Γερμανία | Ο υπερτουρισμός θα επηρεάζει τις κρατήσεις, εκτιμούν 2 στους 3 ταξιδιωτικοί πράκτορες

09 Sep 2024, 16:00 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Γερμανία | Ο υπερτουρισμός θα επηρεάζει τις κρατήσεις, εκτιμούν 2 στους 3 ταξιδιωτικοί πράκτορες

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Δύο στους 3 ταξιδιωτικούς πράκτορες της Γερμανίας είναι πεπεισμένοι ότι ο υπερτουρισμός θα έχει από μερική έως ισχυρή επίδραση στη συμπεριφορά κρατήσεων των ταξιδιωτών στο μέλλον.

Ταυτόχρονα, τα ταξιδιωτικά γραφεία πιστεύουν ότι τα μέτρα που λαμβάνονται για τη διαχείριση του υπερτουρισμού δεν είναι αρκετά, με σχεδόν το 60% να πιστεύει ότι είναι από λίγο έως καθόλου αποτελεσματικά.

Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αντιπροσωπευτική διαδικτυακή έρευνα που διενήργησε τον Αύγουστο του 2024 η εταιρία συμβούλων Dr. Fried & Partner για λογαριασμό της μεγαλύτερης συμμαχίας ταξιδιωτικών γραφείων στη Γερμανία, Quality Travel Alliance, στα μέλη της.

Οι απόψεις των ταξιδιωτικών πρακτόρων διχάζονται όσον αφορά τις χρεώσεις εισόδου για τους ημερήσιους τουρίστες κρουαζιέρας σε προορισμούς όπως η Βενετία. Σχεδόν ίδιος αριθμός ερωτηθέντων πιστεύει ότι το μέτρο είναι κατάλληλο και ότι είναι ακατάλληλο για τη διαχείριση του υπερτουρισμού. Ωστόσο, το 56% τίθενται υπέρ του τουριστικού φόρου που θα βαίνει προς όφελος του προορισμού, των υποδομών του και των κατοίκων του.

Πάνω από τους μισούς επικρίνουν την πολιτική συζήτηση για τον υπερτουρισμό και πιστεύουν ότι αυτή δυσκολεύει την εξεύρεση πρακτικών λύσεων και μόνο το 23% δεν θεωρεί την πολιτικοποίηση του ζητήματος εμπόδιο στην ανάπτυξη πρακτικών λύσεων.

Παράλληλα, όσον αφορά την παρουσίαση προορισμών στους πελάτες τους, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, σε ποσοστό 60%, δηλώνουν ότι χρειάζονται σημαντικά περισσότερη και λεπτομερέστερη ενημέρωση από τους προορισμούς.

Ο εκπρόσωπος της QTA, κ. Thomas Bösl, τονίζει ότι είναι σημαντικό τα ταξιδιωτικά γραφεία να μπορούν να βασίζονται σε αξιόπιστες πληροφορίες από τους προορισμούς κατά την παροχή συμβουλών στους πελάτες. Επομένως, η άμεση ανταλλαγή πληροφόρησης μεταξύ των προορισμών και των ταξιδιωτικών γραφείων είναι «ουσιώδους σημασίας», επισημαίνει ο κ. Bösl. Ωστόσο, οι πωλήσεις στα ταξιδιωτικά γραφεία δεν έχουν ακόμη καθιερωθεί ως μια άμεση επαφή με πολλούς προορισμούς και οι προορισμοί καλό θα ήταν να επενδύσουν στο κανάλι πωλήσεων των ταξιδιωτικών πρακτόρων.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα