Τουρισμός | Booking.com: Οι πηγές έμπνευσης των ταξιδιωτών και πώς θα τους προσελκύσουν τα καταλύματα

16 Jul 2024, 11:55 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

TornosNews.gr

Τουρισμός | Booking.com: Οι πηγές έμπνευσης των ταξιδιωτών και πώς θα τους προσελκύσουν τα καταλύματα

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Πέντε είναι οι κορυφαίες πηγές έμπνευσης για τους ταξιδιώτες, σύμφωνα με την Booking.com.

Ειδικότερα, η έρευνα της πλατφόρμας σε 32.300 άτομα σε 32 αγορές για το τι είναι αυτό που θέλουν πιο πολύ οι ταξιδιώτες το 2024 από τα ταξίδια τους έδειξε ότι:

  • οι ταξιδιώτες, όταν προγραμματίζουν τα ταξίδια τους, βασίζονται κυρίως στις συστάσεις από στόμα σε στόμα (45%),
  • στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (39%),
  • στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (35%),
  • σε ιστοτόπους ταξιδιωτικών κρατήσεων (35%) και
  • σε ταξιδιωτικούς οδηγούς (29%). 

Με βάση, λοιπόν, αυτές τις διαπιστώσεις η Booking.com απευθύνεται στα συνεργαζόμενα μαζί της καταλύματα όλων των τύπων και απευθύνει τις ακόλουθες οδηγίες:

"Κάντε τους ανθρώπους να μιλήσουν για το ξενοδοχείο σας.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι συμβουλές από φίλους και συγγενείς αποτελούν την πρώτη πηγή έμπνευσης για ταξίδια. Κατέλαβε την πρώτη θέση πέρυσι, και την διατήρησε και για το 2024.

Το απλό συμπέρασμα από αυτό είναι ότι κάθε στάδιο της εμπειρίας ενός επισκέπτη στο ξενοδοχείο είναι σημαντικό. Εντυπωσιάστε και ικανοποιήστε τους επισκέπτες σας με μια άψογη ταξιδιωτική εμπειρία και προσεγμένες πρόσθετες παροχές και εκείνοι θα πουν στους αγαπημένους τους τα πάντα για τις διακοπές τους.

Καθώς 45% των ταξιδιωτών παγκοσμίως αναζητούν συμβουλές από τους γύρω τους κατά τον σχεδιασμό ενός ταξιδιού, το ξενοδοχείο σας θα αποτελεί κορυφαία πρόταση όταν κάποιος από τον περίγυρο των επισκεπτών σας ψάχνει κατάλυμα για την επόμενη ταξιδιωτική του απόδραση.

Ακόμα καλύτερα, σκεφτείτε το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε στιγμές που ο κόσμος θα θέλει να αποτυπώσει στο Instagram για να κερδίσετε τη δική σας θέση στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης των πελατών σας.

Μετατρέψτε τις θετικές εμπειρίες σε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η έρευνά μας δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια παράμετρος που θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη καθώς προσπαθείτε να ενισχύσετε την εικόνα του ξενοδοχείου σας. Πέρα από το γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταλαμβάνουν τη δεύτερη από τις πέντε πρώτες θέσεις για τους ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο, τα δεδομένα φανερώνουν ότι σύντομα μπορεί να βρεθούν και στην πρώτη θέση. Οι ταξιδιώτες που ανήκουν τόσο στη γενιά των Millennials όσο και στη λεγόμενη «Γενιά Ζ» θεωρούν ότι η νούμερο ένα επιρροή τους είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ας δούμε, λοιπόν, λίγο πιο προσεκτικά αυτά τα δεδομένα. Οι φίλοι και οι συγγενείς εξακολουθούν να ασκούν επιρροή εδώ, καθώς το 63% των ταξιδιωτών που δηλώνουν ότι βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για έμπνευση, κάνουν ιδιαίτερη αναφορά στο περιεχόμενο των αγαπημένων τους προσώπων. Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα έρχονται δεύτερες με 46%. Στη τρίτη θέση, οι μικρότεροι, πιο εξειδικευμένοι influencer στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτά είναι εξαιρετικά νέα για εσάς. Φανερώνουν ότι θα μπορούσατε να συνεργαστείτε με κάποιο μικρότερο όνομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνοντας έτσι μια καλύτερη επένδυση από ό,τι στην περίπτωση μιας συνεργασίας με κάποιον διάσημο influencer. Αυτό δείχνει επίσης ότι το να επενδύετε σε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους επισκέπτες να δημοσιεύουν θετικά σχόλια στα δικά τους κανάλια κοινωνικής δικτύωσης πιθανώς να τονώσει την κίνηση του ξενοδοχείου σας.

Βρείτε τον πιο σύντομο δρόμο για την επιτυχία στις μηχανές αναζήτησης

Για το 35% των ταξιδιωτών παγκοσμίως, τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης παίζουν σημαντικό ρόλο στον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Το ερώτημα είναι, πώς κερδίζετε μια θέση στην κατάταξη που θα τους κάνει να σας προσέξουν; Ως ανεξάρτητο ξενοδοχείο ή ακόμη και ως αλυσίδα ξενοδοχείων, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και μπορεί να αποτελεί μεγάλη πρόκληση.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα του κλάδου, το 27,6% των χρηστών κάνουν κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα μιας αναζήτησης στη Google. Ενώ η διάδραση των χρηστών με τα αποτελέσματα στις θέσεις 8-10 της κατάταξης είναι αρκετά σταθερή, μειώνεται πολύ γρήγορα από εκεί και κάτω. Με δυο λόγια, αν δεν εμφανίζεται κοντά στην κορυφή, το ξενοδοχείο σας είναι απίθανο να προσελκύσει το 35% των χρηστών σε αυτή την πλατφόρμα.  

Ωστόσο, να είστε σίγουροι ότι, ως συνεργάτης της Booking.com, επωφελείστε αυτόματα από όλες τις τακτικές performance marketing που χρησιμοποιούμε. Από τη βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO) έως δραστηριότητες για διαφημίσεις pay-per-click (PPC), κάνουμε κάθε είδους ενέργειες για να κατευθύνουμε περισσότερη κίνηση στις καταχωρίσεις σας, παρέχοντας στο ξενοδοχείο σας την προβολή που του αξίζει.  

Επωφεληθείτε από την προβολή που σας εξασφαλίζει η εμπορική επωνυμία Booking.com

Πάνω από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών παγκοσμίως (35%) στρέφονται ενεργά σε ιστοτόπους ταξιδιωτικών κρατήσεων για να πάρουν έμπνευση για τα ταξίδια τους. Και εκεί είναι που παίζουν ρόλο οι δικές μας πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.

Για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μεταξύ των ταξιδιωτών παγκοσμίως, συνδυάζουμε ενέργειες performance marketing με καμπάνιες μεγάλης κλίμακας σε σημαντικές χρονικές στιγμές. Η μεγιστοποίηση της παρουσίας της εμπορικής μας επωνυμίας και η δημιουργία μιας σχέσης με τους ταξιδιώτες σε όλον τον κόσμο θα αποτελεί πάντα προτεραιότητα για εμάς, καθώς γνωρίζουμε πόσο σημαντικό μπορεί να είναι αυτό για εσάς, τους συνεργάτες μας.  

Βρείτε τη θέση σας σε ταξιδιωτικούς οδηγούς

Παρά το γεγονός ότι αποτελούν την πέμπτη πηγή έμπνευσης για τους ταξιδιώτες παγκοσμίως, οι ταξιδιωτικοί οδηγοί εξακολουθούν να ασκούν σημαντική επιρροή: πάνω από το ένα τέταρτο (29%) των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι βασίζονται σε αυτούς. 

Πώς μπορείτε να κερδίσετε τη θέση σας σε κάποιον οδηγό; Πρώτα απ' όλα, πρέπει να αποφασίσετε αν στοχεύετε σε αναλογικά ή ψηφιακά μέσα. Θέλετε να συμπεριληφθείτε σε κάποιον έντυπο οδηγό του Lonely Planet ή να κερδίσετε έναν απευθείας σύνδεσμο από το πιο πρόσφατο βίντεο ενός καταξιωμένου ταξιδιωτικού vlogger; Ίσως θέλετε να καλύψετε και τις δύο περιπτώσεις. Φυσικά, υπάρχουν κι άλλα διάφορα κανάλια ταξιδιωτικών οδηγών που μπορείτε να εξερευνήσετε. 

Όποια κανάλια κι αν σκέφτεστε, είναι σημαντικό να ελέγξετε αν το κοινό τους θα είναι το κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Μάθετε τι προσελκύει κόσμο στο δικό σας ξενοδοχείο έναντι των ανταγωνιστών σας. Τι το κάνει ξεχωριστό και μοναδικό; Εντοπίστε το καλύτερο σημείο επικοινωνίας για το κανάλι της επιλογής σας και ξεκινήστε με αυτές τις πληροφορίες. 

Τι άλλο θα πρέπει να λάβετε υπόψη;

Η έρευνα για τις Ταξιδιωτικές τάσεις του 2024 προσφέρει πολλές ακόμη πληροφορίες που ίσως θελήσετε να αξιοποιήσετε για να προωθήσετε το κατάλυμά σας και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Για παράδειγμα, το 21% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δήλωσε ότι εμπνέεται από τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες.

Τα podcast, αν και βρίσκονται σε σχετικά πρώιμο στάδιο, εξακολουθούν να εμπνέουν το 10% των ταξιδιωτών παγκοσμίως. Περιέργως, η δημοτικότητα των podcast φαίνεται να αυξάνεται στις νεότερες γενιές. Το 14% των millennials και το 15% όσων ανήκουν στη Γενιά Ζ τα ανέφεραν ως πηγή έμπνευσης. Αυτό δείχνει ότι, τα επόμενα χρόνια, το μέσο ενδέχεται να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη επιρροή.

Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η τοποθεσία ενός καταλύματος. Η έρευνά μας δείχνει ότι οι ταξιδιώτες έχουν την τάση να εξερευνούν έναν προορισμό μέσω των Χαρτών Google ή του Google Street View κατά την έρευνά τους πριν από κάποιο ταξίδι. Μάλιστα, το 24% των ταξιδιωτών παγκοσμίως ισχυρίστηκαν ότι κάνουν αυτή ακριβώς την ενέργεια".

*Η έρευνα ζητήθηκε από την Booking.com και πραγματοποιήθηκε ανεξάρτητα σε δείγμα ενηλίκων που έκαναν κάποιο ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες και σχεδιάζουν άλλο ένα το 2024. Το δείγμα περιελάμβανε 32.300 ερωτηθέντες από 32 αγορές. Οι ερωτηθέντες ολοκλήρωσαν μια διαδικτυακή έρευνα τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2024.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα