Oι τουρίστες επισκέπτονται την Βρετανία για shopping therapy

28 Aug 2015, 14:26 | ΚΟΣΜΟΣ

TornosNews.gr

Oι τουρίστες επισκέπτονται την Βρετανία για shopping therapy

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τα ψώνια είναι μια από τις αγαπημένες δραστηριότητες των ξένων επισκεπτών του Ην. Βασιλείου, με το 64% των επισκέψεων το 2014 να περιλαμβάνει το shopping και με τις δαπάνες για ψώνια να ανέρχονται σε 5,5 δισ. λίρες, σύμφωνα με νέα έρευνα του εθνικού οργανισμού τουρισμού της χώρας, VisitBritain.

Η έρευνα, που έχει τίτλο «Οι τύποι των καταστημάτων που επισκέπτονται οι ξένοι τουρίστες», αποκαλύπτει ότι περί τα 22 εκατ. ήταν οι ξένοι τουρίστες που έκαναν shopping therapy στο Ην. Βασίλειο το 2014.

Σύμφωνα με την διευθύντρια στρατηγικής και επικοινωνίας της VisitBritain, Patricia Yates, σε ψώνια υποκύπτει το 80% των ξένων τουριστών στο Ην. Βασίλειο. Η μέση ημερήσια δαπάνη για όσους ταξιδεύουν στο Ην. Βασίλειο κυρίως για ψώνια, ανέρχεται σε 346 λίρες. Ο εισερχόμενος τουρισμός είναι η Τρίτη μεγαλύτερη εξαγώγιμη υπηρεσία της Βρετανίας και στηρίζει κλάδους όπως το λιανικό εμπόριο αλλά και ξενοδοχεία και ατραξιόν, τόνισε.

Οι γυναίκες τείνουν να κάνουν ψώνια περισσότερο κατά τη διάρκεια της παραμονής τους. Τα τρία τέταρτα των γυναικών (77%) έκαναν ψώνια, ενώ μόνο οι μισοί άνδρες (54%) προτίμησαν το shopping.

Τα ψώνια στην Oxford Street του Λονδίνου είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής δραστηριότητα στους επισκέπτες γένους θηλυκού στο Ην. Βασίλειο.

Περίπου 80% περισσότερα χρήματα δαπανήθηκαν από επισκέπτες που έκαναν ψώνια, οι οποίοι ξόδεψαν κατά μέσο όρο 739 λίρες στη διάρκεια του ταξιδιού τους, σε σύγκριση με 414 λίρες που δαπανήθηκαν από επισκέπτες που δεν έκαναν ψώνια.

Οι νεαρής ηλικίας επισκέπτες τείνουν να κάνουν ψώνια στη διάρκεια της παραμονής τους, με το 85% των ατόμων κάτω των 16 ετών και το 77% των ατόμων ηλικίας 16-24, να προτιμούν τα καταστήματα δώρων και τις μπουτίκ.

Αναφορικά με συγκεκριμένες αγορές, οι Γάλλοι είναι εκείνοι που επισκέπτονται συχνότερα τα καταστήματα και ακολουθούν οι Αμερικανοί και οι Γερμανοί.

Το 55% των επισκεπτών από τις χώρες του Κόλπου (Μπαχρέιν, Κουβέιτ, Κατάρ, Σουδική Αραβία, Ομάν και ΗΑΕ), αναζητούν πολυτελή καταστήματα και τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα. 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα