Έρευνα STR για τις προτιμήσεις διαμονής | Πού έγκειται η αφοσίωση των ταξιδιωτών;
Μια αίσθηση κανονικότητας έχει επιστρέψει σε μεγάλο μέρος του κλάδου της φιλοξενίας, από τότε που ξεκίνησε το β’ τρίμηνο του 2022. Οι κρατήσεις σε πολλούς προορισμούς αναψυχής βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδα από το 2019, ενώ επιστρέφουν σταθερά και τα επαγγελματικά ταξίδια.
Αν και υπήρξε μια επακόλουθη και σαφής αύξηση της ζήτησης ξενοδοχείων, είναι ενδιαφέρον να διερευνηθεί πώς βλέπουν τους τελευταίους μήνες οι καταναλωτές τα ξενοδοχεία, έναντι των εναλλακτικών μορφών διαμονής.
Σε προηγούμενη έρευνα προτιμήσεων καταλυμάτων που διεξήχθη από την STR, οι καταναλωτές έδειξαν βελτιωμένο συναίσθημα για τα ξενοδοχεία, αναγνώρισαν τη σημασία των ευέλικτων ποσοστών ακύρωσης και παρουσίασαν μεγαλύτερη τάση προς μικρά ξενοδοχεία που προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες, σε μια εποχή που τα ταξίδια ήταν πραγματικά έτοιμα να απογειωθούν.
Η ακόλουθη ανάλυση, εξετάζει επίκαιρες περιοχές ενδιαφέροντος με βάση την έρευνα του Ιουλίου 2022. Ειδικότερα, διερευνάται ποιες μορφές διαμονής χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες, καθώς και πώς αντιλαμβάνονται οι σύγχρονοι ταξιδιώτες τα ξενοδοχεία περιορισμένων υπηρεσιών και τα ξενοδοχεία που προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες.
Τα ξενοδοχεία παραμένουν προτιμώμενη επιλογή, αν και η δημοτικότητά τους πέφτει
Ενθαρρυντικό για τον ξενοδοχειακό τομέα είναι το γεγονός ότι, το 51% των ταξιδιωτών επέλεξε το ξενοδοχείο ως την κορυφαία επιλογή του, όσον αφορά τα πρόσφατα ταξίδια του ή τα ταξίδια που θα πραγματοποιήσει στο άμεσο μέλλον. Σε σύγκριση με τα ευρήματα της ίδιας περιόδου πέρυσι, πρόκειται για μια αύξηση 4%. Πράγματι, από τον Ιούλιο του 2021, οι περισσότεροι ταξιδιώτες επέλεξαν τα ξενοδοχεία, γεγονός που σηματοδοτεί έντονο ενδιαφέρον για αυτήν την παραδοσιακή μορφή διαμονής.
Παραδόξως, λαμβάνοντας υπόψη τη βελτίωση της απόδοσης του ξενοδοχείου τους τελευταίους μήνες, υπήρξε μια ελαφρά μείωση της αφοσίωσης σε ξενοδοχεία σε σύγκριση με τον Μάιο του 2022 (51% έναντι 56%). Αυτό πιθανότατα οφείλεται σε εποχιακά ταξιδιωτικά μοτίβα, καθώς ορισμένοι καταναλωτές επέλεξαν διαφορετικά καταλύματα, όπως κάμπινγκ και τροχόσπιτο, ή πραγματοποίησαν διαφορετικούς τύπους ταξιδιών σε σύγκριση με τις αρχές του έτους.
Κλείνει το χάσμα μεταξύ ξενοδοχείων και βραχυχρόνιων μισθώσεων;
Όταν ρωτήθηκαν ποιο κατάλυμα είναι αυτή τη στιγμή πιο ελκυστικό για ένα ταξίδι αναψυχής, τα ξενοδοχεία θεωρήθηκαν και πάλι λιγότερο καλά από τα καταλύματα τύπου βραχυχρόνιων μισθώσεων. Τα ευρήματα δείχνουν ότι τα ξενοδοχεία έχουν ακόμη σημαντικό έδαφος να ανακτήσουν, αν και έχει σημειωθεί κάποια πρόοδος από τον Μάιο του 2022.
