Διαχείριση Κρίσεων και Social Media
26 Jul 2023, 16:42 | DIGITAL
Κύρος Ασφής
Με αφορμή τα πολλά και δυσάρεστα γεγονότα τα οποία συμβαίνουν στην χώρα και αναφέρομαι στα τεράστια μέτωπα φωτιάς που υπάρχουν σε διάφορα σημεία ανά την χώρα, αποφάσισα να αφιερώσω το άρθρο αυτό στην διαχείριση κρίσεων και πως μπορούν τα social media να συνεισφέρουν σε αυτή.
Καταρχήν θα πρέπει να κάνουμε ξεκάθαρο πως κάθε κρίση είναι διαφορετική και βέβαια θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με διαφορετικό τρόπο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση των πυρκαγιών, με πλήρη σεβασμό προς τους επιχειρηματίες και τους κατοίκους που πλήττονται, προχώρησα σε μια μικρή ανάλυση του τρόπου διαχείρισης της συγκεκριμένης κρίσης. Για την έρευνα μου επισκέφτηκα Facebook και Instagram λογαριασμών από ξενοδοχεία που βρίσκονταν στην περιοχή όπου έγιναν εκκενώσεις.
Τα social media πέραν του διαφημιστικού χαρακτήρα αποκτούν και έναν διαφορετικό χαρακτήρα σε στιγμές κρίσης. Από την στιγμή που παρουσιάζεται μια κρίση αναλαμβάνουν ενημερωτικό χαρακτήρα. Οφείλουν με σχετικές αναρτήσεις να ενημερώνουν σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι επισκέπτες της επιχείρησης προκειμένου να έχουν μια εικόνα της κατάστασης οι συγγενείς και οι φίλοι των επισκεπτών. Η ενημέρωση αυτή θα λειτουργήσει επικουρικά με όποια ενημέρωση (εάν υπάρξει) από τις αρμόδιες αρχές.
Δεν κοστίζει τίποτα η επιχείρηση να ενημερώσει για την κατάσταση, μόνο καλό θα κάνει για την εικόνα της και δεν ξεχνάμε ότι τα social media δεν είναι μόνο για τα καλά άλλα και για τις δύσκολες καταστάσεις.
Ο Κύρος Ασφής είναι σύμβουλος εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων.
διαβάστε ακόμα
δημοφιλέστερα
- 1 Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024 21.11.2024 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 2 Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024 21.11.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 4 «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025; 21.11.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 5 Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών 21.11.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο 21.11.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 7 Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων 21.11.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025 21.11.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 10 Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο 21.11.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