O ελληνικός τουρισμός θα προβάλλεται στο Bloomberg το 2023 - Έμφαση στον θεματικό και αειφόρο τουρισμό
Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στο διεθνές διαδικτυακό μέσο BLOOMBERG κατά το 2023, με κόστος 223.200 ευρώ.
Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα έχει διάρκεια 5 μηνών, εντός του χρονικού διαστήματος Φεβρουαρίου – Ιουλίου 2023. Στόχος είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας (brand awareness) ειδικά στους θεματικούς τομείς: Sustainable Travel, Food, Culture, Arts και VIP experiences σε συνδυασμό με την προβολή της Ελλάδας ως κατάλληλου και αξιόπιστου προορισμού για τους Business Travellers, συμβάλλοντας έμμεσα στην αντιμετώπιση του εντεινόμενου ανταγωνισμού μεταξύ των προορισμών και την ενίσχυση των κρατήσεων προς Ελλάδα.
Οι αγορές-στόχοι του προγράμματος διαφήμισης είναι οι ΗΠΑ, το Ην. Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία, το Ντουμπάι, το Άμπου Ντάμπι, το Κατάρ, η Σαουδική Αραβία και η Αυστραλία.
Συγκεκριμένα οι πόλεις στόχευσης για τις Η.Π.Α θα είναι: Νέα Υόρκη, Ατλάντα, Βοστώνη, Νιου Τζέρσεϊ , Ουάσινγκτον, Σικάγο, Φιλαδέλφεια και Καλιφόρνια συμπεριλαμβανομένου του Σαν Φραντσίσκο. Οι παραπάνω πόλεις συνδέονται απευθείας αεροπορικά με την Ελλάδα ή παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδι στην Ελλάδα.
Το κοινό στο οποίο στοχεύει το διαφημιστικό πρόγραμμα μέσω Bloomberg στις παραπάνω αγορές, είναι οι High Net Worth Individuals (HNWIs), Luxury Travelers, Gastronomy και Culture Enthusiasts, Sustainability –Oriented Travelers, Millennials και Business Professionals.
Στόχοι και εργαλεία της διαφημιστικής καμπάνιας θα είναι...
Η υλοποίηση μιας πολύ στοχευμένης διαφημιστικής καμπάνιας η οποία βασιζόμενη στην ανάλυση και την ερμηνεία των δεδομένων που διαθέτει το Bloomberg, θα προσεγγίζει τα συγκεκριμένα κοινά-στόχους, με το κατάλληλο διαφημιστικό μήνυμα. Ειδικότερα το επισυναπτόμενο διαφημιστικό πλάνο περιλαμβάνει τα παρακάτω εργαλεία/ διαφημιστικά formats:
- Brand In-Stream Video: Προβολή των διαφημιστικών videos του ΕΟΤ (pre-roll και mid-roll) ως εξής:
Bloomberg Live TV: 24/7 ζωντανή μετάδοση της Bloomberg TV μέσω του Bloomberg.com, του Bloomberg Mobile App και των Bloomberg OTT apps στην Connected TV.
Bloomberg VOD: On demand video από τη Bloomberg TV καθώς και πρωτότυπο video περιεχόμενο το οποίο μεταδίδεται στο Bloomberg.com, στο Bloomberg Mobile App, στα κανάλια του Bloomberg στο You Tube και μέσω των Bloomberg OTT apps στην Connected TV.
-Sponsored Video “Dark Posts”στους λογαριασμούς @bloombergpursuits, @luxury, @business, στο Twitter, το Facebook και το Instagram, τα οποία θα στοχεύουν σε Luxury Travelers, HNWI, Business Professionals, Millennials. Τα dark posts είναι απολύτως στοχευμένα και εμφανίζονται μόνο στα κοινά τα οποία επιθυμούμε να προσεγγίσουμε, εξασφαλίζοντας κατ’αυτόν τον τρόπο τη μέγιστη αποδοτικότητα.
Τα dark posts εμπεριέχουν link το οποίο οδηγεί στο site του διαφημιζόμενου.
- Χορηγία του ΕΟΤ (rotational sponsorship) στη σελίδα “Bloomberg Green” καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας με προβολή ad-apt images. Το “Bloomberg Green” δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο του 2020 και το περιεχόμενό της είναι αφιερωμένο εξ ολοκλήρου σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και το κλίμα όπως η αειφορία και οι νέες κανονιστικές ρυθμίσεις. Δεδομένης της βαρύτητας που θα έχει το Sustainability στην νέα επικοινωνία του ΕΟΤ για το 2023, η συγκεκριμένη διαφημιστική τοποθέτηση θα ενισχύσει την εικόνα της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού για τους Sustainable Travelers. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τα AIQ (Artificial Intelligence & Technology) δεδομένα που διαθέτει το Bloomberg τα κοινά στα οποία στοχεύουμε μέσω της καμπάνιας μας, είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένα σε θέματα περιβαλλοντικής, εταιρικής και κοινωνικής διακυβέρνησης ( ESG topics). Ειδικότερα:
Οι Business Professionals είναι 2,28 φορές πιο πιθανό να δείξουν ενδιαφέρον για τη σειρά του Bloomberg Green η οποία ερευνά την παγκόσμια βιομηχανία πλαστικού και την μόλυνση που επιφέρει στο περιβάλλον.
β) Οι HNWI/Travel είναι 2,50 φορές πιο πιθανό να διαβάσουν για την κλιματική ουδετερότητα (climate neutrality)
- Προβολή μέσω διαφημιστικών banners (Αd.Apt Images και Social Boost) σε όλο τον ιστότοπο του Bloomberg. Το Social Boost είναι ένα ειδικό διαφημιστικό format, το οποίο μετατρέπει τα organic posts του διαφημιζόμενου σε Twitter, Instagram και Facebook σε mobile display ads. H στόχευση θα πραγματοποιείται βάσει κατηγορίας κοινού και περιεχομένου (audience & context targeting) ως εξής:
Affluent/HNWI, Luxury traveller audiences, travel, arts, luxury, design, culture & food content.
C-suite & Business Decision Maker audiences, Finance, Markets & Technology content .
- Προβολή μέσω διαφημιστικών banners Billboard (970 x 250) & MPU (300 x 250) ως added value.
Για την ανάπτυξη όλων των διαφημιστικών formats θα χρησιμοποιηθούν δημιουργικά υλικά (videos, images, banners κ.α.) του ΕΟΤ από τις καμπάνιες του 2022 και 2023 με την υπογραφή “ALL YOU WANT IS GREECE”, τα οποία θα αφορούν επιλεγμένες θεματικές ενότητες όπως ενδεικτικά αναφέρονται οι Green tourism, Summer activities, Μodern lifestyle, Modern-Ancient culture κ.α.
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
11/11 22:28
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά
11/11 16:28
11/11 16:25
11/11 15:49
11/11 15:34
Τουρκικός τουρισμός | 1,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας στο 9μηνο
11/11 15:25
FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών
11/11 12:42
TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις
11/11 12:24
Πράσινο φως για νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αλεξανδρούπολη
11/11 12:17
Ελλάδα - ΕΟΤ | «Χρυσοί» νικητές στα αμερικανικά τουριστικά βραβεία Travvy Awards 2024
11/11 12:15
11/11 11:28
Air Canada: Εως τρεις καθημερινές πτήσεις προς Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
11/11 11:23
Νέο σύστημα ΦΠΑ στην ΕΕ | Πλατφόρμες όπως η Airbnb υπεύθυνες για την είσπραξη του ΦΠΑ
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
( 0 )