Trivago | Ξενοδοχεία: Ο σωστός τρόπος να προσεγγίσετε παγκόσμιους ταξιδιώτες

Trivago | Ξενοδοχεία: Ο σωστός τρόπος να προσεγγίσετε παγκόσμιους ταξιδιώτεςΠηγή φωτο: pixabay.com

Είτε μέσω αφήγησης είτε τραγουδιών, σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή, οι λέξεις μιας γλώσσας έχουν τη δύναμη να ξυπνούν ανθρώπινα συναισθήματα. Μάλιστα, υπάρχουν 27 διακριτές κατηγορίες, σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύτηκε στην ακαδημαϊκή έκδοση  Proceedings of the National Academy of Sciences.

Διαβάστε τη συνέχεια αυτού του ενδιαφέροντος θέματος από το businessblog της trivago...

Συνεπώς, αν οι λέξεις στην περιγραφή σας στην trivago (και στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας) προκαλούν ενδιαφέρον και ενθουσιασμό στους ταξιδιώτες με τους οποίους έχετε την ίδια μητρική γλώσσα, γιατί να μην προκαλέσετε τα ίδια συναισθήματα και στους διεθνείς ταξιδιώτες; Εξάλλου, είναι και αυτοί πολύ σημαντικοί για την επιχείρησή σας.

Ως κορυφαίο metasearch ξενοδοχείων, η trivago αποτελεί το σημείο εκκίνησης για εκατομμύρια ταξιδιώτες που θέλουν να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο online. Για αυτόν τον λόγο, πάντα παροτρύνουμε τους ξενοδόχους στο trivago Business Studio να φροντίζουν το προφίλ τους να είναι πλήρες και ελκυστικό για τους δυνητικούς πελάτες τους σε 190 χώρες στις 54 μεταφρασμένες πλατφόρμες μας. Και αυτό περιλαμβάνει να έχουν μια περιγραφή στην trivago διαθέσιμη σε περισσότερες από μία γλώσσες.

Η μετάφραση και η τοπική προσαρμογή διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαδικτυακή παρουσία ενός ανεξάρτητου ξενοδοχείου και πρέπει να συνυπολογίζονται στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Όπως δήλωσε ο Βρετανός μεγιστάνας της διαφήμισης David Ogilvy: «Αν προσπαθείς να πείσεις κάποιον να κάνει ή να αγοράσει κάτι, θεωρώ ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείς τη γλώσσα του, τη γλώσσα στην οποία σκέφτεται».

Η ορθότητα αυτής της άποψης ξεπερνά το γλωσσικό επίπεδο και υπάρχουν δεδομένα που την υποστηρίζουν.

Οι πελάτες σας είναι καταναλωτές
Αν θεωρείτε ότι δεν είναι απαραίτητο να μεταφράσετε την περιγραφή σας στην trivago (και την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας), επειδή δέχεστε πελάτες μόνο από τη χώρα σας, ίσως θα ήταν καλό να το ξανασκεφτείτε. Δείτε γιατί:

Σύμφωνα με μια αναλυτική έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, περίπου το 81% όσων συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούσε ότι όλες οι ιστοσελίδες που δημιουργούνται στη χώρα τους θα πρέπει να έχουν εκδόσεις διαθέσιμες και σε άλλες γλώσσες. Επίσης, περίπου το 44% δήλωσε ότι έχασε ενδιαφέρουσες πληροφορίες, επειδή οι ιστοσελίδες δεν ήταν διαθέσιμες σε γλώσσα που καταλάβαινε.

Αυτό σημαίνει ότι η περιγραφή σας στην trivago (και η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας) θα πρέπει να μεταφραστεί σε περισσότερες από 100 γλώσσες; Φυσικά και όχι. Αλλά στις βασικές γλώσσες της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείστε, ναι, ειδικά αν διαπιστώνετε ότι μπορείτε να έχετε όφελος αξιοποιώντας ένα άλλο τμήμα διεθνών ταξιδιωτών με υψηλές προοπτικές.

Ωστόσο, δεν είναι καλό να αποφασίσετε να προχωρήσετε στη μετάφραση με μισή καρδιά, χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν online εργαλείο. Όσο δελεαστικό και αν είναι, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι απώλεια πελατείας και όχι αύξηση εσόδων.

Άνθρωπος έναντι μηχανής

Όλοι μας έχουμε δει λανθασμένες μεταφράσεις όταν ταξιδεύουμε ανά τον κόσμο ή σερφάρουμε στο ίντερνετ. Ορισμένες μάς κάνουν να κλαίμε από τα γέλια, ενώ άλλες απλώς να κλαίμε. Κατά πάσα πιθανότητα, ο ένοχος είναι μια μηχανική μετάφραση.

Ένα βασικό πλεονέκτημα της μηχανικής μετάφρασης είναι ότι όντως εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Και, σαφώς, είναι χρήσιμη όταν θέλουμε να μάθουμε τα βασικά για να καλωσορίσουμε τους διεθνείς πελάτες μας. Ωστόσο, υπάρχει μια παγίδα. Η μηχανική μετάφραση δε διαθέτει ακόμα την απαιτούμενη ανθρώπινη προσέγγιση, γιατί απλώς δεν μπορεί να εντοπίσει όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά της κάθε γλώσσας (γραμματική, σύνταξη, συμφραζόμενα, ιδιωματισμούς).

Ας δούμε ένα παράδειγμα του πώς οι κατά λέξη μεταφράσεις μπορούν να προκαλέσουν μειδίαμα:

Τα ομώνυμα είναι συνήθη στις γλώσσες και πάντα δημιουργούν μια σειρά από προβλήματα όταν χρησιμοποιείτε μηχανική μετάφραση. Η λέξη «property» στα Αγγλικά προκαλεί συχνά ζητήματα στα Ελληνικά.

Μια επικεφαλίδα σε μια ταξιδιωτική ιστοσελίδα ανέφερε ότι οι δυνητικοί πελάτες θα μπορούσαν να αναλάβουν τον έλεγχο των καλύτερων παροχών της: Επιλέξτε την καλύτερη ιδιοκτησία. Δυστυχώς, συνεχίζοντας προς τα κάτω, δημιουργούνταν ακόμα μεγαλύτερη σύγχυση, καθώς η μία κατά λέξη μετάφραση διαδεχόταν την άλλη (προσπαθήστε να ερμηνεύσετε την απόδοση κοιμάται 4 άνετα).

Προς αποφυγή καταστροφικών συνεπειών και παρεξηγήσεων σχετικά με περιεχόμενο που προκαλεί πλήρη σύγχυση στους πελάτες, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε τους επαγγελματίες μεταφραστές να κάνουν τα μαγικά τους: μακροπρόθεσμα, αυτό θα σας ανταμείψει.

Με μια σύντομη έρευνα στο ίντερνετ, θα καταφέρετε να βρείτε τις κατάλληλες υπηρεσίες μετάφρασης σε λογικές τιμές που δεν θα υπερβαίνουν τον προϋπολογισμό σας.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε:

  • Προσδιορίστε τους τύπους των παγκόσμιων ταξιδιωτών με τους οποίους θέλετε να έρθετε σε επαφή.
  • Αναζητήστε μεταφραστές με ειδίκευση στον τουρισμό ή/και στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αυτό δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση, ωστόσο, μπορεί να είναι χρήσιμο.
  • Προσλάβετε έμπειρους μεταφραστές που έχουν ως μητρική τη γλώσσα της αγοράς την οποία θέλετε να στοχεύσετε.

Αφού βρείτε τους μεταφραστές που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις, θα λάβετε ακριβείς και υψηλής ποιότητας μεταφράσεις που θα σας βοηθήσουν να καταργήσετε τα γλωσσικά εμπόδια ανάμεσα σε εσάς και τους μελλοντικούς διεθνείς πελάτες σας. 

Τοπική προσαρμογή σημαίνει εξατομίκευση

Ας το παραδεχτούμε. Όλος αυτός ο όγκος πληροφοριών και πόρων στον οποίο έχουμε πρόσβαση ως ταξιδιώτες είναι ευλογία και κατάρα μαζί. Σύμφωνα με μια έρευνα που πραγματοποίησε η Nielsen για την Google, διαπιστώθηκε ότι οι ταξιδιώτες αφιερώνουν κατά μέσο όρο 53 ημέρες για την κράτηση του ταξιδιού τους, ενώ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σχεδιασμού θα έχουν προβάλει 28 διαφορετικές ιστοσελίδες σε 76 περιόδους σύνδεσης στο ίντερνετ.

Αυτό από μόνο του δείχνει ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης στο ίντερνετ είναι το πρώτο σημείο επαφής από όπου πραγματικά ξεκινάει η εμπειρία πελατών. Και εκεί είναι που θα πρέπει να ξεχωρίσετε. Είναι πάρα πολύ εύκολο να χάσετε έναν δυνητικό πελάτη από έναν ανταγωνιστή στο διάστημα αυτών των 53 ημερών.

Η μετάφραση της περιγραφής σας στην trivago (και της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας) είναι μία πτυχή της σύνδεσής σας με αυτούς τους διεθνείς ταξιδιώτες όταν πραγματοποιούν αναζήτηση στο ίντερνετ. Κάντε το επόμενο βήμα με την τοπική προσαρμογή και θα μιλάτε απευθείας με αυτούς τους δυνητικούς πελάτες.

Σκεφτείτε την τοπική προσαρμογή ως την προσωπική σφραγίδα σε μια μετάφραση. Αποτυπώνει τις πολιτισμικές προτιμήσεις των αγορών που θέλετε να προσεγγίσετε, σας δίνει τη δυνατότητα να μεταδώσετε αποτελεσματικά το μήνυμά σας, ενισχύοντας ταυτόχρονα την επωνυμία σας. Και το πιο σημαντικό, χτίζει εμπιστοσύνη.

Κάτι που θα πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη μετάφραση και τοπική προσαρμογή της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας: Συμπεριλάβετε βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Για παράδειγμα, η τοπική προσαρμογή των λέξεων-κλειδιών μπορεί να διασφαλίσει ότι θα εμφανίζεστε σε παγκόσμιους ταξιδιώτες στις σχετικές σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Επιπλέον, με την επίσης μεταφρασμένη περιγραφή μεταδεδομένων, θα γνωρίζουν ακριβώς τι αφορά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας.

Αν και αυτό που μας δένει είναι η ομορφιά της γλώσσας μας, αυτό που μας συνδέει είναι η τέχνη της μετάφρασης. Αναθέτοντας τη μετάφραση της περιγραφής σας στην trivago (και της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας) σε επαγγελματίες, θα καταργήσετε τα γλωσσικά εμπόδια και θα προσεγγίσετε παγκόσμιους ταξιδιώτες με τον σωστό τρόπο.

 
 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 20/11 17:17

    “Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  2. 20/11 17:13

    Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων με βάση τα κριτήρια βιωσιμότητας

  3. 20/11 16:48

    H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού

  4. 20/11 15:36

    Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024

  5. 20/11 15:21

    Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν

  6. 20/11 15:14

    Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ

  7. 20/11 14:58

    Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700

  8. 20/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν

  9. 20/11 14:00

    Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  10. 20/11 13:38

    Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025

  11. 20/11 12:53

    Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο

  12. 20/11 12:01

    Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025

  13. 20/11 11:49

    EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025

  14. 20/11 11:25

    SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά

  15. 20/11 11:21

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 18,8 δισ. ευρώ οι εισπράξεις στο 9μηνο (+4,1%), +9,3% οι αφίξεις

  16. 20/11 11:00

    Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia

  17. 20/11 10:28

    O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.

  18. 20/11 10:14

    Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;

  19. 20/11 07:10

    Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας

  20. 20/11 07:07

    Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  21. 20/11 07:01

    Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη

  22. 20/11 06:59

    Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού

  23. 19/11 17:32

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ

  24. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  25. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  26. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  27. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  28. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  29. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  30. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  31. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  32. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  33. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  34. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  35. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  36. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  37. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  38. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  39. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  40. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  41. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  42. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  43. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  44. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  45. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  46. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  47. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  48. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  49. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  50. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  51. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  52. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  53. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  54. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  55. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  56. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  57. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  58. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  59. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  60. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  61. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  62. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  63. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  64. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  65. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  66. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  67. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  68. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  69. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  70. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  71. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  72. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  73. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  74. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  75. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  76. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  77. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  78. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  79. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  80. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  81. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  82. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  83. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  84. 15/11 10:39

    Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)

  85. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  86. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  87. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  88. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  89. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  90. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  91. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  92. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  93. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  94. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  95. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  96. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  97. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  98. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  99. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  100. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece