Mabrian | Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά του
17 Oct 2024, 10:49 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
TornosNews.gr
Οι υψηλής ποιότητας, αυθεντικές εμπειρίες γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές για τους ταξιδιώτες κατά την επιλογή ενός προορισμού και ο ανταγωνισμός στην παροχή αυτών των εμπειριών είναι έντονος στη Μεσόγειο. Η βελτίωση των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, διατηρώντας την ποιότητα και την αυθεντικότητα ως βασικές αρχές, είναι ζωτικής σημασίας για την Ελλάδα ώστε να διατηρήσει και να βελτιώσει τη θέση της στη Μεσόγειο, δείχνοντας ήδη καλά σημάδια με τις θετικές επιδόσεις στην Παγκόσμια Τουριστική Αντίληψη, καθώς και στην αντίληψη των ταξιδιωτών για το κλίμα και την ασφάλεια.
Αυτό υπογραμμίζεται στην έκθεση «Greece Outlook» της ισπανικής εταιρείας ανάλυσης τουριστικών δεδομένων Mabrian. Στοιχεία από αυτήν την έκθεση παρουσίασε η Διευθύντρια Πωλήσεων της Mabrian, Catalina Taltavull, στην εκδήλωση «Reimagine Tourism in Greece», που διοργανώνει η εφημερίδα Καθημερινή.
Όπως επισημαίνεται, η ενίσχυση της συνδεσιμότητας μεγάλων αποστάσεων και η καταπολέμηση της εποχικότητας είναι δύο βασικές ευκαιρίες που μπορεί να αξιοποιήσει η Ελλάδα για να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με άλλους μεσογειακούς προορισμούς.
Τα δεδομένα της Mabrian αποκαλύπτουν τις ομοιότητες της δομής των δικτύων αεροπορικής συνδεσιμότητας της Ελλάδας και των ανταγωνιστών της, κυρίως, ως προς τη σημαντική εξάρτηση από τις βασικές αγορές εξερχόμενου τουρισμού από τις ευρωπαϊκές αγορές και τις ποικίλες στρατηγικές για την προώθηση μακροχρόνιων επισκέψεων έως και ένα έτος, αξιοποιώντας τις καλές μεσογειακές καιρικές συνθήκες.
Το καλοκαίρι είναι η ισχυρή περίοδος για όλους τους μεσογειακούς προορισμούς. Γι αυτό οι ευκαιρίες βρίσκονται σε εναλλακτικές αγορές, με διαφορετικά κίνητρα και λιγότερο εξαρτώμενα από τη ζήτηση του καλοκαιριού, είπε η Διευθύντρια Πωλήσεων της Mabrian.
Η αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής είναι πολλά υποσχόμενη για την Ελλάδα, καθώς, παρόλο που εξακολουθεί να μην είναι μεταξύ των 10 κορυφαίων αγορών εισερχόμενου τουρισμού ανά αεροπορική χωρητικότητα, η άμεση συνδεσιμότητα αυξήθηκε κατά 23% σε σύγκριση με το 2023.
Άλλες αγορές με μεγάλες δυνατότητες για μη εποχική ζήτηση είναι η Ασία και η Μέση Ανατολή, ανέφερε η Catalina Taltavull.
Η αύξηση των αφίξεων από εναλλακτικές αγορές μεγάλων αποστάσεων και η δέσμευση για διαφοροποίηση των κινήτρων μπορεί να συμβάλει στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της εποχικότητας, βοηθώντας τον ξενοδοχειακό κλάδο να αξιοποιήσει την ελαστικότητα των τιμών σε υψηλότερες κατηγορίες εκτός εποχής. σύμφωνα με την έκθεση της Mabrian.
Δείτε αναλυτικά τα γραφήματα της έκθεσης
διαβάστε ακόμα
- Ελληνικός Τουρισμός 2024 | Μειωμένες οι ταξιδιωτικές εισπράξεις και τον Αύγουστο 21/10 | 11:55
- Oι προβλέψεις της Booking.com για τα ταξίδια των Αμερικανών το 2025 - Οι 6 κορυφαίες τάσεις 17/10 | 11:09
- Τουρισμός | Βαρόμετρο ETC: Λιγότεροι διεθνείς τουρίστες στην Ευρώπη αυτό το φθινόπωρο - Πόσοι επιλέγουν Ελλάδα 09/10 | 09:45
- Deloitte | 8 παγκόσμιες τάσεις διαμορφώνουν τη «δημόσια διοίκηση του μέλλοντος» 04/10 | 10:21
- ΙΟΒΕ | Εταιρείες "ζόμπι" (και) στον κλάδο καταλυμάτων και εστίασης 02/10 | 16:36
- Ευρωβαρόμετρο | Καλύτερη ενημέρωση για την προετοιμασία σε κινδύνους καταστροφών ζητούν οι πολίτες 02/10 | 15:39
- Οδικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αφίξεων στη χώρα μας το 8μηνο - τα στοιχεία ανά σταθμό και εθνικότητα 27/09 | 15:36
- Τουρισμός και ξενοδοχεία στην Ελλάδα | Έρευνα HR Trends: Τι αναζητούν επιχειρήσεις και εργαζόμενοι 17/09 | 11:05
- Καλοκαίρι 2024: Πού και πόσοι Έλληνες έκαναν διακοπές – Επιστροφή σε συνήθειες του 1980; 11/09 | 13:55
- Ελληνικός Τουρισμός | Εθνική Τράπεζα: Μετράμε 1 δισ. ευρώ λιγότερα τουριστικά έσοδα 26/09 | 17:20
δημοφιλέστερα
- 1 Νέος Γενικός Διευθυντής στη City Contact από 1η Ιανουαρίου 2025 21.10.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 HolidayCheck: Φθηνότερα τα πακέτα για Ρόδο και Κω τον Οκτώβριο & Νοέμβριο από την περίοδο αιχμής των προκρατήσεων 21.10.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 3 Οι πτήσεις της Ryanair διαθέσιμες από τις πλατφόρμες του ομίλου Etraveli 21.10.2024 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
- 4 Τουρισμός | Οι Βρετανοί πληρώνουν με μετρητά στις διακοπές τους- Ιδού οι ...ιδανικοί πελάτες για Έλληνες επαγγελματίες 21.10.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 Ελληνικός Τουρισμός 2024 | Μειωμένες οι ταξιδιωτικές εισπράξεις και τον Αύγουστο 21.10.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 6 Κ.Χατζηδάκης | Ιδρύονται Holding εταιρειών για την πιο γρήγορη αξιοποίηση έως και 1.000 ακινήτων του Δημοσίου 21.10.2024 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 7 Τα κρασιά της Βόρειας Ελλάδας εντυπωσιάζουν τους Σέρβους 21.10.2024 | ΕΟΤ
- 8 10 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις παγωμένες επί 18 μήνες στο Enterprise Greece 21.10.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Η Χαλκιδική στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ιταλών 21.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 FedHATTA: Άμεση ανάγκη για μόνιμη εξίσωση των τελών κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ 21.10.2024 | FEDHATTA