Τουρισμός | Οι 5 τάσεις των Αμερικανών στα ταξίδια του 2025

25 Oct 2024, 10:20 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Τουρισμός | Οι 5 τάσεις των Αμερικανών στα ταξίδια του 2025

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Προορισμοί με οικονομικά καταλύματα, βιωματικές εμπειρίες και ταξίδια εκτός τουριστικής αιχμής βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Αμερικανών για το 2025, σύμφωνα με τις τάσεις, που ανέδειξε δημοσκόπηση του HomeToGo σε δείγμα 800 Αμερικανών.

Το HomeToGo προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής πληθώρας καταλυμάτων ανά τον κόσμο, που περιλαμβάνει εκατομμύρια προσφορές από χιλιάδες αξιόπιστους συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων των Booking.com, Vrbo και TripAdvisor. Ο ταξιδιώτης μπορεί να βρει από εξοχικές κατοικίες, παραθαλάσσια σπίτια, διαμερίσματα, γιοτ, κάστρα, κατοικίες σε φάρμες και κάθε άλλης μορφής κατάλυμα, συνδυάζοντας τιμή, προορισμό, ημερομηνίες και ανέσεις για να βρει ο ενδιαφερόμενος το κατάλυμα, που επιθυμεί για κάθε ταξίδι σε όλο τον κόσμο.

Οι 5 τάσεις, που ανέδειξε η έρευνα:

Τάση πρώτη: Επικές αποδράσεις

Το 27% των ερωτώμενων Αμερικανών ταξιδιωτών προετοιμάζεται για μεγαλύτερες, σε διάρκεια και απόσταση, διακοπές το 2025, σε σύγκριση με το 2024. Τα δεδομένα αναζήτησης του HomeToGo δείχνουν ότι ο μέσος όρος διαμονής το 2025 θα αυξηθεί σε 22 ημέρες, 19% περισσότερη διάρκεια από φέτος, με τους ταξιδιώτες να διανύουν κατά μέσο όρο 1.603 μίλια προς τους προορισμούς τους, μια αύξηση 5% από το 2024.

Τάση δεύτερη: Thrifty Trips

Η τιμή θα είναι η κορυφαία προτεραιότητα για το 36% των Αμερικανών ταξιδιωτών το 2025, με τους παραθεριστές από γενιά σε γενιά να προγραμματίζουν κάθε λεπτομέρεια για την καλύτερη διάθεση των χρημάτων τους. Το 51% της γενιάς Gen X (όσοι γεννήθηκαν από τα μέσα της δεκαετίας του 1960 έως τις αρχές της δεκαετίας του 1980) δήλωσε ότι η επιλογή ενός προορισμού διακοπών το 2025 στηρίζεται πρωτίστως στο κόστος. Το ίδιο ανέφερε το 39% των Baby Boomers, το 32% των millennials και το 22% του Gen Z.

Προορισμοί με καταλύματα φιλικά προς τον προϋπολογισμό διακοπών των Αμερικανών κυριαρχούν στη λίστα του HomeToGo με τα κορυφαία trending spots για ταξίδια το 2025, με πολλές από τις τοποθεσίες κατάταξης να διαθέτουν τιμές για διανυκτέρευση χαμηλότερες από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 2025 των 155 $.

Για παράδειγμα, η Ιαπωνία, η οποία έχει μέση τιμή ανά διανυκτέρευση 125$, έχει δει μια αύξηση αναζήτησης +43% από έτος σε έτος για διαμονή την άνοιξη και το καλοκαίρι. Για τις φθινοπωρινές και χειμερινές διαμονές του 2025, η Ταϊλάνδη και η Κόστα Ρίκα, οι οποίες εμφανίζουν χαμηλότερες από τις μέσες τιμές διανυκτέρευσης των 62 $ και 141 $, έχουν παρόμοια αύξηση από έτος σε έτος στην αναζήτηση +40% και +74% αντίστοιχα.

Τάση τρίτη: Βιωματικές περιπέτειες

Μετά την τιμή, καθοριστικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού για περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών ταξιδιωτών το 2025, είναι οι βιωματικές εμπειρίες, που προσφέρει. 

Μόνο το 17% αναφέρει τον καλό καιρό στον προορισμό ως την πρώτη τους προτεραιότητα.

