Ξενοδοχεία: Πώς να μετατρέψετε τις αρνητικές κριτικές σε ευκαιρίες κρατήσεων στην ψηφιακή εποχή
Στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας, δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τη σημασία που έχουν οι διαδικτυακές κριτικές των επισκεπτών στα επίπεδα κρατήσεων των ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με την TripAdvisor, το 83% των ταξιδιωτών διαβάζουν online κριτικές πριν κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία, με το 80% από αυτούς να διαβάζουν μεταξύ 6 και 12 κριτικών πριν λάβουν την τελική απόφαση.
Ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να αφήνουν τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές κριτικές αποτελεί πρόκληση. Ωστόσο, με την κατανόηση των κινήτρων πίσω από τις κριτικές, την ενεργή ανταπόκριση στα σχόλια των επισκεπτών και τη χρήση εργαλείων διαχείρισης φήμης, τα ξενοδοχεία μπορούν να κινητοποιούν τους επισκέπτες τους ώστε να κοινοποιούν στο διαδίκτυο τις θετικές εμπειρίες τους, αυξάνοντας τελικά τις κρατήσεις.
Οι κριτικές επιτρέπουν επίσης στους ταξιδιώτες να νιώθουν συνδεδεμένοι με μια κοινότητα και να ενημερώνονται για τις τελευταίες προσφορές στην αγορά.
Είναι προφανές ότι οι αρνητικές κριτικές μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις μελλοντικές κρατήσεις. Επομένως, είναι κρίσιμο σημείο για τα ξενοδοχεία, όχι μόνο να αναγνωρίσουν αυτές τις κριτικές αλλά και να κατανοήσουν γιατί οι επισκέπτες τις συνέταξαν. Αυτή η κατανόηση τους επιτρέπει όχι μόνο να ανταποκριθούν κατάλληλα αλλά και να διορθώσουν οποιαδήποτε βαθύτερα προβλήματα που θα μπορούσαν να μειώσουν τις αρνητικές ανατροφοδοτήσεις στο μέλλον.
Μερικοί απο τους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες αφήνουν αρνητικές κριτικές είναι...
- Μη εκπληρούμενες υποσχέσεις: Αν η ιστοσελίδα σας και τα κοινωνικά μέσα υπόσχονται μια εμπειρία που δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα, είναι πιθανό οι επισκέπτες να εκφράσουν την απογοήτευσή τους. Η υποσχεση για λιγότερα και η εκπλήρωση περισσότερων πρέπει να είναι η κυρίαρχη αρχή.
-Αγενές ή αναποτελεσματικό προσωπικό: Οι επισκέπτες περιμένουν μια ζεστή και φιλόξενη εμπειρία κατά την κράτηση σε ένα κατάλυμα. Η έλλειψη προσοχής και ευγένειας από το προσωπικό μπορεί να οδηγήσει σε δυσαρέσκεια.
-Έλλειψη υγιεινής: Μετά το 2020, η υγεία και η υγιεινή έχουν καταστεί ζωτικής σημασίας για όλους. Αν το κατάλυμα δεν πληροί αυτά τα πρότυπα, οι επισκέπτες αναμένεται να εκφράσουν τις ανησυχίες τους.
-Απουσία εμπειρίας επισκέπτη: Όταν οι επισκέπτες επιλέγουν ένα ξενοδοχείο ή καταλυμα, έχουν συγκεκριμένες προσδοκίες: μια θερμή υποδοχή, προσεκτική εξυπηρέτηση και μια ευχάριστη διαμονή. Αν αυτές οι προσδοκίες δεν εκπληρώνονται, είτε λόγω προσωπικού και ζητημάτων υγιεινής, είτε λόγω μη εκπλήρωσης υποσχέσεων, μπορεί να οδηγήσουν σε βαθιά απογοήτευση.
Τα ξενοδοχεία μπορούν να λάβουν μια σειρά από μέτρα ώστε να διαχειριστούν τις αρνητικές κριτικές, όπως...
-Αποδεχθείτε τις αρνητικές κριτικές θετικά: Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αγαπούν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους. Αφουγκραστείτε τους, κατανοώντας τα παράπονά τους και κάνοντας τις απαραίτητες βελτιώσεις. Επικοινωνήστε αυτές τις βελτιώσεις στους επισκέπτες σας με σαφήνεια, παρέχοντας χρονοδιαγράμματα και πραγματικά παραδείγματα όταν είναι δυνατό.
-Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο: Το σύστημα διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο μπορεί να σας βοηθήσει στην καταγραφή και αντιμετώπιση της ανατροφοδότησης των επισκεπτών. Με την παρακολούθηση των online mentions και των κριτικών των επισκεπτών, μπορείτε να αναγνωρίσετε γρήγορα τυχόν προβλήματα ή ανησυχίες πριν αυτά εξελιχθούν σε αρνητικές κριτικές. Αυτό σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε τα παράπονα των επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο, να επιλύετε προβλήματα και να δείχνετε τη δέσμευσή σας στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Κατ' ουσίαν, ένα αξιόπιστο σύστημα διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο σας εξουσιοδοτεί να παραμένετε μπροστά από τις εξελίξεις, εξασφαλίζοντας ότι οι εμπειρίες των επισκεπτών σας είναι θετικές και ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες αρνητικής ανατροφοδότησης.
-Ανταποκριθείτε άμεσα: Παρακολουθήστε στενά τις online κριτικές και ανταποκριθείτε γρήγορα. Η άμεση αντίδραση δείχνει τη δέσμευσή σας στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και μπορεί να εμποδίσει μια αρνητική κριτική να διαδοθεί περαιτέρω. Να είστε ευγενείς στις απαντήσεις σας, αναφερόμενοι στους επισκέπτες με το όνομά τους και αποφεύγοντας την επίρριψη ευθυνών.
-Ψάξτε ενεργά για κριτικές: Μην περιμένετε τους επισκέπτες να αφήσουν αρνητικές κριτικές· αλληλοεπιδράστε ενεργά μαζί τους όταν βρίσκονται στο κατάλυμα. Ανταποκριθείτε στην ανατροφοδότησή τους άμεσα και αναφέρετέ τους πώς προτίθεστε να βελτιώσετε τη μελλοντική τους εμπειρία.
-Εντοπίστε και αντιμετωπίστε ύποπτες κριτικές: Παρατηρήστε ύποπτες κινήσεις, όπως ελλιπείς λεπτομέρειες ή έλλειψη συστάσεων για ανταγωνιστές. Σημειώστε αυτές τις κριτικές στην πλατφόρμα όπου δημοσιεύονται.
-Περιορίστε τα αρνητικά αποτελέσματα στη Google: Εάν οι αρνητικές κριτικές κυριαρχούν στα αποτελέσματα αναζήτησης, αντιμετωπίστε τις προωθώντας θετικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής σας. Αναπτύξτε μια ισχυρή στρατηγική περιεχομένου για την κατάταξη σε άλλες σελίδες από τις αρνητικές κριτικές. Βελτιώστε την πλατφόρμα σας για κριτικές.
-Επικεντρωθείτε στην εμπειρία των επισκεπτών: Όταν οι επισκέπτες έχουν μια αξέχαστη και ευχάριστη διαμονή, τείνουν να εκφράζουν την ικανοποίησή τους μέσω θετικών κριτικών. Βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία των επισκεπτών αντιστοιχεί στις υποσχέσεις που δίνονται στην ιστοσελίδα σας και στο υλικό μάρκετινγκ. Όταν οι επισκέπτες λαμβάνουν αυτό που περιμένουν και ακόμα περισσότερο, εκτιμούν τη διαφάνεια και είναι πιο πρόθυμοι να αφήσουν θετική κριτική.
15/11 11:52
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
11/11 22:28
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά
11/11 16:28
11/11 16:25
11/11 15:49
11/11 15:34
Τουρκικός τουρισμός | 1,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας στο 9μηνο
11/11 15:25
FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών
11/11 12:42
TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις
11/11 12:24
Πράσινο φως για νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αλεξανδρούπολη
11/11 12:17
Ελλάδα - ΕΟΤ | «Χρυσοί» νικητές στα αμερικανικά τουριστικά βραβεία Travvy Awards 2024
11/11 12:15
11/11 11:28
Air Canada: Εως τρεις καθημερινές πτήσεις προς Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
11/11 11:23
Νέο σύστημα ΦΠΑ στην ΕΕ | Πλατφόρμες όπως η Airbnb υπεύθυνες για την είσπραξη του ΦΠΑ
11/11 11:14
Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση του ξενοδοχείου Grand Hyatt Athens από τη Blackstone
11/11 10:08
Τουρισμός | Ταξίδια στην πόλη, τεχνητή νοημοσύνη και solo ταξίδια οι κυρίαρχες τάσεις το 2025
11/11 07:52
Γαστρονομικός Τουρισμός: Ανακάλυψη της Μαγειρικής Κληρονομιάς της Κοιλάδας του Στρυμόνα
11/11 07:34
11/11 07:09
11/11 07:07
10/11 16:46
10/11 12:15
10/11 12:14
'Εγκριση Περιβαλλοντικών 'Ορων και Περιορισμών για το ξενοδοχείο Castello Antico στο Γύθειο
10/11 10:52
10/11 07:39
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
( 0 )