Ξενοδοχεία | Η επιρροή των προγραμμάτων αφοσίωσης στην καθημερινότητα του ταξιδιώτη
Μία νέα έκθεση για το πώς θα μπορούσαν τα ξενοδοχεία να διαχειριστούν καλύτερα τα προγράμματα αφοσίωσης, συνέταξαν η Accor με τη Skift.
Ειδικότερα, στην έκθεση αναφέρονται μεταξύ άλλων τρόποι με τους οποίους τα ξενοδοχεία μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους πέρα από τη διαμονή στο ξενοδοχείο, να προσελκύσουν νέους συνεργάτες και να αγκαλιάσουν την ιδέα ότι, η σύσταση της νέας αφοσίωσης, έγκειται στον νέο τρόπο ζωής.
Από το 2018 και για να ευθυγραμμίσει το brand της με τολμηρές τάσεις στη φιλοξενία και τα ταξίδια, η Accor συνεργάζεται σταθερά με τη Skift, στο πλαίσιο ενός προγράμματος το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει άρθρα που αποτελούν τροφή για σκέψη και εις βάθος αποκλειστικές εκθέσεις.
Αυτή τη φορά, Accor και Skift αποφάσισαν να επικεντρωθούν στην αφοσίωση, λόγω του ότι η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις φιλοξενίας να γίνουν πιο έξυπνες σχετικά με τη χρήση των προγραμμάτων αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, ακόμα και όταν εκείνοι δεν ταξιδεύουν ή δεν μένουν στα αντίστοιχα ξενοδοχεία. Τώρα που τα ταξίδια ανακάμπτουν, η οικοδόμηση και η διατήρηση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης των πελατών, είναι πιο σημαντική από ποτέ. Εστιάζοντας στην εμπειρία του πελάτη και στο ταξίδι, πέρα από τη διαμονή στο ξενοδοχείο, οι επιχειρήσεις επανεξετάζουν προγράμματα πόντων και προσπάθειες αφοσίωσης, με στόχο την εμβάθυνση των σχέσεων με τους προηγούμενους και μελλοντικούς πελάτες και κατ’ επέκταση την κατάκτηση μεριδίου αγοράς.
Τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες των επισκεπτών με στρατηγικές συνεργασίες, νέους τύπους προνομίων, πιο εξατομικευμένη αλληλεπίδραση με τα μέλη του προγράμματος και κάρτες πληρωμών που φέρει το ίδιο το brand.
Κρισιμότερη όλων, είναι η ενεργοποίηση νέων και περισσότερων εμπειριών, με στόχο τη βιωσιμότητα των προγραμμάτων αφοσίωσης στα ξενοδοχεία, ειδικά καθώς η γραμμή μεταξύ επιχειρήσεων και αναψυχής θολώνει.
Δημιουργώντας έναν πλούσιο κόσμο μοναδικών πλεονεκτημάτων, υπηρεσιών και εμπειριών και βοηθώντας τους πελάτες να κερδίζουν και να εξαργυρώνουν πιο εύκολα πόντους, ακόμη και όταν δεν ταξιδεύουν, οι επιχειρήσεις φιλοξενίας τοποθετούνται ως brands της καθημερινότητας.
Όπως αναφέρει η έκθεση, τα ταξίδια ανακάμπτουν, αλλά πηγαίνοντας από το σημείο Α στο σημείο Β , τουλάχιστον στις ΗΠΑ, η κατάσταση δεν είναι εύκολη. Το 2022, σχεδόν 4 στους 5 Αμερικανούς ταξιδιώτες αντιμετώπισαν τουλάχιστον ένα άμεσο ή έμμεσο ταξιδιωτικό πρόβλημα.
Προς το παρόν, η ζήτηση και ο ενθουσιασμός για τα ταξίδια, συνεχίζουν να τροφοδοτούν την ανάκαμψη, αλλά η διατηρήσιμη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη θα απαιτήσει από τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς να κάνουν μεγαλύτερα βήματα προς τη μείωση της τριβής σε βασικά σημεία επαφής ταξιδιών.
Για τα ξενοδοχεία, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αφοσίωσης μπορεί να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να ανακτήσουν την αυτοπεποίθησή τους, να κάνουν κράτηση για επιπλέον διανυκτερεύσεις και να ανακτήσουν τη χαρά και τη μαγεία του ταξιδιού. Με τη σειρά τους, τα μέλη των προγραμμάτων αφοσίωσης, αποφέρουν σημαντικά έσοδα για τα ξενοδοχεία. Η έρευνα διαπίστωσε ότι τα μέλη των προγραμμάτων αφοσίωσης συνεισφέρουν μεταξύ 30% και 60% των συνολικών διανυκτερεύσεων.
Τα επαγγελματικά ταξίδια, δεν αποτελούν πλέον τον κορυφαίο τύπο ταξιδιού στα προγράμματα αφοσίωσης. Στη θέση τους, μπαίνει ένα υβρίδιο, καθώς η γραμμή μεταξύ εργασίας και αναψυχής είναι θολή και οι επιχειρήσεις φιλοξενίας επικεντρώνονται στην προσθήκη νέων εμπορικών σημάτων και εμπειριών στα χαρτοφυλάκιά τους, για να αντιμετωπίσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες, προσδοκίες και ταξιδιωτικές συνήθειες αυτού του μικτού τομέα.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, το 2019, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες κατείχαν το 60% των διανυκτερεύσεων της Accor και οι ταξιδιώτες αναψυχής το 40%, ενώ σήμερα, τα ποσοστά αυτά έχουν μεταβληθεί σε 47% και 53% αντίστοιχα.
Για να εμβαθύνουν τις σχέσεις και να σφυρηλατήσουν μόνιμες συναισθηματικές διασυνδέσεις με τους σημερινούς επισκέπτες, οι εταιρείες φιλοξενίας πρέπει να προσθέτουν καθημερινή αξία και χρησιμότητα στο ταξίδι του πελάτη πέρα από τη διαμονή στο ξενοδοχείο. Με άλλα λόγια, πρέπει να γίνουν περισσότερο σαν lifestyle brands. Για να επιτευχθεί αυτό, σύμφωνα με την έρευνα, διακρίνονται τρία σημαντικά σημεία: Η ανάπτυξη μοναδικών συνεργασιών με άλλες εταιρείες για να συνεχιστεί το ταξίδι των πελατών πέρα από τη διαμονή, η απλούστευση και εξατομίκευση των διαδικασιών επιβράβευσης και η εκτίμηση της αντικειμενικής και άυλης αξίας. Εν κατακλείδι, απλούστερες διαδικασίες που να απευθύνονται σε κάθε έναν πελάτη ξεχωριστά και πραγματική αξία των ανταλλασσόμενων εμπειριών. Οι βασικοί τρόποι για να επιτευχθούν τα ανωτέρω, είναι οι καλές πρακτικές άλλων τομέων, όπως είναι για παράδειγμα οι τηλεοπτικές πλατφόρμες: Το Netflix έχει αποδείξει ότι οι εταιρείες μπορούν να εξατομικεύουν τη σχέση μεταξύ επιχείρησης-πελάτη, να είναι «έξυπνες» και να αναγνωρίζουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες του όσον αφορά στο περιεχόμενο.
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
11/11 22:28
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά
11/11 16:28
11/11 16:25
11/11 15:49
11/11 15:34
Τουρκικός τουρισμός | 1,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας στο 9μηνο
11/11 15:25
FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών
11/11 12:42
TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
( 0 )