Γιατί οι ξενοδοχειακές εμπειρίες έχουν μεγαλύτερη αξία από ποτέ
Από τις σκιές της Μεγάλης Ύφεσης έως τους περισσότερους από 15 εκατ. φοιτητές με χρέη, η αποταμίευση γενεών έναντι της διελκυστίνδας δαπανών δίδαξε, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, ότι η ευκολία των υλικών πραγμάτων μπορεί να πάψει να υπάρχει.
Οι οικονομικές αλλαγές, έχουν την τάση να αλλάζουν πολιτισμικά τις προοπτικές καθώς και τις συνήθειες των δαπανών, διαπιστώνει ο κ. Hal Hassall VP Marketing της Groups360, επισημαίνοντας ότι η απόκτηση πραγμάτων φαίνεται να μην αποτελεί πια καθεστώς, τουλάχιστον όχι όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Αν και ο τρόπος ζωής επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από το τι μπορεί ο καθένας να αντέξουμε οικονομικά, οι άνθρωποι αποφάσισαν ότι τους εξυπηρετεί καλύτερα να αναρωτηθούν, «Τι μου προσφέρει αυτό;»
Σχεδόν το 1/3 των Αμερικανών δίνει πλέον προτεραιότητα στις εμπειρίες έναντι των προϊόντων, παρέχοντας σαφή πλεονεκτήματα στους ξενοδόχους.
Η έρευνα δείχνει τη στροφή από την αγορά υλικών πραγμάτων στην απόκτηση εμπειριών λόγω υψηλότερης αντιληπτής αξίας. Οι αγοραστικές συνήθειες εμπεριέχουν λιγότερη ανησυχία για το status quo και λιγότερη δέσμευση για μεγάλες αγορές, επειδή εκλαμβάνονται περισσότερο σαν περιοριστικοί παράγοντες στη ζωή. Η επιλογή να ζήσει κανείς την επόμενη περιπέτεια, σημαίνει ότι εκτιμά πολύ περισσότερο την πρόσβαση στην περιπέτεια αυτή, σε σχέση με την ιδιοκτησία.
Τα Social Media στεγάζουν-και διαδίδουν- τις ταξιδιωτικές εμπειρίες
Πλέον, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουν έναν κόσμο που εμπορεύεται περισσότερο τον τρόπο ζωής, παρά την απόκτηση αντικειμένων. Ψηφιακά ημερολόγια και κοινωνικά λευκώματα που απεικονίζουν τις πιο ιδιαίτερες περιπέτειες και τα πιο όμορφα ταξίδια, όπως φωτογραφίες υπέροχων προορισμών, πολυτελή καταφύγια, αυθεντική κουζίνα και τοπικά καταστήματα.
Οι εμπειρίες παράγουν περιεχόμενο που αξίζει το Instagram, επειδή ευνοούν περισσότερο την αφοσίωση, από ότι επιτυγχάνει για παράδειγμα η ανάρτηση παπουτσιών επώνυμων σχεδιαστών. Οι αναρτήσεις που διαφημίζουν τη δράση της ζωής, δημιουργούν περισσότερη προσοχή, likes, σχόλια και, τελικά, συνδέσεις.
Ωστόσο, η ανάπτυξη της βιωματικής οικονομίας δεν στηρίζεται αποκλειστικά στην απομάκρυνση από τα υλικά αγαθά, αλλά και στην προσκόλληση μας στους άλλους. Μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι το να ξοδεύουμε χρήματα για εμπειρίες φέρνει μεγαλύτερη χαρά, επειδή οι εμπειρίες είναι κάτι το οποίο μπορούμε να μοιραστούμε.
Οι αναμνήσεις είναι πιο πολύτιμες από την ύλη
Ό,τι βιώνουμε αφήνει το σημάδι του στον εγκέφαλό μας. Οι έρευνες δείχνουν ότι, με την πάροδο του χρόνου, οι εμπειρίες μας μπορούν να αλλάξουν το νευρικό μας σύστημα και να κυριολεκτικά αναδιαμορφώσουν το μυαλό μας.
Έτσι, οι εμπειρίες γίνονται αναμνήσεις, οι αναμνήσεις οδηγούν τα συναισθήματα και τα συναισθήματα με τη σειρά τους, κατευθύνουν τις αγοραστικές συνήθειες. Ως αποτέλεσμα, οι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν ή να προωθούν επωνυμίες, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων, που αφήνουν μια μόνιμη εντύπωση. Όπως δείχνουν οι περισσότερες έρευνες, οι βιωματικές ανταμοιβές έχουν την υψηλότερη αποτελεσματικότητα.
Η σύνδεση αυτή, αφήνει στους ταξιδιώτες την αίσθηση ότι συνεισφέρει στη μνήμη κάθε εμπειρίας. Η δημιουργία μιας ανάμνησης, όπως η ανακάλυψη ενός ορόσημου, η γεύση μιας άλλης κουλτούρας ή η λήψη μιας ημέρας άδειας από τη δουλειά για θεραπείες περιποίησης, θεωρείται σημαντικό για τη ζωή μας και επομένως αξίζει κάθε ευρώ που θα ξοδέψουμε.
Το 39% των επισκεπτών είναι πιθανό να ξοδέψει περισσότερα για μια εξατομικευμένη εμπειρία και πάνω από 30% περισσότερα χρήματα από τον μέσο επισκέπτη φιλοξενίας.
Προσδοκία εναντίον Εμπειρίας
Γιατί, φυσικά, η ικανοποίηση δεν έρχεται μόνο τη στιγμή που βιώνει κανείς κάτι, έρχεται με τη μορφή προσμονής - όπου ο ενθουσιασμός δημιουργείται πριν από την ανταμοιβή.
Οι εμπειρίες μας ξεκινούν πολύ πριν τις ζήσουμε πραγματικά. Όταν ανυπομονούμε για το δείπνο σε ένα νέο εστιατόριο, ψάχνουμε από πριν το μενού online. Μόλις κλείσουμε μια θεραπεία σπα, μπορούμε να χαλαρώσουμε με τη σκέψη ότι επιτέλους θα νιώσουμε καλύτερα. Ο προγραμματισμός του Σαββατοκύριακου ή μια έξοδο με φίλους, επίσης δημιουργεί όμορφα συναισθήματα προσμονής.
Για έναν επισκέπτη του ξενοδοχείου, η ικανοποίηση συνδέεται άμεσα με την εμπειρία. Αναμφίβολα, η ικανοποίηση των επισκεπτών συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική απόδοση. Με τους επισκέπτες να επικεντρώνονται σε εμπειρίες, οι ξενοδόχοι που προσαρμόζονται για να προσφέρουν περισσότερες υπηρεσίες επικεντρωμένες στην εμπειρία. Όσο πιο προσωπική είναι η εμπειρία, τόσο πιο αξιομνημόνευτη, κάτι που προσφέρει μεγαλύτερη αξία σε έναν πελάτη. Από αυτό, το όφελος του ξενοδόχου είναι η αφοσίωση.
Οι μελέτες της Deloitte λένε ότι το 39% των επισκεπτών είναι πιθανό να ξοδέψει περισσότερα σε εξατομικευμένες εμπειρίες. Οι εξαιρετικές εμπειρίες αυξάνουν την ικανοποίηση των επισκεπτών και την πιθανότητα να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο. Το 41% θα διηγηθεί την εμπειρία του στους φίλους και την οικογένειά του, γεγονός που αυξάνει τα έσοδα, την αφοσίωση στην επωνυμία και δημιουργεί μάρκετινγκ για μια επιχείρηση.
Η τεχνολογία βοηθάει εξαιρετικά στην παρουσία των εμπειριών και των υπηρεσιών των ξενοδοχείων και παρέχει χρήσιμα εργαλεία στους ξενοδόχους, όπως είναι για παράδειγμα ένα διαδικτυακό πρόγραμμα δώρων που προσφέρει δημιουργικές και ευέλικτες εμπειρίες, παρέχοντας στους επισκέπτες μεγαλύτερη αξία από μια απρόσωπη δωροκάρτα.
Οι αξέχαστες εμπειρίες είναι καταλύτης για την ανθρώπινη σύνδεση – κάτι που προσφέρει γνήσια αξία στους σημερινούς επισκέπτες. Δεν υποθέτουμε πλέον ότι τα υλικά αγαθά καθορίζουν την επιτυχία, αντίθετα, η αγορά εμπειριών είναι μια στοχευμένη ευκαιρία σύνδεσης.
Και, ενώ η αγορά ενός προϊόντος μπορεί να μας κάνει χαρούμενους, αρχικά, μια εμπειρία έχει ισχυρότερο νόημα και διαρκεί περισσότερο από οποιοδήποτε αντικείμενο.
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
11/11 22:28
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
( 0 )