Booking.com | Πώς θα αυξήσετε τις συστάσεις επισκεπτών για το ξενοδοχείο σας
Στον ολοένα και πιο ανταγωνιστικό κλάδο της φιλοξενίας, η παροχή εξαιρετικών εμπειριών και η υπέρβαση των προσδοκιών των επισκεπτών είναι απαραίτητα για να λάβει ένα ξενοδοχείο διθυραμβικές κριτικές και επαινετικά σχόλια.
Σε μια πρόσφατη έρευνα, η Booking.com ζήτησε από 32.300 ταξιδιώτες από 32 αγορές να πουν τι ήταν αυτό που τους παρακίνησε περισσότερο για να προτείνουν κάποιο συγκεκριμένο ξενοδοχείο σε άλλους. Οι απαντήσεις αποκαλύπτουν τι επηρέασε τα σχόλιά τους...
Διαβάστε το σχετικό άρθρο τη πλατφόρμας, που απευθύνεται στα συνεργαζόμενα μαζί της ξενοδοχεία...
Δώστε στους επισκέπτες σας καλή σχέση ποιότητας-τιμής
Η σχέση ποιότητας-τιμής ήταν η πιο σημαντική παράμετρος για τη σύσταση ενός καταλύματος, με ένα 55% των ψήφων παγκοσμίως. Κατά τη σύγκριση των απαντήσεων μεταξύ διαφορετικών ηλικιακών κατηγοριών, οι επισκέπτες που ανήκουν στη γενιά των λεγόμενων «baby boomer» επηρεάζονται περισσότερο από τη σχέση ποιότητας-τιμής. Για τη γενιά των millennial, αυτό δεν αποτελεί τόσο καθοριστικό κριτήριο για την αξιολόγηση των ξενοδοχείων που έχουν επισκεφτεί.
Για να καταλάβετε εάν προσφέρετε καλή σχέση ποιότητας-τιμής πρέπει να λάβετε υπόψη διάφορους παράγοντες όπως η τιμή, η ποιότητα των υπηρεσιών και η αξία των επισκεπτών. Πραγματοποιήστε συγκρίσεις κόστους με γειτονικά καταλύματα και σκεφτείτε σε ποιες αγορές στοχεύετε. Η προσεγμένη εξυπηρέτηση και οι καθαρές, λειτουργικές εγκαταστάσεις μπορούν επίσης να συμβάλλουν στην αίσθηση των επισκεπτών ότι επένδυσαν σωστά τα χρήματά τους.
Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στην τοποθεσία του ξενοδοχείου σας
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η τοποθεσία (54%) έρχεται δεύτερη μετά τη σχέση ποιότητας-τιμής όσον αφορά τους λόγους σύστασης κάποιου καταλύματος, ωστόσο στη Λατινική Αμερική ξεχωρίζει ως η πιο πιθανή παράμετρος που επηρεάζει τις προτάσεις των επισκεπτών.
Υπάρχουν μερικοί απλοί τρόποι για να μεγιστοποιήσετε την αξία της τοποθεσίας σας, αυξάνοντας, στη συνέχεια, τις πιθανότητες να λάβει το κατάλυμά σας συστάσεις από επισκέπτες. Η διαφήμιση όσων προσφέρονται στο ξενοδοχείο σας βοηθά τους επισκέπτες σας να σχεδιάσουν το δρομολόγιό τους και να αξιοποιήσουν στο έπακρο το ταξίδι τους. Ως ντόπιος, γνωρίζετε καλύτερα την περιοχή σας, οπότε φροντίστε να ενημερώσετε τους επισκέπτες για κοντινά σημεία ξεχωριστού ενδιαφέροντος και εστιατόρια, καθώς και για τυχόν εκδηλώσεις και φεστιβάλ που πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες περιόδους του χρόνου. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να παρέχετε στους επισκέπτες ξεκάθαρες και σαφείς οδηγίες για να βρίσκουν το κατάλυμά σας, για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους και να αποφευχθεί τυχόν σύγχυση και, ενδεχομένως, αρνητικά σχόλια.
Να προσφέρετε αξέχαστες γαστρονομικές εμπειρίες
Λίγο λιγότεροι από τους μισούς (42%) ταξιδιώτες που διέμειναν σε ξενοδοχεία δηλώνουν ότι οι καλές επιλογές φαγητού και ποτού θα αποτελούσαν κίνητρο για να κάνουν συστάσεις σε άλλους επισκέπτες. Αυτή η πτυχή είναι ιδιαίτερα σημαντική για όσους κάνουν κράτηση από ασιατικές αγορές, με το 44% των ταξιδιωτών από την Ασία, το υψηλότερο ποσοστό σε οποιαδήποτε περιοχή, να δηλώνουν ότι είναι πιθανό μια γαστριμαργική εμπειρία να αποτελεί μέρος του ταξιδιού τους.
Η παροχή ελκυστικού φαγητού και ποτού στο εστιατόριο του ξενοδοχείου σας, καθώς και πρόσβαση σε πλήρως εφοδιασμένα μίνι μπαρ, μπορούν να κάνουν πολύ καλή εντύπωση στους επισκέπτες σας. Επιπροσθέτως, το έμπειρο και φιλικό προσωπικό αποτελεί βασικό συστατικό για να αποσπάσετε θετικά σχόλια. Η υπηρεσία δωματίου παίζει επίσης πολύτιμο ρόλο, όσον αφορά τη διευκόλυνση και την ικανοποίηση των επισκεπτών.
Να παρέχετε ανέσεις στα υπνοδωμάτια
Η ποιότητα των δωματίων συγκεντρώνει το 32% των ψήφων παγκοσμίως, υπογραμμίζοντας τις προσδοκίες για καλά εξοπλισμένα και συντηρημένα υπνοδωμάτια.
Για να αποφύγετε τυχόν παρεξηγήσεις, να είστε σαφείς σχετικά με τον τύπο δωματίου για τον οποίον έχει γίνει κράτηση, καθώς και τις παροχές που περιλαμβάνονται. Εάν δεν είστε πλήρεις, μια δωρεάν αναβάθμιση δωματίου είναι σίγουρο ότι θα επιδράσει πολύ θετικά στη διάθεση των επισκεπτών σας. Ίσως το πιο σημαντικό από όλα είναι να δίνετε προτεραιότητα στην καθαριότητα: χωρίς αυτήν, κινδυνεύετε να λάβετε αρνητικά σχόλια και να χάσετε συστάσεις επισκεπτών.
Ευχαριστήστε τους επισκέπτες σας με προσεγμένες παροχές
Οι παροχές (29%) είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που παροτρύνει τους ταξιδιώτες να προτείνουν κάποιο κατάλυμα. Συγκεκριμένα, οι Πορτογάλοι και οι Νοτιοκορεάτες ταξιδιώτες επηρεάζονται πολύ περισσότερο από τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου όταν πρόκειται να κάνουν συστάσεις σε άλλους επισκέπτες..
Στην κορυφαία θέση για τις πιο πολύτιμες ανέσεις ξενοδοχείου το 2024 βρίσκεται ο κλιματισμός. Η διατήρηση μιας θερμοκρασίας που θα κάνει τους επισκέπτες σας να αισθάνονται άνετα, τόσο στους κοινόχρηστους χώρους του καταλύματός σας, όσο και στα δωμάτια, είναι πολύ σημαντική. Η έρευνά μας δείχνει ότι στις άλλες ανέσεις υψηλού επιπέδου περιλαμβάνονται η εστίαση, το 24ωρο check-in και η συνδεσιμότητα συσκευών.
Δώστε ένα χέρι βοήθειας
Στην έκτη θέση βρίσκεται η εξυπηρέτηση πελατών, ένας αξιοσημείωτος παράγοντας που παρακινεί τους επισκέπτες να προτείνουν κάποιο ξενοδοχείο σε άλλους. Βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις επισκεπτών από την Αργεντινή και την Κολομβία.
Η εξυπηρέτηση πελατών σε επίπεδο που ξεπερνά τις προσδοκίες τους είναι θεμελιώδης για μια αξέχαστη διαμονή στο ξενοδοχείο. Αν σημειώνετε επετείους ή γενέθλια, δίνετε συμβουλές για τα καλύτερα μέρη για φαγητό έξω και αφήνετε δώρα στο δωμάτιο, αφήνετε μια πολύ θετική εντύπωση. Η δημιουργία εμπειριών που οι επισκέπτες θα είναι πρόθυμοι να μοιραστούν με άλλους δεν χρειάζεται ούτε να είναι χρονοβόρα ούτε να κοστίζει μια περιουσία.
