Sabre Hospitality και Google εισάγουν την τεχνητή νοημοσύνη στα ξενοδοχεία

19 Sep 2024, 16:01 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Sabre Hospitality και Google εισάγουν την τεχνητή νοημοσύνη στα ξενοδοχεία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Oι Sabre Hospitality και Google παρουσίασαν τα σχέδιά τους για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, στα οποία περιλαμβάνεται μια ψηφιακή ρεσεψιόν που θα απαντά σε ερωτήσεις των επισκεπτών των ξενοδοχείων. Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσει σε πιο ακριβή αποτελέσματα αναζητήσεων για κρατήσεις.

Σύμφωνα με τη Sabre, στόχος των κοινών πρότζεκτ είναι η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης σε όλες τις φάσεις της ταξιδιωτικής εμπειρίας προκειμένου να βελτιωθούν οι υπηρεσίες προς τους πελάτες και να γίνουν πιο αποτελεσματικές οι διαδικασίες.

Η ρεσεψιόν τεχνητής νοημοσύνης, η οποία βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης, θα δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα επισκεπτών ξενοδοχείων με ακρίβεια που ήδη βρίσκεται στο 95%. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιταχύνει σημαντικά την απάντηση και αντιμετώπιση πολύ διαδεδομένων ερωτήσεων και προβλημάτων, ανακουφίζοντας το προσωπικό των ξενοδοχείων. Η ρεσεψιόν αναμένεται να λανσαριστεί, σε πρώτη φάση, σε 23 αγορές, σε 17 γλώσσες.

Το Booking Engine Concierge είναι ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που βοηθά τους επισκέπτες να κάνουν απευθείας κράτηση δωματίου και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μειώνει τους ρυθμούς απομάκρυνσης από την κράτηση. Δίνει απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως αν το ξενοδοχείο δέχεται κατοικίδια ή για εστιατόρια στην περιοχή. Η υπηρεσία αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά το 2025.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα