Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Το νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της ενέκρινε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν το 2020, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:

-Αναπαραγωγή του υπάρχοντος διαφημιστικού υλικού με επιπλέον έντυπα απευθυνόμενα σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού και κρουαζιέρας, με την προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποθήκευσης και τη δημιουργία θεματικών ντοκιμαντέρ, οδηγών τουριστικής προβολής και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως για παράδειγμα πολιτιστικός τουρισμός, γαστρονομικός τουρισμός και θαλάσσιος τουρισμός.

-Φιλοξενία δημοσιογράφων ξένων και ελληνικών μέσων μη περιφερειακών ή τοπικών, υπευθύνων δημοσίων σχέσεων, τουριστικών πρακτόρων, διάσημων προσωπικοτήτων από το χώρο της τέχνης, της επιστήμης, του αθλητισμού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της.Η ανάπτυξη καλών δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους bloggers και δημοσιογράφους είναι μία σημαντική ενέργεια προβολής διότι αυτές οι ομάδες επηρεάζουν το τουριστικό ρεύμα από τη χώρα τους. Η φιλοξενία είναι πολύ χρήσιμη και ανταποδοτική, ιδίως αυτών που προέρχονται από χώρες που αποτελούν αναδυόμενες αγορές στους οποίους η προβολή των αξιοθέατων του τόπου  κρίθηκε απολύτως αναγκαία.

-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας, σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές , ραδιοφωνικές διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης πλήθους, όπως μετρό και λεωφορεία.

-Δημιουργία Επικοινωνιακής Πλατφόρμας και Ανάπτυξη Περιεχομένου: Η ιστοσελίδα τουριστικού ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, θα αποτελέσει βασικό εργαλείο διάθεσης πληροφοριών γενικού ενδιαφέροντος για το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν των Ιονίων και πρέπει να είναι άρτια, σύγχρονη και σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα, προκειμένου να παρέχει την δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη, Έλληνα ή αλλοδαπό, να αντλήσει κάθε δυνατή πληροφορία.

Ακόμη απαραίτητη θεωρείται η δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων. Παράλληλα για τον εμπλουτισμό του περιεχομένου θα δημιουργηθούν photo gallery, θεματικά videos με τη μορφή webisodes, αλλά και story telling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης.

-Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών.

Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά Ελληνικά και Αγγλικά. Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο: Κείμενα προορισμών, τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης και κείμενα θεματικών εμπειριών , τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.

-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών: Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Δημιουργία βάσης φωτογραφικού υλικού για την ενίσχυση του ψηφιακού περιεχομένου και χρήση στις δράσεις προβολής. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων.

-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes): Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Στο πλαίσιο της δράσης, περιλαμβάνεται η υλοποίηση γυρισμάτων από ομάδας και η παραγωγή τουλάχιστον 3 video.

-Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού όπως για παράδειγμα EURONEWS, με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού.

-Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση και ραδιόφωνο. Το πρόγραμμα διαφήμισης στοχεύει κυρίως σε αγορές του εξωτερικού και στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας του τουριστικού προϊόντος ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας.

-Ψηφιακή tactical καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων, που στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού, που περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών εμπειριών όπως luxury, family, γαστρονομία, romance και χρήση # σχετικού με το concept. Η ενέργεια περιλαμβάνει την επίσκεψη έως 5 ψηφιακών διαμορφωτών γνώμης (bloggers & vloggers) υψηλής αξίας και αναγνωρισιμότητας, που θα επισκεφτούν την ίδια χρονική περίοδο τα Ιόνια Νησιά για να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία και να τη μοιραστούν μέσα από τα δικά τους ψηφιακά μέσα.

-Digital PR Campaign: Ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προώθησης θετικής δημοσιότητας για τον κάθε προορισμό.

Ειδική ψηφιακή καμπάνια με τη συμμετοχή bloggers από το εξωτερικό για την προβολή των εμπειριών της Ιονίων Νήσων, ως ευκαιρία άμεσης δημοσιότητας στις ψηφιακές πλατφόρμες των bloggers κα των ελληνικών media. Προβλέπεται η αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και των ψηφιακών εργαλείων της Περιφέρειας.

-Mobile application: Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες για προβολή στο εξωτερικό.Η εφαρμογή έχει μεγαλύτερη απήχηση στο νεανικό κοινό γεγονός που ενισχύει τη διάδοση των μηνυμάτων και τη διάδραση με το κοινό , καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες .

-Ψηφιακοί χάρτες: Ανάπτυξη ψηφιακών χαρτών για τους προορισμούς με στόχο την ανάδειξη των κύριων σημείων ενδιαφέροντος του κοινού – στόχου.

-Ψηφιακά θεματικά tours: Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών θεματικών tours για τις κύριες εμπειρίες των προορισμών και της Περιφέρειας.

-Εικονικές διαδρομές: Δημιουργία εικονικών διαδρομών για τα κύρια πολιτιστικά μνημεία και χώρους, όπως αυτά αποτυπώνονται στα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

-Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Ολοκληρωμένη Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 30/10 07:30

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο επτάμηνο

  2. 30/10 07:26

    Δήμος Γορτυνίας: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικών ενισχύσεων Καταδυτικού Τουρισμού

  3. 29/10 15:14

    Η ECTAA αντιτίθεται στους ανεφάρμοστους κανόνες για τις αποζημιώσεις στο προτεινόμενο Πακέτο Κινητικότητας Επιβατών

  4. 29/10 14:43

    Mitsis Grand Hotel | Νέος προορισμός πολυτελείας στη Ρόδο - ανακαίνιση 80 εκατ. ευρώ - Τι είπε η Όλγα Κεφαλογιάννη

  5. 29/10 13:56

    Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο

  6. 29/10 13:50

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ.

  7. 29/10 13:43

    H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας

  8. 29/10 13:37

    Νέο τοπόσημο και τουριστικό αξιοθέατο της Αθήνας ο Φαληρικός Όρμος - 93 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής

  9. 29/10 12:32

    Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας...

  10. 29/10 12:30

    Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS

  11. 29/10 10:00

    Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development

  12. 29/10 09:52

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Προβολή στην Ισπανία ως τουριστικός και κινηματογραφικός προορισμός

  13. 29/10 09:47

    Περιφέρεια Κρήτης | Προβολή της Κρήτης στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου

  14. 29/10 09:18

    Τουρισμός | easyJet holidays: Εξαιρετικό το 2024, προσδοκίες για καλύτερο 2025 - Η Ελλάδα στους κύριους προορισμούς

  15. 29/10 08:59

    Κανάρια Νησιά: Διαδηλώσεις κατά της μετανάστευσης

  16. 29/10 07:26

    Μη έγκριση αυθαίρετης υπόγειας πισίνας στη μελέτη ανέγερσης 5άστερου ξενοδοχείου στην Ίο

  17. 29/10 07:25

    Δήμος Μετεώρων: Διαγωνισμός εκμίσθωσης για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος

  18. 29/10 07:22

    ΕΟΤ: Tαξίδι εξοικείωσης στην Πελοπόννησο για Σέρβους τουριστικούς πράκτορες

  19. 29/10 07:18

    Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στην Αμοργό

  20. 28/10 11:56

    MED | Σύνθετη τουριστική επένδυση στη Χαλκιδική ύψους έως 145 εκατ. ευρώ με δάνειο από το Ταμείο Ανάκαμψης

  21. 28/10 11:15

    Ξενοδοχεία | Μελέτη: Γιατί οι κριτικές χωρίς λέξεις δίνουν υψηλότερη βαθμολογία

  22. 28/10 07:23

    Συμμαχία American Hotel & Lodging Association και Procure Impact για την αξιοπρέπεια στην εργασία

  23. 27/10 22:03

    Τι λέει το υπουργείο Τουρισμού για το κατάλυμα στο Λιμνοχώρι Αμυνταίου και τη δηλητηρίαση πελατών

  24. 27/10 15:29

    Η αναβίωση του Κολοσσού της Ρόδου εγχείρημα με όραμα ειρήνης στη Μεσόγειο | Γιώργος Μπαρμπούτης

  25. 27/10 14:10

    Ξενοδοχεία | 35 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του Athenaeum InterContinental

  26. 27/10 12:16

    Πανεπιστήμιο Πατρών: Διαγωνισμός για μίσθωση δωματίων ξενοδοχείων ή επιπλωμένων διαμερισμάτων στο Αγρίνιο

  27. 27/10 12:10

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Σήμα πιστοποίησης για τα βιώσιμα ξενοδοχεία

  28. 27/10 07:08

    Καρπενήσι | Δημοπρασία για εκμίσθωση ξενώνα στην πλατεία της Κοινότητας Ανιάδας

  29. 27/10 07:05

    Zagori Fiction Days στη Βίτσα Ζαγορίου

  30. 26/10 16:36

    Η Κύπρος με ελάχιστα αποθέματα νερού

  31. 26/10 16:00

    Mέλη της ΕΛΙΜΕ τα Λιμενικά Ταμεία Καλύμνου, Λήμνου, Ναυπλίου και Πρέβεζας

  32. 26/10 11:00

    E.Ξ. Ρόδου | Συζήτηση των μελών για τα προβλήματα στην περιοχή Λίνδου και Νότιας Ρόδου

  33. 26/10 07:38

    Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο για τον Κρητικό τρόπο ζωής στο Ηράκλειο

  34. 26/10 06:34

    ΕΟΤ | Πρόσκληση για τις θέσεις του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Δ.Σ.

  35. 25/10 14:33

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Open Plan 2024–2025 | Υποβολή αιτήσεων για όλα τα εργαστήρια έως τις 3 Νοεμβρίου

  36. 25/10 13:37

    Η χωροθέτηση μαρινών, ιδιαίτερα σε περιοχές που είναι πιο αναγκαίες, θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη

  37. 25/10 12:39

    Global DMC 2024: Η Αθήνα και τα Ελληνικά νησιά κορυφαίοι προορισμοί στον κόσμο για συνέδρια και εκδηλώσεις

  38. 25/10 12:33

    7η Πανελλήνια Συνάντηση Μονοπατιών στα Χανιά

  39. 25/10 12:19

    ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 9μηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2024

  40. 25/10 12:08

    Πάνω από 4.000 συμμετοχές από 28 χώρες σε 63 δράσεις στο Navarino Challenge 2024

  41. 25/10 11:26

    Συνάντηση CLIA- Μητσοτάκη: Συνεργασία για τη βιώσιμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα

  42. 25/10 11:02

    Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ | Ποια είναι η κατάταξη της Ελλάδας και ανταγωνιστριών χωρών στον δείκτη Travel & Tourism Development Index 2024

  43. 25/10 10:20

    Τουρισμός | Οι 5 τάσεις των Αμερικανών στα ταξίδια του 2025

  44. 25/10 10:06

    Έργα αστικών αναπλάσεων στις Σέρρες και το Λιτόχωρο

  45. 25/10 07:36

    Τα πτηνά συντροφιάς κατακλύζουν τα Τρίκαλα

  46. 25/10 07:30

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Ψήφισμα για τα προβλήματα των εργαζομένων στα ξενοδοχεία και τον τουρισμό

  47. 25/10 07:29

    Δήμος Ναυπακτίας: Κατά της ανάπτυξης υπεράκτιου Αιολικού Πάρκου στον Πατραϊκό Κόλπο

  48. 25/10 07:22

    Ο αναπληρωτής CEO της Attica Group Διονύσης Θεοδωράτος επίτιμος δημότης Πάτμου

  49. 24/10 18:27

    Πώς θα αξιοποιηθεί ο χώρος του παλαιού αερολιμένα Πάρου

  50. 24/10 16:13

    Costa Cruises: Ακυρώνονται προγραμματισμένες προσεγγίσεις κρουαζιέρας στη Σαντορίνη το 2025

  51. 24/10 14:46

    Επιμελητήριο Ηρακλείου: Νέα πρόταση χρηματοδότησης για το καταδυτικό πάρκο στη Σταλίδα

  52. 24/10 14:09

    Το ΑΙ θα μεταμορφώσει την εμπειρία των καταναλωτών έως το 2035

  53. 24/10 14:06

    Ά. Γκερέκου: Το TUI Futureshapers Greece αντανακλά τις κοινές αξίες για βιώσιμο τουρισμό

  54. 24/10 13:49

    ETC: Αυξημένη διάθεση των Ευρωπαίων για ταξίδια το φθινόπωρο-χειμώνα | Το 5% επιλέγει Ελλάδα

  55. 24/10 13:49

    Τουρισμός | Βαλεαρίδες Νήσοι: Έμφαση στη χειμερινή περίοδο - 10 εκατ. αεροπορικές θέσεις, +8,5% από πέρυσι

  56. 24/10 12:55

    SKY express: Ξεκίνησε η νέα σύνδεση Αθήνα - Τίρανα

  57. 24/10 12:30

    Πρόστιμο 50 εκατ. δολ. στην American Airlines για κακομεταχείριση ατόμων με ειδικές ανάγκες

  58. 24/10 12:27

    Eurowings: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο και Πρέβεζα το καλοκαίρι του 2025

  59. 24/10 12:06

    Transavia France: Νέα σύνδεση Μασσαλία – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025

  60. 24/10 11:51

    TUI: Δύο Ελληνικά νησιά στους 5 δημοφιλέστερους φθινοπωρινούς προορισμούς για τους Σουηδούς

  61. 24/10 11:42

    Ερμιόνη: Πρώτη πτήση της Hellenic Seaplanes πάνω από την Πελοποννησιακή Ριβιέρα

  62. 24/10 11:22

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Χρηματοδότηση σε 234 επενδυτικά σχέδια ΜμΕ

  63. 24/10 11:15

    Η Ελλάδα προβάλλεται ως προορισμός τουρισμού περιπέτειας στη βρετανική αγορά

  64. 24/10 11:03

    Πρόγραμμα ‘‘FutureShapers Greece’’ | Εκπαίδευση 1.000 επιχειρηματιών και επαγγελματιών στη βιώσιμη ανάπτυξη

  65. 24/10 10:23

    Ε.Ξ.Μαγνησίας - ΕΟΤ | Ομάδα εργασίας για την προώθηση των πτήσεων και την τουριστική προβολή της Μαγνησίας

  66. 24/10 07:38

    Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών

  67. 24/10 07:36

    Ζήτηση ακινήτων στη Λάρνακα από Λιβανέζους επενδυτές

  68. 24/10 07:31

    Marketing Greece | Συμβουλευτικές υπηρεσίες στον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων

  69. 24/10 07:29

    Μειώνεται ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  70. 24/10 07:27

    Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού

  71. 23/10 19:11

    Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση  και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό

  72. 23/10 17:03

    Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025

  73. 23/10 16:39

    Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία

  74. 23/10 15:55

    Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν

  75. 23/10 15:11

    Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Thomas Cook από την ESky Group

  76. 23/10 14:58

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"

  77. 23/10 14:14

    Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ

  78. 23/10 13:57

    CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024

  79. 23/10 13:02

    Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025

  80. 23/10 12:48

    Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"

  81. 23/10 12:39

    Lonely Planet: Οι 10 τάσεις που θα διαμορφώσουν τα ταξίδια το 2025 – Οι 30 καλύτεροι προορισμοί της χρονιάς

  82. 23/10 12:32

    Τουρισμός | On the Beach: Κυρίαρχη η Τουρκία στα πακέτα διακοπών των Βρετανών - πτώση τιμών στα ελληνικά ξενοδοχεία

  83. 23/10 12:00

    FedHATTA: Έγκαιρη παρέμβαση του υπουργείου Τουρισμού για να ανασταλεί το κλείσιμο του Μουσείου Παλαιόπολης στην Κέρκυρα

  84. 23/10 11:27

    Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο

  85. 23/10 10:55

    Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς

  86. 23/10 10:23

    Star Alliance | Ενδυνάμωση του ανώτερου στελεχιακού δυναμικού για μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία

  87. 23/10 07:16

    Περιστατικά απάτης στις συναλλαγές με κάρτες πληρωμών

  88. 23/10 07:14

    Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας

  89. 23/10 07:11

    ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις

  90. 23/10 07:06

    O κίνδυνος των τιμών των κατοικιών για τα νοικοκυριά

  91. 23/10 07:01

    Τα μεγέθη και οι τάσεις των Κατασκευών στην Ελλάδα

  92. 22/10 19:04

    Τα υψηλότερα ποσοστά Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων στους κλάδους της αγροτικής δραστηριότητας και εστίασης

  93. 22/10 18:13

    ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα

  94. 22/10 16:16

    Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία

  95. 22/10 15:28

    Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις

  96. 22/10 14:26

    830 εκατ. ευρώ τα φορολογικά έσοδα από τη βραχυχρόνια μίσθωση - πόσα είναι τα επίσημα Airbnb στην Ελλάδα

  97. 22/10 14:01

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Βρετανοί, Γάλλοι και Ευρωπαίοι εκτός ΕΕ "έριξαν" τις εισπράξεις τον Αύγουστο

  98. 22/10 13:37

    M. Γιαννόπουλος | Το 51% των τουριστικών επενδυτών θα επέλεγαν ξανά τη χώρα μας - Σχέδια για επέκταση της Melia

  99. 22/10 13:33

    Η Ρόδος τίμησε για άλλη μία φορά τους πιστούς φίλους της

  100. 22/10 13:32

    Η TUI φιλοδοξεί να γίνει παγκόσμιο brand αναψυχής με όχημα μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και lifestyle κατάστημα