Είναι ενδιαφέρον ότι οι ταξιδιώτες που τείνουν σε κρατήσεις βραχυπρόθεσμων μισθώσεων δείχνουν πολύ λιγότερο ενδιαφέρον για ξενοδοχεία. Εν τω μεταξύ, οι χρήστες ξενοδοχείων φαίνεται να πραγματοποιούν μεγαλύτερο άνοιγμα προς τις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις. Αυτές οι διαφορετικές απόψεις υποδηλώνουν ότι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να επικεντρωθούν στη διατήρηση των πελατών, συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής πελατών που μπορεί να έχουν απομακρυνθεί λόγω της πανδημίας.
Σημαντικός ο ρόλος των διακοπών στην πόλη στην ανάκαμψη του ξενοδοχείου
Η μελέτη δείχνει ότι οι αστικοί προορισμοί παραμένουν στο επίκεντρο των ταξιδιωτών, καθώς λιγότεροι από τους μισούς προγραμμάτισαν ένα ταξίδι σε πόλη ή αστικό προορισμό.
Εμβαθύνοντας στα δεδομένα, τα ευρήματα υπογραμμίζουν ότι όσοι επιλέγουν αστικούς προορισμούς είναι πολύ πιο πιθανό να επιλέξουν ξενοδοχεία ως καταλύματα της επιλογής τους. Μεταξύ των επισκεπτών σε αγροτικούς προορισμούς, οι βραχυπρόθεσμες μισθώσεις ήταν περισσότερο ελκυστικές. Οι αγροτικοί προορισμοί ήταν επίσης πρώτοι για όσους επιλέγουν το κάμπινγκ για τη διαμονή τους.
Τα ανωτέρω ευρήματα είναι κάπως αναμενόμενα, καθώς για συγκεκριμένους προορισμούς προσφέρονται διαφορετικοί τύποι καταλυμάτων. Σε παγκόσμιους όρους, τα ξενοδοχεία είναι πιο κοινά σε αστικούς προορισμούς, ενώ οι βραχυχρόνιες μισθώσεις βρίσκονται συχνότερα σε αγροτικούς προορισμούς. Ωστόσο, η ανάλυση αποκαλύπτει μια σημαντική σχέση μεταξύ των αστικών προορισμών και της ανάκτησης της απόδοσης των ξενοδοχείων.
Πάντως, οι εξοχικοί προορισμοί εξακολουθούν να κεντρίζουν την προσοχή των ταξιδιωτών, καθώς το καθαρό ενδιαφέρον για ταξίδια στην ύπαιθρο ή σε εξωτερικούς χώρους ήταν και πάλι υψηλότερο από άλλους τύπους ταξιδιών. Παρ’ όλα αυτά, οι διαμονές στην πόλη γίνονται πιο ελκυστικές, γεγονός που θα υποδεχθούν θερμά αρκετοί ξενοδόχοι.
Τα ξενοδοχεία με πλήρεις υπηρεσίες τραβούν την προσοχή των επισκεπτών
Τα ξενοδοχεία πλήρους εξυπηρέτησης, τα οποία ορίζονται από τη STR ως ξενοδοχεία με πολλαπλές εγκαταστάσεις, όπως εστιατόρια, έχουν μεγάλη ζήτηση όσον αφορά τις προτιμήσεις διαμονής. Αυτός ο τύπος ακινήτου, που πρωτοστατεί ως ο πιο δημοφιλής τύπος ξενοδοχείου, έχει ευνοηθεί αρκετά. Αυτό πιθανότατα οφείλεται σε μια αλλαγή στις ανάγκες, καθώς οι καταναλωτές, πρόθυμοι να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο μετά τους περιορισμούς, αναζητούν πρόσθετα επίπεδα εξυπηρέτησης και άνεσης.
