Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
29 Apr 2024, 12:19 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στην επόμενη χρονιά, σύμφωνα με έρευνα της έκθεσης TravelTech Show (19-20 Ιουνίου, Λονδίνο) που διεξήχθη τον Απρίλιο σε 100 εκπροσώπους εταιριών ταξιδιών και τεχνολογίας.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% των επιχειρήσεων σχεδιάζουν να αυξήσουν τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης το επόμενο έτος, με σχεδόν το ένα τρίτο (32%) να προσδοκά ότι η τεχνολογία αυτή θα έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση πελατών και στην εμπειρία πελάτη.
Το 62% των buyer που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι αναμένουν ότι οι προϋπολογισμοί τους θα αυξηθούν μέσα στο ερχόμενο 12μηνο, και πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των αυξήσεων αναμένουν να είναι της τάξης του 20%.
Το 56% δήλωσε ότι σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στο επόμενο έτος, έναντι 32% που θα επικεντρωθούν στις δαπάνες σε συστήματα κράτησης και 20% που θα επενδύσουν σε εφαρμογές για κινητά.
Το 24% περιμένει ότι ο μεγαλύτερος αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης θα είναι η προσθήκη αξίας στην εφαρμογή των προτιμήσεων των πελατών για τη δημιουργία στοχευμένων συστάσεων, και το ένα πέμπτο (20%) δήλωσε ότι θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στους booking assistants.
Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται σε πτωτική πορεία, με τις ιστοσελίδες να αναδεικνύονται από τους ερωτηθέντες ως το καλύτερο κανάλι κρατήσεων (40%) και με τα online ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ) (20%) και τις μηχανές αναζήτησης και τα social media να ακολουθούν (16%).
Πάνω από τα δύο τρίτα (68%) δήλωσαν ότι η τεχνολογία τους βοηθάει να διαχειριστούν τον αντίκτυπο του πληθωρισμού και των ελλείψεων προσωπικού.
Κυριότερο όφελος της τεχνολογίας θεωρείται η αυξημένη αποτελεσματικότητα (32%) και, στη δεύτερη θέση, η αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας, η ενίσχυση των σχέσεων με τον επισκέπτη και η προσωποποίηση, και η συμβολή στη διαχείριση κρατήσεων (12%)
διαβάστε ακόμα
- Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα 12/11 | 11:32
- Αξιοπιστία και ασφάλεια online στα ταξίδια στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης 31/10 | 10:48
- Το ΑΙ θα μεταμορφώσει την εμπειρία των καταναλωτών έως το 2035 24/10 | 14:09
- Οι 3 πιο περιζήτητες δεξιότητες της επόμενης 5ετίας - Στην κορυφή το ΑΙ 26/09 | 12:52
- Sabre Hospitality και Google εισάγουν την τεχνητή νοημοσύνη στα ξενοδοχεία 19/09 | 16:01
- Airports for Innovation (A4I) | Διεθνής διαγωνισμός καινοτομίας για startups - πρόκληση από 10 αεροδρόμια 12/09 | 16:53
- RIU Hotels & Resorts: Το νέο καινοτόμο chatbot που κάνει κρατήσεις και έχει προσωπικότητα 30/08 | 11:48
- Νέα διεθνής έρευνα της Deloitte | Το Gen AI στις επιχειρήσεις: πώς το σήμερα καθορίζει το αύριο 27/08 | 11:06
- Η κατανόηση της κυβερνοασφάλειας σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα | Συμβουλές από τον ειδικό της Booking.com 07/08 | 19:29
- Σε ισχύ ο ευρωπαϊκός κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη 02/08 | 12:03
δημοφιλέστερα
- 1 Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024 21.11.2024 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 2 Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024 21.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 4 «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025; 21.11.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 5 Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών 21.11.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο 21.11.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 7 Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων 21.11.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 10 Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