Το 80% των Αμερικανών ταξιδιωτών προτιμά πλήρως αυτοματοποιημένη ρεσεψιόν στα ξενοδοχεία

01 Jul 2024, 12:54 | ΑΓΟΡΕΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Το 80% των Αμερικανών ταξιδιωτών προτιμά πλήρως αυτοματοποιημένη ρεσεψιόν στα ξενοδοχεία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τρεις στους τέσσερις Αμερικανούς ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερα προτεραιότητα στα ταξίδια το 2024, και στη διάρκειά τους προτιμούν μια πιο ψηφιοποιημένη και αυτοεξυπηρετούμενη εμπειρία διαμονής στο ξενοδοχείο.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε από τις 30 Ιανουαρίου έως τις 8 Φεβρουαρίου 2024 η OnePoll για λογαριασμό της ξενοδοχειακής πλατφόρμας cloud, Mews, σε τυχαίο δείγμα 2.000 Αμερικανών, ταξιδιωτών και εργαζομένων σε ξενοδοχεία.

Το 80% των Αμερικανών ταξιδιωτών προτίθενται να μείνουν σε ξενοδοχείο με εντελώς αυτοματοποιημένη ή αυτοεξυπηρετούμενη υποδοχή, και πάνω από το 40% εξ αυτών δήλωσαν ότι προτιμούν να κάνουν τσεκ ιν μέσα από τη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, μέσω εφαρμογής στο κινητό ή μέσω ψηφιακής ρεσεψιόν.

Επιπλέον, οι εργαζόμενοι έχουν την προσδοκία από τους επισκέπτες να χρησιμοποιούν περισσότερο την τεχνολογία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με το ένα τέταρτο να προσδοκά ότι το τσεκ ιν θα γίνεται πιο τακτικά από το παρελθόν μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, μέσω εφαρμογής στο κινητό ή μέσω ψηφιακής ρεσεψιόν.

Άλλα ευρήματα που προέκυψαν ήταν τα ακόλουθα...

- Οι ταξιδιώτες δήλωσαν τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα τέλειο ξενοδοχείο: έξυπνες οικιακές συσκευές στο δωμάτιο (43%), είσοδο στο δωμάτιο χωρίς κλειδί (34%), είσοδο στο δωμάτιο με το κινητό (27%) και ψηφιακές παραγγελίες (24%).

-Το ένα τρίτο (36%) παραδέχτηκε ότι έχει στραφεί στην τεχνητή νοημοσύνη για συστάσεις κατά την κράτηση ταξιδιού.

Επιπλέον, σχεδόν το ένα τρίτο (29%) των εργαζομένων παραδέχθηκαν ότι έχουν εργασθεί απομακρυσμένα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους χωρίς να το πουν στον προϊστάμενό τους.

-Το 52% δήλωσε ότι θα χρησιμοποιούσε τις διακοπές ως ευκαιρία να εργαστεί εξ αποστάσεως.

-Σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) εξήγησαν ότι αυτό οφείλεται απλώς στο γεγονός ότι τους αρέσει αυτό που κάνουν για τη δουλειά τους.

-Άλλοι σημείωσαν ότι θα εργάζονταν στις διακοπές για να προλάβουν μια σημαντική προθεσμία εργασίας που αλληλεπικαλύπτονταν με τον χρόνο των διακοπών τους (28%) ή για να εξοικονομήσουν χρήματα στην άδειά τους (26%).

-Τέσσερις στους πέντε εργαζόμενους Αμερικανούς θα ήταν πρόθυμοι να εργαστούν εξ αποστάσεως από το ξενοδοχείο τους.

Ενώ η εργασία από την άνεση του δωματίου του ξενοδοχείου είναι κορυφαία προτίμηση (69%), το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων είπε ότι θα προτιμούσε να εργάζεται εξ αποστάσεως από την πισίνα ή το σπα του ξενοδοχείου και σχεδόν το 25% επέλεξε το μπαρ ή το εστιατόριο ξενοδοχείου.

Από την άλλη, όσοι ταξιδεύουν για λόγους εργασίας παραδέχονται ότι τα επαγγελματικά ταξίδια ανοίγουν την πόρτα για άλλες δυνατότητες. Σύμφωνα με την έρευνα...

- Σχεδόν οι μισοί (48%) έχουν επεκτείνει τα ταξίδια εργασίας τους σε διακοπές.

-Οι εργαζόμενοι των ξενοδοχείων ισχυρίστηκαν ότι οι επισκέπτες που ταξιδεύουν για δουλειά ή συνδυάζουν εργασία με διακοπές είναι οι πιο εύκολοι να εξυπηρετηθούν (83% και 76%, αντίστοιχα).

-Οι εργαζόμενοι αναμένουν επίσης ότι οι επισκέπτες θα δίνουν μεγαλύτερα φιλοδωρήματα (39%), ότι θα επεκτείνουν τη διαμονή τους πιο συχνά (38%) και ότι θα χρησιμοποιούν περισσότερες ανέσεις του ξενοδοχείου (31%) και το 79% είπε ότι οι επισκέπτες «πάντα» ή «συχνά» ζητούν τοπικές συστάσεις.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα