ΕΞΑΑ | Οι 10 φυλές τουριστών στην Αθήνα – 8 στους 10 την επιλέγουν ως must see προορισμό, για διασκέδαση και πολιτισμό

ΕΞΑΑ | Οι 10 φυλές τουριστών στην Αθήνα – 8 στους 10 την επιλέγουν ως must see προορισμό, για διασκέδαση και πολιτισμόΠηγή φωτό: Pixabay

Ως must see προορισμό (37%) αντιμετωπίζουν οι τουρίστες την Αθήνα, αποτελώντας μαζί με το πολιτιστικό ενδιαφέρον (28%) και τη διασκέδαση και νυχτερινή ζωή (15%) τα τρία σημαντικότερα κριτήρια βάσει των οποίων οι διεθνείς τουρίστες επιλέγουν να επισκεφθούν την Ελληνική πρωτεύουσα.

Η Αθήνα αποτελεί must see προορισμό ιδιαίτερα για τους Σκανδιναβούς (48%) και για τους επισκέπτες από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (41%).

Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων συμπερασμάτων, από τα αποτελέσματα της 18ης Έρευνας Ικανοποίησης Επισκεπτών Αθήνας- Αττικής για το 2022 που παρουσίασαν σήμερα το μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας η ΕΞΑΑΑ, η GBR Consulting και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.

(Δείτε ολόκληρη την έρευνα εδώ)

Τα ευρήματα της φετινής έρευνας παρουσιάσθηκαν από τους επικεφαλής της Έρευνας, κ. Stefan Merkenhof, Managing Consultant GBR Consulting και κ. Μαριπόλα Κώτση, Προϊσταμένη Έρευνας Αγοράς ΔΑΑ.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από τον Μάιο έως και τον Οκτώβριο 2022 σε ξενοδοχεία- μέλη της ΕΞΑΑΑ αλλά και στο αεροδρόμιο σε περίπου 25.000 ταξιδιώτες από το εξωτερικό, έδειξε ότι οι επισκέπτες της Αθήνας έδωσαν την υψηλότερη αξιολόγηση της τελευταίας επταετίας από την εμπειρία τους στην πόλη το 2022, με μέσο όρο βαθμολογίας το 8.4, ωστόσο βαθμολόγησαν την εμπειρία τους με τους κατοίκους χαμηλότερα και παρότι οι αξιολογήσεις τους που αφορούν την καθαριότητα είναι αυξημένες, παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα. Το 22% κρίνει ότι η Αθήνα ήταν ανώτερη των προσδοκιών, ενώ το 60% θέλει να επιστρέψει μέσα στο 2023.

Στο επίκεντρο διασκέδαση και τουρισμός

Οι κυριότερες δράσεις τους στην Αθήνα περιστρέφονται γύρω από τη διασκέδαση και τον πολιτισμό. Με μέσο όρο επισκεψιμότητας στο 88% και κυρίαρχες αγορές τη Β. Αμερική, τη Μεσόγειο, τη Δυτική Ευρώπη, την Κεντρική/ Ανατολική Ευρώπη, το Ισραήλ και τη Σκανδιναβία, το βασικό ενδιαφέρον των επισκεπτών της Αθήνας αφορά τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία (94%) και ακολουθούν οι οργανωμένες θεματικές περιηγήσεις, οι μαρίνες, τα εμπορικά και πολιτιστικά κέντρα και οι πολιτιστικές εκδηλώσεις.

  • Οι γειτονιές που προσελκύουν περισσότερους τουρίστες είναι η Πλάκα, το Μοναστηράκι, ο Πειραιάς, το Γκάζι, το Θησείο, η συνοικία του Ψυρρή, η Γλυφάδα, το Κουκάκι, το Κολωνάκι και το Μετς.
  • Οι Ισραηλινοί και οι Σκανδιναβοί επιλέγουν το Πολιτιστικό Κέντρο Σταύρος Νιάρχος, οι Αμερικανοί τη μαρίνα Ζέας, οι επισκέπτες από το Ισραήλ και την Κεντρική/ Ανατολική Ευρώπη το Φλοίσβο.

Τα city bus tour και οι κρουαζιέρες στον Αργοσαρωνικό (54% συνδυαστικά) είναι οι βασικές οργανωμένες περιηγήσεις στις οποίες συμμετέχουν οι επισκέπτες και μαζί με τη γευσιγνωσία συνιστούν το 64% των οργανωμένων δραστηριοτήτων τους.

Η πλειονότητα των διεθνών επισκεπτών της Αθήνας (63%) το 2022, επισκέφθηκε το παραλιακό μέτωπο και μόλις το 13% δεν γνωρίζει για τις ακτές της. Παρατηρήθηκε δε ιδιαίτερη αύξηση επισκεψιμότητας στη Σαλαμίνα (+17%).

Όσον αφορά τις αεροπορικές αφίξεις, το αεροδρόμιο κατέγραψε αύξηση 84% των επιβατών σε σύγκριση με το 2021 και μείωση 11% σε σχέση με το 2019, με την Αθήνα να σημειώνει ανάκαμψη μετά το πρώτο τετράμηνο της περυσινής χρονιάς. Οι διεθνείς επιβάτες ανήλθαν σε 5,6 εκατ., δηλαδή 800.000 λιγότεροι έναντι του 2019.

Μάλιστα, επισήμανε ο CEO του ΔΑΑ, κ. Γιάννης Παράσχης, η εικόνα από το αεροδρόμιο της Αθήνας μέχρι στιγμής για το 2023 είναι θετική, και ήδη η κίνηση είναι αυξημένη κατά 2% έναντι του 2019. H έρευνα για το 2022, είπε, μας προσφέρει και φέτος πολύ σημαντικά και αξιοποιήσιμα στοιχεία ως προς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του επισκέπτη της πόλης, με στόχο τη στρατηγική ανάπτυξη του προορισμού «Αθήνα».

Εκτός από τις παραδοσιακές πλέον αγορές για την Αθήνα (ΗΠΑ, Ην. Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία), το καλοκαίρι του 2022 χαρακτηρίστηκε από σημαντική ανάπτυξη συγκεκριμένων αγορών, όπως η Ελβετία, η Αυστρία, η Ολλανδία, το Ισραήλ, η Τουρκία και η Σερβία, με τους ταξιδιώτες από τα Βαλκάνια που παραδοσιακά επισκέπτονταν την Ελλάδα οδικώς να επιλέγουν και τη μεταφορά τους με πτήση προς την Αθήνα.

Από τους επισκέπτες της Αθήνας, το 57% πέρασε τουλάχιστον 24 ώρες στην πόλη έναντι αντίστοιχου ποσοστού 68% το 2019 και ο μέσος όρος διάρκειας ταξιδιού ανήλθε σε τρεις ημέρες, έναντι τεσσάρων το 2019. Το αντίστοιχα ποσοστά για την Ελλάδα συνολικά ανήλθαν σε 11 ημέρες έναντι 9 ημέρες το 2019.

Επτά στους 10 επισκέπτες της πρωτεύουσας διαμένουν σε ξενοδοχείο ενώ το 2022 τα θέρετρα συνεχίζουν να έχουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά. Τα ζευγάρια επέλεξαν στο 82% ξενοδοχείο/ ενοικιαζόμενο δωμάτιο, οι μοναχικοί ταξιδιώτες στο 37% ιδιωτικό σπίτι, οι φίλοι στο 28% θέρετρο και οικογένειες στο 25% θέρετρο. Σε αντίθεση με τους κλασικούς τουριστικούς προορισμούς της υπόλοιπης Ελλάδας, η εποχικότητα των καταλυμάτων της Αθήνας διαμορφώνεται βάσει του γεγονότος ότι το πρώτο τρίμηνο παραμένει σε χαμηλότερα επίπεδα από τα υπόλοιπα τρία, καθώς χαρακτηρίζεται από ταξίδια φίλων. Έτσι, ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα διατηρούν το 70% - 80% της αγοράς, το οποίο περιορίζεται στο α’ τρίμηνο όπου ανεβαίνουν οι κρατήσεις σε Airbnb.

Ο Γενικός Γραμματέας της ΕΞΑΑΑ, κ. Ευγένιος Βασιλικός, ανέφερε πως «η κοινή Έρευνα ΕΞΑΑΑ και ΔΑΑ προσφέρει εγκαίρως σε όλους όσοι ασχολούνται  με την τουριστική δραστηριότητα, την τουριστική πολιτική και την τουριστική προβολή της Αθήνας και της χώρας χρήσιμο υλικό, νέες πληροφορίες και στοιχεία προς αξιοποίηση σε ό,τι αφορά στο προφίλ, τις απαιτήσεις, αλλά και την ικανοποίηση των επισκεπτών από τις προσφερόμενες υπηρεσίες, υποδομές και προτάσεις του προορισμού».  

Όπως επεσήμανε ο κ. Βασιλικός, «είναι ανάγκη οι εμπλεκόμενοι με τον Τουρισμό της Αθήνας - Αττικής να εστιάσουμε κυρίως στα μηνύματα που προκύπτουν και να τα αξιοποιήσουμε σε συνδυασμό με όσα ενδιαφέροντα ανέδειξε η πρόσφατη μελέτη ΕΞΑΑΑ-ΙΤΕΠ περί 'Φέρουσας Ικανότητας Αθήνας - Αττικής'. Στόχος μας πρέπει να είναι η ενίσχυση της ποιοτικής εικόνας και πρότασης της Αθήνας προς τους επισκέπτες της, όπως και της διαπραγματευτικής της ικανότητας. Επομένως είναι αναγκαίος ένας στρατηγικός σχεδιασμός με μακροπρόθεσμο ορίζοντα ενώ παράλληλα εξίσου αναγκαίο είναι να εστιάσουμε άμεσα σε κινήσεις ενδυνάμωσης της σεζόν του 2023 και του 2024».

Στο 69% η πληρότητα των Αθηναϊκών ξενοδοχείων το 2022

  • Από τον Ιούλιο του 2022 κατάφεραν τα ξενοδοχεία της πρωτεύουσας να φτάσουν σε μοτίβο 2019. Συνολικά για το 2022, τα Αθηναϊκά ξενοδοχεία σημείωσαν μείωση πληροτήτων 10,7% (στο 69,1% κατά μέσο όρο) έναντι του 2019, αύξηση της μέσης ημερήσιας τιμής δωματίου (ADR) 14% και αύξηση των εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) 2%. 
  • Σε σύγκριση με πόλεις της Μεσογείου το 2022, μόνο η Κωνσταντινούπολη κατάφερε να ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019 σε ξενοδοχειακή πληρότητα. Αναφορικά με τις τιμές δωματίων, η Ρώμη ξεπέρασε με διαφορά  τις πόλεις της Μεσογείου, αλλά και τις περισσότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με αύξηση 32% 2022/19.
  • Ο ξενοδοχειακός όγκος είναι συγκεντρωμένος στην περιοχή γύρω από το Κουκάκι, την Πλατεία Συντάγματος, την Ομόνοια και το Μοναστηράκι. Το 2022 περίπου το 72% όλων των ξενοδοχείων στην Αττική (μη συμπεριλαμβανομένων των νησιών του Αργοσαρωνικού) βρίσκονται στο Κεντρικό Τομέα Αθηνών και ο αριθμός των δωματίων ξενοδοχείων στο κέντρο αυξήθηκε κατά 19% κατά την περίοδο 2015 – 2022.
  • Από το 2015 έως το 2019, οι βραχυχρόνιες μισθώσεις σημείωσαν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης +60%, ενώ οι πληρότητες των ξενοδοχείων +0,9%.

Οι 10 φυλές των τουριστών που επιλέγουν Αθήνα

Το προφίλ των ταξιδιωτών της πρωτεύουσας συνθέτουν οι αρχαιόφιλοι, οι φιλότεχνοι, οι δραστήριοι, οι διερχόμενοι, οι νυχτόβιοι, οι αγοραστές, οι καλοφαγάδες, οι θαλασσινοί, οι ανθρωποκεντρικοί και οι επαγγελματίες.

Έξι στους 10 αλλοδαπούς τουρίστες (επαγγελματίες) επισκέπτονται την Ακρόπολη, έναντι τεσσάρων στους 10 Έλληνες, και μάλιστα οι διεθνείς ταξιδιώτες ηλικίας 36-55 ανέφεραν ότι την έχουν επισκεφθεί περισσότερες από 1 φορά. Οι δημοφιλέστερες περιηγήσεις τους γίνονται στην Πλάκα, στο Μοναστηράκι, στο Κολωνάκι και στη Γλυφάδα, ενώ πραγματοποιούν υψηλές δαπάνες σε εστιατόρια και σε εμπορικά καταστήματα καθώς συνοδεύουν την εργασία με την αναψυχή. Στην πλειονότητά τους ταξιδεύουν μόνοι και το 30% μαζί με τον/τη σύντροφο. Οι ηλικίες 36-45 έχουν επαφή με τον τοπική κοινωνία και οι 45-55 ξοδεύουν σε αγορές.

Στην κατηγορία των «διερχόμενων», για τους οποίους η Αθήνα παραμένει ενδιάμεσος σταθμός, παρατηρήθηκε μέσος όρος διανυκτερεύσεων 1,6. Ταξιδεύουν κυρίως για αναψυχή μαζί με τον/τη σύντροφο, επισκέπτονται την Ακρόπολη και το μουσείο της αλλά και την Πλάκα και το Μοναστηράκι, 2 στους 10 συμμετέχουν σε city bus, πραγματοποιούν υψηλές δαπάνες, παραμένουν πολύ ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στην πόλη και το 90% θέλει να επιστρέψει.

Οι ημερήσιες δαπάνες των επισκεπτών με ειδικά ενδιαφέροντα είναι υψηλότερες από εκείνους που δεν έχουν ειδικό ενδιαφέρον («Χαλαροί»). Οι «επαγγελματίες» σημειώνουν τη μεγαλύτερη μέση ημερήσια δαπάνη (180 ευρώ) και ακολουθούν οι αγοραστές, οι νυχτόβιοι, οι καλοφαγάδες και οι διερχόμενοι.

Οι "χαλαροί"

Παράλληλα με τους ταξιδιώτες που έχουν ταξιδέψει στην Αθήνα με συγκεκριμένο ενδιαφέρον και σχεδίασαν ανάλογα το πρόγραμμά τους στην πόλη, υπάρχει, ωστόσο, ένα μεγάλο μερίδιο -περίπου το ένα τρίτο των ταξιδιωτών αναψυχής- που δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο ενδιαφέρον κι έχει επιλέξει μια πιο ‘χαλαρή’ προσέγγιση, χωρίς να έχει την πρόθεση να επισκεφτεί όσο το δυνατόν περισσότερα αξιοθέατα. Με αυτό τον τρόπο, οι ‘χαλαροί’ αισθάνονται ότι έχουν περιορισμένη επαφή με τους ντόπιους και τον τρόπο ζωής τους. Όλα αυτά δεν επηρεάζουν την συνολική ικανοποίησή τους, καθώς οι ‘χαλαροί’ είναι πολύ ικανοποιημένοι, αξιολογώντας τη συνολική εμπειρία τους στην πόλη με βαθμό 8,4. Ξοδεύουν λιγότερα σε σύγκριση με τα άλλα προφίλ ταξιδιωτών. Είναι σαφές ότι τα άλλα προφίλ ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, που σημαίνει ότι συγκεκριμένες εμπειρίες τους παρέχουν το κίνητρο να αυξήσουν τις δαπάνες στην πόλη.

Παρά τα διαφορετικά ενδιαφέροντα, σχεδόν όλοι οι επισκέπτες στην Αθήνα, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματιών, έχουν τα εξής κοινά: επισκέπτονται συνήθως την Ακρόπολη και το Μουσείο της Ακρόπολης, συνδυάζοντας μια βόλτα στην Πλάκα και το Μοναστηράκι. Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι τουριστικές ροές παρουσιάζουν συγκέντρωση σε συγκεκριμένες γειτονιές, εστιάζοντας σχεδόν αποκλειστικά στην αναψυχή και την ψυχαγωγία και επηρεάζοντας τους κατοίκους που παρατηρούν να μειώνεται η αστική βιωσιμότητα των γειτονιών τους.

Η αναγνωρισιμότητα του παραλιακού μετώπου της Αθήνας έχει βελτιωθεί, με 63% των διαμενόντων σε ξενοδοχεία να το επισκέπτονται, ενώ η πλειονότητα όσων δεν το επισκέφθηκαν, πλέον το γνωρίζει. Επίσης, η αναγνωρισιμότητα των Νησιών του Αργοσαρωνικού βελτιώνεται, αλλά παραμένει ακόμα σε χαμηλά επίπεδα.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  2. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  3. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  4. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  5. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  6. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  7. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  8. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  9. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  10. 15/11 11:59

    Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  11. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  12. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  13. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  14. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  15. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  16. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  17. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  18. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  19. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  20. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  21. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  22. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  23. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  24. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  25. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  26. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  27. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  28. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  29. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  30. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  31. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  32. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  33. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  34. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  35. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  36. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  37. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  38. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  39. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  40. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  41. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  42. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  43. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  44. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  45. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  46. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  47. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  48. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  49. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  50. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  51. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  52. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  53. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  54. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  55. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  56. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  57. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  58. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  59. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  60. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  61. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  62. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  63. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  64. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  65. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  66. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  67. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  68. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη

  69. 12/11 22:19

    SOS από Μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Εκτός αναπτυξιακού νόμου τουριστικές επενδύσεις, ακόμη και όσες έλαβαν προέγκριση!

  70. 12/11 22:13

    Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο

  71. 12/11 18:23

    Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος

  72. 12/11 18:20

    WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;

  73. 12/11 18:14

    Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη

  74. 12/11 17:22

    Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

  75. 12/11 15:05

    Σουηδία: Η μείωση επιτοκίων απογείωσε τις κρατήσεις διακοπών – Ρόδος και Κρήτη στους top προορισμούς για το 2025

  76. 12/11 14:39

    Μαγιόρκα: «Δυστυχώς αποτύχαμε» - Γιατί η στρατηγική πολυτελούς τουρισμού δεν έλυσε τον πρόβλημα του υπερτουρισμού

  77. 12/11 13:50

    Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας

  78. 12/11 13:45

    FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη

  79. 12/11 13:23

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα

  80. 12/11 13:10

    Η Μύκονος αποκτά σύγχρονο πολεοδομικό σχεδιασμό – Παρουσίαση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μυκόνου

  81. 12/11 13:07

    Βαρόμετρο Booking.com 2024: Τελευταία στην Ευρώπη τα Ελληνικά ξενοδοχεία ως προς την πρόσβαση σε κεφάλαια

  82. 12/11 12:40

    Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση

  83. 12/11 11:32

    Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα

  84. 12/11 10:50

    Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους

  85. 12/11 07:30

    Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη

  86. 12/11 07:28

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου

  87. 12/11 07:21

    Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο

  88. 11/11 22:28

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά

  89. 11/11 16:28

    Εκσυγχρονισμός του Θερμαλιστικού Κέντρου Κρηνίδων Καβάλας

  90. 11/11 16:25

    Ο Δήμος Μήλου στο Δίκτυο για Βιώσιμες Κυκλάδες

  91. 11/11 15:49

    Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Εκστρατεία για την προστασία της φύσης και της βιοποικιλότητας, με δράσεις από τους πράκτορες

  92. 11/11 15:34

    Τουρκικός τουρισμός | 1,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας στο 9μηνο

  93. 11/11 15:25

    FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών

  94. 11/11 12:42

    TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις

  95. 11/11 12:24

    Πράσινο φως για νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αλεξανδρούπολη

  96. 11/11 12:17

    Ελλάδα - ΕΟΤ | «Χρυσοί» νικητές στα αμερικανικά τουριστικά βραβεία Travvy Awards 2024

  97. 11/11 12:15

    Νέα POS Point καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα

  98. 11/11 11:28

    Air Canada: Εως τρεις καθημερινές πτήσεις προς Αθήνα το καλοκαίρι του 2025

  99. 11/11 11:23

    Νέο σύστημα ΦΠΑ στην ΕΕ | Πλατφόρμες όπως η Airbnb υπεύθυνες για την είσπραξη του ΦΠΑ

  100. 11/11 11:14

    Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση του ξενοδοχείου Grand Hyatt Athens από τη Blackstone