Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε
14 Mar 2024, 12:26 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
Mε όχημα τη δημιουργικότητα οκτώ (8) Ελλήνων content creators, η πρωτοβουλία της Marketing Greece “Travel Reimagined | Tomorrow‘s Content Today”, η οποία θέτει το responsible travel και τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού σε πρώτο πλάνο, παρουσίασε χθες το «ταξίδι» που πραγματοποίησε το 2023.
Η Οίτη, η Ορεινή Αχαΐα και τα Καλάβρυτα, τα Τζουμέρκα, το Νότιο Ρέθυμνο, η Σίφνος, η Κίμωλος, η Κύθνος, η Κέα, η Ιθάκη και ο Ασπροπόταμος Τρικάλων αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό των Μανώλη Αρμουτάκη (grshindig), Στέφανο Αντιμάντο (stef_greece), Γιώργο Βενιό (vengio), Μιχάλη Λαπαρδά (mikelapardas), Δημήτρη Παλαιογιάννη (zorbabook), Νικόλα Πάνου (nikolaos_panou), Παναγιώτη Παπαϊωάννου (panpapaioannou) και Βασιλική Παπακωνσταντή & Γιώργο Τσαγκαράκη (yabatravellers).
Μοιραζόμενοι με τη Marketing Greece το κοινό όραμα για έναν βιώσιμο ελληνικό τουρισμό, oι content creators ταξίδεψαν στην αυθεντική πλευρά της Ελλάδας και απαθανάτισαν την ξεχωριστή ταυτότητα των προορισμών, χαρίζοντάς μας μοναδικής αισθητικής κλικ και καρέ.
Με επίκεντρο τον άνθρωπο, οι content creators ανέδειξαν πλήθος ιστοριών για τους προορισμούς, τη γαστρονομία, τα φυσικά τοπία, τις τοπικές τέχνες και παραδόσεις που κρατούν αιώνες: Το πλατανόδασος του Πλανητέρου, τα πυκνά παρθένα δάση των Τζουμέρκων, η αιγαιοπελαγίτικη ατμόσφαιρα της Σίφνου και Κιμώλου, ο Μιχάλης που μας αφηγήθηκε ιστορίες για την Ιθάκη, ο Νίκος που μας ξενάγησε στην Κρανιά Ασπροποτάμου, ο Μπάμπης που μοιράστηκε μαζί μας την πολύτιμη γνώση του για τις ομορφιές της Οίτης και τα μανιτάρια του βουνού, ο μελισσοκόμος Φραγκίσκος της Κύθνου, και τέλος, στην Κέα ο Αλέξανδρος που αποφάσισε να αφήσει την ζωή στην πόλη για να ασχοληθεί με την άνυδρη καλλιέργεια των αμυγδαλιών στο νησί και ο Γιάννης με το μικρό υπόγειο εργαστήριο ξυλογλυπτικής.
Tο φρέσκο και σύγχρονο φωτογραφικό και videos περιεχόμενο που δημιουργήθηκε, το οποίο απαριθμεί 600 φωτογραφίες, 35 short forms και 13 longer form videos, αποτέλεσαν το υλικό της καμπάνιας που έτρεξε το προηγούμενο διάστημα στα social media του Discovergreece.com και παράλληλα στα social media των content creators, με κεντρικό μήνυμα την προτροπή προς τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν με σεβασμό και να απολαύσουν με υπεύθυνο τρόπο την Ελλάδα.
«Έχοντας τη συνεργασία ως βασική μας αξία, αυτή τη φορά ενώσαμε δυνάμεις με Έλληνες content creators. Aνθρώπους που βρίσκονται στο πεδίο και βιώνουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί κάποιος να απολαύσει στους ελληνικούς προορισμούς. Δίνοντας έμφαση στον πολιτισμό, την αγροδιατροφή, τα φυσικά τοπία και τα παραδοσιακά χωριά, διατηρώντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο, οι Content Creators κατέγραψαν εμπειρίες με ήπιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και ανέδειξαν μέσα από τη δημιουργικότητά τους τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να ταξιδεύουμε και να συναναστρεφόμαστε τους προορισμούς. Το να ταξιδεύουμε με υπεύθυνο τρόπο είναι ζητούμενο για όλους μας πλέον.» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece και συμπλήρωσε πως «Το “Travel Reimagined |Tomorrow‘s Content Today” είναι μια πρωτοβουλία που στοχεύουμε κάθε χρόνο να εξελίσσεται περαιτέρω και να συνεισφέρει στην προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος που αξίζει στη χώρα μας».
διαβάστε ακόμα
- Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia 20/11 | 11:00
- Οι δράσεις και οι νέες πρωτοβουλίες της Marketing Greece για την ενδυνάμωση του brand Ελλάδα 31/10 | 16:48
- Marketing Greece | Συμβουλευτικές υπηρεσίες στον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων 24/10 | 07:31
- METRON Sustainable Tourism | Πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ για αυτορρύθμιση και μετάβαση στην αειφορία 26/09 | 15:22
- Νέα συνεργασία της Marketing Greece με τον Δήμο Τήλου 24/09 | 12:19
- ΣΕΤΕ | Πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο πρώτος Ευρωπαίος Επίτροπος Τουρισμού είναι Έλληνας 18/09 | 10:06
- ΣΕΤΕ | Τα μέτρα πλήττουν την ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού 18/09 | 10:17
- Συνάντηση ΣΕΤΕ με τον Υπουργό Εσωτερικών - στο επίκεντρο η ανταποδοτικότητα των τελών και οι DMOs 04/09 | 17:17
- ΙΝΣΕΤΕ | Αυξάνονται και πληθύνονται τα Airbnb στην Ελλάδα- 85.000 περισσότερες κλίνες στο 5μηνο 27/06 | 14:17
- Pythia, ο ψηφιακός βοηθός (chatbot) του Discovergreece.com 02/07 | 14:52
δημοφιλέστερα
- 1 Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024 21.11.2024 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 2 Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024 21.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025; 21.11.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 4 Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών 21.11.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο 21.11.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 8 ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων 21.11.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Αύξηση 20% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου Liszt Ferenc της Βουδαπέστης 22.11.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 Αυστρία: Προς κατάρρευση η αγορά νέων κατοικιών 22.11.2024 | ΚΟΣΜΟΣ