Τουρισμός | Πώς το TikTok μπορεί να φέρει πελατεία στα τουριστικά καταλύματα

Τουρισμός | Πώς το TikTok μπορεί να φέρει πελατεία στα τουριστικά καταλύματα

Τα ταξίδια είναι εξαιρετικά δημοφιλές θέμα στο TikTok. Το hashtag #Travel έχει 165 δισεκατομμύρια προβολές, και το ενδιαφέρον συνεχίζει να εκτοξεύεται, με τις προβολές ταξιδιωτικού περιεχομένου παγκοσμίως στο TikTok να διπλασιάζονται το 2022 σε σχέση με έναν χρόνο πριν.

Aυτό υπογραμμίζει η Hannah Bennett, Travel Lead στην TikTok, σε συνέντευξη που έδωσε στους συνεργάτες της Booking.com. Η κυρία Bennett, στην ενδιαφέρουσα συνέντευξη, που αναδημοσιεύει το Tornos News, εξηγεί πώς οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων μπορούν να επωφεληθούν από την αλληλεπίδρασή τους με χρήστες της πλατφόρμας που ενδιαφέρονται για ταξίδια.

Διαβάστε τι λέει....

  • Αρχικά, πόσο δημοφιλές είναι το ταξιδιωτικό περιεχόμενο στο TikTok

Hannah: Τα ταξίδια είναι εξαιρετικά δημοφιλές θέμα στο TikTok. Το hashtag #Travel έχει 165 δισεκατομμύρια προβολές, και το ενδιαφέρον συνεχίζει να εκτοξεύεται, με τις προβολές ταξιδιωτικού περιεχομένου παγκοσμίως στο TikTok να διπλασιάζονται το 2022 σε σχέση με έναν χρόνο πριν.

Νομίζω πως αυτά τα μεγέθη αποτελούν έκπληξη για ορισμένα άτομα που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ το TikTok. Μερικές φορές, οι μη χρήστες θεωρούν ότι το περιεχόμενο είναι μόνο χορός και lip-sync, αλλά στην πραγματικότητα η εμπειρία του κάθε χρήστη στο TikTok είναι μοναδική.

Η πλατφόρμα βλέπει ποια είδη περιεχομένου σάς ενδιαφέρουν και προβάλλει περισσότερα από αυτά σε εσάς. Αν σας αρέσουν τα lip-sync, θα βλέπετε lip-sync. Αν όμως προτιμάτε το ταξιδιωτικό περιεχόμενο, θα βλέπετε περισσότερο ταξιδιωτικό περιεχόμενο.

  • Τι είδους περιεχόμενο παρακολουθούν οι λάτρεις των ταξιδιών στο TikTok;

Hannah: Πολλοί κάνουν περιήγηση απλώς για να αποδράσουν από την πραγματικότητα. Μπορεί να είναι ένα βροχερό βράδυ Τρίτης και να κάθονται στο σπίτι τους, αλλά το TikTok τούς δίνει τη δυνατότητα να «μεταφερθούν» σε μια παραλία στο Μεξικό ή στα στενά της Μαδρίτης.

Υπάρχουν όμως και πιο ενεργοί τρόποι για να αλληλεπιδράσουν οι καταναλωτές με το περιεχόμενο. Μάλιστα, το TikTok χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο ως μηχανή αναζήτησης από χρήστες που θέλουν να πάρουν ιδέες για ταξιδιωτικούς προορισμούς, να βρουν έξυπνες συμβουλές για τα ταξίδια τους ή να δουν κάποιο συγκεκριμένο κατάλυμα. Για παράδειγμα, οι πιθανοί ταξιδιώτες μπορεί να βρουν ένα βίντεο όπου κάποιος εισέρχεται στο λόμπι ενός καταλύματος που τους ενδιαφέρει, για να ελέγξουν αν οι φωτογραφίες στον ιστοχώρο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μια αφοσιωμένη κοινότητα ανθρώπων που στρέφεται στο TikTok για να δει ταξιδιωτικό περιεχόμενο, και η οποία είναι πάντα πρόθυμη να ακούσει τι έχουν να της πουν οι εταιρείες που θέλουν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα.

  • Πώς μπορούν οι πάροχοι καταλυμάτων να χρησιμοποιήσουν το TikTok ως εργαλείο για την εμπορική τους ταυτότητα;

Hannah: Οι λάτρεις του TikTok επισκέπτονται το TikTok για να διασκεδάσουν, όποια και αν είναι η πηγή της διασκέδασής τους.

Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες του TikTok δεν έχουν πρόβλημα να δουν περιεχόμενο από εταιρείες και δεν το προσπερνούν αυτόματα. Πολλοί, μάλιστα, ενδιαφέρονται να ακούσουν τι έχει να τους πει μια εταιρεία, ακόμη και αν είναι νέα και λιγότερο γνωστή στον χώρο. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που η Kantar κατατάσσει το TikTok στην κορυφή ή κοντά στην κορυφή της λίστας σχετικά με την αξία των διαφημίσεων (ad equity) εδώ και τρεις συνεχείς χρονιές, αναγνωρίζοντας ότι οι χρήστες είναι δεκτικοί στο περιεχόμενο που προέρχεται από εταιρείες.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η αυθεντικότητα. Κάποτε, οι παραδοσιακοί «travel influencers» ανέβαζαν πολύ προσεγμένα βίντεο, πολυτελείς παραλίες κ.λπ., αλλά η αλήθεια είναι πως τα ταξίδια αρέσουν σχεδόν σε όλους και μπορεί να σημαίνουν διαφορετικά πράγματα για τον καθένα.

Επιπλέον, χάρη στον σχεδιασμό της πλατφόρμας του TikTok, οι χρήστες μπορούν να βλέπουν το όνομα και το λογότυπο της εταιρείας καθώς παρακολουθούν ένα βίντεο, ώστε να ξέρουν ότι πρόκειται για «διαφήμιση», και έτσι δεν χρειάζεται να εμφανίζεται παντού η επωνυμία στο ίδιο το βίντεο.

Αν μπορείτε να προβάλετε την εταιρεία σας με αυθεντικό και προσιτό τρόπο, τότε πιθανότατα το κοινό θα είναι δεκτικό σε αυτά που έχετε να του πείτε.

  • Άρα, δεν απευθύνεται μόνο σε μεγαλύτερες εταιρείες;

Hannah: Όχι, φυσικά! Εννοείται ότι υπάρχουν πολλές μεγάλες εταιρείες στο TikTok, αλλά επειδή η πλατφόρμα βασίζεται στο περιεχόμενο και όχι στο δίκτυο κάθε χρήστη, το περιεχόμενό σας είναι πιθανό να προβληθεί στα κατάλληλα άτομα τη σωστή στιγμή χωρίς να χρειάζεται να έχετε εκατομμύρια ακολούθους. Έτσι, αποτελεί ιδανική ευκαιρία τόσο για τις μικρότερες εταιρείες όσο και για τα ανεξάρτητα καταλύματα.

Επίσης, δεν χρειάζονται ούτε πολλά χρήματα ούτε ιδιαίτερες δεξιότητες. Η ποιότητα της κάμερας ενός συνηθισμένου κινητού τηλεφώνου είναι τις περισσότερες φορές υπεραρκετή, ενώ μπορείτε να τραβήξετε βίντεο και να το επεξεργαστείτε απευθείας στην εφαρμογή χωρίς να απαιτείται κανένα άλλο λογισμικό.

Το θέμα είναι και πάλι η αυθεντικότητα. Είναι αυτό που συχνά αποκαλούμε «lo-fi». Δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλής ποιότητας, αλλά δεν χρειάζεται να είναι και αψεγάδιαστο.

  • Πώς μπορούν οι συνεργάτες μας από τον κλάδο των καταλυμάτων να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο TikTok;

Hannah: Η συμβουλή μου είναι απλώς να κατεβάσουν την εφαρμογή και να περιηγηθούν για λίγη ώρα στο περιεχόμενο. Εξετάστε τις τρέχουσες ταξιδιωτικές τάσεις, δείτε τι είδους περιεχόμενο κυκλοφορεί, βρείτε τι σας αρέσει και τι όχι, και αναρωτηθείτε γιατί.

Με αυτόν τον τρόπο, σύντομα θα αρχίσετε να αντιλαμβάνεστε τι μπορεί να ωφελήσει την εμπορική σας ταυτότητα. Εξάλλου, η ενασχόληση με το TikTok περιλαμβάνει σε μεγάλο βαθμό την ενσωμάτωσή σας στην κοινότητα. 

Οι διαφημίσεις σας δεν θα πρέπει να βασίζονται στο «κάντε κράτηση τώρα», αλλά να προσφέρουν στα άτομα που ίσως σκέφτονται να ταξιδέψουν μέσα στους επόμενους έξι μήνες έναν λόγο για να επιλέξουν το κατάλυμά σας.

Μια άλλη αποτελεσματική πρακτική μπορεί να είναι η συνεργασία με υπάρχοντες, καταξιωμένους δημιουργούς περιεχομένου. Οι άνθρωποι αυτοί είναι εξοικειωμένοι με το τι θέλει το κοινό, και το κοινό μπορεί επίσης να τους γνωρίζει. Ξέρουν τι λειτουργεί και τι όχι, και είναι ενημερωμένοι για τις τάσεις και για το πώς μπορεί κανείς να τις αξιοποιήσει. Έτσι, αν αποφασίσετε να πληρώσετε για να επωφεληθείτε από τις γνώσεις τους, μπορούν να βγουν και οι δυο πλευρές κερδισμένες.

  • Τι γίνεται με τη δημοσίευση περιεχομένου; Έχετε κάποια συμβουλή;

Hannah: Λόγω της φύσης της πλατφόρμας, είναι σχεδόν αδύνατο να αναφέρω συγκεκριμένους «κανόνες». Το θέμα είναι να γνωρίζετε ποια επιθυμείτε να είναι η εμπορική σας ταυτότητα και ποιους επισκέπτες θέλετε να προσελκύσετε. Για παράδειγμα, κάποιοι χρησιμοποιούν το χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό για να επιτύχουν, ενώ άλλοι προτιμούν να προσφέρουν «αποκλειστικές πληροφορίες».

Αν πρέπει να δώσω μία συμβουλή, όμως, είναι αυτή: τολμήστε το. Κάντε μια δημοσίευση. Δείτε αν λειτουργεί. Μάθετε από αυτήν. Δημοσιεύστε ξανά.

Ακούω συνέχεια εταιρείες να μου αναφέρουν ότι σχεδίαζαν κάποια δημοσίευση για εβδομάδες και αυτή τελικά απέτυχε, ενώ μια γρήγορη ανάρτηση που φτιάχτηκε σε πέντε λεπτά από κάποια ομάδα που εξειδικεύεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημείωσε τεράστια επιτυχία.

Το θέμα είναι να είστε ευέλικτοι και να περιμένετε λίγο (τουλάχιστον έξι μήνες περίπου) για να αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 22/11 07:51

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για το ξενοδοχείο Candia Park Village

  2. 22/11 06:48

    Επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ για νέα ξενοδοχεία στο Βελιγράδι

  3. 22/11 06:47

    Δήμος Μεγίστης: Πρόταση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  4. 22/11 06:45

    Αύξηση 20% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου Liszt Ferenc της Βουδαπέστης

  5. 22/11 06:43

    Αυστρία: Προς κατάρρευση η αγορά νέων κατοικιών

  6. 21/11 19:01

    Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024

  7. 21/11 18:56

    «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;

  8. 21/11 18:14

    Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024

  9. 21/11 16:47

    Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών

  10. 21/11 16:26

    Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA

  11. 21/11 16:17

    ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων

  12. 21/11 15:37

    Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025

  13. 21/11 14:44

    Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο

  14. 21/11 14:43

    Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025

  15. 21/11 14:30

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο

  16. 21/11 14:12

    ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις

  17. 21/11 13:57

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού

  18. 21/11 12:54

    Celestyal | Προσφορές Black Friday - κρουαζιέρες 7 διανυκτερεύσεων από €359

  19. 21/11 12:43

    Φλωρεντία: Ο Δεκάλογος των "Όχι" για τη διαχείριση του υπερτουρισμού - Στο στόχαστρο (και) οι βραχυχρόνιες μισθώσεις

  20. 21/11 12:42

    ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. αφίξεις στα τουριστικά καταλύματα τον Σεπτέμβριο

  21. 21/11 12:11

    Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας | Η Ελλάδα δεν είναι μόνο τουριστικός προορισμός. Eίναι μια γιορτή για τις αισθήσεις...

  22. 21/11 11:41

    Βαρκελώνη: Παράνομη η απαγόρευση των Airbnb; Καταγγελία στην ΕΕ από τον ευρωπαϊκό φορέα EHHA

  23. 21/11 11:02

    Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής

  24. 21/11 10:32

    Βρετανικός τουρισμός | Oι αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και η γαστρονομία είναι το κλειδί για το 2025

  25. 21/11 10:10

    Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;

  26. 21/11 06:58

    Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  27. 21/11 06:56

    Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2.500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία

  28. 21/11 06:54

    Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα

  29. 21/11 06:52

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο

  30. 21/11 06:50

    Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  31. 20/11 17:17

    “Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  32. 20/11 17:13

    Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων

  33. 20/11 16:48

    H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού

  34. 20/11 15:36

    Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024

  35. 20/11 15:21

    Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν

  36. 20/11 15:14

    Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ

  37. 20/11 14:58

    Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700

  38. 20/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν

  39. 20/11 14:00

    Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  40. 20/11 13:38

    Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025

  41. 20/11 12:53

    Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο

  42. 20/11 12:01

    Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025

  43. 20/11 11:49

    EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025

  44. 20/11 11:25

    SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά

  45. 20/11 11:21

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 18,8 δισ. ευρώ οι εισπράξεις στο 9μηνο (+4,1%), +9,3% οι αφίξεις

  46. 20/11 11:00

    Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia

  47. 20/11 10:28

    O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.

  48. 20/11 10:14

    Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;

  49. 20/11 07:10

    Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας

  50. 20/11 07:07

    Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  51. 20/11 07:01

    Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη

  52. 20/11 06:59

    Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού

  53. 19/11 17:32

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ

  54. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  55. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  56. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  57. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  58. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  59. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  60. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  61. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  62. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  63. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  64. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  65. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  66. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  67. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  68. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  69. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  70. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  71. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  72. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  73. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  74. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  75. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  76. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  77. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  78. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  79. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  80. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  81. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  82. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  83. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  84. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  85. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  86. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  87. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  88. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  89. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  90. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  91. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  92. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  93. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  94. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  95. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  96. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  97. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  98. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  99. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  100. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια