BRATIS
Sponsored ByBRATIS

Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

Η εξειδικευμένη, στην ξενοδοχειακή σήμανση, ομάδα της εταιρείας bratti hotel signage, μιλάει στην Hotelier Academy για το πολύ επιτυχημένο case study του EverEden Resort που λειτούργησε πρόσφατα στην Αττική, και μας αναλύει όλα τα στάδια που θα πρέπει να ακολουθεί η ιδανική προδιαγραφή της σήμανσης ενός Ξενοδοχείου.

H διαδικασία σήμανσης ενός ξενοδοχείου αποτελεί μια ιδιαίτερα συνθέτη διαδικασία, καθώς ο σκοπός της δεν είναι απλά η τοποθέτηση «πινακίδων» στην πρόσοψη του ξενοδοχείου και στις πόρτες των δωματίων, αλλά η καθοδήγηση των επισκεπτών του καταλύματος σε όλους τους χώρους και τα facilities, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους σε αυτό. Από τη στιγμή, λοιπόν, που η σήμανση ξενοδοχείου έχει έναν τόσο σημαντικό σκοπό, είναι λογικό να απαιτεί και μια ενδελεχή προδιαγραφή, καθώς και την εμπλοκή διαφόρων επαγγελματιών που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του καταλύματος (concept maker, interior designer/αρχιτέκτονα, γραφίστα, εταιρεία κατασκευής και τοποθέτησης πινακίδων κ.λπ.).

Στα πάνω από πενήντα χρόνια εμπειρίας της στο χώρο της επαγγελματικής σήμανσης, και διαθέτοντας απόλυτη εξειδίκευση στο κομμάτι των ξενοδοχείων, η εταιρεία bratti έχει συνεργαστεί με όλες τις κατηγορίες επαγγελματιών που εμπλέκονται στην προδιαγραφή της σήμανσης για ένα τουριστικό κατάλυμα, και έχει ολοκληρώσει έναν σημαντικό αριθμό από μεγαλύτερα και μικρότερα hotel projects.

Ανάμεσα στα πιο πρόσφατα ολοκληρωμένα έργα της εταιρείας, το EverEden Resort στην Αττική ξεχωρίζει όχι μόνο για το άρτιο τελικό του αποτέλεσμα, αλλά και για την απόλυτα σωστή προδιαγραφή της σήμανσης και την ομαλή διαδικασία κατασκευής και τοποθέτησης των πινακίδων σε όλους τους χώρους του καταλύματος. Στη συγκεκριμένη συνέντευξη, θέσαμε μια σειρά ερωτήσεων στην ομάδα της εταιρείας bratti hotel signage, μέσω των οποίων λάβαμε μια πιο πλήρη και σφαιρική άποψη για την όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε αλλά και το πώς τελικά οδηγηθήκαμε σε ένα τόσο άρτιο αποτέλεσμα από όλες τις απόψεις.

Ξεκινώντας την συζήτησή μας, θα θέλαμε να μας μιλήσετε για τη σημασία που έχει η σωστή διαδικασία προδιαγραφής μια ξενοδοχειακής σήμανσης, όχι μόνο στα στάδια του σχεδιασμού και της κατασκευής των πινακίδων, αλλά και στην τελική εμπειρία του ταξιδιώτη, ο οποίος θα διαμείνει στο κατάλυμα για μερικές ημέρες.

Είναι σημαντικό η διαδικασία της ξενοδοχειακής σήμανσης να γίνει σωστά, ώστε να μπορέσει να εισπράξει ο πελάτης που έρχεται για πρώτη φορά στο κατάλυμα και θα μείνει λίγες μέρες, τη σημασία και την προσοχή που δίνει ο ξενοδόχος σε εκείνον. Αυτό το δείχνει προσέχοντας κάθε λεπτομέρεια στο χώρο, ακόμη και τις πινακίδες σήμανσης. Οι πινακίδες σήμανσης, εκτός από την ενημέρωση και την καθοδήγηση των επισκεπτών, πρέπει να προκαλούν το ενδιαφέρον τους και να συμβάλουν κι αυτές στη συνολική εμπειρία που λαμβάνουν.

