back to top

Olympic Holidays | Στόχος η αύξηση της πελατείας κατά 25% το 2026 – έμφαση στα χειμερινά ταξίδια

Ο σπεσιαλίστας για Ελλάδα και Κύπρο στη βρετανική αγορά τουρ οπερέιτορ Olympic Holidays ανακοίνωσε ότι ο στόχος για το 2026 είναι η αύξηση της πελατείας κατά 25%. Για την επίτευξη του στόχου, η διοίκηση κάλεσε τους συνεργάτες τουριστικούς πράκτορες να ανακαλύψουν τις χειμερινές ηλιόλουστες επιλογές του brand, πέρα από την καθιερωμένη εικόνα του ως «ειδικού στα ελληνικά νησιά».

Ο tour operator, που δραστηριοποιείται σε 11 προορισμούς και είναι γνωστός κυρίως για τα island-hopping πακέτα σε Ελλάδα και Κύπρο, επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία του ως «ειδικός στα νησιωτικά ταξίδια» και να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του με πιο εμπειρικές και πολυκεντρικές διαδρομές.

Μιλώντας στη διάρκεια του World Travel Market στο Λονδίνο, η διευθύνουσα σύμβουλος Reeva Kingston, η οποία ανέλαβε τη θέση τον Ιανουάριο, δήλωσε ότι «το μέλλον είναι γεμάτο ευκαιρίες» και παρουσίασε το στρατηγικό της όραμα για «ανάπτυξη με σεβασμό στην εξειδίκευση» της εταιρείας.

«Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τη θέση μας ως κορυφαίος ειδικός στα νησιωτικά ταξίδια, να προσφέρουμε ένα ευρύτερο φάσμα εμπειριών, να αυξήσουμε τη βάση των πελατών μας κατά 25% σε ετήσια βάση, να βελτιώσουμε τις τεχνολογικές μας δυνατότητες και να αναβαθμίσουμε τη συνολική εμπειρία του πελάτη», ανέφερε η Kingston.

Η ίδια τόνισε στο Travel Weekly ότι οι σχέσεις με τους συνεργάτες της αγοράς θα παίξουν κρίσιμο ρόλο στην επίτευξη των στόχων, ωστόσο αναγνώρισε πως «η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας» πέρα από τις ελληνικές διακοπές.

«Όλοι μας γνωρίζουν για την Ελλάδα, οπότε είναι δύσκολο να επικοινωνήσουμε τις άλλες μας επιλογές», σημείωσε, εξηγώντας ότι η εταιρεία επενδύει σε webinars, roadshows και συνέδρια για την προβολή των χειμερινών προορισμών της.

Η Olympic Holidays έχει σήμερα ποσοστό επαναλαμβανόμενων πελατών 50%, εκ των οποίων το 25% έχει ταξιδέψει μαζί της πάνω από μία φορά. Η Kingston εξήγησε ότι το κοινό των χειμερινών προορισμών διαφέρει σημαντικά από το καλοκαιρινό, καθώς «οι ταξιδιώτες του χειμώνα επιλέγουν συνήθως πιο μακρές διακοπές, διάρκειας δύο έως τριών εβδομάδων, έναντι 10 ημερών το καλοκαίρι – γεγονός που δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες για τους πράκτορες».

Η εταιρεία βρίσκεται, όπως ανέφερε, «στα τελικά στάδια» λανσαρίσματος ενός νέου συστήματος κρατήσεων σε συνεργασία με τις Intuitive και Simple Support, το οποίο θα βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη και θα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στους συνεργάτες.

Η επικεφαλής πωλήσεων Leanne Edwards, που εντάχθηκε στην εταιρεία τον Μάρτιο, πρόσθεσε ότι το νέο σύστημα θα επιτρέπει στους πράκτορες να προσθέτουν ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, μεταφορές και άλλες υπηρεσίες για πιο ολοκληρωμένες κρατήσεις «από άκρη σε άκρη» μέσω της Olympic Holidays.

Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί νέους χειμερινούς προορισμούς όπως το Golden Triangle της Ινδίας, η Γκάμπια, η Αίγυπτος και η Μάλτα, επιδιώκοντας να καθιερωθεί πέρα από την εικόνα των κλασικών προορισμών Ελλάδας και Κύπρου.

«Θέλουμε οι πράκτορες να μας γνωρίζουν για περισσότερα από το καλοκαίρι και την Ελλάδα», υπογράμμισε η Edwards, προσθέτοντας ότι η Olympic Holidays σκοπεύει να δώσει έμφαση σε εμπειρικά και πολυκεντρικά ταξίδια, καθώς –όπως δείχνουν τα σχόλια των πελατών– «δεν αναζητούν πια απλώς μια ξαπλώστρα στον ήλιο, αλλά εμπειρίες που τους εμπλουτίζουν».

+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us