Αυξήστε τις πιθανότητές σας για θετικά σχόλια
Μπορείτε να αυξήσετε τις συστάσεις επισκεπτών, παρέχοντας άριστης ποιότητας εξυπηρέτηση και αξέχαστες εμπειρίες που καθιστούν το κατάλυμά σας ελκυστική πρόταση. Βασικό ρόλο στην αύξηση των συστάσεων παίζουν, επίσης, παράγοντες όπως το να ενθαρρύνετε τον θετικό σχολιασμό και να δημιουργείτε αυθεντικές σχέσεις με τους επισκέπτες σας. Μάθετε από αυτά τα δεδομένα ταξιδιωτών, για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας.
*Η έρευνα ζητήθηκε από την Booking.com και πραγματοποιήθηκε ανεξάρτητα σε δείγμα ενηλίκων που έκαναν κάποιο ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες και σχεδιάζουν άλλο ένα το 2024. Το δείγμα περιελάμβανε 32.300 ερωτηθέντες από 32 αγορές. Οι ερωτηθέντες ολοκλήρωσαν μια διαδικτυακή έρευνα τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2024.
- 1) Ξενοδοχεία | Μελέτη: Γιατί οι κριτικές χωρίς λέξεις δίνουν υψηλότερη βαθμολογία
- 2) Συμμαχία American Hotel & Lodging Association και Procure Impact για την αξιοπρέπεια στην εργασία
- 3) Μη έγκριση αυθαίρετης υπόγειας πισίνας στη μελέτη ανέγερσης 5άστερου ξενοδοχείου στην Ίο
- 4) Συντήρηση των δυο όψεων με έργα του Ι. Μόραλη στο κτήριο του πρώην Χίλτον
30/10 07:30
30/10 07:26
Δήμος Γορτυνίας: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικών ενισχύσεων Καταδυτικού Τουρισμού
29/10 15:14
29/10 14:43
29/10 13:56
Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο
29/10 13:50
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ.
29/10 13:43
H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας
29/10 13:37
29/10 12:32
Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας...
29/10 12:30
Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS
29/10 10:00
Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development
29/10 09:52
29/10 09:47
Περιφέρεια Κρήτης | Προβολή της Κρήτης στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου
29/10 09:18
29/10 08:59
29/10 07:26
Μη έγκριση αυθαίρετης υπόγειας πισίνας στη μελέτη ανέγερσης 5άστερου ξενοδοχείου στην Ίο
29/10 07:25
Δήμος Μετεώρων: Διαγωνισμός εκμίσθωσης για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος
29/10 07:22
ΕΟΤ: Tαξίδι εξοικείωσης στην Πελοπόννησο για Σέρβους τουριστικούς πράκτορες
29/10 07:18
28/10 11:56
28/10 11:15
Ξενοδοχεία | Μελέτη: Γιατί οι κριτικές χωρίς λέξεις δίνουν υψηλότερη βαθμολογία
28/10 07:23
Συμμαχία American Hotel & Lodging Association και Procure Impact για την αξιοπρέπεια στην εργασία
27/10 22:03
Τι λέει το υπουργείο Τουρισμού για το κατάλυμα στο Λιμνοχώρι Αμυνταίου και τη δηλητηρίαση πελατών
27/10 15:29
Η αναβίωση του Κολοσσού της Ρόδου εγχείρημα με όραμα ειρήνης στη Μεσόγειο | Γιώργος Μπαρμπούτης
27/10 14:10
Ξενοδοχεία | 35 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του Athenaeum InterContinental
27/10 12:16
27/10 12:10
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Σήμα πιστοποίησης για τα βιώσιμα ξενοδοχεία
27/10 07:08
Καρπενήσι | Δημοπρασία για εκμίσθωση ξενώνα στην πλατεία της Κοινότητας Ανιάδας
27/10 07:05
26/10 16:36
26/10 16:00
Mέλη της ΕΛΙΜΕ τα Λιμενικά Ταμεία Καλύμνου, Λήμνου, Ναυπλίου και Πρέβεζας
26/10 11:00
E.Ξ. Ρόδου | Συζήτηση των μελών για τα προβλήματα στην περιοχή Λίνδου και Νότιας Ρόδου
26/10 07:38
Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο για τον Κρητικό τρόπο ζωής στο Ηράκλειο
26/10 06:34
ΕΟΤ | Πρόσκληση για τις θέσεις του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Δ.Σ.
25/10 14:33
25/10 13:37
Η χωροθέτηση μαρινών, ιδιαίτερα σε περιοχές που είναι πιο αναγκαίες, θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη
25/10 12:39
25/10 12:33
25/10 12:19
ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 9μηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2024
25/10 12:08
Πάνω από 4.000 συμμετοχές από 28 χώρες σε 63 δράσεις στο Navarino Challenge 2024
25/10 11:26
Συνάντηση CLIA- Μητσοτάκη: Συνεργασία για τη βιώσιμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα
25/10 11:02
25/10 10:20
25/10 10:06
25/10 07:36
25/10 07:30
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Ψήφισμα για τα προβλήματα των εργαζομένων στα ξενοδοχεία και τον τουρισμό
25/10 07:29
Δήμος Ναυπακτίας: Κατά της ανάπτυξης υπεράκτιου Αιολικού Πάρκου στον Πατραϊκό Κόλπο
25/10 07:22
Ο αναπληρωτής CEO της Attica Group Διονύσης Θεοδωράτος επίτιμος δημότης Πάτμου
24/10 18:27
24/10 16:13
Costa Cruises: Ακυρώνονται προγραμματισμένες προσεγγίσεις κρουαζιέρας στη Σαντορίνη το 2025
24/10 14:46
Επιμελητήριο Ηρακλείου: Νέα πρόταση χρηματοδότησης για το καταδυτικό πάρκο στη Σταλίδα
24/10 14:09
Το ΑΙ θα μεταμορφώσει την εμπειρία των καταναλωτών έως το 2035
24/10 14:06
Ά. Γκερέκου: Το TUI Futureshapers Greece αντανακλά τις κοινές αξίες για βιώσιμο τουρισμό
24/10 13:49
ETC: Αυξημένη διάθεση των Ευρωπαίων για ταξίδια το φθινόπωρο-χειμώνα | Το 5% επιλέγει Ελλάδα
24/10 13:49
24/10 12:55
24/10 12:30
Πρόστιμο 50 εκατ. δολ. στην American Airlines για κακομεταχείριση ατόμων με ειδικές ανάγκες
24/10 12:27
Eurowings: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο και Πρέβεζα το καλοκαίρι του 2025
24/10 12:06
Transavia France: Νέα σύνδεση Μασσαλία – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
24/10 11:51
TUI: Δύο Ελληνικά νησιά στους 5 δημοφιλέστερους φθινοπωρινούς προορισμούς για τους Σουηδούς
24/10 11:42
Ερμιόνη: Πρώτη πτήση της Hellenic Seaplanes πάνω από την Πελοποννησιακή Ριβιέρα
24/10 11:22
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Χρηματοδότηση σε 234 επενδυτικά σχέδια ΜμΕ
24/10 11:15
Η Ελλάδα προβάλλεται ως προορισμός τουρισμού περιπέτειας στη βρετανική αγορά
24/10 11:03
24/10 10:23
24/10 07:38
Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών
24/10 07:36
24/10 07:31
24/10 07:29
24/10 07:27
Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού
23/10 19:11
Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό
23/10 17:03
Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025
23/10 16:39
Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
23/10 15:55
Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν
23/10 15:11
23/10 14:58
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"
23/10 14:14
Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ
23/10 13:57
CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
23/10 13:02
Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025
23/10 12:48
Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"
23/10 12:39
23/10 12:32
23/10 12:00
23/10 11:27
Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο
23/10 10:55
Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς
23/10 10:23
23/10 07:16
23/10 07:14
Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας
23/10 07:11
ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις
23/10 07:06
23/10 07:01
22/10 19:04
22/10 18:13
ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα
22/10 16:16
Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία
22/10 15:28
Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις
22/10 14:26
22/10 14:01
22/10 13:37
22/10 13:33
22/10 13:32
Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development
Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο
H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ.
Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας...
Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS
ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 9μηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2024
Μη έγκριση αυθαίρετης υπόγειας πισίνας στη μελέτη ανέγερσης 5άστερου ξενοδοχείου στην Ίο
Ξενοδοχεία | Μελέτη: Γιατί οι κριτικές χωρίς λέξεις δίνουν υψηλότερη βαθμολογία
Περιφέρεια Κρήτης | Προβολή της Κρήτης στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου
Συμμαχία American Hotel & Lodging Association και Procure Impact για την αξιοπρέπεια στην εργασία
ΕΟΤ: Tαξίδι εξοικείωσης στην Πελοπόννησο για Σέρβους τουριστικούς πράκτορες
Δήμος Μετεώρων: Διαγωνισμός εκμίσθωσης για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος
Η αναβίωση του Κολοσσού της Ρόδου εγχείρημα με όραμα ειρήνης στη Μεσόγειο | Γιώργος Μπαρμπούτης
Η χωροθέτηση μαρινών, ιδιαίτερα σε περιοχές που είναι πιο αναγκαίες, θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη
( 0 )