Τουρισμός | Καμπάνια digital media για την ενίσχυση του City Break προϊόντος της Θεσσαλονίκης
24 Jan 2024, 14:41 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Με στόχο την ενίσχυση του City Break προϊόντος της Θεσσαλονίκης ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη Marketing Greece και την AEGEAN υλοποίησαν digital media campaign με παραγωγή ταξιδιωτικού περιεχομένου που περιλαμβάνει 3 citywalks videos και 6 reels τα οποία παρουσιάζουν τη ζωντάνια της πόλης, τους φιλόξενους θεσσαλονικείς και τα πιο ελκυστικά σημεία της.
Οι εικόνες της Θεσσαλονίκης αναμειγνύονται με το ταπεραμέντο των κατοίκων της, η μουσική συνδυάζεται με δυναμικά γραφικά και η ενέργεια της πόλης γεμίζει την οθόνη με παλμό.
Το πρώτο video “The Street Food and Open Markets” εστιάζει στη γαστρονομική υπεροχή της πόλης. Το video ταξιδεύει τον θεατή σε ένα food tour με δεκάδες στέκια για νόστιμο φαγητό στο χέρι, urban και μοντέρνας αισθητικής χώρους, ανοικτές αγορές με τοπικά προϊόντα και μοναδικές γαστριμαργικές εμπειρίες.
Το video “The Architecture” προσκαλεί τον ταξιδιώτη σε ξεχωριστές διαδρομές με φόντο τα διατηρητέα νεοκλασικά που μετατράπηκαν σε χώρους εστίασης, τη μακεδονίτικη αρχιτεκτονική της Άνω Πόλης, τις ιστορικές βίλες που φιλοξενούν εκθέσεις, τα αρχαιολογικά μνημεία, τα μοντέρνα κτίρια και τους creative χώρους. Ιστορικά «ντοκουμέντα» που μαρτυρούν την πολυπολιτισμικότητα της Θεσσαλονίκης.
Τέλος το “The Waterfront” εστιάζει στο μεγάλο της πλεονέκτημα. Την παραλία της! Το αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των κατοίκων της πόλης που αποτελεί πόλο έλξης για τους επισκέπτες.
Παράλληλα, με στόχο τη διείσδυση στα πιο νεανικά κοινά, δημιουργήθηκαν 6 video reels, που προωθήθηκαν κυρίως στο Tik Tok και το Instagram.
Βασισμένα στο concept του “Vibing Thessaloniki” τα 6 video reels, ενδυναμώνουν το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας και ακολουθώντας τα social media trends προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού.
Oι 11 social media αναρτήσεις είχαν 1.757.848 reach και τα 21 instagram stories είχαν 848.325 views.
H καμπάνια συγκέντρωσε 1.849.300 και 760.185 viewsσε Tik Tok και YouTube αντίστοιχα.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δήλωσε:
«Στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί βασικό στοιχείο της σύγχρονης στρατηγικής προβολής της Θεσσαλονίκης. Η δυνατότητα προσέγγισης ενός παγκόσμιου κοινού είναι ο στόχος μας! Στην εποχή που ζούμε, είναι βασικό για την ταξιδιωτική βιομηχανία να εφαρμόσει ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ για να επιταχύνει τον δρόμο προς την ανάκαμψη. Μαζί με την Marketing Greece και την AEGEAN ενισχύσαμε την προβολή της Θεσσαλονίκης και τα αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα της καμπάνιας ήταν άκρως ικανοποιητικά».
διαβάστε ακόμα
- Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν 20/11 | 15:21
- Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού 21/11 | 06:50
- Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής 21/11 | 11:02
- Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη 20/11 | 07:01
- Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου 19/11 | 04:01
- Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας 20/11 | 07:10
- Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι 19/11 | 13:33
- Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού 20/11 | 07:07
- Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού 18/11 | 12:01
- Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν» 19/11 | 04:05
δημοφιλέστερα
- 1 Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024 21.11.2024 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 2 Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024 21.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025; 21.11.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 4 Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών 21.11.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο 21.11.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 7 Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων 21.11.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 10 Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