Το 2025, οι ταξιδιώτες αναζητούν διακοπές με αξέχαστες περιπέτειες. Στην έρευνα του HomeToGo:

  • Σχεδόν οι μισοί (48%) των ερωτώμενων δήλωσαν ότι σχεδιάζουν ταξίδια με επίκεντρο τις εμπειρίες φαγητού και ποτού, όπως φεστιβάλ γκουρμέ και δοκιμής κρασιού.
  • Από κοντά, το 42% αναφέρει ότι θέλει να παρακολουθήσει ζωντανές μουσικές παραστάσεις και συναυλίες, ενώ το 41% ​​προσελκύεται από αθλητικά γεγονότα.
  • Τα θαύματα της φύσης, από τις σεληνιακές εκλείψεις έως τις μετακινήσεις ζώων και πτηνών, ενδιαφέρουν το 37%, το 30% θέλει να συμμετάσχει σε εργαστήρια και μαθήματα δεξιοτήτων και το 28% δίνει προτεραιότητα σε προγράμματα ευεξίας.

Τάση τέταρτη: Bae-Cations Across the Ages

Είτε πρόκειται για μήνα του μέλιτος, είτε για επετείους ή απλά για ρομαντικές αποδράσεις, τα ταξίδια ζευγαριών κυριαρχούν: το 50% των ερωτηθέντων στην έρευνα του HomeToGo σχεδιάζει να ταξιδέψει με τον/την σύντροφό του το 2025. Ενώ οι αποδράσεις των ζευγαριών είναι αγαπημένες σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, οι millennials πρωτοστατούν, με το 67% να σχεδιάζει να ταξιδέψει με τον σύντροφο κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, παρά με την οικογένεια, τους φίλους, τα κατοικίδια ή σόλο.

Οι αποδράσεις σε νησιά αναδεικνύονται κορυφαίες επιλογές το 2025. Η Σρι Λάνκα κατατάσσεται ως ο κορυφαίος νησιωτικός προορισμός για την άνοιξη και το καλοκαίρι, έχοντας σημειώσει αύξηση αναζήτησης +138% από έτος σε έτος, ακολουθούμενη από το Saint Kitts and Nevis ( +121%) και Sint Maarten (+80%). Περνώντας στο φθινόπωρο και το χειμώνα, το ενδιαφέρον για άλλους νησιωτικούς προορισμούς θερμαίνεται, με αξιοσημείωτες αυξήσεις στη ζήτηση για τοποθεσίες όπως η Μάλτα (+90% αύξηση από έτος σε έτος), οι Βερμούδες (+85%), τα Μπαρμπάντος (+80% και η Αρούμπα (+57%).

Τάση πέμπτη: Ταξίδια εκτός αιχμής

Οι Αμερικανοί επιλέγουν για τη νέα χρονιά ταξίδια εκτός της καλοκαιρινής περιόδου, με το 45% των ερωτηθέντων να σχεδιάζει αποδράσεις εκτός αιχμής για να αποφύγουν τα πλήθη και να μειώσουν τα έξοδά τους.

Οι ανησυχίες για το κλίμα τροφοδοτούν επίσης αυτή τη μετατόπιση: το 35% των ταξιδιωτών, με επικεφαλής το 42% των millennials, προσαρμόζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια για να αποφύγουν ακραία καιρικά φαινόμενα όπως τα κύματα καύσωνα.

Ενώ το 66% των ταξιδιωτών εξακολουθεί να αναζητά ηλιόλουστες αποδράσεις στην παραλία το 2025, πολλοί στρέφονται σε προορισμούς που προσφέρουν ζεστασιά όλο το χρόνο, αντί να ταξιδεύουν τους πιο ζεστούς μήνες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του HomeToGo, οι κορυφαίες τάσεις για το φθινόπωρο και τον χειμώνα του 2025 περιλαμβάνουν το Lanzarote (+163%), το Bali (+192%), το Puerto Vallarta (+202%) και το Playa del Carmen (+210%), τοποθεσίες όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να απολαύσουν τον ήλιο και την άμμο χωρίς την πολυκοσμία και την υπερβολική ζέστη της υψηλής περιόδου.

  • Η HomeToGo ιδρύθηκε το 2014 και διαθέτει τοπικές εφαρμογές και ιστότοπους σε 25 χώρες σε όλη την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αμερική, την Αυστραλία και την Ασία-Ειρηνικό. Λειτουργεί με το μοντέλο SaaS (Λογισμικό ως Υπηρεσία). Ο πελάτης δεν αγοράζει το λογισμικό που χρειάζεται αλλά αποκτά το δικαίωμα χρήσης του ετησίως, ως συνδρομητική υπηρεσία για να το χρησιμοποιήσει για τις ανάγκες του.
Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα