Πώς θα μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια και στα μεγάλα ξενοδοχεία

Πώς θα μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια και στα μεγάλα ξενοδοχεία

Στρατηγικό σχέδιο δράσης για την προβολή και προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων κατήρτισε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τα έτη 2021-2023.

Σύμφωνα με την Περιφέρεια ο αγροδιατροφικός τομέας μαζί με τον τουρισμό αποτελούν την αιχμή του δόρατος στην τοπική οικονομία, με σημαντικότατη συνεισφορά και στην εθνική οικονομία. Κεντρικός στόχος της πολιτικής της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,  είναι η διαρκής ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και μάλιστα σε συνδυασμό με τον τουρισμό -πολιτισμό, ώστε και οι δύο μοχλοί ανάπτυξης της οικονομίας, μέσα από συνεχή και πολύπλευρη συνέργεια να αξιοποιηθούν στο έπακρο και να μεγιστοποιηθεί η προστιθέμενη αξία τους. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό μπορεί να επενδυθεί το ποσό των 757.000 καθ΄έτος για την υλοποίηση του προγράμματος.

Η υλοποίηση των δράσεων προτείνεται να καλυφθεί από το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Επενδυτικών Δαπανών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας όπως αυτό καταρτιστεί για τα έτη 2021-2023.

Η Μακεδονική Κουζίνα

Η Μακεδονική Κουζίνα αποτελεί, μια πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του Αγροδιατροφικού τομέα και του τομέα Τουρισμού της Περιφέρειας. Έτσι στηρίζεται ο Γαστρονομικός Τουρισμός, με προτάσεις στους επισκέπτες για ένα απολαυστικό ταξίδι στις γεύσεις, τα υλικά και τις συνταγές ενός τόπου, πλούσιου σε παραδόσεις και γεμάτου αγάπη για καθετί αυθεντικό. Στόχος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι να μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια, στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία, που θα προσφέρουν αυθεντικές μακεδονικές συνταγές με χρήση αυθεντικών υλικών της μακεδονικής γης.

Οι δράσεις προώθησης της Μακεδονικής Κουζίνας ενδεικτικά θα περιλαμβάνουν:

-Βελτιστοποίηση/επικαιροποίηση (κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών κλπ) των εντύπων, των οδηγών γαστρονομίας , των banner, των αφισών κλπ της Περιφέρειας που θα χρησιμοποιηθούν ως κύριο υλικό παρουσίασης στις εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Π.Κ.Μ. και ως βασικό υλικό που θα συνοδεύει τις προσκλήσεις δημοσιογράφων – επαγγελματιών στο χώρο των τροφίμων και ποτών.

-Επανεκτυπώσεις οδηγών γαστρονομίας και εντύπων και αναμνηστικών δώρων

-Βελτιστοποίηση/επικαιροποίηση, εμπλουτισμός και αναπαραγωγή αναμνηστικών αντικειμένων και own – brand προϊόντων με το σήμα της Μακεδονικής Κουζίνας καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή νέων αναμνηστικών αντικειμένων και own – brand προϊόντων

-Αναβάθμιση και εμπλουτισμός της υπάρχουσας Ιστοσελίδας για τη Μακεδονική Κουζίνα και ειδικότερα:

- Εξειδικευμένο περιεχόμενο για κάθε κοινό (τουρίστες, δημοσιογράφοι, επαγγελματίες του τουρισμού και της γαστρονομίας κ.α. Έλληνες και ξένοι)

- Καταχώρηση των γεωγραφικών συντεταγμένων κάθε στοιχείου της βάσης (εστιατόρια, οινοποιεία, ξενοδοχεία, σημεία πώλησης πιστοποιημένων προϊόντων κλπ μέλη του Δικτύου, επιχειρήσεις και άτομα που διαθέτουν το σήμα της Μακεδονικής Κουζίνας), ώστε να μπορούν να απεικονίζονται αυτόματα σε διαδραστικό χάρτη (πχ. Google maps) βάσει διαφόρων κριτηρίων

- Παρουσίαση και προώθηση εκδηλώσεων και φεστιβάλ που πρόκειται να λάβει μέρος η Μακεδονική Κουζίνα, καθώς και διαδρομών και περιηγήσεων γαστρονομικού ενδιαφέροντος

- Δυνατότητα registration (για εγγραφή στο e-newsletter και για άλλες υπηρεσίες) και δυνατότητα για user-generated content με δημοσίευση απόψεων, ταξιδιωτικών εμπειριών, συνταγών, κριτικών για εστιατόρια κ.λ.π.

- Παρουσίαση του περιεχομένου σε 2 γλώσσες (αγγλικά, ελληνικά)

- Προτεραιότητα στα χαρακτηριστικά του Responsive design, συμβατό με κινητές συσκευές λογισμικού Android, Ios, Windows/desktop version, tablet version, mobile version

- Μόνιμη ανακατεύθυνση σε ασφαλή Ιστοσελίδα και πιστοποιητικό ασφαλείας SSL για κρυπτογραφημένη μεταφορά δεδομένων.

- Συντήρηση και υποστήριξη (σύνταξη, σχεδιασμός, ανανέωση του περιεχομένου και ανάρτηση, εμπλουτισμός, επικαιροποίηση των δημοσιεύσεων) για τουλάχιστον 4 χρόνια από την παραλαβή του έργου

- Προβολή της Μακεδονικής Κουζίνας σε διαδίκτυο, ιστολόγια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

-Παραγωγή video (έως δέκα λεπτών) και tv spot για Μακεδονική Κουζίνα με επώνυμο ΣΕΦ επενδεδυμένου μουσικά και υποτιτλισμένου στα ελληνικά και αγγλικά, το οποίο θα αναδεικνύει την Μακεδονία ως τον απόλυτο γαστρονομικό προορισμό. Το βίντεο θα παρουσιάζει τις 7 Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως σταυροδρόμι πολιτισμών και γεύσεων μέσα από τοπία του αστικού περιβάλλοντος και της υπαίθρου. Μηνύματα από τους πρεσβευτές της Μακεδονικής Κουζίνας θα συνοδεύουν το υλικό, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη παρουσίαση.

Portofolio προβολής αγροδιατροφικων προϊόντων

Εξάλλου, το πρόγραμμα περιλαμβάνει σχέδιο για δημιουργία Portofolio προβολής αγροδιατροφικων προιόντων και ψηφιακές εφαρμογές.

Η δημιουργία του συγκεκριμένου «Portfolio» ενδεικτικά μπορεί να περιλαμβάνει:

- Τον σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου και ψηφιακού υλικού – φακέλου προβολής αγροδιατροφικών προϊόντων (τσάντα, έντυπα, χάρτες, dvd, αφίσες, πόστερ, banners, φωτογραφικό υλικό κ.λ.π), καθώς και εμπλουτισμό και επικαιροποίηση/βελτιστοποίηση (κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών κλπ) των εντύπων, των χαρτών και των banner της Περιφέρειας που θα χρησιμοποιηθούν ως κύριο υλικό παρουσίασης στις εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Π.Κ.Μ. και ως βασικό υλικό που θα συνοδεύει τις προσκλήσεις δημοσιογράφων – επαγγελματιών στο χώρο των τροφίμων και ποτών.

- Τον σχεδιασμό, την παραγωγή και προμήθεια αναμνηστικού καλαθιού αγροτικών προϊόντων που θα προσφέρεται συμβολικά στις εκθέσεις που θα συμμετέχει η ΠΚΜ καθώς και σε επίσημους προσκεκλημένους, αποστολές και αντιπροσωπείες που επισκέπτονται την Κεντρική Μακεδονία.

- Την παραγωγή video spots για την προβολή των εκλεκτών μας προϊόντων, που θα προβάλλονται κατά τη διάρκεια των εκθέσεων στο περίπτερο της Π.Κ.Μ. και θα μπορούν να ανέβουν σε ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. YouTube)

- Τη δημιουργία ντοκιμαντέρ για την ανάδειξη της ΠΚΜ ως τουριστικό και γαστρονομικό προορισμό καθώς των τοπίων, της κουλτούρας, των πολιτιστικών ηθών και των παραδόσεων των τοπικών κοινωνιών.

- Τη δημιουργία portal για την προβολή της Π.Κ.Μ. με την ψηφιοποίηση του «portfolio» που θα παραπέμπουν στους ιστοτόπους των εμπλεκομένων φορέων της Περιφέρειας (επαγγελματικές ενώσεις, μεταποιητικές επιχειρήσεις, κ.λ.π.).

- Τη δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών (για κινητά και tablets, διαδραστικές και εικονικές γαστρονομικές διαδρομές, διαδραστικά σημεία πληροφόρησης κ.α)

- Την επικαιροποίηση/βελτιστοποίηση και αναπαραγωγή αναμνηστικών δώρων καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή νέων αναμνηστικών δώρων (ενδεικτικά αναφέρονται usb sticks, στυλό, laces, τσάντες κλπ) που θα μοιράζονται στις εκθέσεις ή θα προσφέρονται σε κατάλληλα επιλεγμένα πρόσωπα που μπορούν να ενισχύσουν τη διαδικασία προβολής των αγροδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειας.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  2. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  3. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  4. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  5. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  6. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  7. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  8. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  9. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  10. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  11. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  12. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  13. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  14. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  15. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  16. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  17. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  18. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  19. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  20. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  21. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  22. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  23. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  24. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  25. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  26. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  27. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  28. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  29. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  30. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  31. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  32. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  33. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  34. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  35. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  36. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  37. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  38. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  39. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  40. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  41. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  42. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  43. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  44. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  45. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  46. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  47. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  48. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  49. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  50. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  51. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  52. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  53. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  54. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  55. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  56. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  57. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  58. 15/11 10:39

    Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)

  59. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  60. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  61. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  62. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  63. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  64. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  65. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  66. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  67. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  68. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  69. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  70. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  71. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  72. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  73. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  74. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  75. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  76. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  77. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  78. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  79. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  80. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  81. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  82. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  83. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  84. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  85. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  86. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  87. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  88. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  89. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  90. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  91. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  92. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  93. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  94. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  95. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  96. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  97. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  98. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  99. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  100. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025