Αυτό, μπορεί να γίνει σωστά μόνο όταν συνεργαστούν όλοι όσοι εμπλέκονται στο σχεδιασμό του ξενοδοχείου, δηλαδή o concept maker, ο αρχιτέκτονας, ο interior designer, ο αρχιτέκτονας φωτισμού, ο αρχιτέκτονας τοπίου, ο ξενοδόχος, ο διευθυντής του ξενοδοχείου και, φυσικά, ο μελετητής της σήμανσης του ξενοδοχείου.

Οι προδιαγραφές των πινακίδων, εκτός από το αισθητικό κομμάτι, θα πρέπει να καλύπτουν τις εκάστοτε ανάγκες του καταλύματος και κατασκευαστικά, προκειμένου να μη φθείρονται στις δύσκολες καιρικές συνθήκες της Ελλάδας. Εκτός αυτού, η σωστή και προσεκτική τοποθέτησή τους αποτελεί ακόμη έναν καθοριστικό παράγοντα για τη σωστή σήμανση του ξενοδοχείου.

Το κατάλληλο σημείο έναρξης της μελέτης σήμανσης είναι μετά την ολοκλήρωση της αρχιτεκτονικής μελέτης και πριν την έναρξη των εργασιών κατασκευής

Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι είναι πολλοί οι επαγγελματίες που ιδανικά θα πρέπει να εμπλακούν στη διαδικασία προδιαγραφής και μελέτης μια ξενοδοχειακής σήμανσης. Στην περίπτωση του EverEden, με ποιους επαγγελματίες και γραφεία συνεργαστήκατε και πόσο αρμονική ήταν η συνεργασία τόσο της δικής σας εταιρείας με τον κάθε τρίτο συνεργάτη, όσο και των ίδιων των συνεργατών μεταξύ τους; 

Η διαδικασία του σχεδιασμού και της μελέτης σήμανσης του EverEden ήταν μια ιδανική περίπτωση για το γραφείο μας. Αυτό οφείλεται στην άψογη συνεργασία που είχαμε με τον Διευθυντή του ξενοδοχείου EverEden, κο Άλκη Παναγόπουλο, ο οποίος είχε βαθιά γνώση των αναγκών του ξενοδοχείου αλλά και ισχυρή άποψη και αποφασιστικότητα, με αποτέλεσμα να μην χρονοτριβεί σε ασήμαντες λεπτομέρειες. Αξίζει, μάλιστα, να αναφέρουμε, ότι στα 50 χρόνια λειτουργίας μας, αυτό έχει συμβεί μόνο με 3 διευθυντές ξενοδοχείων!

Ο επόμενος σημαντικός συνεργάτης μας σε αυτό το Project, ήταν ο αρχιτέκτονας του έργου κος Ηλίας Παπανικολάου από το γραφείο Elastic Architects. H καθοδήγηση και οι παρατηρήσεις του ήταν ουσιαστικές και βοήθησαν να βγει ένα καλό αποτέλεσμα χωρίς καθυστερήσεις στην εξέλιξη του σχεδιασμού της μελέτης. Σε μόνο 3 συναντήσεις είχαμε καταλήξει και γνωρίζαμε ακριβώς τι θα κάνουμε για την ολοκλήρωση ενός τόσο μεγάλου έργου. 

Για μια σωστή συνεργασία, είναι σημαντικό οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη του έργου, να είναι γνώστες του αντικειμένου, να έχουν άποψη και να παίρνουν γρήγορα τις αποφάσεις.

Καθώς η σήμανση ξενοδοχείου είναι, τελικά, ένα αρκετά σύνθετο θέμα, αντιλαμβανόμαστε ότι απαιτεί και τον απαραίτητο χρόνο προκειμένου να προδιαγραφεί και να εκτελεστεί σωστά. Ποιος ήταν ο συνολικός χρόνος που απαιτήθηκε στην περίπτωση του EverEden; Και, με βάση την εμπειρία σας, ποιο πιστεύετε ότι είναι το κατάλληλο σημείο έναρξης της προδιαγραφής της σήμανσης, προκειμένου να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία έγκαιρα;

Η σήμανση ενός ξενοδοχείου είναι πράγματι ένα σύνθετο και σημαντικό ζήτημα. Για αυτόν τον λόγο δεν πρέπει να αφήνεται για την τελευταία στιγμή. Δυστυχώς, τις περισσότερες φορές, οι πελάτες μάς καλούν ένα μήνα πριν την έναρξη λειτουργίας του ξενοδοχείου, με αποτέλεσμα όλοι όσοι συνεργαζόμαστε για τη σήμανση να πρέπει να βιαζόμαστε προκειμένου να προλάβουμε — και αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση σώφρον. Πολλές από τις ιδέες μας τις απορρίπτουμε λόγω έλλειψης χρόνου, καθώς είναι αδύνατον να ξεκινήσουμε επιπλέον εργασίες όταν όλα είναι σχεδόν έτοιμα, όπως τα δάπεδα, οι τοιχοποιίες, οι παροχές ρεύματος κ.τ.λ.

Το κατάλληλο σημείο έναρξης της μελέτης σήμανσης είναι μετά την ολοκλήρωση της αρχιτεκτονικής μελέτης και πριν την έναρξη των εργασιών κατασκευής.

Στην περίπτωση του Ever Eden χρειαστήκαμε 6 εβδομάδες, γιατί όπως προαναφέραμε ήταν μια ιδανική περίπτωση. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, παρουσιάσαμε δυο προτάσεις για τον σχεδιασμό των πινακίδων, από τις οποίες επιλέχθηκε η πρώτη. Ορίσαμε τα σημεία τοποθέτησης για κάθε πινακίδα, τα κείμενα που θα αναγράφονται σε αυτές, καθώς και τα κατασκευαστικά σχέδια που απαιτούνται για να μπορεί να εφαρμοστεί η μελέτη σήμανσης.

 

Η σωστή σήμανση ενός ξενοδοχείου, παίζει καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη, αφού τον καθοδηγεί και τον διευκολύνει για ό,τι χρειάζεται κατά τη διάρκεια της παραμονής του σε αυτό. Πιστεύετε ότι στην περίπτωση του EverEden ο στόχος αυτός επετεύχθη; Ποιος ήταν ακριβώς ο ρόλος του interior designer στην όλη διαδικασία και πόσο πολύ λήφθηκε υπ´ όψιν το ζήτημα του guest experience;

Ναι, πιστεύω ότι το καταφέραμε. Στόχος μας ήταν να ενημερώσουμε και να καθοδηγήσουμε με τις πινακίδες μας τους επισκέπτες από την άφιξη τους στο Resort μέχρι να φτάσουν στο δωμάτιό τους και να μπορούν εύκολα και άμεσα να βρουν όλες τις παροχές που προσφέρει το EverEden. Επιπλέον, αυτό που ήταν σημαντικό για εμάς που σχεδιάζαμε τη μελέτη σήμανσης, ήταν οι πινακίδες να συμβάλλουν και αυτές στην εμπειρία του πελάτη, δείχνοντάς του ότι ακόμα και αυτές είναι προσεγμένες, κατασκευασμένες από ποιοτικά υλικά και αποκλειστικά σχεδιασμένες για το συγκεκριμένο Resort, δείχνοντας τον χώρο οργανωμένο και προσθέτοντας αξία στο Ξενοδοχείο.

Αυτό το καταφέραμε μέσω της συνεργασίας του γραφείου μας με τον interior designer κο Ηλία Παπανικολάου από τους Elastic Architects. Η καθοδήγηση και οι παρατηρήσεις του στις προτάσεις μας ήταν ουσιαστικές. Είναι πολύ σημαντικό να συνεργάζονται αρμονικά όσοι εμπλέκονται σε ένα έργο, διότι μόνο με αυτόν τον τρόπο θα φτιάξουν κάτι που θα αρέσει στον τελικό αποδέκτη, τον πελάτη. Επίσης, όπως έχω ήδη αναφέρει, πολύ σημαντική ήταν και η συμβολή του διευθυντή του EverEden κου Άλκη Παναγόπουλου στο ζήτημα του guest experience, αντικειμένου στο οποίο είναι γνώστης.

Το EverEden αποτελεί ένα resort που εκτείνεται σε μια αρκετά μεγάλη έκταση, με τα βασικά του facilities (πισίνες, εστιατόρια κ.λπ.) να βρίσκονται διασκορπισμένα σε διάφορα σημεία. Ποιες ήταν οι ιδιαίτερες προκλήσεις που είχατε να αντιμετωπίσετε λόγω της χωροταξίας και του landscape του καταλύματος και ποιες λύσεις βρήκατε για αυτές;

Οι προκλήσεις ήταν πολλές και, όπως προανέφερα, θέλαμε να καθοδηγήσουμε τους πελάτες από την κεντρική πύλη του Resort κατά την άφιξή τους μέχρι το δωμάτιό τους, αλλά και από το δωμάτιο σε όλες τις παροχές του Resort. Στο EverEden αυτό έπρεπε να γίνει επί 3 φορές, αφού διαθέτει 3 διαφορετικά κτίρια με δωμάτια (EverAlfa, EverBeta, EverGamma). Πρωταρχικός στόχος ήταν να μπορεί ο πελάτης από οποιοδήποτε κτίριο κι αν διαμένει να βρει τα πολλά F&Β Outlets που διαθέτει, το Wellness Center, το θέατρο, τον παιδότοπο, τον κήπο με τα μεσογειακά φυτά, την οργανωμένη παραλία, τις 3 πισίνες εσωτερικού & εξωτερικού χώρου, το συνεδριακό κέντρο, τις αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, να περιηγηθεί στα μονοπάτια πεζοπορίας κ.ο.κ.

Η λύση που βρήκαμε ήταν να τοποθετήσουμε στους κεντρικούς κόμβους πινακίδες με τις βασικές παροχές, ώστε να μπορεί εύκολα ο επισκέπτης να κατανοήσει τη χωροταξική δομή του καταλύματος, και αμέσως μετά, στη συνέχεια της κάθε διαδρομής, να αναφέρουμε με περισσότερες λεπτομέρειες τα σημεία ενδιαφέροντος.

Δώσαμε έμφαση στα βασικά μηνύματα ενισχύοντάς τα με ετερόφωτο φωτισμό και με πιο εντυπωσιακό σχεδιασμό των πινακίδων αυτών.

 

 

Κλείνοντας, σε μια εποχή που όλα γίνονται σιγά-σιγά ψηφιακά, θεωρείτε ότι ο ‘παραδοσιακός’ τρόπος σήμανσης ενός ξενοδοχείου κινδυνεύει να αντικατασταθεί από οθόνες ή άλλα ψηφιακά μέσα; Ποιες προσπάθειες κάνετε σαν εταιρεία προκειμένου να παραμείνετε up-to-date με τις εξελίξεις της τεχνολογίας και των νέων τάσεων;

Όχι, δεν θεωρούμε ότι κινδυνεύει ο παραδοσιακός τρόπος σήμανσης από την ψηφιακή σήμανση. Η ψηφιακή σήμανση είναι πολύ ωραία όταν το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία σε όλες του τις λειτουργίες, όταν δηλαδή το concept είναι ένα smart ξενοδοχείο όπου όλα θα γίνονται ψηφιακά για τους λάτρεις της τεχνολογίας. Αυτό το concept όμως, δεν αρέσει σε όλους, οπότε πάντα θα υπάρχουν και πιο παραδοσιακές περιπτώσεις για να ζήσουν οι επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, αν οι πινακίδες είναι έξυπνα σχεδιασμένες, έχουν καλύτερο αποτέλεσμα στην εμπειρία του πελάτη.

Η εταιρεία μας, επειδή ακριβώς απευθύνεται σε κάθε τύπο ξενοδοχείου, παραμένει up-to-date και γι’ αυτόν τον λόγο κατασκευάζει ηλεκτρονικές πινακίδες δωματίων πολλαπλών ενεργειών με δικό της λογισμικό, υψηλής ποιότητας και αντοχής σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Επίσης, διαθέτει τον εικονικό βοηθό, ο οποίος αποτελεί τελευταίας τεχνολογίας ψηφιακή σήμανση και πρόκειται για τον πλέον εντυπωσιακό και αποτελεσματικό τρόπο προβολής μηνυμάτων για την ενημέρωση και καθοδήγηση του κοινού. Τέλος, η εταιρεία μας διαθέτει in-house τμήμα έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων και τεχνολογιών για θέματα φωτισμού, προβολής, ενημέρωσης και καθοδήγησης του κοινού.


bratti Hotel Signage 

+30 210 9656500, +30 210 8974496

info@bratti.eu

https://www.brattisign.gr/ 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

BRATIS
Επενδύσεις
  1. 21/11 14:12

    ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις

  2. 21/11 13:57

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού

  3. 21/11 12:54

    Celestyal | Προσφορές Black Friday - κρουαζιέρες 7 διανυκτερεύσεων από €359

  4. 21/11 12:43

    Φλωρεντία: Ο Δεκάλογος των "Όχι" για τη διαχείριση του υπερτουρισμού - Στο στόχαστρο (και) οι βραχυχρόνιες μισθώσεις

  5. 21/11 12:42

    ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. αφίξεις στα τουριστικά καταλύματα τον Σεπτέμβριο

  6. 21/11 12:11

    Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας | Η Ελλάδα δεν είναι μόνο τουριστικός προορισμός. Eίναι μια γιορτή για τις αισθήσεις...

  7. 21/11 11:41

    Βαρκελώνη: Παράνομη η απαγόρευση των Airbnb; Καταγγελία στην ΕΕ από τον ευρωπαϊκό φορέα EHHA

  8. 21/11 11:02

    Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής

  9. 21/11 10:32

    Βρετανικός τουρισμός | Oι αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και η γαστρονομία είναι το κλειδί για το 2025

  10. 21/11 10:10

    Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;

  11. 21/11 06:58

    Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  12. 21/11 06:56

    Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2.500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία

  13. 21/11 06:54

    Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα

  14. 21/11 06:52

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο

  15. 21/11 06:50

    Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  16. 20/11 17:17

    “Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  17. 20/11 17:13

    Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων

  18. 20/11 16:48

    H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού

  19. 20/11 15:36

    Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024

  20. 20/11 15:21

    Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν

  21. 20/11 15:14

    Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ

  22. 20/11 14:58

    Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700

  23. 20/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν

  24. 20/11 14:00

    Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  25. 20/11 13:38

    Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025

  26. 20/11 12:53

    Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο

  27. 20/11 12:01

    Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025

  28. 20/11 11:49

    EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025

  29. 20/11 11:25

    SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά

  30. 20/11 11:21

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 18,8 δισ. ευρώ οι εισπράξεις στο 9μηνο (+4,1%), +9,3% οι αφίξεις

  31. 20/11 11:00

    Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia

  32. 20/11 10:28

    O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.

  33. 20/11 10:14

    Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;

  34. 20/11 07:10

    Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας

  35. 20/11 07:07

    Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  36. 20/11 07:01

    Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη

  37. 20/11 06:59

    Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού

  38. 19/11 17:32

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ

  39. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  40. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  41. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  42. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  43. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  44. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  45. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  46. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  47. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  48. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  49. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  50. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  51. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  52. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  53. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  54. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  55. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  56. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  57. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  58. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  59. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  60. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  61. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  62. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  63. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  64. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  65. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  66. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  67. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  68. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  69. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  70. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  71. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  72. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  73. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  74. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  75. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  76. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  77. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  78. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  79. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  80. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  81. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  82. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  83. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  84. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  85. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  86. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  87. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  88. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  89. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  90. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  91. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  92. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  93. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  94. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  95. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  96. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  97. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  98. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  99. 15/11 10:39

    Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)

  100. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025