TripAdvisor | Oδηγός για μια επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου

TripAdvisor | Oδηγός για μια επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου

Με αφορμή την προώθηση των διαφορετικών εργαλείων του για τις τουριστικές επιχειρήσεις και με βάση τα συμπεράσματα που προκύπτουν από το ταξιδιωτικό προφίλ των τουριστών παγκοσμίως, το TripAdvisor εξέδωσε έναν χρήσιμο οδηγό, ο οποίος μεταξύ άλλων παρέχει πληροφορίες για τη δημιουργία μίας επιτυχημένης καμπάνιας ξενοδοχείου, αλλά και στοιχεία για τις προτιμήσεις και την ταξιδιωτική συμπεριφορά των τουριστών.

‘Όπως αναφέρει ο οδηγός, κάθε ξενοδοχείο είναι διαφορετικό και γι' αυτό οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι η διαφημιστική τους καμπάνια δεν θα είναι απλώς ένα cookie, το οποίο στη συνέχεια θα ξεχαστεί. Με τις επιλογές που διατίθενται στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων, είναι σημαντικό να κατανοήσουν τι θα καλύψει τις μοναδικές τους ανάγκες, ποια κανάλια μπορούν να χρησιμοποιήσουν και πώς μπορούν να στοχεύσουν στον κατάλληλο ταξιδιώτη, ώστε να επιτευχθεί ο τελικός στόχος: Οι περισσότερες διανυκτερεύσεις.

Ακολουθούν τα βασικά σημεία του οδηγού που μπορεί να δώσει ιδέες για μία αποτελεσματική καμπάνια ξενοδοχείου.

Κατανόηση των τάσεων του ξενοδοχειακού κλάδου

Πριν τον σχεδιασμό μιας καμπάνιας, είναι σημαντικό να κατανοηθεί το τρέχον τοπίο του κλάδου της φιλοξενίας και τυχόν αναδυόμενες τάσεις. Όπως κάθε επιχείρηση, ο ξενοδοχειακός κλάδος δεν είναι στατικός, καθώς πάντα αλλάζει και εξελίσσεται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό για τον ξενοδόχο να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει στην περιοχή του αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς κάθε αλλαγή στον τουριστικό κλάδο, μπορεί να έχει ευρύτερο αντίκτυπο στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.

Διερεύνηση των υφιστάμενων καταχωρήσεων

Το τι συμβαίνει στον ξενοδοχειακό κλάδο, μπορεί να γίνει αντιληπτό και από τα δεδομένα που συλλέγονται από τους ταξιδιώτες. Από την πλευρά του TripAdvisor, η συνδυαστική έρευνα σε κρατήσεις στους 200 και πλέον ταξιδιωτικούς ιστότοπους της Expedia Group, αποκαλύπτει τα εξής: Οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου είναι αισιόδοξοι και πιστεύουν ότι η ταξιδιωτική ζήτηση θα επανέλθει στα προ της πανδημίας επίπεδα. Το γεγονός αυτό υποστηρίζουν και τα δεδομένα πρώτου μέρους της έρευνας: Το β’ τρίμηνο του 2022 είχε τις υψηλότερες κρατήσεις ξενοδοχείων στην ιστορία του Ομίλου Expedia και τα δεδομένα του τελευταίου τριμήνου του ίδιου έτους έδειξαν παγκόσμια αύξηση 10% στον όγκο αναζητήσεων, από έτος σε έτος.

Τα διεθνή ταξίδια ξαναρχίζουν | Ένας στους δύο ταξιδιώτες είναι πιθανό να κάνει κράτηση ή έχει ήδη κλείσει ένα διεθνές ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Οι χαμηλές τιμές αποτελούν προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες | Το 23% των ταξιδιωτών εκτιμά την εξοικονόμηση χρημάτων. Αυτό θα μπορούσε να αποδοθεί, εν μέρει, στους ταξιδιώτες που αναφέρουν τον πληθωρισμό ως βασικό παράγοντα που επηρεάζει τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις, ωστόσο το 43% των καταναλωτών δήλωσε ότι ο ταξιδιωτικός προϋπολογισμός του θα είναι μεγαλύτερος φέτος από πέρυσι.

Οι ευέλικτες πολιτικές έχουν σημασία για τους ταξιδιώτες | Το 20% ανέφερε ότι η δυνατότητα να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων στις κρατήσεις εάν χρειαστεί να ακυρώσουν, είναι σημαντική.

Τα επαγγελματικά ταξίδια αυξάνονται | Το 32% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι σχεδιάζει ένα επαγγελματικό ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Ο αριθμός των ταξιδιωτών που θέλουν να συνδυάσουν δουλειά και διακοπές αυξάνεται | Το 76% των επαγγελματιών ταξιδιωτών σκοπεύουν να παρατείνουν το ταξίδι εργασίας τους για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες και το 28% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι τους επόμενους 12 μήνες θέλει να συνδυάσει την εξ αποστάσεως εργασία με το ταξίδι αναψυχής.

Η αειφορία έχει γίνει προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες και αναζητούν επιλογές ταξιδιών που περιλαμβάνουν καταλύματα με περιβαλλοντική συνείδηση, προτάσεις για τοπικές επιχειρήσεις και επιλογές εστιατορίων και μεταφορών που έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Σύμφωνα με το TripAdvisor, η εξέταση αυτών των τάσεων θα βοηθήσει τους ξενοδόχους στην ανάπτυξη ξεχωριστών σχεδίων μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες που θέλουν να ταξιδέψουν διεθνώς αυξάνονται, οι ξενοδόχοι θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να στοχεύσουν σε ταξιδιώτες από άλλες χώρες. Δεδομένου ότι οι πολιτικές κόστους και επιστροφής χρημάτων είναι σημαντικές για τους ταξιδιώτες, θα μπορούσαν να επισημάνουν ευέλικτες πολιτικές του ξενοδοχείου τους και τυχόν ειδικές προσφορές. Και αυτό θα μπορούσε να επεκταθεί πέρα από μια προσφορά τιμής δωματίου και να περιλαμβάνει εκπτώσεις σε περιηγήσεις στα αξιοθέατα, υπηρεσίες σπα ή άλλες ειδικές ανέσεις που προσφέρει το ξενοδοχείο.

Καθώς η βιωσιμότητα συνεχίζει να αυξάνεται ως κάτι που εκτιμούν οι ταξιδιώτες, θα ήταν καλό να ενημερωθούν και οι πρακτικές βιωσιμότητας του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων ανακύκλωσης, της χρήσης εναλλακτικών πηγών ενέργειας όπως η ηλιακή ενέργεια ή της εξάλειψης των πλαστικών μιας χρήσης.

Εάν οι ξενοδόχοι στοχεύουν σε επαγγελματίες ταξιδιώτες ή όσους θέλουν να κάνουν κράτηση για παρατεταμένη διαμονή στο πλαίσιο των ταξιδιωτικών τους σχεδίων, θα ήταν καλό να παρουσιάσουν τις κορυφαίες επιχειρηματικές υπηρεσίες και την τεχνολογία του ξενοδοχείου, όπως ανέπαφες συναλλαγές, παραγγελίες εντός εφαρμογής, ανέπαφο check-in ή κλειδιά δωματίου στο κινητό. Επίσης, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να σκεφτούν τι θα ήθελε να κάνει ο επαγγελματίας ταξιδιώτης πριν ή μετά την εργασία του. Για παράδειγμα, το ξενοδοχείο θα μπορούσε να δημιουργήσει έναν κωδικό QR με δυνατότητα σάρωσης που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για μια προπόνηση στο γυμναστήριο ή να προβάλουν έναν χάρτη με τις ανέσεις της περιοχής, ώστε να μπορούν να κάνουν κράτηση σε ένα τοπικό εστιατόριο.

 Προσδιορισμός των στόχων της καμπάνιας

Μετά την κατανόηση των τάσεων στον κλάδο της φιλοξενίας, ακολουθεί η χαρτογράφηση των τακτικών παραμέτρων της διαφημιστικής καμπάνιας.

Για να γίνει αυτό, μπορεί να είναι χρήσιμη η κατάρτιση μιας λίστας ελέγχου, η οποία μεταξύ άλλων μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής:

