Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Μήλου για το 2023
30 Nov 2022, 15:31 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Μήλου έδωσε στην δημοσιότητα ολοκληρωμένο το «Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής 2023» της Μήλου. Σε αυτό εμπεριέχονται οι στόχοι φυσικά του προγράμματος, καθώς και οι δράσεις που θα πραγματοποιηθούν και το κόστος αυτών σε πλήρη ανάλυση όπως μπορείτε να διαπιστώσετε.
Πιο συγκεκριμένα το «Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής 2023», όπως το διατυπώνει η Επιτροπή έχεις ως εξής:
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ/ΣΤΟΧΟΙ
Με δεδομένη την κατάσταση που επικρατεί λόγω της πανδημίας και της αβεβαιότητας που πηγάζει από την παγκόσμια οικονομική, πολιτική και πολεμική πραγματικότητα, η στρατηγική τουριστικής προβολής πρέπει να εναρμονιστεί με τα νέα δεδομένα και να ανταποκριθεί ανάλογα και αποτελεσματικά.
Ταυτόχρονα, η αλλαγή τουριστικού μοντέλου που συντελείται γύρω μας αλλά και η ταυτόχρονη καθιέρωση του νησιού μας ως κορυφαίου νησιωτικού τουριστικού προορισμού, επιβάλει τον άμεσο και ουσιαστικό προγραμματισμό σε τομείς και δράσεις που θα καθορίσουν το τελικό τουριστικό προιόν.
Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η Μήλος:
- Να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς που έχει διασφαλίσει μέχρι σήμερα ώστε να «περιχαρακώσει» την τουριστική περίοδο σε επίπεδο αφίξεων και πληρότητας.
- Να ενισχύσει την παρουσία της τόσο στις υπάρχουσες όσο και σε νέες αγορές εξειδικεύοντας το τουριστικό της προϊόν σε ομάδες πληθυσμού που ταξιδεύουν εκτός αιχμής .
- Να αναζητήσει τρόπους μεγιστοποίησης τόσο των εσόδων όσο και της μέσης παραμονής στρεφόμενη σε ακόμα περισσότερα ποιοτικά στοιχεία των υποψήφιων επισκεπτών του νησιού.
- Να ακολουθήσει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου Τουριστικού Μarketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης νέας στρατηγικής.
- Να σχεδιάσει το μέλλον με βάση τα στοιχεία τουριστικής βιωσιμότητας
Όλα τα παραπάνω μπορεί να τα επιτύχει η Μήλος εφόσον:
-Διατηρήσει την παρουσία της σε βασικές αγορές μέσω εκθεσιακών και διαδικτυακών συμμετοχών
-Επεκτείνει την παρουσία της και σε νέες αγορές.
-Συνεχίσει την οργάνωση επισκέψεων από σημαντικούς δημοσιογράφους και Bloggers, σχετικούς με το διαμορφωμένο τουριστικό προϊόν του νησιού.
-Προσεγγίσει διακινητές με εξειδίκευση στον ποιοτικό, καθώς και σε ειδικές μορφές τουρισμού.
-Αναδείξει την ιστορική καθώς επίσης και την γεωλογική της κληρονομιά.
-Ενθαρρύνει τις επαγγελματικές δραστηριότητες που θα διαμορφώσουν νέα και ποιοτικά τουριστικά προϊόντα.
-Βελτιώσει τις τοπικές υποδομές και διευκολύνει την διακίνηση και παραμονή των επισκεπτών.
Στόχος είναι:
-Να αξιοποιηθούν στο μέγιστο δυνατό επίπεδο οι διασυνδέσεις με παράγοντες από την Ελλάδα και το εξωτερικό που θα αναδείξουν το νησί ως προορισμό διάρκειας και ποιότητας.
-Να αναζητηθούν πρωτότυπες δράσεις μέσω συνεργειών με ιδιωτικούς φορείς το αντικείμενο των οποίων συνάδει με τα χαρακτηριστικά του νησιού και τη στρατηγική του.
