/10 07:08
Καρπενήσι | Δημοπρασία για εκμίσθωση ξενώνα στην πλατεία της Κοινότητας Ανιάδας
27/10 07:05
26/10 16:36
26/10 16:00
Mέλη της ΕΛΙΜΕ τα Λιμενικά Ταμεία Καλύμνου, Λήμνου, Ναυπλίου και Πρέβεζας
26/10 11:00
E.Ξ. Ρόδου | Συζήτηση των μελών για τα προβλήματα στην περιοχή Λίνδου και Νότιας Ρόδου
26/10 07:38
Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο για τον Κρητικό τρόπο ζωής στο Ηράκλειο
26/10 06:34
ΕΟΤ | Πρόσκληση για τις θέσεις του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Δ.Σ.
25/10 14:33
25/10 13:37
Η χωροθέτηση μαρινών, ιδιαίτερα σε περιοχές που είναι πιο αναγκαίες, θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη
25/10 12:39
25/10 12:33
25/10 12:19
ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 9μηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2024
25/10 12:08
Πάνω από 4.000 συμμετοχές από 28 χώρες σε 63 δράσεις στο Navarino Challenge 2024
25/10 11:26
Συνάντηση CLIA- Μητσοτάκη: Συνεργασία για τη βιώσιμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα
25/10 11:02
25/10 10:20
25/10 10:06
25/10 07:36
25/10 07:30
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Ψήφισμα για τα προβλήματα των εργαζομένων στα ξενοδοχεία και τον τουρισμό
25/10 07:29
Δήμος Ναυπακτίας: Κατά της ανάπτυξης υπεράκτιου Αιολικού Πάρκου στον Πατραϊκό Κόλπο
25/10 07:22
Ο αναπληρωτής CEO της Attica Group Διονύσης Θεοδωράτος επίτιμος δημότης Πάτμου
24/10 18:27
24/10 16:13
Costa Cruises: Ακυρώνονται προγραμματισμένες προσεγγίσεις κρουαζιέρας στη Σαντορίνη το 2025
24/10 14:46
Επιμελητήριο Ηρακλείου: Νέα πρόταση χρηματοδότησης για το καταδυτικό πάρκο στη Σταλίδα
24/10 14:09
Το ΑΙ θα μεταμορφώσει την εμπειρία των καταναλωτών έως το 2035
24/10 14:06
Ά. Γκερέκου: Το TUI Futureshapers Greece αντανακλά τις κοινές αξίες για βιώσιμο τουρισμό
24/10 13:49
ETC: Αυξημένη διάθεση των Ευρωπαίων για ταξίδια το φθινόπωρο-χειμώνα | Το 5% επιλέγει Ελλάδα
24/10 13:49
24/10 12:55
24/10 12:30
Πρόστιμο 50 εκατ. δολ. στην American Airlines για κακομεταχείριση ατόμων με ειδικές ανάγκες
24/10 12:27
Eurowings: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο και Πρέβεζα το καλοκαίρι του 2025
24/10 12:06
Transavia France: Νέα σύνδεση Μασσαλία – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
24/10 11:51
TUI: Δύο Ελληνικά νησιά στους 5 δημοφιλέστερους φθινοπωρινούς προορισμούς για τους Σουηδούς
24/10 11:42
Ερμιόνη: Πρώτη πτήση της Hellenic Seaplanes πάνω από την Πελοποννησιακή Ριβιέρα
24/10 11:22
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Χρηματοδότηση σε 234 επενδυτικά σχέδια ΜμΕ
24/10 11:15
Η Ελλάδα προβάλλεται ως προορισμός τουρισμού περιπέτειας στη βρετανική αγορά
24/10 11:03
24/10 10:23
24/10 07:38
Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών
24/10 07:36
24/10 07:31
24/10 07:29
24/10 07:27
Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού
23/10 19:11
Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό
23/10 17:03
Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025
23/10 16:39
Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
23/10 15:55
Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν
23/10 15:11
23/10 14:58
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"
23/10 14:14
Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ
23/10 13:57
CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
23/10 13:02
Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025
23/10 12:48
Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"
23/10 12:39
23/10 12:32
23/10 12:00
23/10 11:27
Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο
23/10 10:55
Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς
23/10 10:23
23/10 07:16
23/10 07:14
Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας
23/10 07:11
ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις
23/10 07:06
23/10 07:01
22/10 19:04
22/10 18:13
ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα
22/10 16:16
Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία
22/10 15:28
Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις
22/10 14:26
22/10 14:01
22/10 13:37
22/10 13:33
22/10 13:32
Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development
Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο
H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ.
Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας...
Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS
ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 9μηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2024
Μη έγκριση αυθαίρετης υπόγειας πισίνας στη μελέτη ανέγερσης 5άστερου ξενοδοχείου στην Ίο
Ξενοδοχεία | Μελέτη: Γιατί οι κριτικές χωρίς λέξεις δίνουν υψηλότερη βαθμολογία
Περιφέρεια Κρήτης | Προβολή της Κρήτης στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου
Συμμαχία American Hotel & Lodging Association και Procure Impact για την αξιοπρέπεια στην εργασία
ΕΟΤ: Tαξίδι εξοικείωσης στην Πελοπόννησο για Σέρβους τουριστικούς πράκτορες
Δήμος Μετεώρων: Διαγωνισμός εκμίσθωσης για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος
Η αναβίωση του Κολοσσού της Ρόδου εγχείρημα με όραμα ειρήνης στη Μεσόγειο | Γιώργος Μπαρμπούτης
Η χωροθέτηση μαρινών, ιδιαίτερα σε περιοχές που είναι πιο αναγκαίες, θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη
( 0 )