Πώς θα μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια και στα μεγάλα ξενοδοχεία
Στρατηγικό σχέδιο δράσης για την προβολή και προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων κατήρτισε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τα έτη 2021-2023.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια ο αγροδιατροφικός τομέας μαζί με τον τουρισμό αποτελούν την αιχμή του δόρατος στην τοπική οικονομία, με σημαντικότατη συνεισφορά και στην εθνική οικονομία. Κεντρικός στόχος της πολιτικής της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, είναι η διαρκής ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και μάλιστα σε συνδυασμό με τον τουρισμό -πολιτισμό, ώστε και οι δύο μοχλοί ανάπτυξης της οικονομίας, μέσα από συνεχή και πολύπλευρη συνέργεια να αξιοποιηθούν στο έπακρο και να μεγιστοποιηθεί η προστιθέμενη αξία τους. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό μπορεί να επενδυθεί το ποσό των 757.000 καθ΄έτος για την υλοποίηση του προγράμματος.
Η υλοποίηση των δράσεων προτείνεται να καλυφθεί από το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Επενδυτικών Δαπανών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας όπως αυτό καταρτιστεί για τα έτη 2021-2023.
Η Μακεδονική Κουζίνα
Η Μακεδονική Κουζίνα αποτελεί, μια πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του Αγροδιατροφικού τομέα και του τομέα Τουρισμού της Περιφέρειας. Έτσι στηρίζεται ο Γαστρονομικός Τουρισμός, με προτάσεις στους επισκέπτες για ένα απολαυστικό ταξίδι στις γεύσεις, τα υλικά και τις συνταγές ενός τόπου, πλούσιου σε παραδόσεις και γεμάτου αγάπη για καθετί αυθεντικό. Στόχος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι να μπει η Μακεδονική Κουζίνα στα καλύτερα εστιατόρια, στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία, που θα προσφέρουν αυθεντικές μακεδονικές συνταγές με χρήση αυθεντικών υλικών της μακεδονικής γης.
Οι δράσεις προώθησης της Μακεδονικής Κουζίνας ενδεικτικά θα περιλαμβάνουν:
-Βελτιστοποίηση/επικαιροποίηση (κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών κλπ) των εντύπων, των οδηγών γαστρονομίας , των banner, των αφισών κλπ της Περιφέρειας που θα χρησιμοποιηθούν ως κύριο υλικό παρουσίασης στις εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Π.Κ.Μ. και ως βασικό υλικό που θα συνοδεύει τις προσκλήσεις δημοσιογράφων – επαγγελματιών στο χώρο των τροφίμων και ποτών.
-Επανεκτυπώσεις οδηγών γαστρονομίας και εντύπων και αναμνηστικών δώρων
-Βελτιστοποίηση/επικαιροποίηση, εμπλουτισμός και αναπαραγωγή αναμνηστικών αντικειμένων και own – brand προϊόντων με το σήμα της Μακεδονικής Κουζίνας καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή νέων αναμνηστικών αντικειμένων και own – brand προϊόντων
-Αναβάθμιση και εμπλουτισμός της υπάρχουσας Ιστοσελίδας για τη Μακεδονική Κουζίνα και ειδικότερα:
- Εξειδικευμένο περιεχόμενο για κάθε κοινό (τουρίστες, δημοσιογράφοι, επαγγελματίες του τουρισμού και της γαστρονομίας κ.α. Έλληνες και ξένοι)
- Καταχώρηση των γεωγραφικών συντεταγμένων κάθε στοιχείου της βάσης (εστιατόρια, οινοποιεία, ξενοδοχεία, σημεία πώλησης πιστοποιημένων προϊόντων κλπ μέλη του Δικτύου, επιχειρήσεις και άτομα που διαθέτουν το σήμα της Μακεδονικής Κουζίνας), ώστε να μπορούν να απεικονίζονται αυτόματα σε διαδραστικό χάρτη (πχ. Google maps) βάσει διαφόρων κριτηρίων
- Παρουσίαση και προώθηση εκδηλώσεων και φεστιβάλ που πρόκειται να λάβει μέρος η Μακεδονική Κουζίνα, καθώς και διαδρομών και περιηγήσεων γαστρονομικού ενδιαφέροντος
- Δυνατότητα registration (για εγγραφή στο e-newsletter και για άλλες υπηρεσίες) και δυνατότητα για user-generated content με δημοσίευση απόψεων, ταξιδιωτικών εμπειριών, συνταγών, κριτικών για εστιατόρια κ.λ.π.
- Παρουσίαση του περιεχομένου σε 2 γλώσσες (αγγλικά, ελληνικά)
- Προτεραιότητα στα χαρακτηριστικά του Responsive design, συμβατό με κινητές συσκευές λογισμικού Android, Ios, Windows/desktop version, tablet version, mobile version
- Μόνιμη ανακατεύθυνση σε ασφαλή Ιστοσελίδα και πιστοποιητικό ασφαλείας SSL για κρυπτογραφημένη μεταφορά δεδομένων.
- Συντήρηση και υποστήριξη (σύνταξη, σχεδιασμός, ανανέωση του περιεχομένου και ανάρτηση, εμπλουτισμός, επικαιροποίηση των δημοσιεύσεων) για τουλάχιστον 4 χρόνια από την παραλαβή του έργου
- Προβολή της Μακεδονικής Κουζίνας σε διαδίκτυο, ιστολόγια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-Παραγωγή video (έως δέκα λεπτών) και tv spot για Μακεδονική Κουζίνα με επώνυμο ΣΕΦ επενδεδυμένου μουσικά και υποτιτλισμένου στα ελληνικά και αγγλικά, το οποίο θα αναδεικνύει την Μακεδονία ως τον απόλυτο γαστρονομικό προορισμό. Το βίντεο θα παρουσιάζει τις 7 Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως σταυροδρόμι πολιτισμών και γεύσεων μέσα από τοπία του αστικού περιβάλλοντος και της υπαίθρου. Μηνύματα από τους πρεσβευτές της Μακεδονικής Κουζίνας θα συνοδεύουν το υλικό, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη παρουσίαση.
Portofolio προβολής αγροδιατροφικων προϊόντων
Εξάλλου, το πρόγραμμα περιλαμβάνει σχέδιο για δημιουργία Portofolio προβολής αγροδιατροφικων προιόντων και ψηφιακές εφαρμογές.
Η δημιουργία του συγκεκριμένου «Portfolio» ενδεικτικά μπορεί να περιλαμβάνει:
- Τον σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου και ψηφιακού υλικού – φακέλου προβολής αγροδιατροφικών προϊόντων (τσάντα, έντυπα, χάρτες, dvd, αφίσες, πόστερ, banners, φωτογραφικό υλικό κ.λ.π), καθώς και εμπλουτισμό και επικαιροποίηση/βελτιστοποίηση (κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών κλπ) των εντύπων, των χαρτών και των banner της Περιφέρειας που θα χρησιμοποιηθούν ως κύριο υλικό παρουσίασης στις εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Π.Κ.Μ. και ως βασικό υλικό που θα συνοδεύει τις προσκλήσεις δημοσιογράφων – επαγγελματιών στο χώρο των τροφίμων και ποτών.
- Τον σχεδιασμό, την παραγωγή και προμήθεια αναμνηστικού καλαθιού αγροτικών προϊόντων που θα προσφέρεται συμβολικά στις εκθέσεις που θα συμμετέχει η ΠΚΜ καθώς και σε επίσημους προσκεκλημένους, αποστολές και αντιπροσωπείες που επισκέπτονται την Κεντρική Μακεδονία.
- Την παραγωγή video spots για την προβολή των εκλεκτών μας προϊόντων, που θα προβάλλονται κατά τη διάρκεια των εκθέσεων στο περίπτερο της Π.Κ.Μ. και θα μπορούν να ανέβουν σε ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. YouTube)
- Τη δημιουργία ντοκιμαντέρ για την ανάδειξη της ΠΚΜ ως τουριστικό και γαστρονομικό προορισμό καθώς των τοπίων, της κουλτούρας, των πολιτιστικών ηθών και των παραδόσεων των τοπικών κοινωνιών.
- Τη δημιουργία portal για την προβολή της Π.Κ.Μ. με την ψηφιοποίηση του «portfolio» που θα παραπέμπουν στους ιστοτόπους των εμπλεκομένων φορέων της Περιφέρειας (επαγγελματικές ενώσεις, μεταποιητικές επιχειρήσεις, κ.λ.π.).
- Τη δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών (για κινητά και tablets, διαδραστικές και εικονικές γαστρονομικές διαδρομές, διαδραστικά σημεία πληροφόρησης κ.α)
- Την επικαιροποίηση/βελτιστοποίηση και αναπαραγωγή αναμνηστικών δώρων καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή νέων αναμνηστικών δώρων (ενδεικτικά αναφέρονται usb sticks, στυλό, laces, τσάντες κλπ) που θα μοιράζονται στις εκθέσεις ή θα προσφέρονται σε κατάλληλα επιλεγμένα πρόσωπα που μπορούν να ενισχύσουν τη διαδικασία προβολής των αγροδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειας.
19/11 13:49
19/11 13:43
19/11 13:33
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
19/11 13:14
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
19/11 12:29
19/11 12:04
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
19/11 10:47
19/11 10:04
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
19/11 09:32
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
19/11 04:11
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
19/11 04:09
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
19/11 04:05
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
19/11 04:04
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις
19/11 04:01
Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου
18/11 17:51
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
18/11 16:39
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
18/11 16:33
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
18/11 16:05
18/11 15:14
18/11 13:47
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
18/11 12:14
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
18/11 12:06
18/11 12:01
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
18/11 11:54
18/11 11:50
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
18/11 11:33
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
18/11 11:32
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
18/11 11:24
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
18/11 11:04
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
18/11 10:35
18/11 10:24
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
18/11 06:05
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
17/11 16:35
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:39
Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
( 0 )