Σε τι βαθμό τα ψηφιακά μέσα άλλαξαν την τουριστική βιομηχανία τα τελευταία χρόνια

Σε τι βαθμό τα ψηφιακά μέσα άλλαξαν την τουριστική βιομηχανία τα τελευταία χρόνια

Η τουριστική βιομηχανία βρίσκεται σε άνθηση σε όλο τον κόσμο. Σημαντικό ρόλο στις παγκόσμιες αυξητικές τάσεις του τουρισμού παίζουν και τα ψηφιακά μέσα, γνωστά και ως digital media! Η τουριστική βιομηχανία αναπτύσσεται καθώς άτομα και κοινωνίες βιώνουν σημαντικές βελτιώσεις στα πρότυπα και το επίπεδο της διαβίωσης. Χάρις στην ανάπτυξη και ορθή διαχείριση και εφαρμογή των ψηφιακών μέσων, επιτεύχθηκε καλύτερη προώθηση και γενικότερα καλύτερη επικοινωνία προς τους παγκόσμιους δυνητικούς καταναλωτές των τουριστικών υπηρεσιών. Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στις χώρες της Νότιας Ασίας έδειξε ότι η τουριστική βιομηχανία αναπτύχθηκε με διπλάσια ταχύτητα χάρις στην εισαγωγή digital media πλατφορμών μέσω των οποίων οι τουριστικές επιχειρήσεις, ακόμα και ολόκληρες χώρες, κατάφεραν να προωθήσουν στοχευμένα και εν τέλει να πουλήσουν τις υπηρεσίες τους σε ένα τεράστιο δυνητικό καταναλωτικό κοινό.

Κοινοποιήσεις εμπειριών μέσα από κοινωνικές ομάδες

Τα ψηφιακά μέσα έδωσαν, και φυσικά συνεχίζουν να δίνουν, τη δυνατότητα στους τουρίστες να κοινοποιούν και να μοιράζονται τις τουριστικές - ταξιδιωτικές εμπειρίες τους με τους φίλους και ακολούθους τους μέσα από τα digital social media. Εκτός από τις κοινοποιήσεις φωτογραφιών, βίντεο, και δημοσιευμάτων, τα social media παρέχουν τη δυνατότητα κριτικής και σχολιασμών, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο ένα τεράστιο αλληλεπιδραστικό βήμα μέσω του οποίου κυκλοφορούν πληροφορίες και γνώσεις από όλες τις κατευθύνσεις.

Φυσικά, ο τουρισμός δεν ήταν η πρώτη βιομηχανία που έκανε χρήση και επωφελήθηκε από τα digital media. Εδώ και πολλά χρόνια, οι ιστότοποι καζίνο κάνουν εκτεταμένη χρήση της online σελίδας τους στο Facebook για τη δημιουργία αλληλεπιδραστικών επικοινωνιών, στοχευμένης διαφήμισης, και διαφόρων προωθητικών ενεργειών. Αυτό παρέχει τη δυνατότητα στους παίκτες να συνδέεονται ακόμα και μεταξύ τους και μέσα από τις κοινωνικές ομάδες που δημιουργούνται ανταλάσσουν ενδιαφέροντα, συμβουλες και προτάσεις, και γενικότερα τις εμπειρίες τους. Αυτό έχει εκτοξεύσει το branding των καζίνο κατά 47%.

Συνεχίζοντας με τον τουρισμό, δημοφιλείς τουριστικές σελίδες έχουν καταφέρει ποσοστό συμμετοχής και αλληλεπίδρασης της τάξης του 66% μέσα από τις κοινωνικές ομάδες τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι ίδιοι οι τουρίστες επιθυμούν και σχολιάζουν. Μέσα από τους σχολιασμούς και τις ανταλλαγές απόψεων δημιουργείται μια φανταστική γνωσιακή βάση δεδομένων από την οποία μπορούν να επωφεληθούν και άλλοι που διαβάζουν τις δημοσιεύσεις και σχολιασμούς. Έτσι, μπορούν να σχηματίσουν μια καλή πρώτη εικόνα για το εάν τα τουριστικά πρακτορεία και οι τουριστικοί προορισμοί εν τέλει μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες τους και εάν όντως προσφέρουν όσα υπόσχονται.

Περισσότερες πληροφορίες, περισσότεροι δυνητικοί πελάτες

Τα τουριστικά πρακτορεία που έχουν μια ισχυρή social media παρουσία και ενημερώνουν τακτικά τις ιστοσελίδες τους με ποιοτικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, τότε σαφώς και αποκτούν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας και κέρδους συγκρητικά με άλλα τουριστικά πρακτορεία που δεν έχουν εξίσου καλή online παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι φανερό ότι οι τουρίστες ενδιαφέρονται πολύ να μαθαίνουν για το τι να περιμένουν από την τουριστική εμπειρία σε έναν τουριστικό προορισμό (πόλη και/ή χώρα) ή μέσω ενός ταξιδιωτικού πρακτορείου. Όσο πιο καλές online κριτικές έχει ένα ταξιδιωτικό γραφείο που να φανερώνουν με παραστατικό τρόπο ότι προσφέρει πραγματικά αξέχαστες τουριστικές εμπειρίες, τόσο πιθανότερο είναι να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και εν τέλει να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του. Τι καλύτερο για την επικοινωνία και την προώθηση των τουριστικών υπηρεσιών και εμπειριών από τη χρήση των social digital media;

Με άλλα λόγια, όσο πιο συναρπαστικές και αλληλεπιδραστικές είναι οι βίντεο διαφημίσεις, όσο πιο σωστά ενημερωμένος και ενδιαφέρον είναι ο επίσημος ιστότοπος, και όσο καλύτερες κριτικές έχει η επίσημη σελίδα στο Facebook, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει ένα τουριστικό γραφείο να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες που να επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις τουριστικές υπηρεσίες του.

Καλύτερες διαπολιτισμικές συνδέσεις

Με την τεράστια άνθηση που γνωρίζουν τα ψηφιακά μέσα, γνωστά και ως digital media, αυξάνεται ολοένα και περισσότερο η διασύνδεση και η αλληλεπιδραστικότητα της παγκόσμιας κοινότητας. Η πολιτισμική διαφορετικότητα είναι πλέον καλύτερα αποδεκτή σε παγκόσμιο επίπεδο. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν να γνωρίσουν περισσότερα και να βιώσουν από κοντά άλλες κουλτούρες, ενώ, παράλληλα, ολοένα και περισσότεροι επιθυμούν να προσελκύσουν άτομα από άλλες χώρες και κουλτούρες ώστε να γνωρίσουν τη δική τους χώρα και κουλτούρα. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, γνωστές και ως social media, έχουν συνδράμει τα μέγιστα σε αυτήν την παγκόσμια τάση “ανοίγματος” των πολιτισμών και των κοινωνιών σε ατομικό, κοινωνικό, αλλά και εθνικό επίπεδο. Πλέον στις μέρες μας, οι ξένες κουλτούρες δε μοιάζουν τόσο “ξένες” ούτε και φοβίζουν μέσα στον ψηφιακό κόσμο. Αντιθέτως τα social digital media μας παρέχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουμε τι “κρύβεται εκεί έξω” μέσα από την ασφάλεια του χώρου της επιλογής μας. Η ψηφιακή γνωριμία και ψηφιακή εξοικείωση διευρύνουν τους γνωσιακούς μας ορίζοντες και μας γεννούν την επιθυμία να ταξιδέψουμε και να εξερευνήσουμε τον κόσμο!

Ένα καλό παράδειγμα είναι η Αφρική. Μερικές δεκαετίες πριν, η Αφρική φάνταζε στους περισσότερους ως τίποτα άλλο παρά μια τριτοκοσμική ήπειρος αποτελούμενη από υποανάπτυκτες χώρες και φτωχούς αμόρφωτους ανθρώπους. Με την παγκόσμια ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο έμαθαν για τον τεράστιο πλούτο από διαφορετικές κουλτούρες που ομορφαίνει την Αφρική και έτσι τους γεννήθηκε η επιθυμία να επισκεφθούν την Αφρική και να βιώσουν από κοντά αυτόν τον νέο “άγνωστο” κόσμο. Το 2018, σύμφωνα με το AfricaNews, ένας από τους κύριους συντελεστές στο ΑΕΠ της Αφρικής ήταν ο τουρισμός και τα ταξίδια.

