trivago | 5 τάσεις των ξενοδοχείων που μεταμορφώνουν την εμπειρία των πελατών
Τις πέντε τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας που αλλάζουν την εμπειρία των πελατών καταγράφει το businessblog της trivago.
Διαβάστε το θέμα....
Ορισμένες τάσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο προκαλούν μεγάλη αίσθηση.
Όσο μεγάλη όμως ή μικρή αίσθηση και αν προκαλεί μια τάση, και όσο παροδική ή μόνιμη και αν είναι, τα ξενοδοχεία που επωφελούνται περισσότερο από αυτήν είναι εκείνα που προσαρμόζουν την εμπειρία των πελατών τους σε αυτήν γρηγορότερα από τα άλλα. Αυτό είναι κάτι που τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, όντας ευέλικτα, δημιουργικά και χωρίς τα άκαμπτα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις μεγάλες αλυσίδες, μπορούν να επιτύχουν πιο εύκολα.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε πέντε τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας που αλλάζουν την εμπειρία των πελατών: άλλες για τα καλά και άλλες προς το καλύτερο.
Η απρόσκοπτη εμπειρία πελατών
Αν και αυτή η τάση των ξενοδοχείων δεν είναι αυτή που τραβάει την προσοχή περισσότερο σήμερα, είναι μια τάση που περιλαμβάνεται σταθερά στα νέα του κλάδου, καθώς είναι πολύ σημαντική. Παρόλο που η εμπειρία πελατών μπορεί όντως να είναι διαχωρισμένη σε ευδιάκριτα στάδια, με τα μεγαλύτερα τρία στάδια να είναι η αναζήτηση, η κράτηση και η διαμονή, αν οι ταξιδιώτες την αισθάνονται ως διασπασμένη, τότε θα χαθούν ευκαιρίες κρατήσεων και οι προσδοκίες των πελατών δε θα καλύπτονται.
Οποιαδήποτε σημαντική αλλαγή στο πώς φαίνεται, πώς γίνεται αισθητό και στο πόσο εύκολο είναι το στάδιο της κράτησης σε σύγκριση με το στάδιο της αναζήτησης δημιουργεί τριβή στην εμπειρία πελατών που κάνει τους ταξιδιώτες να εγκαταλείψουν την προσπάθεια αντί τελικά να πραγματοποιήσουν κράτηση. Στο ίδιο πνεύμα, αν το κλείσιμο ενός δωματίου online είναι παιχνιδάκι, αλλά το check-in καταλήγει να είναι μια χρονοβόρα διαδικασία συμπλήρωσης φορμών με το χέρι, αυτό θα απογοητεύσει τους πελάτες.
Τα ξενοδοχεία εφαρμόζουν τεχνολογίες, για να αυτοματοποιήσουν και να ομαλοποιήσουν ολόκληρη την εμπειρία πελατών από την αρχή ως το τέλος, από ολοκληρωμένα και ελκυστικά προφίλ ξενοδοχείων μέχρι βελτιστοποιημένες μηχανές κρατήσεων και check-in με ένα κλικ. Οι ξενοδόχοι παίρνουν τον έλεγχο κάθε σταδίου του ταξιδιού του πελάτη, δημιουργώντας έτσι την απρόσκοπτη εμπειρία πελατών που οι ταξιδιώτες όχι μόνο εκτιμούν, αλλά πλέον θεωρούν δεδομένη.
Η εξατομικευμένη εμπειρία πελατών
Η βιομηχανία μπαίνει σε μια χρυσή εποχή εξατομίκευσης των αναγκών ως απάντηση στις συνεχώς εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών. Ο μεμονωμένος πελάτης καλωσορίζει τη μοναδικότητά του. Η ξενοδοχειακός κλάδος πρέπει και αυτός με τη σειρά του να την καλωσορίσει, όπως της αξίζει.
Οι πάροχοι τεχνολογίας ξενοδοχείων διερευνούν λύσεις που θα καθιστούν ολόκληρη την εμπειρία πελατών προσαρμοσμένη 100% στο κάθε άτομο ξεχωριστά: από τα κριτήρια του ατόμου για το ιδανικό ξενοδοχείο μέχρι τις προτιμήσεις του για το φαγητό και τη μουσική.
Τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται σε αυτήν την τάση και επικεντρώνονται στο να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους αισθάνονται μοναδικοί και δεν είναι απλώς καταχωρίσεις σε ένα βιβλίο κρατήσεων. Αναγνωρίζοντας και ικανοποιώντας τις προτιμήσεις και τα γούστα τους σε όλα τα στάδια της εμπειρίας των πελατών, τα ξενοδοχεία δε φροντίζουν μόνο για μία εμπειρία πελάτη, αλλά για τόσες εμπειρίες πελατών όσα είναι και τα άτομα που κάνουν check-in.
Η μεταμορφωτική εμπειρία πελατών στα ταξίδια
Αυτή η τάση των ξενοδοχείων εκφράζει μια νέα φιλοσοφία ταξιδιού, πίσω από την οποία οι ταξιδιώτες αναζητούν επισκόπηση και εξέλιξη του εαυτού τους στα ταξίδια τους, ώστε να συνδεθούν με την ανθρωπότητα και το φυσικό βασίλειο και να επιστρέψουν σπίτι τους αλλαγμένοι, με νέες προοπτικές και μια βαθύτερη κατανόηση του κόσμου στον οποίο ζουν.
Τα ξενοδοχεία τούς υποστηρίζουν σε αυτήν την αποστολή.
Σχεδιάζουν εμπειρίες πελατών που δίνουν στους ταξιδιώτες την ευκαιρία να βάλουν προκλήσεις στον εαυτό τους και να έρθουν σε επαφή με την τοπική κοινότητα. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από την προσφορά ενός απομονωμένου καταφυγίου για διαλογισμό μέχρι τη διευκόλυνση της εθελοντικής απασχόλησης σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Αυτές οι εμπειρίες πελατών αποτελούν αντίδοτο στις ευκαιριακές απολαύσεις και στη νοοτροπία που υπαγορεύει ότι η αξία της διαμονής σε ένα ξενοδοχείο έγκειται στις σχετικές δημοσιεύσεις στο Instagram.
Η εμπειρία πελατών που επικεντρώνεται στο φαγητό
Κανείς ποτέ δε θα έλεγε ότι το εξαιρετικό φαγητό είναι μια «τάση». «Ένα θείο στοιχείο της ανθρώπινης εμπειρίας», σίγουρα. Αυτό που είναι τάση, ωστόσο, είναι ότι οι ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχεία αποκλειστικά με κριτήριο το φαγητό και τις εμπειρίες πελατών που επικεντρώνονται στο φαγητό.
Τα ξενοδοχεία στέκονται στο ύψος των περιστάσεων (όπως μια καλή μαρέγκα) προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να γευματίζουν στα δωμάτιά τους, να παρακολουθούν μαθήματα μαγειρικής στο εστιατόριο του ξενοδοχείου και να απολαμβάνουν βιολογικά προϊόντα που προέρχονται από τοπικές φάρμες (ή μπορεί μάλιστα να καλλιεργούνται στο κατάλυμα). Το πρωινό σε μπουφέ είναι πλέον τόσο υψηλής ποιότητας που αψηφά τον όρο «μπουφές» και θα έπρεπε μάλλον να χαρακτηρίζεται «λουκούλλειο γεύμα». Bon appétit!
Η οικολογική εμπειρία πελατών
Οι ταξιδιώτες έχουν μεγαλύτερη επίγνωση του «αποτυπώματος άνθρακά» τους από ποτέ και προσπαθούν να το ελαχιστοποιήσουν όποτε και όπως μπορούν, ξεκινώντας από την κράτηση δωματίων σε ξενοδοχεία που ενστερνίζονται τις ίδιες αξίες. Τα ξενοδοχεία που υιοθετούν και προσαρμόζουν την εμπειρία πελατών σε αυτές τις αξίες δεν υποδέχονται απλώς περισσότερους ταξιδιώτες, αλλά μειώνουν επίσης τη σπατάλη ενέργειας και εξοικονομούν χρήματα.
Από ενέργειες που είναι άμεσα ορατές στους πελάτες (π.χ. προϊόντα προσωπικής περιποίησης υπεύθυνης προέλευσης, φώτα και συστήματα κλιματισμού που απενεργοποιούνται όταν δεν είναι κανείς στο δωμάτιο και πολιτικές επαναχρησιμοποίησης πετσετών) μέχρι λιγότερο εμφανείς προσπάθειες (εξάλειψη της χρήσης χαρτιού με ένα σύστημα διαχείρισης καταλυμάτων που βασίζεται στο cloud), τα ξενοδοχεία κάνουν άλματα προς τη βιώσιμη φιλοξενία.
Καθεμιά από αυτές τις εμπειρίες πελατών είναι ενδεικτική των αλλαγών στον κλάδο και ορισμένες από αυτές ενδεχομένως να έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο και διάρκεια από ό,τι άλλες. Κάποια πράγματα, ωστόσο, παραμένουν σταθερά: Τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι πάντα ανοιχτά στις αλλαγές, είτε αυτές έρχονται υπό τη μορφή νέων τεχνολογιών είτε υπό τη μορφή νέων συμπεριφορών σχετικά με τα ταξίδια.
Αλλά, φυσικά, η καλή φιλοξενία δεν είναι ποτέ εκτός μόδας.
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
11/11 22:28
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
( 0 )