-Να αναληφθούν δράσεις σε τοπικό επίπεδο ώστε να αυξηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των επισκεπτών
Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρει η Επιτροπή:
- Αξιοποιούμε γνωριμίες από συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των εκθεσιακών καθώς και διαδικτυακών συμμετοχών με στόχο τη φιλοξενία στο νησί σημαντικών δημοσιογράφων και Bloggers
- Πραγματοποιούμε επαφές με ταξιδιωτικούς οργανισμούς που διακινούν ποιοτικό Τουρισμό από το εξωτερικό με στόχο τη διασύνδεσή τους με το νησί και τους τοπικούς επαγγελματίες.
- Σχεδιάζουμε παρουσιάσεις σε τουριστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους, bloggers κλπ
- Συνεργαζόμαστε με αναγνωρισμένο γραφείο συμβούλων για την καλύτερη υποστήριξη των προσπαθειών.
- Προχωράμε σε δράσεις για την καλύτερη οργάνωση και προβολή των συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων ( Θρησκευτικό, Γεωλογικό, Καταδυτικό, Αλιευτικό, Γαστρονομικό Τουρισμό, καθώς επίσης και τους τομείς της ημερήσιας κρουαζιέρας και της τέλεσης γάμων).
- Ενισχύουμε την διαδικτυακή μας παρουσία με περισσότερο υλικό και πληροφορίες, προβάλλοντας την φυσική ομορφιά του νησιού καθώς και το σύνολο των δραστηριοτήτων.
- Προχωράμε στην εκπόνηση μελέτης βιώσιμου τουρισμού που θα περιλαμβάνει τον νέο
- Στρατηγικό Σχεδιασμό και τη δημιουργία ταυτότητας προορισμού (DestinationBrand).
- Συνδιοργανώνουμε με τον επαγγελματικό κόσμο καμπάνια προβολής βασισμένη στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ.
- Πραγματοποιούμε ζωντανές Μεταδόσεις σε Ελληνικά και Διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
- Διευκολύνουμε την πραγματοποίηση διαφημιστικών γυρισμάτων και φωτογραφήσεων μεγάλων οίκων μόδας, διαφημιστικών εταιρειών και τηλεοπτικών καναλιών.
ΔΡΑΣΕΙΣ – ΚΟΣΤΟΣ
Εκπόνηση μελέτης βιώσιμου τουρισμού - Στρατηγικός Σχεδιασμός και δημιουργία ταυτότητας προορισμού
Βλέποντας την ταχύτατη τουριστική ανάπτυξη ακόμα και την σημερινή ασταθή περίοδο, κρίνουμε αναγκαία την έγκαιρη εκπόνηση μελέτης που θα λαμβάνει υπόψη της τη φέρουσα ικανότητα του νησιού και όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την επικράτηση ενός μοντέλου βιώσιμου τουρισμού με τον παράλληλο στρατηγικό σχεδιασμό.
Το κόστος για μια τέτοια μελέτη ανέρχεται σε 15.000 € ετησίως για τα επόμενα 2 χρόνια.
Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις
Μετά από μια περίοδο που οι τουριστικές εκθέσεις δεν πραγματοποιήθηκαν δια ζώσης λόγω της πανδημίας, όλα δείχνουν πως οι επόμενες που θα προγραμματιστούν θα έχουν σαν στόχο την επαφή μεταξύ επαγγελματιών και λιγότερο την προσέλευση κοινού.
Πρόθεση μας είναι να λάβουμε μέρος σε όλες τις περιπτώσεις που η ΠΝΑ ή ο ΕΟΤ συμμετέχουν σε εικονικές (virtual) εκθέσεις και συναντήσεις, καθώς και σε κάθε άλλη ευκαιρία, εξασφαλίζοντας έτσι την πραγματοποίηση εκατοντάδων επαγγελματικών επαφών, κάτι που με τη βοήθεια της εταιρείας συμβούλων κατέστη δυνατόν και για τη χρονιά που πέρασε.
