Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις
- Έχοντας αναπτύξει συνεργασία με τους Δήμους Αργοστολίου, Ληξουρίου και Σάμης στην Κεφαλονιά από το 2020 η Marketing Greece δημιουργεί μια νέα Σύμπραξη Τουρισμού, συνθέτοντας ένα δυναμικό σχήμα με τη συμμετοχή της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης, του Επιμελητηρίου Κεφαλληνίας και Ιθάκης, του ΕΟΤ, της AEGEAN και της Fraport Greece.
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Μαρτίου 2024, στην αίθουσα του Δημοτικού Θεάτρου «Κέφαλος» στο Αργοστόλι, οι partners της Σύμπραξης Τουρισμού Κεφαλονιάς μοιράστηκαν με τους προσκεκλημένους το κοινό τους όραμα για την ενίσχυση και περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του προορισμού.
Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, υπογράμμισε τη σημασία της Σύμπραξης Τουρισμού Κεφαλονιάς τονίζοντας το γεγονός πως «Η Σύμπραξη είναι αποτέλεσμα της διάθεσης της τοπικής κοινωνίας να αναδείξει την τουριστική ταυτότητα και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προορισμού, επιλέγοντας να ενώσει τις δυνάμεις της με τον ιδιωτικό τομέα. H Κεφαλονιά είναι ένας προορισμός με μεγάλη δυναμική και πολλές ευκαιρίες να αναπτύξει ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, και αυτή είναι η πρόκληση για όλους μας. Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να είμαστε συνοδοιπόροι σε αυτή την προσπάθεια και ιδιαίτερα υπερήφανοι που οι partners συνεχίζουν να υποστηρίζουν το έργο και το όραμα μας για τον ελληνικό τουρισμό».
Ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε «Οι μεγάλες επιτυχίες του ελληνικού τουρισμού οφείλονται στη συνεργασία όλων των φορέων που εμπλέκονται με τη μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας. Ο ΕΟΤ έχει επιλέξει από την πρώτη στιγμή αυτό το δρόμο και για το σκοπό αυτό συμμετέχουμε και στη σύμπραξη φορέων μαζί με την Marketing Greece, την AEGEAN, την Fraport Greece, τοπικές ενώσεις ξενοδόχων, Δήμους και Επιμελητήρια. Αυτή η συνεργασία επέφερε καρπούς το 2023 και αντίστοιχα έχει προετοιμάσει μία πολύ καλή χρονιά και για το 2024. Ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει και στην αντίστοιχη σύμπραξη για την Κεφαλονιά. Θεωρούμε ότι η Κεφαλονιά έχει εξαιρετικές προοπτικές για το μέλλον. Είναι ένας προορισμός που έχει να δώσει ξεχωριστές εμπειρίες στον επισκέπτη και μέσα από αυτή τη συνεργασία θα μπορέσουμε να προβάλλουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο εξωτερικό, τον τόπο και τους ανθρώπους του.»
Ο Νικόλαος Κουρκουμέλης, Αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Αργοστολίου επισήμανε «Μια επιτυχημένη προσπάθεια των τελευταίων τεσσάρων ετών μεταξύ των δήμων, των τοπικών φορέων και της Marketing Greece μεγάλωσε ακόμα περισσότερα σήμερα με τη συμμετοχή της Fraport Greece, της AEGEAN και του ΕΟΤ. Η Κεφαλονιά είναι ένα νησί με μοναδικά χαρακτηριστικά και τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης, βιώσιμης με σεβασμό στο περιβάλλον και στις ανάγκες τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών. Η Σύμπραξή αυτή με την συμμετοχή των κυριότερων διαμορφωτών της τουριστικής στρατηγικής στην Ελλάδα εγγυάται την επιτυχία αυτής της προσπάθειας.»
Η Ελένη Λουκέρη, Αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Ληξουρίου, δήλωσε: «Ως Δήμος Ληξουρίου συμμετέχουμε από το 2020 στις κοινές δράσεις των Δήμων σε συνεργασία με την Marketing Greece για την προώθηση της Κεφαλονιάς ως τουριστικού προορισμού. Θεωρούμε ότι η νέα αυτή συνεργασία θα δώσει επιπλέον ώθηση στην κοινή προσπάθεια των Δήμων μας. Μέσα από αυτή τη σύμπραξη πιστεύουμε ότι θα αναδειχθούν τα ιδιαίτερα τουριστικά χαρακτηριστικά της περιοχής μας, θα προβληθεί εντατικότερα ο προορισμός και θα τεθούν σωστές βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη».
Ο Παναγής Δρακουλόγκωνας, Δήμαρχος Σάμης, δήλωσε «Με τη Σύμπραξη Τουρισμού ενισχύεται σημαντικά η προσπάθεια για την επιτυχή προβολή της Κεφαλονιάς μέσω της συνεργασίας του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα σε ένα διευρυμένο σχήμα συνεργασίας. Με μεγάλη χαρά ο Δήμος Σάμης στηρίζει αυτή τη δράση και στοχεύει σε μια μελλοντική αναβάθμιση του τουριστικού brand Κεφαλονιά που θα έχει ως αποτέλεσμα την ανάδειξη των χαρακτηριστικών του νησιού».
Ο Γεράσιμος Τιμοθεάτος, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς & Ιθάκης, ανέφερε: «Είναι μια σημαντική στιγμή στην προσπάθεια, που γίνεται τα τελευταία χρόνια, για την προβολή της Κεφαλονιάς. Με τη διάσπαση του ενιαίου Δήμου Κεφαλονιάς σε 3 Δήμους δεν ήταν σε καμία περίπτωση βέβαιο ότι θα επιλέξουμε τον κοινό βηματισμό στην προβολή της Κεφαλονιάς. Ήταν η μεγάλη μας αγωνία ! Τα παραδείγματα άλλωστε πολλά. Με επικεφαλής το Δήμο Αργοστολίου και άξιους συμπαραστάτες τους Δήμους Ληξουρίου και Σάμης, την ενεργή συμμετοχή της Ένωσης μας, η Marketing Greece ήταν η πρώτη επιλογή στην προσπάθεια μας να ακουστεί και να γίνει περισσότερο γνωστό το όνομα της Κεφαλονιάς. Η συνέπεια και η συνέχεια που δείξαμε όλα αυτά τα χρόνια στο πλάνο μας, αναγνωρίζεται από κορυφαίες εταιρείες όπως είναι η Fraport Greece και η AEGEAN που μαζί με τον ΕΟΤ ενώνουμε όλοι μαζί τις δυνάμεις μας με κοινό όραμα την περαιτέρω ανάπτυξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος μας. Από το 2020 έγιναν πολλά, ήρθε η ώρα να γίνουν περισσότερα!».
Ο Σταύρος Σπαθής, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς και Ιθάκης, δήλωσε σχετικά «Είμαστε αισιόδοξοι ότι η σημερινή ημέρα αποτελεί την αρχή μιας νέας περιόδου για την εξέλιξη του τουρισμού στα νησιά μας. Το Επιμελητήριο Κεφαλληνίας και Ιθάκης αποτελούσε πάντα αρωγό κάθε ενέργειας και πρωτοβουλίας που είχε ως σκοπό την τουριστική ανάπτυξη. Η τουριστική ανάπτυξη αναπόφευκτα συνδέεται και οδηγεί στην οικονομική ευημερία των επιχειρήσεών μας. Συμμετέχουμε στη Σύμπραξη για τον Τουρισμό, μεθοδικά, συντεταγμένα και με αποφασιστικότητα, διότι όπως λέει και ο σοφός λαός μόνος κανείς πάει γρήγορα, μαζί όμως πάμε πολύ μακριά».
Η Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director AEGEAN, τόνισε «Οι συνέργειες είναι στο DNA της AEGEAN, από τη δημιουργία της 25 χρόνια πριν, για αυτό και είμαστε πολύ χαρούμενοι για όσα έχουμε πετύχει και συνεχίζουμε να πετυχαίνουμε με την Marketing Greece και ιδιαίτερα για την πρωτοβουλία αυτής της νέας σύμπραξης για το νησί της Κεφαλονιάς. Όταν οι φορείς, δημόσιοι και ιδιωτικοί, ενώνουν δυνάμεις και όραμα, το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο άμεσο, ουσιαστικό και πολλαπλασιαστικό. Συνεπώς, η δημιουργία της Σύμπραξης έρχεται ίσως την καταλληλότερη στιγμή, ώστε να δράσουμε στοχευμένα, να αναδείξουμε αυθεντικές εμπειρίες και να εδραιώσουμε τον προορισμό σε αυτή την τόσο καλή συγκυρία ανάπτυξης του τουρισμού στην χώρα μας. Από πλευράς μας, στηρίζουμε την Κεφαλονιά καθόλη τη διάρκεια του έτους, συνδέοντάς την με την πόλη της Αθήνας και από εκεί με όλους τους προορισμούς του δικτύου εξωτερικού και εσωτερικού. Επιδίωξή μας είναι να διευρύνουμε την τουριστική περίοδο, γι’ αυτό καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να διατηρήσουμε την υψηλή συχνότητα πτήσεων περισσότερους μήνες, κυρίως στα άκρα της σεζόν, πριν την έναρξη και μετά το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου.»
«Συνεπείς στη στρατηγική των Συμπράξεων, καλωσορίζουμε ως συνιδρυτές τη νεοσύστατη Σύμπραξη Τουρισμού για την προώθηση της Κεφαλονιάς. Η συγκεκριμένη, 5η στη σειρά Σύμπραξη Τουρισμού, έχει ως όραμα την ανάπτυξη της Κεφαλονιάς μέσω της υλοποίησης ενός ενιαίου προγράμματος προώθησης του προορισμού σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους. Η εμπειρία μας μέχρι τώρα υποδεικνύει ότι μέσω της συνεργασίας των φορέων τουρισμού και το συντονισμό των δράσεων τους ωφελείται τα μέγιστα ένας προορισμός στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός βιώσιμου, καινοτόμου και ανταγωνιστικού τουριστικού προϊόντος. Η Κεφαλονιά είναι ένας πανέμορφος και ξεχωριστός τουριστικός προορισμός και είμαι αισιόδοξος ότι μέσω της Σύμπραξης Τουρισμού θα καταφέρουμε να υποστηρίξουμε την τουριστική ανάπτυξή του με συνέπεια και αποτελεσματικότητα», σχολίασε o Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.
- 1) Οι δράσεις και οι νέες πρωτοβουλίες της Marketing Greece για την ενδυνάμωση του brand Ελλάδα
- 2) Marketing Greece | Συμβουλευτικές υπηρεσίες στον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων
- 3) METRON Sustainable Tourism | Πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ για αυτορρύθμιση και μετάβαση στην αειφορία
- 4) Νέα συνεργασία της Marketing Greece με τον Δήμο Τήλου
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
11/11 22:28
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά
11/11 16:28
11/11 16:25
11/11 15:49
11/11 15:34
Τουρκικός τουρισμός | 1,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας στο 9μηνο
11/11 15:25
FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών
11/11 12:42
TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις
11/11 12:24
Πράσινο φως για νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αλεξανδρούπολη
11/11 12:17
Ελλάδα - ΕΟΤ | «Χρυσοί» νικητές στα αμερικανικά τουριστικά βραβεία Travvy Awards 2024
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
( 0 )