ΕΟΤ: Tι περιλαμβάνει η διαφημιστική προβολή στην Tripadvisor για το 2022 | Προβολή sea & sun και city break σε 13 αγορές

ΕΟΤ: Tι περιλαμβάνει η διαφημιστική προβολή στην Tripadvisor για το 2022 | Προβολή sea & sun και city break σε 13 αγορές

Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής ύψους 607.600€ ενέκρινε ο ΕΟΤ για το 2022 στην Tripadvisor.

H υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας για την Ελλάδα θα γίνει εντός της περιόδου Ιουνίου-Νοεμβρίου 2022, στις παρακάτω αγορές: Η.Π.Α., Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισραήλ, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Σουηδία, Δανία και Νορβηγία, οι οποίες δείχνουν μια διαρκή τάση ανάκαμψης μετά την πανδημία, ενώ ταυτόχρονα ο αριθμός των μοναδικών χρηστών του Trip advisor είναι εξαιρετικά υψηλός.

Η διαφημιστική δαπάνη από πλευράς ΕΟΤ θα ανέλθει σε 490.000€ πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι συνολικό ποσό συμ/νου Φ.Π.Α. ίσο με 607.600€.

Η διαφημιστική καμπάνια θα περιλαμβάνει δύο βασικά waves:
Α) Το wave (1) θα στοχεύει σε χρήστες που αναζητούν sea &sun διακοπές σε ανταγωνιστικούς Μεσογειακούς προορισμούς, προβάλλοντας το βασικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας,
Β) Το wave (2) θα στοχεύσει σε χρήστες από τις παραπάνω αγορές (εκτός των Η.Π.Α. και του Καναδά) οι οποίοι αναζητούν ανταγωνιστικούς Ευρωπαϊκούς προορισμούς για διακοπές City break. 

Θα υλοποιηθεί σε 4 γλώσσες ομαδοποιώντας τις αγορές ως εξής:
Αγγλικά: Η.Π.Α., Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισραήλ ,Ολλανδία, Σουηδία, Δανία και Νορβηγία.
Γαλλικά: Γαλλία και γαλλόφωνο τμήμα Ελβετίας.
Γερμανία: Γερμανία και γερμανόφωνο τμήμα Ελβετίας.
Ιταλικά: Ιταλία.

Τα δύο διαφορετικά waves της διαφημιστικής καμπάνιας, θα διαφοροποιηθούν και ως προς το περιεχόμενο καθώς στο wave(1) θα χρησιμοποιηθούν δημιουργικά υλικά από τη βασική επικοινωνιακή καμπάνια του ΕΟΤ για το 2022 με κεντρικό motto “You will want to stay forever”, ενώ στο wave(2) θα αξιοποιηθούν τα υλικά από τη City Break καμπάνια του ΕΟΤ “Greekend”.
Τα βασικά διαφημιστικά εργαλεία του Trip advisor τα οποία θα αξιοποιηθούν είναι τα ”Branded Experience Hubs” και η “Destination Page Sponsorship ”.

Συγκεκριμένα:
- Θα δημιουργηθούν 2 “Branded Experience Hubs” (microsites) με διαφορετικό περιεχόμενο προσαρμοσμένο στο τουριστικό προϊόν που προβάλλεται σε κάθε wave, δηλαδή το παραδοσιακό προϊόν της Ελλάδας «ήλιος και θάλασσα» για το wave (1) και τις διακοπές city break στο wave (2). Η συντακτική ομάδα του Trip advisor θα επιμεληθεί των κειμένων που θα παρέχει ο ΕΟΤ για την ανάπτυξη των branded experience hubs και θα υλοποιήσει επίσης την μετάφραση όλου του περιεχομένου στις υπόλοιπες γλώσσες της καμπάνιας. Το Branded Experience Hub θα περιλαμβάνει ωραίες φωτογραφίες για να εμπνεύσουν τους ταξιδιώτες, γενικά κείμενα για την Ελλάδα αλλά και ειδικότερα κείμενα που θα αφορούν συγκεκριμένους προορισμούς ή θεματικές μορφές τουρισμού τα οποία θα συμπληρώνονται
από προτεινόμενα Points of Interest, σύμφωνα με τις κριτικές των ταξιδιωτών οι οποίες θα αναδεικνύουν πόσο απόλαυσαν την εμπειρία τους στην Ελλάδα. Οι χρήστες θα οδηγούνται στα “Branded Experience Hubs” μέσω Explorer videos και Native boost ad formats (traffic drivers).

-Η Destination Page κάθε προορισμού στο Trip Advisor προσφέρει περιεχόμενο το οποίο έχει σαν στόχο να εμπνέει και να ενημερώνει τους in-market ταξιδιώτες, εκείνους δηλαδή που έχουν αποφασίσει ήδη να ταξιδέψουν σε κάποιον προορισμό. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, το Tripadvisor θα προσφέρει ως added value τη χορηγία του Destination Page (Destination Page Sponsorship) της Ελλάδας ως εξής:

H Destination Page της Ελλάδας θα εμπλουτιστεί με τα δημιουργικά υλικά του ΕΟΤ που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο της καμπάνιας ενώ θα φιλοξενεί και ένα high-impact Horizon banner μέσω του οποίου οι χρήστες θα οδηγούνται στα Branded Experience Hubs.

Το reporting θα πραγματοποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, ενώ το τελικό report θα είναι πολύ αναλυτικό και θα περιέχει εκτός από τα αποτελέσματα σε σύγκριση με τους στόχους media, την επίδραση της καμπάνιας στην συμπεριφορά (media effectiveness impact) αλλά και στο ύψος της ταξιδιωτικής δαπάνης και στον τρόπο με τον οποίο κατανεμήθηκε σε επιμέρους τομείς (διαμονή, εστιατόρια, αξιοθέατα), όσων εκτέθηκαν στην καμπάνια. 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  2. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  3. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  4. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  5. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  6. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  7. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  8. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  9. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  10. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  11. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  12. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  13. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  14. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  15. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  16. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  17. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  18. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  19. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  20. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  21. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  22. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  23. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  24. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  25. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  26. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  27. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  28. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  29. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  30. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  31. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  32. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  33. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  34. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  35. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  36. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  37. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  38. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  39. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  40. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  41. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  42. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  43. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  44. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  45. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  46. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  47. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  48. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  49. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  50. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  51. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  52. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  53. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  54. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  55. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  56. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  57. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  58. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  59. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  60. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  61. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  62. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  63. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  64. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  65. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  66. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  67. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  68. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  69. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  70. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  71. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  72. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  73. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη

  74. 12/11 22:19

    SOS από Μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Εκτός αναπτυξιακού νόμου τουριστικές επενδύσεις, ακόμη και όσες έλαβαν προέγκριση!

  75. 12/11 22:13

    Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο

  76. 12/11 18:23

    Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος

  77. 12/11 18:20

    WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;

  78. 12/11 18:14

    Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη

  79. 12/11 17:22

    Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

  80. 12/11 15:05

    Σουηδία: Η μείωση επιτοκίων απογείωσε τις κρατήσεις διακοπών – Ρόδος και Κρήτη στους top προορισμούς για το 2025

  81. 12/11 14:39

    Μαγιόρκα: «Δυστυχώς αποτύχαμε» - Γιατί η στρατηγική πολυτελούς τουρισμού δεν έλυσε τον πρόβλημα του υπερτουρισμού

  82. 12/11 13:50

    Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας

  83. 12/11 13:45

    FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη

  84. 12/11 13:23

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα

  85. 12/11 13:10

    Η Μύκονος αποκτά σύγχρονο πολεοδομικό σχεδιασμό – Παρουσίαση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μυκόνου

  86. 12/11 13:07

    Βαρόμετρο Booking.com 2024: Τελευταία στην Ευρώπη τα Ελληνικά ξενοδοχεία ως προς την πρόσβαση σε κεφάλαια

  87. 12/11 12:40

    Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση

  88. 12/11 11:32

    Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα

  89. 12/11 10:50

    Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους

  90. 12/11 07:30

    Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη

  91. 12/11 07:28

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου

  92. 12/11 07:21

    Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο

  93. 11/11 22:28

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά

  94. 11/11 16:28

    Εκσυγχρονισμός του Θερμαλιστικού Κέντρου Κρηνίδων Καβάλας

  95. 11/11 16:25

    Ο Δήμος Μήλου στο Δίκτυο για Βιώσιμες Κυκλάδες

  96. 11/11 15:49

    Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Εκστρατεία για την προστασία της φύσης και της βιοποικιλότητας, με δράσεις από τους πράκτορες

  97. 11/11 15:34

    Τουρκικός τουρισμός | 1,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας στο 9μηνο

  98. 11/11 15:25

    FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών

  99. 11/11 12:42

    TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις

  100. 11/11 12:24

    Πράσινο φως για νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αλεξανδρούπολη