Εφόσον κατά τη διάρκεια του έτους υπάρξει εξομάλυνση της κανονικότητας και επαναφορά στην προ covid εποχή, θα συμμετέχουμε στα περίπτερα της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και του ΕΟΤ εφόσον μας παραχωρηθεί δωρεάν χώρος, και θα προβλεφθεί ποσό 6.000€ για την κάλυψη τυχόν εξόδων μετακίνησης των εκπροσώπων μας.
Συνεργασία με Γραφείο Συμβούλων Τουριστικής Προβολής
Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων θα συνεχίσουμε την συνεργασία με το γραφείο Συμβούλων Τουριστικής Προβολής, το οποίο έχει συμβάλλει αποτελεσματικά στην προβολή μας μέχρι σήμερα, προβάλλοντας την εικόνα του νησιού και αναλαμβάνοντας την διοργάνωση συναντήσεων με επαγγελματίες του χώρου, καθώς επίσης και την διοργάνωση επισκέψεων πρακτόρων και δημοσιογράφων στο νησί.
Ειδικότερα για το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα που θα αρχίσει με την έγκριση του παρόντος, το γραφείο θα αναλάβει την διοργάνωση περισσότερων ενισχυτικών δράσεων προβολής σε σχέση με το παρελθόν, όπως:
- Εκδηλώσεις για την προώθηση του γαμήλιου τουρισμού και άλλων ειδικών μορφών τουρισμού.
Ειδικότερα, με μέριμνα της εταιρίας συμβούλων και με βάση την προωθητική ενέργεια στο Λονδίνο για την ανάδειξη του γαμήλιου τουρισμού (1/12) θα υπάρξει περαιτέρω αξιοποίηση των επαφών με εξειδικευμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους με στόχο τη μεγιστοποίηση του επιδιωκόμενου αποτελέσματος - Προβολή σε νέες αγορές όπως Ολλανδία, Βέλγιο, Ισραήλ, Γερμανία, ΗΠΑ, Καναδάς. Ειδικότερα, με μέριμνα της εταιρίας συμβούλων, και χωρίς επί πλέον έξοδα για τον Δήμο θα ενισχυθεί και η παρουσία μας στην αμερικανική αγορά με συμμετοχή της εταιρίας σε εκθεσιακές και άλλες προωθητικές δράσεις που αναμένεται να πραγματοποιηθούν στη διάρκεια του νέου έτους σε ΗΠΑ και Καναδά, ενώ έμφαση θα δοθεί και στις αραβικές χώρες
Ταξίδια δημοσιογράφων & ταξιδιωτικών πρακτόρων
Θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να φιλοξενήσουμε δημοσιογράφους του τουριστικού έγγραφου και ηλεκτρονικού τύπου καθώς και τουριστικούς πράκτορες με στόχο την μεγαλύτερη προώθηση του νησιού και την δημιουργία συνεργασιών.
Το κόστος διακίνησης και φιλοξενίας θα καλυφθεί από επαγγελματίες, τους επαγγελματικούς φορείς και τις ναυτιλιακές εταιρείες χωρίς επιβάρυνση του δήμου.
Δημιουργία σύγχρονων ιστοσελίδων και διαφημιστικών βίντεο
Μετά την δημιουργία διαφημιστικού βίντεο διάρκειας 3 λεπτών που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, θα εξεταστεί η δυνατότητα δημιουργίας και βίντεο μικρότερης διάρκειας για ανάλογη χρήση.
Παράλληλα συνεχίζουμε την βελτίωση της νέας τουριστικής δημοτικής ιστοσελίδας, ακολουθώντας τις κατευθύνσεις της εγκυκλίου του ΕΟΤ, που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες πληροφόρησης του δυνητικού τουρίστα και τις απαιτήσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ, και θα βοηθήσει στην πληρέστερη διαδικτυακή μας προβολή, με βασική επιδίωξη την ανάδειξη της μοναδικότητας του τόπου μας.
Για τον σκοπό αυτό είναι αναγκαία η απόκτηση περισσότερου φωτογραφικού υλικού για εμπλουτισμό του ψηφιακού περιεχομένου, καθώς και η μετάφραση του σε ξένες γλώσσες.
Παράλληλα συνεργαζόμαστε στενά με την Α.Μ.Κ.Ε «ΠΥΞΙΔΑ» η οποία έχει αναθέσει την εκπόνηση στρατηγικής μελέτης για την προβολή του νησιού, καθώς και την κατασκευή μιας ιδιαίτερα σύγχρονης ιστοσελίδας και την ταυτόχρονη συγκέντρωση στοιχείων για τις επαγγελματικές δραστηριότητες του νησιού. Στα πλαίσια της παραπάνω μελέτης έχει προταθεί σαν αναγνωριστικό σήμα (logo) της Μήλου, το συνημμένο στο παρών πρόγραμμα.
Μετά την τοποθέτηση οθόνης παροχής τουριστικών πληροφοριών (info kiosk) στον χώρο του αεροδρομίου, είναι έτοιμη και δεύτερη για να εγκατασταθεί στο γραφείο πληροφοριών στο λιμάνι.
Εκτύπωση πληροφοριακού υλικού
Μετά την δημιουργία ηλεκτρονικού φακέλου με διαφημιστικό υλικό, κρίνεται απαραίτητη η εκτύπωση υλικού που θα μπορεί να διατίθεται κατά τη διάρκεια επαφών σε εκθέσεις και συναντήσεις αλλά και σε περιπτώσεις επισκέψεων στο νησί.
Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και προώθηση μέσω Ψηφιακών Διαφημίσεων
Για την καλύτερη προώθηση της δημοτικής ιστοσελίδας αλλά και των ιστοσελίδων των επαγγελματικών φορέων, είναι απαραίτητη η διενέργεια καμπάνιας μέσω ψηφιακών διαφημίσεων.
Το κόστος για τη δράση αυτή θα καλυφθεί από τους επαγγελματικούς φορείς του νησιού.
διαβάστε ακόμα
- Δήμος Γορτυνίας: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικών ενισχύσεων Καταδυτικού Τουρισμού 30/10 | 07:26
- Νέο τοπόσημο και τουριστικό αξιοθέατο της Αθήνας ο Φαληρικός Όρμος - 93 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής 29/10 | 13:37
- Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο 29/10 | 13:56
- Περιφέρεια Κρήτης | Προβολή της Κρήτης στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου 29/10 | 09:47
- Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Προβολή στην Ισπανία ως τουριστικός και κινηματογραφικός προορισμός 29/10 | 09:52
- Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Σήμα πιστοποίησης για τα βιώσιμα ξενοδοχεία 27/10 | 12:10
- E.Ξ. Ρόδου | Συζήτηση των μελών για τα προβλήματα στην περιοχή Λίνδου και Νότιας Ρόδου 26/10 | 11:00
- ΕΟΤ: Tαξίδι εξοικείωσης στην Πελοπόννησο για Σέρβους τουριστικούς πράκτορες 29/10 | 07:22
- Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στην Αμοργό 29/10 | 07:18
- Zagori Fiction Days στη Βίτσα Ζαγορίου 27/10 | 07:05
δημοφιλέστερα
- 1 Mitsis Grand Hotel | Νέος προορισμός πολυτελείας στη Ρόδο - ανακαίνιση 80 εκατ. ευρώ - Τι είπε η Όλγα Κεφαλογιάννη 29.10.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Η ECTAA αντιτίθεται στους ανεφάρμοστους κανόνες για τις αποζημιώσεις στο προτεινόμενο Πακέτο Κινητικότητας Επιβατών 29.10.2024 | FEDHATTA
- 3 Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development 29.10.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο 29.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Νέο τοπόσημο και τουριστικό αξιοθέατο της Αθήνας ο Φαληρικός Όρμος - 93 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής 29.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας 29.10.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 7 Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ. 29.10.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 8 Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας... 29.10.2024 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 9 Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS 29.10.2024 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- 10 Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Προβολή στην Ισπανία ως τουριστικός και κινηματογραφικός προορισμός 29.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