  • Προσδιορισμός του χρόνου, δηλαδή εάν το ξενοδοχείο στοχεύει σε ένα χρονικό πλαίσιο όπως μια συγκεκριμένη σεζόν ή εάν θέλει να αυξήσει τις κρατήσεις του καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  • Τύπος κρατήσεων, δηλαδή εάν το ξενοδοχείο θέλει να αυξήσει τις καθημερινές διανυκτερεύσεις ή να αυξήσει τις διανυκτερεύσεις με περισσότερους επαγγελματίες ταξιδιώτες ή οικογένειες.
  • Διάρκεια και ρυθμός της καμπάνιας, δηλαδή εάν υπάρχουν συγκεκριμένα παράθυρα κατά τη διάρκεια του έτους, όπου το ξενοδοχείο θέλει να επικοινωνήσει ειδικές προσφορές για μια ετήσια εκδήλωση ή να αντιμετωπίσει τις χαμηλές κρατήσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.
  • Συνεπής παρακολούθηση. Ανάλογα με τις διαφημιστικές λύσεις, το ξενοδοχείο θα πρέπει να μετρά τον αντίκτυπο μίας καμπάνιας σε εβδομαδιαία, μηνιαία ή τριμηνιαία βάση. Θα μπορούσε επίσης να είναι ένας συνδυασμός αναφοράς.
  • Προϋπολογισμός διαφήμισης. Το κόστος μίας καμπάνιας μπορεί να κυμαίνεται, καθώς κορυφώνονται οι ταξιδιωτικές σεζόν. Ένας αποτελεσματικός τρόπος αύξησης του διαφημιστικού προϋπολογισμού, είναι η εισαγωγή μίας συλλογικής στρατηγικής με άλλα παρόμοια ξενοδοχεία ως μέρος μιας καμπάνιας συνεργασίας. Οι συλλογικές αυτές προσπάθειες με ξενοδοχεία που έχουν παρόμοιους στόχους, μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  2. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  3. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  4. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  5. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  6. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  7. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  8. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  9. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  10. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  11. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  12. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  13. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  14. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  15. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  16. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  17. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  18. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  19. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  20. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  21. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  22. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  23. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  24. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  25. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  26. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  27. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  28. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  29. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  30. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  31. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  32. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  33. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  34. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  35. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  36. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  37. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  38. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  39. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  40. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  41. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  42. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  43. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  44. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  45. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  46. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  47. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  48. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  49. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  50. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  51. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  52. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  53. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  54. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  55. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  56. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  57. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  58. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  59. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  60. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  61. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  62. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  63. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  64. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  65. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  66. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  67. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  68. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  69. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  70. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  71. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  72. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  73. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη

  74. 12/11 22:19

    SOS από Μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Εκτός αναπτυξιακού νόμου τουριστικές επενδύσεις, ακόμη και όσες έλαβαν προέγκριση!

  75. 12/11 22:13

    Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο

  76. 12/11 18:23

    Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος

  77. 12/11 18:20

    WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;

  78. 12/11 18:14

    Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη

  79. 12/11 17:22

    Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

  80. 12/11 15:05

    Σουηδία: Η μείωση επιτοκίων απογείωσε τις κρατήσεις διακοπών – Ρόδος και Κρήτη στους top προορισμούς για το 2025

  81. 12/11 14:39

    Μαγιόρκα: «Δυστυχώς αποτύχαμε» - Γιατί η στρατηγική πολυτελούς τουρισμού δεν έλυσε τον πρόβλημα του υπερτουρισμού

  82. 12/11 13:50

    Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας

  83. 12/11 13:45

    FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη

  84. 12/11 13:23

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα

  85. 12/11 13:10

    Η Μύκονος αποκτά σύγχρονο πολεοδομικό σχεδιασμό – Παρουσίαση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μυκόνου

  86. 12/11 13:07

    Βαρόμετρο Booking.com 2024: Τελευταία στην Ευρώπη τα Ελληνικά ξενοδοχεία ως προς την πρόσβαση σε κεφάλαια

  87. 12/11 12:40

    Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση

  88. 12/11 11:32

    Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα

  89. 12/11 10:50

    Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους

  90. 12/11 07:30

    Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη

  91. 12/11 07:28

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου

  92. 12/11 07:21

    Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο

  93. 11/11 22:28

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά

  94. 11/11 16:28

    Εκσυγχρονισμός του Θερμαλιστικού Κέντρου Κρηνίδων Καβάλας

  95. 11/11 16:25

    Ο Δήμος Μήλου στο Δίκτυο για Βιώσιμες Κυκλάδες

  96. 11/11 15:49

    Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Εκστρατεία για την προστασία της φύσης και της βιοποικιλότητας, με δράσεις από τους πράκτορες

  97. 11/11 15:34

    Τουρκικός τουρισμός | 1,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας στο 9μηνο

  98. 11/11 15:25

    FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών

  99. 11/11 12:42

    TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις

  100. 11/11 12:24

    Πράσινο φως για νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αλεξανδρούπολη