Hotel Experience: Νέα έκθεση και συνέδριο για τον κλάδο της φιλοξενίας
10 Jul 2024, 12:29 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
TornosNews.gr
Στις 5 και 6 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί στο Ωδείο Αθηνών, τo Hotel Experience, μία διοργάνωση που συνδυάζει έκθεση και συνέδριο για τον κλάδο της φιλοξενίας.
Οι διοργανωτές Βασίλης Μπαρτζώκας της Design Ambassador και ο Άρης Μαρινάκης της Architectural Editions σημειώνουν ότι το συνέδριο εστιάζοντας στην αρχιτεκτονική ως ενοποιητικό θέμα, επιδιώκει να εναρμονίσει τις οικονομικές, κοινωνικές και διαστάσεις της ανάπτυξης, μέσα από τις τάσεις που βελτιώνουν τη διαμονή των επισκεπτών. Στο επίκεντρο είναι η εμπειρία του ταξιδιώτη στο ξενοδοχείο ως μέρος ενός ταξιδιού, βαθιά συνδεδεμένο με τον τοπικό πολιτισμό, εμπλουτισμένο με τεχνολογία αιχμής και με δέσμευση στη βιωσιμότητα. Κάθε λεπτομέρεια στο ξενοδοχείο, συμβάλλει στην ατμόσφαιρα και την ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας. Διακεκριμένοι αρχιτέκτονες, επιχειρηματίες της Φιλοξενίας, επενδυτές, κοινωνικοί επιστήμονες και θεσμικοί εκπρόσωποι -από την Ελλάδα και το εξωτερικό- θα ανταλλάξουν απόψεις και θα παρουσιάσουν διαφωτιστικά keynotes με στόχο την έμπνευση, τη δημιουργία ιδεών, την παρουσίαση καλών πρακτικών και την εξαγωγή συμπερασμάτων.
To Hotel Experience, εμπνέεται από ατμόσφαιρες ξενοδοχείου που συναντάμε σε εμβληματικά κινηματογραφικά έργα, όπως το «Shining» του Stanley Kubrick (1980), το «In the mood for love» από τον Wong Kar-wai (2000) και το «Grand Budapest Hotel» του Wes Anderson (2014).
Η δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας ισορροπεί ανάμεσα σε διάφορα στοιχεία που λειτουργούν αρμονικά και παρέχουν μια απρόσκοπτη και καθηλωτική διαμονή. Οι ταξιδιώτες πλέον έχουν μεγάλες προσδοκίες, από τα καταλύματα. Πέρα από το ότι εντυπωσιάζονται από την «πρώτη ματιά», τους αρέσει να εκπλήσσονται, εκτιμούν την αυθεντικότητα, εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές και σέβονται τη βιωσιμότητα.
Όπως αναφέρει ο κ. Βασίλης Μπαρτζώκας «Τα ξενοδοχεία δεν είναι ένα μέρος μόνο για ύπνο. Είναι ένας προορισμός και ένα μοναδικό κομμάτι της απόδρασης. Ό,τι βλέπουν ή αισθάνονται οι επισκέπτες, είναι μια εμπειρία. Ο καλός σχεδιασμός προσελκύει τις αισθήσεις και δημιουργεί αναμνήσεις. Είναι μια οπτική αφήγηση που θα θυμούνται και μετά την αναχώρηση τους.
Το σήμερα και το αύριο της φιλοξενίας έγκειται στην ικανότητα να προσφέρουμε όχι απλώς ένα μέρος για διαμονή, αλλά ένα αξέχαστο ταξίδι. Από το απρόσκοπτο chek-in ή chek-out, τους κομψούς χώρους με φυσικό φωτισμό, υλικά και θέα, μέχρι την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση στο ξενοδοχείο και τα αυθεντικά βιώματα στον προορισμό, οι ταξιδιώτες -είτε αναψυχής, είτε επαγγελματίες- επηρεάζονται συναισθηματικά. Στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε, να συνδέσουμε και να οδηγήσουμε τον τομέα της Φιλοξενίας προς ένα βιώσιμο και εξαιρετικό μέλλον».
Με την ξενοδοχειακή βιομηχανία να αναζητά συνεχώς την καινοτομία, λόγω του παγκόσμιου και ανταγωνιστικού χαρακτήρα της, η αισθητική ενός χώρου κυριαρχεί για τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών. Ένας καλά μελετημένος σχεδιασμός που συνδυάζει και τη λειτουργικότητα, κάνει τους χώρους ελκυστικούς, πρακτικούς και δημιουργεί θετικές εντυπώσεις.
Παράλληλα, αντανακλά και την ταυτότητα του ξενοδοχείου (εμπορικό σήμα) και συνδέεται με τους επισκέπτες ενσωματώνοντας τοπικά πολιτιστικά στοιχεία. Η αρχική ιδέα υλοποίησης του Hotel Experience προέκυψε από την επιθυμία να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον όπου οι ξενοδόχοι, οι άνθρωποι του τουρισμού αλλά και οι αρχιτέκτονες-Interior Designers, θα μπορούσαν να ανακαλύψουν με όλες τους τις αισθήσεις τις δυνατότητες εφαρμογών των υλικών. Ένα περιβάλλον όπου τα υλικά, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που αφορούν την αγορά της Φιλοξενίας, θα παρουσιαστούν έξω από το τυπικό branded context που άρμοζε περισσότερο σε περασμένες εποχές.
To Hotel Experience, που επιμελείται ο Βασίλης Μπαρτζώκας και η Design Ambassador, σε συνεργασία με το γραφείο FLUX OFFICE, την αρχιτέκτονα και σκηνογράφο Εύα Μανιδάκη και τον Θανάση Δεμίρη, είναι η συνάντηση του επισκέπτη με έναν κόσμο αλλιώτικο. Ο σχεδιασμός της έκθεσης σκηνοθετεί τη συνάντηση του επισκέπτη με έναν κόσμο αλλιώτικο, που συμπυκνώνει τη φαντασμαγορία της κινηματογραφικής αισθητικής.
Σύμφωνα με τον κ. Μπαρτζώκα «Το Hotel Experience είναι ένα event που απενοχοποιεί τη φαντασία και απελευθερώνει τη δημιουργικότητα. Η καλλιτεχνική επιμέλεια μάλιστα, μπορεί να βοηθήσει τον εκθέτη να οικοδομήσει ένα ισχυρότερο brand image, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την εμπορική του εμβέλεια, καθώς παρουσιάζει τις λύσεις του σε ένα ευρύτερο κοινό, πέρα από τους συνηθισμένους επισκέπτες των εκθέσεων».
Τα εμπορικά περίπτερα μετατρέπονται σε δωμάτια ξενοδοχείου, ενώ οι υπόλοιποι χώροι της έκθεσης αναφέρονται σε χαρακτηριστικά σημεία χώρων φιλοξενίας όπως Ρεσεψιόν, Φουαγιέ, Πισίνα, Ανελκυστήρας, παραπέμποντας σε ένα ατμοσφαιρικό ξενοδοχείο με σινεφίλ αναφορές. Αφετηρία της έκθεσης αποτελεί η Ρεσεψιόν, ο χώρος υποδοχής των επισκεπτών με αντίστοιχη κινηματογραφική αναφορά που τους εισάγει απευθείας στη ντελικάτη ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου. Η Ρεσεψιόν, και τα δύο κλιμακοστάσια που την πλαισιώνουν, συνδέονται με το μεγάλο lounge, στο οποίο χωροθετείται το κυριότερο μέρος των περιπτέρων. Το μεγάλο lounge του φουαγιέ, συνιστά τον κεντρικό χώρο της έκθεσης, σημείο συναντήσεων και καθιστικό. Εκατέρωθεν του εκτεταμένου διαδρόμου του φουαγιέ, που καλύπτεται από μοκέτα που παραπέμπει στην κλασική ταινία «Shining», του Κιούμπρικ, διαμοιράζονται περίπτερα – δωμάτια ξενοδοχείου. Η ενσωμάτωση επιγραφών neon, που συχνά συναντάμε στις εισόδους κυρίως των ξενοδοχείων, δημιουργούν οπτικούς ορίζοντες και εντείνουν τη θεατρική ατμόσφαιρα του χώρου. Η εκθεσιακή διαδρομή συνεχίζεται μέσω του κεντρικού φουαγιέ στο χώρο Β (Black Box) όπου ο επισκέπτης καλείται να εξερευνήσει το εσωτερικό και των υπόλοιπων δωματίων – περιπτέρων.
Βασικός στόχος της αρχιτεκτονικής και της οργάνωσης του χώρου είναι η δημιουργία μιας πολυαισθητηριακής εμπειρίας καθώς ο επισκέπτης της έκθεσης μετατρέπεται σε επισκέπτη του ξενοδοχείου που καλείται να περιηγηθεί σε έναν ελκυστικό και μυστήριο χώρο φιλοξενίας. Η αλληγορία του ξενοδοχείου αποτυπώνεται μέσω σκηνικών κατασκευών, κινηματογραφικών αναφορών και του φωτισμού προσκαλώντας σε ένα απρόσμενο περιβάλλον.
διαβάστε ακόμα
- Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο για τον Κρητικό τρόπο ζωής στο Ηράκλειο 26/10 | 07:38
- 2ο Reimagine Tourism in Greece | Βιωσιμότητα, υποδομές και επιχειρηματικότητα καθορίζουν το μέλλον 17/10 | 10:36
- Συνέδριο Πανελληνίου Δικτύου Οικολογικών Οργανώσεων στη Νίσυρο 08/10 | 07:36
- Εκδήλωση Shaping the Future of Hospitality στη Ζάκυνθο 08/10 | 07:34
- Στην Κέρκυρα το μεγαλύτερο Σεισμολογικό Συνέδριο στην Ευρώπη 01/10 | 14:14
- Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τουρισμού στο Βόλο | Στήριξη του τουρισμού στη Θεσσαλία 23/09 | 13:34
- Στην Αθήνα το μεγαλύτερο διεθνές τουρνουά ρομποτικής στον κόσμο, FIRST Global Challenge 18/09 | 16:30
- Στο Ηράκλειο το Posidonia Sea Tourism Forum τον Μάιο του 2025 17/09 | 12:16
- Έχεις Boutique Ξενοδοχείο ή Villa; Δες 3 λόγους που πρέπει να επισκεφθείς το 100% Hotel Show του Νοεμβρίου 16/09 | 15:16
- 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting | 20 & 21 Φεβρουαρίου 2025 - Το καθιερωμένο ραντεβού των ανθρώπων της θάλασσας 16/09 | 14:05
δημοφιλέστερα
- 1 Mitsis Grand Hotel | Νέος προορισμός πολυτελείας στη Ρόδο - ανακαίνιση 80 εκατ. ευρώ - Τι είπε η Όλγα Κεφαλογιάννη 29.10.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Η ECTAA αντιτίθεται στους ανεφάρμοστους κανόνες για τις αποζημιώσεις στο προτεινόμενο Πακέτο Κινητικότητας Επιβατών 29.10.2024 | FEDHATTA
- 3 Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development 29.10.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο 29.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Νέο τοπόσημο και τουριστικό αξιοθέατο της Αθήνας ο Φαληρικός Όρμος - 93 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής 29.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας 29.10.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 7 Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ. 29.10.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 8 Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας... 29.10.2024 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 9 Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS 29.10.2024 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- 10 Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Προβολή στην Ισπανία ως τουριστικός και κινηματογραφικός προορισμός 29.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