Sensory marketing | Η απόλυτη τάση στα ξενοδοχεία!

Sensory marketing | Η απόλυτη τάση στα ξενοδοχεία!

ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στον κόσμο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων εισήλθε ένα νέο είδος marketing, που ακούει στο όνομα, ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΙΚΟ MARKETING. Στηρίζεται στις βασικές αρχές της ψυχολογίας  και προσπαθεί να ‘κερδίσει’ τον καταναλωτή μέσω της επιρροής των πέντε αισθήσεων: ακοή, όραση, όσφρηση, αφή και γεύση. Οι 5 αισθήσεις επηρεάζουν καθοριστικά την καταναλωτική συμπεριφορά του ταξιδιωτικού κοινού και όχι μόνο, έχοντας τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τόσο θετική όσο και αρνητική προδιάθεση μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων. Στον ξενοδοχειακό κλάδο, το Πολύ αισθητικό Marketing μπορεί να εφαρμοστεί με ποικίλους τρόπους και να αναβαθμίσει σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία. 

ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στη σημερινή εποχή που οι άνθρωποι είναι απομονωμένοι στην ασφάλεια του σπιτιού τους και απορροφημένοι από την καθημερινότητα της εργασίας τους, είναι σημαντικό να δημιουργούμε χώρους, που θα προσφέρουν κάτι μοναδικό και οικείο. Με αυτό τον τρόπο το Πολύ αισθητικό Μάρκετινγκ (Sensory Marketing), δίνει τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα είναι σχεδόν αδύνατο να αντιγραφεί, καθώς ο συνδυασμός αρώματος και μουσικής είναι μοναδικός για κάθε κατάλυμα. 

Με τη χρήση του Sensory Marketing τα ξενοδοχεία, αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους, αποκτούν κύρος και φήμη, με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες να τα προτιμούν και να τα επιλέγουν συχνότερα.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Στον ξενοδοχειακό κλάδο, το Sensory Marketing,  βασίζεται στην ανάδειξη των αξίων, της προσωπικότητας και των χαρακτηριστικών των καταλυμάτων. Η διαδικασία επιλογής του κατάλληλου αρώματος και μουσικής, ξεκινά και καταλήγει στη βαθιά μελέτη τoυ brand μέσα από την ανάλυση του hotel concept.

Έρευνες αποδεικνύουν ότι ένας χώρος που αρωματίζεται σωστά και έχει και την κατάλληλη μουσική καταγράφεται θετικά στη μνήμη μας και ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ως εκ τούτου, όταν το άρωμα συναντά τη μουσική και οι δυο αυτές «δυνάμεις» συνδυαστούν αρμονικά, μπορούν να δημιουργήσουν το απόλυτο Brand identity και να αποτυπωθούν με τον πιο δυνατό και αποτελεσματικό τρόπο στο μυαλό και στην καρδιά των καταναλωτών. Η “Πολύ αισθητική” διαμόρφωση του περιβάλλοντος, ενισχύει τη βιωματική εμπειρία των ταξιδιωτών.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ SENSORY MARKETING

Η εφαρμογή του Sensory Marketing επιβάλλεται στο lobby, καθώς αποτελεί το πιο σημαντικό σημείο πρώτης επαφής του ταξιδιώτη με το ξενοδοχείο, μετά την κράτηση του και είναι η στιγμή που θα εξάγει τα πρώτα του συναισθήματα, σχετικά με την επιλογή του. Οι υπόλοιποι χώροι του καταλύματος όπως, οι χώροι F&B, δωμάτια, spa, χώροι διασκέδασης κ.α., μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες, μια μοναδική εμπειρία συναισθημάτων, παρατείνοντας την παραμονή τους σε αυτούς και προτρέποντάς τους να καταναλώσουν περισσότερο. Άρωμα σοκολάτας, μπισκότου, καφέ στα πρωινά ή σαμπάνια, καρύδα, brandy apple το βράδυ, σε αρμονικό συνδυασμό με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση, στους χώρους F&B μπορούν να δημιουργήσουν ένα άκρως διαδραστικό περιβάλλον, που θα εμπνέει ασφάλεια και οικειότητα στους ταξιδιώτες, οι οποίοι θα ικανοποιούν τις επιθυμίες τους κάθε στιγμή. Η ικανοποίηση αυτή θα αποτυπωθεί σε θετικές κριτικές, στα κοινωνικά μέσα αλλά και με την επιστροφή τους ξανά στο κατάλυμα, ως repeaters.

ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η συνολική εμπειρία που παρέχει ένα ξενοδοχείο είναι σίγουρα αυτό που απασχολεί τον ταξιδιώτη. To ‘Sensory Marketing’ αποτελεί μέρος του συνολικού marketing budget για τους ξενοδόχους, αφού αναγνωρίζουν τις προεκτάσεις που μπορεί να έχει η πρακτική εφαρμογή αρώματος και μουσικής στο ξενοδοχείο τους, τόσο σε επίπεδο αναβάθμισης του guest experience όσο και σε επίπεδο ενίσχυσης των εσωτερικών πωλήσεων (upselling). Επίσης, αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο το hotel experience του ταξιδιώτη, συνδέοντας τον περισσότερο με το brand. 

Η εμπειρία διαμονής του ταξιδιώτη, ενισχύεται με την κάθε λεπτομέρεια και η αίσθηση ενός ιδιαίτερου και ξεχωριστού αρώματος σε συνδυασμό με την κατάλληλη μουσική, είναι σίγουρο ότι θα τραβήξει την προσοχή του, λειτουργώντας ανακλητικά.

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Η εταιρεία MEGASYSTEMS, έχει παρουσία πάνω από 30 χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και σε άλλες επιχειρήσεις μέσω του Scent Marketing (οσφρητικό marketing). Μέσα από την εξέλιξή της και τις στρατηγικές συνεργασίες που διατηρεί τα τελευταία χρόνια, παρακολουθώντας ταυτόχρονα τις τάσεις της επιστήμης του Neuro-Marketing & της Ψυχολογίας, ενισχύει την εμπειρία των καταναλωτών/επισκεπτών προσθέτοντας και την αίσθηση της ακοής, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες για επιτυχημένες πωλήσεις, πιο βιωματικές εμπειρίες & πολλά ακόμα οφέλη τόσο για την επιχείρηση όσο και τον καταναλωτή.

To Sensory Marketing αποτελεί σήμερα, βασική δραστηριότητα της εταιρείας με επιτυχίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Κορυφαία brands & ξενοδοχεία, εμπιστεύονται τη νέα τάση στο marketing που φέρνει η Mega Systems με την πολυετή εμπειρία της, υψηλή τεχνογνωσία και σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/11 11:41

    Βαρκελώνη: Παράνομη η απαγόρευση των Airbnb; Καταγγελία στην ΕΕ από τον ευρωπαϊκό φορέα EHHA

  2. 21/11 11:02

    Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής

  3. 21/11 10:32

    Βρετανικός τουρισμός | Oι αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και η γαστρονομία είναι το κλειδί για το 2025

  4. 21/11 10:10

    Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;

  5. 21/11 06:58

    Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  6. 21/11 06:56

    Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2,500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία

  7. 21/11 06:54

    Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα

  8. 21/11 06:52

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο

  9. 21/11 06:50

    Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  10. 20/11 17:17

    “Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  11. 20/11 17:13

    Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων

  12. 20/11 16:48

    H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού

  13. 20/11 15:36

    Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024

  14. 20/11 15:21

    Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν

  15. 20/11 15:14

    Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ

  16. 20/11 14:58

    Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700

  17. 20/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν

  18. 20/11 14:00

    Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  19. 20/11 13:38

    Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025

  20. 20/11 12:53

    Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο

  21. 20/11 12:01

    Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025

  22. 20/11 11:49

    EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025

  23. 20/11 11:25

    SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά

  24. 20/11 11:21

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 18,8 δισ. ευρώ οι εισπράξεις στο 9μηνο (+4,1%), +9,3% οι αφίξεις

  25. 20/11 11:00

    Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia

  26. 20/11 10:28

    O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.

  27. 20/11 10:14

    Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;

  28. 20/11 07:10

    Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας

  29. 20/11 07:07

    Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  30. 20/11 07:01

    Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη

  31. 20/11 06:59

    Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού

  32. 19/11 17:32

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ

  33. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  34. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  35. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  36. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  37. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  38. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  39. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  40. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  41. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  42. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  43. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  44. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  45. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  46. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  47. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  48. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  49. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  50. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  51. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  52. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  53. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  54. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  55. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  56. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  57. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  58. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  59. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  60. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  61. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  62. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  63. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  64. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  65. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  66. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  67. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  68. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  69. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  70. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  71. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  72. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  73. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  74. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  75. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  76. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  77. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  78. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  79. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  80. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  81. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  82. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  83. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  84. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  85. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  86. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  87. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  88. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  89. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  90. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  91. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  92. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  93. 15/11 10:39

    Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)

  94. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  95. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  96. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  97. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  98. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  99. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  100. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)