Εν Κατακλείδι!

Είναι ασφαλές να συμπεράνουμε ότι με την ανάπτυξη των digital social media, η τουριστική βιομηχανία έχει επωφεληθεί στο μέγιστο βαθμό. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, ο τουρισμός έχει γίνει πιο αυθεντικός και πιο εξατομικευμένος. Με τα χρόνια, ο τουρισμός και τα ψηφιακά μέσα έχουν δημιουργήσει μια πολύ ισχυρή σχέση που είναι επωφελής για όλους!

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/11 18:14

    Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024

  2. 21/11 16:47

    Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών

  3. 21/11 16:26

    Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA

  4. 21/11 16:17

    ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων

  5. 21/11 15:37

    Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025

  6. 21/11 14:44

    Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο

  7. 21/11 14:43

    Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025

  8. 21/11 14:30

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο

  9. 21/11 14:12

    ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις

  10. 21/11 13:57

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού

  11. 21/11 12:54

    Celestyal | Προσφορές Black Friday - κρουαζιέρες 7 διανυκτερεύσεων από €359

  12. 21/11 12:43

    Φλωρεντία: Ο Δεκάλογος των "Όχι" για τη διαχείριση του υπερτουρισμού - Στο στόχαστρο (και) οι βραχυχρόνιες μισθώσεις

  13. 21/11 12:42

    ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. αφίξεις στα τουριστικά καταλύματα τον Σεπτέμβριο

  14. 21/11 12:11

    Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας | Η Ελλάδα δεν είναι μόνο τουριστικός προορισμός. Eίναι μια γιορτή για τις αισθήσεις...

  15. 21/11 11:41

    Βαρκελώνη: Παράνομη η απαγόρευση των Airbnb; Καταγγελία στην ΕΕ από τον ευρωπαϊκό φορέα EHHA

  16. 21/11 11:02

    Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής

  17. 21/11 10:32

    Βρετανικός τουρισμός | Oι αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και η γαστρονομία είναι το κλειδί για το 2025

  18. 21/11 10:10

    Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;

  19. 21/11 06:58

    Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  20. 21/11 06:56

    Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2.500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία

  21. 21/11 06:54

    Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα

  22. 21/11 06:52

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο

  23. 21/11 06:50

    Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  24. 20/11 17:17

    “Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  25. 20/11 17:13

    Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων

  26. 20/11 16:48

    H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού

  27. 20/11 15:36

    Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024

  28. 20/11 15:21

    Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν

  29. 20/11 15:14

    Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ

  30. 20/11 14:58

    Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700

  31. 20/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν

  32. 20/11 14:00

    Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  33. 20/11 13:38

    Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025

  34. 20/11 12:53

    Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο

  35. 20/11 12:01

    Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025

  36. 20/11 11:49

    EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025

  37. 20/11 11:25

    SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά

  38. 20/11 11:21

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 18,8 δισ. ευρώ οι εισπράξεις στο 9μηνο (+4,1%), +9,3% οι αφίξεις

  39. 20/11 11:00

    Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia

  40. 20/11 10:28

    O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.

  41. 20/11 10:14

    Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;

  42. 20/11 07:10

    Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας

  43. 20/11 07:07

    Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  44. 20/11 07:01

    Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη

  45. 20/11 06:59

    Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού

  46. 19/11 17:32

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ

  47. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  48. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  49. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  50. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  51. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  52. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  53. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  54. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  55. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  56. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  57. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  58. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  59. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  60. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  61. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  62. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  63. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  64. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  65. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  66. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  67. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  68. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  69. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  70. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  71. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  72. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  73. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  74. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  75. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  76. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  77. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  78. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  79. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  80. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  81. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  82. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  83. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  84. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  85. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  86. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  87. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  88. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  89. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  90. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  91. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  92. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  93. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  94. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  95. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  96. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  97. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  98. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  99. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  100. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια