Αυξημένες κατά 20% θα είναι οι πτήσεις της Corendon Airlines προς το Ηράκλειο Κρήτης από το Ην. Βασίλειο, τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία και την Πολωνία το καλοκαίρι του 2026.
Παράλληλα, ο αερομεταφορέας, στο πλαίσιο της φιλοσοφίας να επενδύει σε δρομολόγια με καλές επιδόσεις, σχεδιάζει να ανεβάσει τη χωρητικότητα πτήσεων στον βασικό του κόμβο στην Ελλάδα, το Ηράκλειο, κατά 26%, από την αγορά του Ην. Βασιλείου.
Επιπλέον χωρητικότητα σχεδιάζεται και για την Τουρκία, η οποία όμως παρουσιάζει αύξηση σε μονοψήφιο ποσοστό.
Σύμφωνα με τονCountry Manager Ην. Βασιλείου της Corendon, Matthew Carpenter, για το 2026 ο αερομεταφορέας διπλασιάζει τις διαδρομές που έχουν αποδόσει καλά για αυτόν. Για παράδειγμα, οι δύο εβδομαδιαίες πτήσεις προς Αττάλεια από το αεροδρόμιο Στάνστεντ θα αυξηθούν σε 5 κατά τους μήνες shoulder του 2026 και σε καθημερινές κατά τη σεζόν αιχμής.
Κατά τη θερινή περίοδο από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο του 2026, η χωρητικότητα από το Ηνωμένο Βασίλειο θα αυξηθεί κατά 9% σε σύγκριση με το 2025, με πιο ισορροπημένα δρομολόγια και υψηλότερες εβδομαδιαίες συχνότητες σε βασικές διαδρομές αναψυχής, παρέχοντας στους ταξιδιώτες και τους εμπορικούς εταίρους μεγαλύτερη επιλογή και αξιοπιστία δρομολογίων.
Μάλιστα, η Corendon Airlines επέκτεινε το σύστημα κρατήσεων ώστε οι κρατήσεις να γίνονται 700 ημέρες πριν από την αναχώρηση, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να μπορούν να «ανοίξουν» νωρίτερα για εισροή κρατήσεων.
Αναφορικά με το 2025, η εκτίμηση του κ. Carpenter είναι ότι θα ολοκληρωθεί με αύξηση 6% στον συντελεστή πληρότητας σε όλες τις πτήσεις του αερομεταφορέα στο Ηνωμένο Βασίλειο και με υγιή μέση αύξηση ναύλων, που επιτυγχάνεται χάρη σε έναν συνδυασμό βελτιστοποιημένων βελτιώσεων στο πρόγραμμα και ισχυρότερων συνεργασιών.
Όπως πρόσθεσε ο ίδιος, η Corendon θα συνεχίσει την στρατηγική ανάπτυξης της αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενισχύοντας τις σχέσεις με τα ταξιδιωτικά γραφεία και δημιουργώντας κίνητρα για αυτά. Παράλληλα, θα επικεντρωθεί στο μάρκετινγκ B2C γύρω από τα περιφερειακά αεροδρόμια από τα οποία λειτουργεί και θα εργαστεί για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του ονόματος Corendon στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Χριστίνα Λαϊνοπούλου είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στο ελεύθερο και τουριστικό ρεπορτάζ.
Έχει εργαστεί σε εφημερίδες, τηλεόραση και τον ηλεκτρονικό Τύπο, και είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.






