Προκήρυξη θέσης με αμοιβή 90.000 ευρώ για Στέλεχος Μάρκετινγκ στον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού Αττικής
22 Oct 2024, 07:17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Η «ΝΕΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Α.Ε. - Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης» προχωρά τη διαδικασία για Προκήρυξη θέσης με αμοιβή 90.000 ευρώ για στέλεχος Marketing στον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού Αττικής.
Ο Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού θα καταγράφει την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της τουριστικής βιομηχανίας της Περιφέρειας Αττικής με την αξιολόγηση του πεδίου εφαρμογής και της ποικιλομορφίας των υφιστάμενων και δυνητικών τουριστικών πόρων, θα παρέχει κατευθυντήριες γραμμές για τη δημιουργία ποιοτικών τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων και τέλος θα συμβάλλει στην εκπόνηση και λειτουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής.
Ο Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού (DMO) θα περιλαμβάνει αποκλειστικά ενέργειες με ουδέτερο περιεχόμενο προώθησης (marketing γενικού προορισμού), ελεύθερες και δωρεάν προς όλους. Ειδικότερα δεν θα προβάλλονται συγκεκριμένες επιχειρήσεις και δεν θα υπάρχει η δυνατότητα κρατήσεων εισιτηρίων ή διανυκτερεύσεων μέσω της ιστοσελίδας του φορέα ή/και λοιπές συναφείς ενέργειες. Θα παρέχονται υπηρεσίες σε κάθε ενδιαφερόμενο, χωρίς να διαφημίζονται έστω και έμμεσα εξατομικευμένες επιχειρήσεις, που θα προωθούν την τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας Αττικής με απολύτως ουδέτερο τρόπο. Ο DMO της Περιφέρειας Αττικής δεν θα λαμβάνει αμοιβή ούτε θα έχει έσοδα από τις υπηρεσίες που θα παρέχει στο πλαίσιο των δράσεων της Περιφερειακής Στρατηγικής Τουρισμού.
Ο νέος Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού (DMO) Περιφέρειας Αττικής αναμένεται να συνδράμει στη διαμόρφωση στοχευμένης τουριστικής πολιτικής. Θα αποτελεί τον μηχανισμό επιστημονικής και τεχνικής υποστήριξης της Περιφέρειας Αττικής στη δημιουργία και εφαρμογή της αναπτυξιακής και τουριστικής πολιτικής του προορισμού, στην εκπόνηση και υλοποίηση στρατηγικού σχεδίου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και διαχείρισης του προορισμού, τη μελέτη και υποστήριξη στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
Οι αρμοδιότητες του Στελέχους Μάρκετινγκ και Προώθησης αφορούν:
-Συμμετοχή στον σχεδιασμό και την παραγωγή πληροφοριακού υλικού για την προσέγγιση διαφόρων κοινών-στόχου, με σκοπό την δημιουργία δημοσιότητας και μετάδοση άμεσων/έμμεσων μηνυμάτων για τις δράσεις υλοποίησης του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού.
-Υποστήριξη πλάνου διάχυσης & δημοσιότητας, διενέργεια επαφών για την εκτέλεσή του και προώθησή του στα κατάλληλα ενημερωτικά μέσα.
-Συμμετοχή στη δημιουργία στρατηγικής ατζέντας επί των δράσεων του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού.
-Δημιουργία αναλυτικής κατεύθυνσης (brief) δημιουργίας κειμενικού και εικαστικού περιεχομένου προς εξωτερικούς συνεργάτες που θα παράγουν περιεχόμενο για τα ψηφιακά αλλά και έντυπα μέσα επικοινωνίας του Παρατηρητηρίου.
-Ανάπτυξη στρατηγικού πλάνου διάχυσης & δημοσιότητας, διενέργεια επαφών για την εκτέλεσή του και προώθησή του στα κατάλληλα ενημερωτικά μέσα, κυρίως στην Ελλάδα.
-Συμμετοχή στην δημιουργία και προώθηση επικοινωνιακού υλικού για τις δράσεις του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα κατάλληλα κανάλια ενημέρωσης κ.α.
-Υποστήριξη στη διοργάνωση και προώθηση δράσεων (εκθέσεις, forums, ημερίδες, webinars κλπ) και προώθηση των αποτελεσμάτων των δράσεων σε φορείς.
-Εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων/κινδύνων κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου.
-Παροχή συνεχούς υποστήριξης στους συντονιστές έργου και πράξης.
Συμμετοχή στη σύνταξη παραδοτέων.
-Συμμετοχή στην επιλογή και πρόσκληση διαμορφωτών κοινής γνώμης ώστε να επικοινωνηθεί ο στόχος του έργου και τα παραγόμενα αποτελέσματά του.
-Εκτέλεση όλων των απαραίτητων εργασιών για τη διαχειριστική και τεχνική υποστήριξη του έργου.
-Συμμετοχή σε συσκέψεις εργασίας και προσκόμιση του απαραίτητου υποστηρικτικού υλικού.
-Συμμετοχή στην κατάρτιση Σχεδίου για διαχείριση κρίσεων και επικοινωνιακών ενεργειών που αυτές συνεπάγονται.
Η συνολική χρονική διάρκεια υλοποίησης του αντικειμένου της σύμβασης συνεργάτη θα είναι από την υπογραφή της σύμβασης και για 36 μήνες, με δυνατότητα επέκτασης σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο και μόνο έως την λήξη της διάρκειας της πράξης, δηλαδή 30.06.2028. Το συνολικό συμβατικό ύψος αμοιβής θα ανέλθει μέχρι το ποσό των 90.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του νόμιμου ΦΠΑ 24% (συμπεριλαμβανομένων και των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου). Η αμοιβή είναι δυνατόν να καταβάλλεται και τμηματικά, ανάλογα με την πρόοδο εκτέλεσης και την κατά τμήματα παράδοση του έργου, υπό τον όρο ύπαρξης διαθέσιμου ταμειακού υπολοίπου στο έργο.
διαβάστε ακόμα
- Η Ρόδος τίμησε για άλλη μία φορά τους πιστούς φίλους της 22/10 | 13:33
- Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί τον οινικό τουρισμό στο Βελιγράδι 22/10 | 13:30
- Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής επιχειρεί ξανά άνοιγμα στην Ισπανική αγορά 22/10 | 10:13
- Η Χαλκιδική στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ιταλών 21/10 | 16:03
- Αναγκαίο ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα πιστοποίησης του βιώσιμου τουρισμού 20/10 | 14:32
- Δύο νέα χωροταξικά σχέδια για ΑΠΕ και Βιομηχανία/Logistics στην Ηλεία 19/10 | 14:16
- Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ξεναγών στη Ρόδο 20/10 | 07:46
- Συνεδριακός τουρισμός στην Πιερία | Συνεργασία ΠΟΤΑΠ με το Thessaloniki Convention Bureau 20/10 | 12:51
- Σύσκεψη στην ΠΕ Λασιθίου για το «Νέο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό» 19/10 | 10:42
- Από την Ποντώρεια στον Αρχάγγελο: Iστορικές, αρχαιολογικές και γλωσσολογικές όψεις στη Ρόδο 20/10 | 12:45
δημοφιλέστερα
- 1 Ελληνικός τουρισμός 2024 | Βρετανοί, Γάλλοι και Ευρωπαίοι εκτός ΕΕ "έριξαν" τις εισπράξεις τον Αύγουστο 22.10.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 2 Τα υψηλότερα ποσοστά Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων στους κλάδους της αγροτικής δραστηριότητας και εστίασης 22.10.2024 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 3 ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα 22.10.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία 22.10.2024 | ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- 5 830 εκατ. ευρώ τα φορολογικά έσοδα από τη βραχυχρόνια μίσθωση 22.10.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 6 M. Γιαννόπουλος | Το 51% των τουριστικών επενδυτών θα επέλεγαν ξανά τη χώρα μας - Σχέδια για επέκταση της Melia 22.10.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Η TUI φιλοδοξεί να γίνει παγκόσμιο brand αναψυχής με όχημα μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και lifestyle κατάστημα 22.10.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί τον οινικό τουρισμό στο Βελιγράδι 22.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις 22.10.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 Η Ρόδος τίμησε για άλλη μία φορά τους πιστούς φίλους της 22.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