Επιπλέον, τα μικρότερα ξενοδοχεία με λιγότερα από 50 δωμάτια είναι ιδιαίτερα ελκυστικά στο τρέχον περιβάλλον, γεγονός που πιθανότατα οφείλεται στις συνεχείς ανησυχίες και στην αυξημένη επιθυμία για προσωπικό χώρο, λόγω του κορωνοϊού.
Τα ξενοδοχεία περιορισμένων υπηρεσιών, που ορίζονται από τη STR ως ακίνητα που προσφέρουν περιορισμένες εγκαταστάσεις, βρίσκονται στο άλλο άκρο του φάσματος και είναι αυτή τη στιγμή ο λιγότερο περιζήτητος τύπος ξενοδοχείου.
Ωστόσο, η γνώση των προτιμήσεων δεν ευθυγραμμίζεται πάντα με τις αγορές, το συναίσθημα του ξενοδοχείου και την πραγματική του απόδοση, αφού αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε διαφορετικούς δρόμους. Εξετάζοντας τις επιδόσεις των ξενοδοχείων στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη τον Ιούλιο του 2022 σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2019, υπάρχουν αντιφατικές διαπιστώσεις για ξενοδοχεία με περιορισμένες υπηρεσίες και ξενοδοχεία πλήρους εξυπηρέτησης. Στη Νέα Υόρκη, τα ξενοδοχεία περιορισμένων υπηρεσιών παρουσίασαν λιγότερο απότομη συρρίκνωση της ζήτησης. Εν τω μεταξύ, στο Λονδίνο, τα ξενοδοχεία πλήρους εξυπηρέτησης έχουν το προβάδισμα.
Τα πιο πρόσφατα δεδομένα απόδοσης ξενοδοχείων της STR δείχνουν μια θετική τροχιά στα ταξίδια. Η κατανόηση των προτιμήσεων των καταναλωτών και της πραγματικής συμπεριφοράς σχετικά με την επιλογή καταλύματος και προορισμών, είναι κρίσιμης σημασίας για να καταστεί δυνατό πιο αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Η έρευνα δείχνει ότι ενώ τα ξενοδοχεία είναι ο πιο κοινός τύπος καταλύματος, επί του παρόντος δεν γίνονται τόσο καλά αντιληπτά όσο τα καταλύματα βραχυχρόνιων μισθώσεων. Συνεπώς, η αύξηση των προσπαθειών και η περισσότερη επικοινωνία για την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της διαμονής σε ένα ξενοδοχείο, θα συμβάλλει στην ενίσχυση της ζήτησης. Καθώς οι ανησυχίες για τον κορωνοϊό συνεχίζουν να μειώνονται και καθώς πολλοί καταναλωτές αναζητούν νέες εμπειρίες, εγκαταστάσεις και υπηρεσίες, ο κλάδος βρίσκεται σε καλή θέση για να συνεχίσει να επωφελείται από την τουριστική ανάπτυξη.
Σχετικά με τη STR
Η STR παρέχει premium συγκριτική αξιολόγηση δεδομένων, αναλυτικά στοιχεία και πληροφορίες αγοράς για την παγκόσμια βιομηχανία φιλοξενίας. Από το 1985, η STR διατηρεί παρουσία σε 15 χώρες με εταιρική έδρα της στο Χέντερσονβιλ του Τενεσί, διεθνή έδρα στο Λονδίνο και έδρα Ασίας-Ειρηνικού στη Σιγκαπούρη. Η STR εξαγοράστηκε τον Οκτώβριο του 2019 από την CoStar Group, Inc. τον πάροχο πληροφοριών εμπορικών ακινήτων, αναλυτικών στοιχείων και διαδικτυακών αγορών.
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
11/11 22:28
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
( 0 )