Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας | Δράσεις τουριστικής προβολής και υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων προώθησης
16 Aug 2024, 07:04 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Προχωρούν οι διαδικασίες για την υλοποίηση δράσεων τουριστικής προβολής και την υιοθέτηση σύγχρονων ψηφιακών εργασιών σε προορισμούς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Η συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη που διατίθεται για την ένταξη πράξεων της σχετικής πρόσκλησης ενδιαφέροντος για την υλοποίηση των δράσεων ανέρχεται σε 6,2 εκατ. ευρώ.
Οι δράσεις έχουν ως στόχο να επεκτείνουν την αναγνωρισιμότητα και την ελκυστικότητα της Δυτικής Ελλάδας ως διακριτού προορισμού. Στόχος είναι η συνδυαστική προβολή της μοναδικής ιστορίας, της φυσικής ομορφιάς, της γαστρονομίας και της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Περιφέρειας.
Οι προτάσεις που θα υποβληθούν θα πρέπει να αφορούν την προώθηση των θεματικών τουριστικών προϊόντων όπως ο θρησκευτικός τουρισμός, η κρουαζιέρα, ο οικοτουρισμός, ο αγροτουρισμός, ο πολιτιστικός τουρισμός, ο αθλητικός, ο θρησκευτικός και συνεδριακός τουρισμός, ο περιβαλλοντικός τουρισμός κ.α. Ταυτόχρονα οι προτάσεις θα πρέπει να περιέχουν καταγραφή και ανάπτυξη των ψηφιακών πλατφορμών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας - Olympian Land ως τουριστικό προορισμό. Οι παραπάνω ενέργειες εντάσσονται και περαιτέρω ενισχύουν την προώθηση του brand «Olympian Land», το οποίο προκρίνει την Δυτική Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό καθ’ όλη την διάρκεια του έτους (Four seasons tourist destination).
Οι προτάσεις που θα υποβληθούν θα πρέπει να στοχεύουν σε ενέργειες προβολής, αφενός στην εγχώρια τουριστική αγορά, αφετέρου, στις κύριες τουριστικές αγορές του εξωτερικού.
Ειδικότερα όσο αφορά στην προβολή στο εξωτερικό οι δράσεις θα πρέπει να στοχεύουν σε αγορές του εξωτερικού που έχουν δείξει ενδιαφέρον για τη Δυτική Ελλάδα, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Βρετανία, η Αλβανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Επιπλέον επιδιώκεται η ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας σε νέες με υψηλό δυναμικό αγορές του εξωτερικού, όπως η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία, η Μέση Ανατολή, καθώς και άλλες ευρωπαϊκές χώρες (Ολλανδία, Ιταλία, Πολωνία, Αυστρία).
Παράλληλα, θα χρηματοδοτηθούν και η δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού καθώς και η δημιουργία Συστήματος Διαχείρισης Προορισμού.
Οι αρμοδιότητες του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού θα περιγράφονται και αναλύονται και θα αφορούν κατ’ ελάχιστο:
- η επιστημονική, συμβουλευτική και τεχνική υποστήριξη του οικείου Ο.Τ.Α. για θέματα προβολής και προώθησης ενός προορισμού στις τουριστικές αγορές,
- η προώθηση και η αντικειμενική πληροφόρηση του οικείου Ο.Τ.Α. για το σύνολο του τουριστικού προϊόντος για τον εκάστοτε προορισμό,
- η δημιουργία, υποστήριξη και εφαρμογή της αναπτυξιακής και τουριστικής πολιτικής του προορισμού,
-η μελέτη και παρακολούθηση της αναβάθμισης και του εκσυγχρονισμού των υποδομών και υπηρεσιών κοινής ωφέλειας,
- η εκπόνηση και υλοποίηση στρατηγικού σχεδίου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και διαχείρισης του προορισμού,
-η σύναψη συμβάσεων με φορείς του ιδιωτικού τομέα με σκοπό την τουριστική προβολή του προορισμού,
- η εκπόνηση μελετών για τη δημιουργία προτύπων για την ανάδειξη της ταυτότητας του προορισμού,
- ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ και τουριστικής προβολής,
- η δημιουργία και η διαχείριση τοπικών σημάτων ποιότητας,
- η ανάπτυξη ερευνητικού έργου σε σημαντικά θέματα του τουρισμού, όπως η ανάλυση της αγοράς, η ωρίμανση έργων υποδομής και η υλοποίηση πολιτικών κοινωνικής συνοχής, ψηφιακής σύγκλισης και αειφόρου ανάπτυξης.
Ο Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού δύναται να λειτουργεί ως Περιφερειακό Παρατηρητήριο Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης με σκοπό τη μελέτη της τουριστικής αγοράς και την παρουσίαση πορισμάτων, καθώς και την πρόταση στοχευμένων μέτρων αναπτυξιακού χαρακτήρα στην Περιφέρεια, για την ανάδειξη όλων των θεματικών ενοτήτων του εγχώριου περιφερειακού τουριστικού προϊόντος.
διαβάστε ακόμα
- Δήμος Μεγίστης: Πρόταση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού 22/11 | 06:47
- Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν 20/11 | 15:21
- Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού 21/11 | 06:50
- Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής 21/11 | 11:02
- Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη 20/11 | 07:01
- Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου 19/11 | 04:01
- Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας 20/11 | 07:10
- Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι 19/11 | 13:33
- Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού 20/11 | 07:07
- Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού 18/11 | 12:01
δημοφιλέστερα
- 1 Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024 21.11.2024 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 2 Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024 21.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 4 «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025; 21.11.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 5 Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών 21.11.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο 21.11.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 7 Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων 21.11.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 10 Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