Trivago | 10 συχνές παγίδες των προγραμμάτων επιβράβευσης για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία

Trivago | 10 συχνές παγίδες των προγραμμάτων επιβράβευσης για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία

Γιατί ορισμένα προγράμματα επιβράβευσης ξενοδοχείων είναι επιτυχή, ενώ άλλα δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα; Την απάντηση στο ερώτημα δίνει το businessblog της trivago στο θέμα, που ακολουθεί...

Όταν οι ξενοδόχοι ανεξάρτητων ξενοδοχείων σχεδιάζουν ένα πρόγραμμα με σκοπό να αυξήσουν τον αριθμό των πιστών τακτικών πελατών, μειώνοντας παράλληλα το κόστος μάρκετινγκ και αυξάνοντας τα έσοδα, πρέπει να γνωρίζουν τι να συμπεριλάβουν σε αυτό, αλλά και ποιες παγίδες να αποφύγουν.

Ιδιαίτερα τα μικρά και τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσέχουν, γιατί τα προγράμματα επιβραβεύσεών τους βασίζονται εξ ολοκλήρου στο πόσο καλά εκτελούνται. Από την άλλη, οι αλυσίδες μπορούν να αξιοποιήσουν πολλές τοποθεσίες για να αυξήσουν τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των προγραμμάτων τους.

Είτε σκέφτεστε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για το κατάλυμά σας είτε θέλετε να ανανεώσετε το πρόγραμμα που ήδη προσφέρετε, θα πρέπει να αποφύγετε τις παρακάτω 10 παγίδες που στοίχισαν ακριβά σε ορισμένα καλοσχεδιασμένα κατά τα άλλα προγράμματα επιβράβευσης ξενοδοχείων.

 1. Παραμελημένα δωμάτια

Αν τα δωμάτιά σας φαίνονται παλιά, οι πελάτες μάλλον δε θα επιστρέψουν, είτε προσφέρετε πρόγραμμα επιβράβευσης είτε όχι. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να προσφέρετε το σύγχρονο επίπεδο παροχών που αναμένουν. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να ξοδέψετε μια περιουσία. Υπάρχουν οικονομικοί τρόποι να βελτιώσετε την εμφάνιση των δωματίων σας, που μπορεί να είναι τόσο απλοί όσο το να ανανεώσετε το χρώμα των τοίχων ή ακόμα και να αλλάξετε απλώς τη διαρρύθμιση του δωματίου.

Θέλετε να αυξήσετε την αξία των δωματίων σας ακόμα περισσότερο; Συγκεντρώσαμε ορισμένες συμβουλές για το πώς μπορείτε να υπερβείτε τις προσδοκίες για τις απαραίτητες παροχές που προσφέρετε.

2. Εστίαση μόνο στα χρηματοοικονομικά προνόμια

Φυσικά, οι ταξιδιώτες χαίρονται όταν λαμβάνουν μια καλή έκπτωση για τη διαμονή τους ή κάνουν κράτηση με μια ελκυστική προσφορά. Αλλά αναζητούν επίσης και μια καταπληκτική εμπειρία πελάτη. Το κλειδί σε αυτήν την περίπτωση είναι να καλύπτετε τις βασικές ανάγκες τους και έπειτα να προχωράτε ένα βήμα παραπέρα ώστε πραγματικά να τους κερδίζετε. Επιπλέον, αυτό το βήμα δε χρειάζεται να είναι κάτι ακραίο. Θα μπορούσε να είναι απλώς φρεσκοψημένα κουλουράκια!

3. Εξάρτηση από τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα

Η δημιουργία ενός προγράμματος επιβράβευσης είναι ένα πολύ καλό πρώτο βήμα. Ωστόσο, για να μπορούν οι πελάτες να εγγραφούν και να συμμετάσχουν σε αυτό, πρέπει να το γνωρίζουν. Προωθήστε το πρόγραμμά σας στον ιστότοπό σας, στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και, φυσικά, στο κατάλυμά σας. Μην ξεχάσετε να το συμπεριλάβετε επίσης στην περιγραφή σας στην trivago.

4. Υπερβολικά πολλές κατηγορίες μέλους

Τα περίπλοκα προγράμματα δεν επιτρέπουν στα μέλη να μεταβαίνουν εύκολα από το χαμηλότερο στο υψηλότερο επίπεδο. Βοηθήστε τα μέλη να αξιοποιήσουν το πρόγραμμά σας με μια απλή δομή 1-3 κατηγοριών μέλους, προσφέροντας ένα ρεαλιστικό όριο για μετάβαση από τη μια κατηγορία στην άλλη.

5. Πολλοί κανόνες και περιορισμοί

Όσο περισσότερο δυσκολεύονται οι πελάτες σας να κερδίζουν και να εξαργυρώνουν πόντους λόγω πολυάριθμων προϋποθέσεων, τόσο λιγότερη αξία θα βρίσκουν στο πρόγραμμά σας. Προσδιορίστε ξεκάθαρα τα οφέλη και κρατήστε τους περιορισμούς στο ελάχιστο, ώστε να ενθαρρύνετε τη συμμετοχή στο πρόγραμμα, αντί να την αποτρέπετε.

Αν οι πελάτες δε βλέπουν τα οφέλη από την παραμονή σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείου ή αισθάνονται ότι δαπανούν περισσότερα από όσα λαμβάνουν ως αντάλλαγμα, θα εγκαταλείψουν το πρόγραμμα χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν δώσετε στους πελάτες επιτεύξιμους στόχους από νωρίς και σε κάθε κατηγορία μέλους, θα τους δώσετε το κίνητρο να διαμένουν στο ξενοδοχείο σας με κάθε ευκαιρία.

6. Ένα πρόγραμμα για όλους

Είναι πολύ εύκολο να ακολουθήσετε το ρεύμα και να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης αντιγράφοντας εκείνο που προσφέρει το γειτονικό σας ξενοδοχείο. Ωστόσο, όταν ένα πρόγραμμα δεν ταιριάζει στον τύπο ταξιδιώτη που κάνει κράτηση στο κατάλυμά σας, είναι απλώς χάσιμο χρόνου για τον ταξιδιώτη (αλλά και για εσάς).

Αναρωτηθείτε: Ποιο είναι το κίνητρο των πελατών μου;

Ο τρόπος να βρείτε την απάντηση είναι να δημιουργήσετε «προφίλ πελατών». Σκεφτείτε τα σαν φανταστικούς χαρακτήρες που αναπτύσσετε με βάση τα δεδομένα που συλλέγετε για τους πελάτες σας (σε συνδυασμό με την προσωπική σας εμπειρία που έχετε αποκτήσει από αυτούς). Τα δεδομένα στο Σύστημα Διαχείρισης Καταλυμάτων (PMS) σας, το Google Analytics και ακόμα και μια καλοσχεδιασμένη έρευνα μπορούν να σας παράσχουν πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών, καθώς και το πώς θα επωφεληθούν από την κράτηση στο κατάλυμά σας.

Αυτή η προσέγγιση βάσει δεδομένων είναι το κλειδί για να εξασφαλίσετε πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας στον ανταγωνιστικό ξενοδοχειακό κλάδο.

7. Εστίαση μόνο σε μακροπρόθεσμους στόχους

Μια τεράστια επιβράβευση, όπως μια δωρεάν διαμονή ή κάποιο αποκλειστικό πακέτο, η οποία είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί εκτός ίσως από έναν business ταξιδιώτη που πραγματοποιεί διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο μέρα παρά μέρα, δε θα καταφέρει να ενθαρρύνει τους πελάτες να ανεβούν τα επίπεδα στο πρόγραμμα επιβράβευσης. Ωστόσο, ένας συνδυασμός βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων οφελών θα το καταφέρει.

8. Παραμέληση υπενθύμισης στα μέλη

Οι ταξιδιώτες είναι πολυάσχολοι και μπορεί εύκολα να ξεχάσουν ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείου στο οποίο είχαν εγγραφεί, όσο καλό και αν είναι αυτό. Υπενθυμίστε στους εγγεγραμμένους πελάτες το πρόγραμμα και τα προνόμια που αυτό προσφέρει, στέλνοντάς τους ένα email έναν ή δύο μήνες ή ακόμα και έναν χρόνο μετά την τελευταία διαμονή τους. Δε χρειάζεται να κατακλύσετε τα εισερχόμενά τους.

9. Αντιμετώπιση τακτικών πελατών ως δεδομένων

Οι ξενοδόχοι βλέπουν πάρα πολλά πρόσωπα να περνούν από το ξενοδοχείο τους, πράγμα που είναι καλό, καθώς αποτελεί ένδειξη σταθερής επιχειρηματικής δραστηριότητας. Το μειονέκτημα είναι ότι μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο να θυμάστε ποιοι είναι οι τακτικοί πελάτες σας.

Ως μακροχρόνιοι υποστηρικτές του καταλύματός σας, οι πιστοί πελάτες θέλουν να τους θυμάστε και να νιώθουν ξεχωριστοί. Ο ευκολότερος τρόπος να ικανοποιήσετε αυτήν την επιθυμία είναι να κρατάτε σημειώσεις για τις προτιμήσεις τους και τις λεπτομέρειες των προηγούμενων διαμονών τους στο Σύστημα Διαχείρισης Καταλυμάτων (PMS) που χρησιμοποιείτε. Αυτή η βέλτιστη πρακτική μπορεί να σας βοηθήσει να γνωρίζετε πώς να ετοιμάσετε το δωμάτιό τους ακριβώς όπως προτιμούν, προτού κάνουν check-in.

Και τέλος…

10. Μεταχείριση απευθείας κράτησης όπως οποιασδήποτε άλλης κράτησης

Οι πελάτες που κάνουν απευθείας κράτηση ενδιαφέρονται περισσότερο να συνεργαστούν μαζί σας και όχι με έναν ιστότοπο κρατήσεων ή έναν τρίτο εκπρόσωπο. Επομένως, μην τους μεταχειρίζεστε όπως τους άλλους ταξιδιώτες.

Επιβραβεύστε τους πελάτες για την απευθείας κράτησή τους με επιπρόσθετα προνόμια από την αρχή. Δείγματα εκτίμησης, όπως ένα ποτό καλωσορίσματος μετά από μια κουραστική ημέρα ταξιδιού ή ακόμα και μια αναβάθμιση, όταν είναι εφικτή, σίγουρα θα τους κάνει καλή εντύπωση.

Πώς μπορείτε, ως ανεξάρτητος ξενοδόχος στην trivago, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας για να εξασφαλίζετε περισσότερες απευθείας κρατήσεις;

Η απάντηση είναι απλή: Προωθήστε τις τιμές του ιστότοπού σας στο προφίλ σας με το Rate Connect της trivago.

Μόλις οι δυνητικοί πελάτες κάνουν κλικ σε αυτές τις τιμές (όσο πιο ακαταμάχητες είναι, τόσο το καλύτερο), η trivago θα τους ανακατευθύνει απευθείας στη σελίδα κρατήσεών σας. Δε θα μπορούσε να είναι πιο εύκολο, έτσι δεν είναι;

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 20/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν

  2. 20/11 14:00

    Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  3. 20/11 13:38

    Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025

  4. 20/11 12:53

    Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο

  5. 20/11 12:01

    Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025

  6. 20/11 11:49

    EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025

  7. 20/11 11:25

    SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά

  8. 20/11 11:21

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 18,8 δισ. ευρώ οι εισπράξεις στο 9μηνο (+4,1%), +9,3% οι αφίξεις

  9. 20/11 11:00

    Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia

  10. 20/11 10:28

    O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.

  11. 20/11 10:14

    Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;

  12. 20/11 07:10

    Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας

  13. 20/11 07:07

    Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  14. 20/11 07:01

    Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη

  15. 20/11 06:59

    Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού

  16. 19/11 17:32

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ

  17. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  18. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  19. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  20. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  21. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  22. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  23. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  24. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  25. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  26. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  27. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  28. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  29. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  30. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  31. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  32. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  33. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  34. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  35. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  36. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  37. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  38. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  39. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  40. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  41. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  42. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  43. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  44. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  45. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  46. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  47. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  48. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  49. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  50. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  51. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  52. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  53. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  54. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  55. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  56. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  57. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  58. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  59. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  60. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  61. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  62. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  63. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  64. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  65. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  66. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  67. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  68. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  69. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  70. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  71. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  72. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  73. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  74. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  75. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  76. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  77. 15/11 10:39

    Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)

  78. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  79. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  80. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  81. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  82. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  83. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  84. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  85. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  86. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  87. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  88. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  89. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  90. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  91. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  92. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  93. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  94. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  95. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  96. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  97. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  98. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  99. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  100. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα