Προκήρυξη θέσης με αμοιβή 90.000 ευρώ για Στέλεχος Μάρκετινγκ στον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού Αττικής
22 Oct 2024, 07:17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Η «ΝΕΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Α.Ε. - Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης» προχωρά τη διαδικασία για Προκήρυξη θέσης με αμοιβή 90.000 ευρώ για στέλεχος Marketing στον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού Αττικής.
Ο Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού θα καταγράφει την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της τουριστικής βιομηχανίας της Περιφέρειας Αττικής με την αξιολόγηση του πεδίου εφαρμογής και της ποικιλομορφίας των υφιστάμενων και δυνητικών τουριστικών πόρων, θα παρέχει κατευθυντήριες γραμμές για τη δημιουργία ποιοτικών τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων και τέλος θα συμβάλλει στην εκπόνηση και λειτουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής.
Ο Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού (DMO) θα περιλαμβάνει αποκλειστικά ενέργειες με ουδέτερο περιεχόμενο προώθησης (marketing γενικού προορισμού), ελεύθερες και δωρεάν προς όλους. Ειδικότερα δεν θα προβάλλονται συγκεκριμένες επιχειρήσεις και δεν θα υπάρχει η δυνατότητα κρατήσεων εισιτηρίων ή διανυκτερεύσεων μέσω της ιστοσελίδας του φορέα ή/και λοιπές συναφείς ενέργειες. Θα παρέχονται υπηρεσίες σε κάθε ενδιαφερόμενο, χωρίς να διαφημίζονται έστω και έμμεσα εξατομικευμένες επιχειρήσεις, που θα προωθούν την τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας Αττικής με απολύτως ουδέτερο τρόπο. Ο DMO της Περιφέρειας Αττικής δεν θα λαμβάνει αμοιβή ούτε θα έχει έσοδα από τις υπηρεσίες που θα παρέχει στο πλαίσιο των δράσεων της Περιφερειακής Στρατηγικής Τουρισμού.
Ο νέος Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού (DMO) Περιφέρειας Αττικής αναμένεται να συνδράμει στη διαμόρφωση στοχευμένης τουριστικής πολιτικής. Θα αποτελεί τον μηχανισμό επιστημονικής και τεχνικής υποστήριξης της Περιφέρειας Αττικής στη δημιουργία και εφαρμογή της αναπτυξιακής και τουριστικής πολιτικής του προορισμού, στην εκπόνηση και υλοποίηση στρατηγικού σχεδίου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και διαχείρισης του προορισμού, τη μελέτη και υποστήριξη στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
Οι αρμοδιότητες του Στελέχους Μάρκετινγκ και Προώθησης αφορούν:
-Συμμετοχή στον σχεδιασμό και την παραγωγή πληροφοριακού υλικού για την προσέγγιση διαφόρων κοινών-στόχου, με σκοπό την δημιουργία δημοσιότητας και μετάδοση άμεσων/έμμεσων μηνυμάτων για τις δράσεις υλοποίησης του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού.
-Υποστήριξη πλάνου διάχυσης & δημοσιότητας, διενέργεια επαφών για την εκτέλεσή του και προώθησή του στα κατάλληλα ενημερωτικά μέσα.
-Συμμετοχή στη δημιουργία στρατηγικής ατζέντας επί των δράσεων του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού.
-Δημιουργία αναλυτικής κατεύθυνσης (brief) δημιουργίας κειμενικού και εικαστικού περιεχομένου προς εξωτερικούς συνεργάτες που θα παράγουν περιεχόμενο για τα ψηφιακά αλλά και έντυπα μέσα επικοινωνίας του Παρατηρητηρίου.
-Ανάπτυξη στρατηγικού πλάνου διάχυσης & δημοσιότητας, διενέργεια επαφών για την εκτέλεσή του και προώθησή του στα κατάλληλα ενημερωτικά μέσα, κυρίως στην Ελλάδα.
-Συμμετοχή στην δημιουργία και προώθηση επικοινωνιακού υλικού για τις δράσεις του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα κατάλληλα κανάλια ενημέρωσης κ.α.
-Υποστήριξη στη διοργάνωση και προώθηση δράσεων (εκθέσεις, forums, ημερίδες, webinars κλπ) και προώθηση των αποτελεσμάτων των δράσεων σε φορείς.
-Εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων/κινδύνων κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου.
-Παροχή συνεχούς υποστήριξης στους συντονιστές έργου και πράξης.
Συμμετοχή στη σύνταξη παραδοτέων.
-Συμμετοχή στην επιλογή και πρόσκληση διαμορφωτών κοινής γνώμης ώστε να επικοινωνηθεί ο στόχος του έργου και τα παραγόμενα αποτελέσματά του.
-Εκτέλεση όλων των απαραίτητων εργασιών για τη διαχειριστική και τεχνική υποστήριξη του έργου.
-Συμμετοχή σε συσκέψεις εργασίας και προσκόμιση του απαραίτητου υποστηρικτικού υλικού.
-Συμμετοχή στην κατάρτιση Σχεδίου για διαχείριση κρίσεων και επικοινωνιακών ενεργειών που αυτές συνεπάγονται.
Η συνολική χρονική διάρκεια υλοποίησης του αντικειμένου της σύμβασης συνεργάτη θα είναι από την υπογραφή της σύμβασης και για 36 μήνες, με δυνατότητα επέκτασης σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο και μόνο έως την λήξη της διάρκειας της πράξης, δηλαδή 30.06.2028. Το συνολικό συμβατικό ύψος αμοιβής θα ανέλθει μέχρι το ποσό των 90.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του νόμιμου ΦΠΑ 24% (συμπεριλαμβανομένων και των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου). Η αμοιβή είναι δυνατόν να καταβάλλεται και τμηματικά, ανάλογα με την πρόοδο εκτέλεσης και την κατά τμήματα παράδοση του έργου, υπό τον όρο ύπαρξης διαθέσιμου ταμειακού υπολοίπου στο έργο.
διαβάστε ακόμα
- Δήμος Μεγίστης: Πρόταση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού 22/11 | 06:47
- Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν 20/11 | 15:21
- Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού 21/11 | 06:50
- Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής 21/11 | 11:02
- Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη 20/11 | 07:01
- Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου 19/11 | 04:01
- Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας 20/11 | 07:10
- Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι 19/11 | 13:33
- Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού 20/11 | 07:07
- Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού 18/11 | 12:01
δημοφιλέστερα
- 1 Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024 21.11.2024 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 2 Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024 21.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 4 «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025; 21.11.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 5 Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών 21.11.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο 21.11.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 7 Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων 21.11.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 10 Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