Τουρισμός: Περισσότερα ταξίδια σχεδιάζουν οι Γερμανοί για το 2024 – Με ποια κριτήρια θα επιλέξουν προορισμό

22 Nov 2023, 14:32 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Τουρισμός: Περισσότερα ταξίδια σχεδιάζουν οι Γερμανοί για το 2024 – Με ποια κριτήρια θα επιλέξουν προορισμό

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Πάνω από το ένα τέταρτο των Γερμανών (27%) αναμένεται να ταξιδέψουν το 2024 σε νέους προορισμούς που πάντα ήθελαν να επισκεφθούν, και το ένα τρίτο (33%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο σε σχέση με την προπανδημική περίοδο. 

Ένας στους 4 (23%) επιθυμεί να αξιοποιήσει τη νέα χρονιά για ταξίδια, χωρίς να αναβάλλει τα ταξιδιωτικά του σχέδια ενώ τέσσερις στους 10 (39%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ και το 22% την Ασία.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα της διαδικτυακής έρευνας που διενήργησε η Research Now για λογαριασμό της Βritish Airways, με τίτλο «British Airways Travel Trends Report 2023» σε δείγμα 2.000 ενηλίκιων στη Γερμανία τον Οκτώβριο του 2023.

Έπειτα από την παγκόσμια επιτυχία της δημοφιλούς σειράς Bath and Windsor, τα γυρίσματα της οποίας έγιναν στη Σικελία, η επιρροή που έχουν προορισμοί γυρισμάτων ταινιών και τηλεοπτικών παραγωγών στα ταξιδιωτικά σχέδια των Γερμανών ξεπερνά κάθε άλλη (29%), με τους Γερμανούς να ψηφίζουν ότι η σειρά του Netflix, The Crown, ήταν η καλύτερη έμπνευση για τις διακοπές τους στο Ην. Βασίλειο. 

Καθώς οι ευρωπαϊκές πόλεις αναμένεται να φιλοξενήσουν σειρά αθλητικών διοργανώσεων το 2024, το ένα τρίτο των Γερμανών (34%) δήλωσε ότι σχεδιάζει να παρακολουθήσει κάποια μεγάλη αθλητική διοργάνωση ή εκδήλωση ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια του επερχόμενου ταξιδιού του.

Επιπλέον, πάνω από το ένα τέταρτο των Γερμανών ταξιδιωτών (28%) δήλωσαν ότι επιθυμούν να ενδώσουν σε γαστρονομικές εμπειρίες, σε μαθήματα μαγειρικής και σε γαστρονομικά tours κατά τη διάρκεια των επόμενων διακοπών τους. 

Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι η ευεξία είναι σημαντικός παράγοντας στο σχεδιασμό ταξιδιών το 2024 με το 32% των Γερμανών να επιθυμούν να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στην ξεκούραση και με το 34% να δηλώνει ότι ο ποιοτικός χρόνος με τον εαυτό αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τις ιδανικές διακοπές. 

Παράλληλα, το 63% δήλωσε ότι βασική δραστηριότητα στις διακοπές τους είναι η περιποίηση του εαυτού, ενώ πάνω από τους μισούς Gen Z και Millennials σχεδιάζουν να κάνουν κράτηση πακέτου διακοπών για το 2024 και το 40% συνδέουν το all-inclusive με την πολυτέλεια.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα