Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες
12 Mar 2024, 14:57 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Ο Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού (GNTB) λανσάρει πιλοτικό πρότζεκτ που θα περιλαμβάνει τη χρήση influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ της Γερμανίας ως τουριστικού προορισμού.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Οργανισμού, Petra Hedorfer, «με την αξιοποίηση των δικών μας influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη Γερμανία ως τουριστικό προορισμό, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο, ψηφιακό πρεσβευτή brand που ταιριάζει απόλυτα με αυτό και αλληλεπιδρά 24 ώρες το 24ωρο με την κοινότητά του στο ψηφιακό και πραγματικό δίκτυο ώστε να παρέχει έμπνευση και εξατομικευμένη προσέγγιση πελάτη».
Η βάση για να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ δυνητικών επισκεπτών και ψηφιακών influencer θα είναι το πρότζεκτ Open Data/Knowledge Graph, το οποίο έχει ήδη δημιουργήσει την υποδομή που θα παρέχει πληροφορίες στις εφαρμογές ΑΙ. Από την στιγμή που ξεκίνησε η λειτουργία του Knowledge Graph, πάνω από μισό εκατ. συνδυαστικά δεδομένα για τουριστικές ατραξιόν, τουρ και εκδηλώσεις αλλά και υποδομές, είναι διαθέσιμα προς ανάκτηση.
Στο πλαίσιο του πρότζεκτ, οι εταιρίες που ενδιαφέρονται να υποβάλουν δημιουργικά κόνσεπτ για influencer τεχνητής νοημοσύνης καλούνται να το κάνουν μέχρι τις 22 Μαρτίου στο ai-influencertravel@germany.travel .
Ο GNTB χρησιμοποιεί ήδη την τεχνητή νοημοσύνη με τα chatbot, ενώ η τεχνολογία αυτή παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο στην ανάπτυξη και εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ, όπως οι καθηλωτικές τεχνολογίες (εικονική πραγματικότητα, επαυξημένη πραγματικότητα κλπ.) και οι διεπαφές συζητήσεων (smart speakers).
διαβάστε ακόμα
- Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα 12/11 | 11:32
- Αξιοπιστία και ασφάλεια online στα ταξίδια στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης 31/10 | 10:48
- Το ΑΙ θα μεταμορφώσει την εμπειρία των καταναλωτών έως το 2035 24/10 | 14:09
- Οι 3 πιο περιζήτητες δεξιότητες της επόμενης 5ετίας - Στην κορυφή το ΑΙ 26/09 | 12:52
- Sabre Hospitality και Google εισάγουν την τεχνητή νοημοσύνη στα ξενοδοχεία 19/09 | 16:01
- Airports for Innovation (A4I) | Διεθνής διαγωνισμός καινοτομίας για startups - πρόκληση από 10 αεροδρόμια 12/09 | 16:53
- RIU Hotels & Resorts: Το νέο καινοτόμο chatbot που κάνει κρατήσεις και έχει προσωπικότητα 30/08 | 11:48
- Νέα διεθνής έρευνα της Deloitte | Το Gen AI στις επιχειρήσεις: πώς το σήμερα καθορίζει το αύριο 27/08 | 11:06
- Η κατανόηση της κυβερνοασφάλειας σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα | Συμβουλές από τον ειδικό της Booking.com 07/08 | 19:29
- Σε ισχύ ο ευρωπαϊκός κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη 02/08 | 12:03
δημοφιλέστερα
- 1 Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024 21.11.2024 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 2 Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024 21.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025; 21.11.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 4 Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών 21.11.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο 21.11.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 8 ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων 21.11.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Αύξηση 20% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου Liszt Ferenc της Βουδαπέστης 22.11.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 Αυστρία: Προς κατάρρευση η αγορά νέων κατοικιών 22.11.2024 | ΚΟΣΜΟΣ