Sabre Hospitality και Google εισάγουν την τεχνητή νοημοσύνη στα ξενοδοχεία
19 Sep 2024, 16:01 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Oι Sabre Hospitality και Google παρουσίασαν τα σχέδιά τους για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, στα οποία περιλαμβάνεται μια ψηφιακή ρεσεψιόν που θα απαντά σε ερωτήσεις των επισκεπτών των ξενοδοχείων. Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσει σε πιο ακριβή αποτελέσματα αναζητήσεων για κρατήσεις.
Σύμφωνα με τη Sabre, στόχος των κοινών πρότζεκτ είναι η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης σε όλες τις φάσεις της ταξιδιωτικής εμπειρίας προκειμένου να βελτιωθούν οι υπηρεσίες προς τους πελάτες και να γίνουν πιο αποτελεσματικές οι διαδικασίες.
Η ρεσεψιόν τεχνητής νοημοσύνης, η οποία βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης, θα δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα επισκεπτών ξενοδοχείων με ακρίβεια που ήδη βρίσκεται στο 95%. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιταχύνει σημαντικά την απάντηση και αντιμετώπιση πολύ διαδεδομένων ερωτήσεων και προβλημάτων, ανακουφίζοντας το προσωπικό των ξενοδοχείων. Η ρεσεψιόν αναμένεται να λανσαριστεί, σε πρώτη φάση, σε 23 αγορές, σε 17 γλώσσες.
Το Booking Engine Concierge είναι ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που βοηθά τους επισκέπτες να κάνουν απευθείας κράτηση δωματίου και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μειώνει τους ρυθμούς απομάκρυνσης από την κράτηση. Δίνει απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως αν το ξενοδοχείο δέχεται κατοικίδια ή για εστιατόρια στην περιοχή. Η υπηρεσία αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά το 2025.
διαβάστε ακόμα
- Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα 12/11 | 11:32
- Αξιοπιστία και ασφάλεια online στα ταξίδια στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης 31/10 | 10:48
- Το ΑΙ θα μεταμορφώσει την εμπειρία των καταναλωτών έως το 2035 24/10 | 14:09
- Οι 3 πιο περιζήτητες δεξιότητες της επόμενης 5ετίας - Στην κορυφή το ΑΙ 26/09 | 12:52
- Airports for Innovation (A4I) | Διεθνής διαγωνισμός καινοτομίας για startups - πρόκληση από 10 αεροδρόμια 12/09 | 16:53
- RIU Hotels & Resorts: Το νέο καινοτόμο chatbot που κάνει κρατήσεις και έχει προσωπικότητα 30/08 | 11:48
- Νέα διεθνής έρευνα της Deloitte | Το Gen AI στις επιχειρήσεις: πώς το σήμερα καθορίζει το αύριο 27/08 | 11:06
- Η κατανόηση της κυβερνοασφάλειας σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα | Συμβουλές από τον ειδικό της Booking.com 07/08 | 19:29
- Σε ισχύ ο ευρωπαϊκός κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη 02/08 | 12:03
- Νέο κατασκοπευτικό λογισμικό απειλεί 3,9 δισ. ανθρώπους παγκοσμίως 28/06 | 14:16
δημοφιλέστερα
- 1 Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024 21.11.2024 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 2 Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024 21.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025; 21.11.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 4 Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών 21.11.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο 21.11.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 8 ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων 21.11.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Αύξηση 20% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου Liszt Ferenc της Βουδαπέστης 22.11.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 Αυστρία: Προς κατάρρευση η αγορά νέων κατοικιών 22.11.2024 | ΚΟΣΜΟΣ