Τουρισμός: Το value for money προτεραιότητα των Αμερικανών τουριστών αυτό το καλοκαίρι

01 Jul 2024, 14:24 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Τουρισμός: Το value for money προτεραιότητα των Αμερικανών τουριστών αυτό το καλοκαίρι

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

To 81% των Αμερικανών που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι, αναφέρουν ότι θα είναι πιο προσεκτικοί με τον προϋπολογισμό των διακοπών τους αυτή τη χρονιά. Κατά μέσο όρο, θα κάνουν 5 καλοκαιρινές αποδράσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων θα είναι εντός των συνόρων (89%).

Αυτό προκύπτει από την πιο πρόσφατη έκθεση Summer Travel Trends των Vacasa και Allison.

Οι κορυφαίες τάσεις που διαμορφώνουν τα ταξίδια των Αμερικανών αυτό το καλοκαίρι είναι οι ακόλουθες...

- Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί (49%) θα κάνουν καλοκαιρινές διακοπές, με το 56% να προγραμματίζει πιο συχνά ταξίδια από πέρυσι.

-Τα ταξίδια κυμαίνονται από αποδράσεις του Σαββατοκύριακου (90%) και παραμονή μιας εβδομάδας (67%) έως παρατεταμένες διακοπές, με το 36% να επιλέγει αποδράσεις πολλών εβδομάδων.

-Οι ενοικιαζόμενες κατοικίες προτιμώνται από το 42% των ταξιδιωτών, σημειώνοντας αυξητική τάση σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια (αύξηση από 38% το 2023 και 32% το 2022). Από όσους τις προτιμούν, το 66% αναφέρει ότι αυτά τα καταλύματα προσφέρουν την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής, παρέχουν πρόσβαση σε ιδιωτικές ανέσεις (57%) και καλύτερες τοποθεσίες από άλλα καταλύματα (43%).

-Τα Σαββατοκύριακα διακοπών είναι ιδιαίτερα δημοφιλή αυτό το καλοκαίρι.

-Οι παραθαλάσσιοι προορισμοί είναι η πρώτη επιλογή, προσελκύοντας το 50% των ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές ήλιου και θάλασσας.

-Τα οδικά ταξίδια είναι διαδεδομένα (77%), ειδικά στη γενιά Gen X και στους ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας (82%), ενώ το 41% ​​επιλέγει πτήσεις.

-Με βάση τις αναμνήσεις του παρελθόντος, το 34% επισκέπτεται ξανά προηγούμενα μέρη διακοπών, με τους γονείς παιδιών μεγαλύτερης ηλικίας (40%) να παρουσιάζουν ακόμη μεγαλύτερη τάση.

-Οι Gen Z και οι Millennials συμβάλλουν σημαντικά στα καλοκαιρινά ταξίδια, με μερίδιο 58% έναντι των Gen X και μεγαλύτερων ηλικιών που έχουν μερίδιο 41%.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα