ΑΒΤΑ: Ενισχυμένος ο δείκτης εμπιστοσύνης των Βρετανών στα διεθνή ταξίδια

20 Sep 2024, 13:37 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

ΑΒΤΑ: Ενισχυμένος ο δείκτης εμπιστοσύνης των Βρετανών στα διεθνή ταξίδια

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Mεγαλύτερη αποφασιστικότητα για ταξίδια στο εξωτερικό από πέρυσι καταγράφει ο δεικτης Ταξιδιωτικής Εμπιστοσύνης της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA) στη βρετανική αγορά ταξιδιωτών. Ο δείκτης διαμορφώνεται στο +47 για το γενικό πληθυσμό στο Ην. Βασίλειο, παρουσιάζοντας αύξηση 6 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με πέρυσι.

Ο δείκτης Εμπιστοσύνης υπολογίζει το πώς οι Βρετανοί έκαναν κράτηση και ταξίδεψαν και, συνεπώς, το πόσο σίγουροι νιώθουν για τα ταξίδια. Όσοι έκαναν κράτηση μέσω επαγγελματία στο χώρο των ταξιδιών παρέμειναν πολύ σίγουροι (+72) και όσοι έκαναν κράτηση για πακέτο διακοπών είχαν ακόμη πιο υψηλό σκορ σιγουριάς στα ταξίδια (+74 έναντι +70 πέρυσι).

Ο μεγαλύτερος βαθμός εμπιστοσύνης στα ταξίδια καταγράφεται στις οικογένειες (+62) και στις ηλικίες 25-34 (+60), ενώ όλες οι ηλικιακές ομάδες κάτω των 64 ετών είχαν θετικά αποτελέσματα σε σύγκριση με πέρυσι, με τη μεγαλύτερη αύξηση εμπιστοσύνης να καταγράφεται στην ηλικιακή ομάδα 45-54 (από +34 πέρυσι σε +50 φέτος). Η μοναδική ηλικιακή ομάδα που είχε αρνητικό σκορ ήταν οι άνω των 65 (+26 έναντι +33 πέρυσι).

Ο Δείκτης συντάχθηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2023 και συνιστά την ετήσια μέτρηση των επιπέδων εμπιστοσύνης στα ταξίδια, η οποία παρακολουθεί τυχόν αλλαγές μεταξύ διαφορετικών ηλικιακών ομάδων ή ορισμένων τύπων ταξιδιωτών και προσδιορίζει τις πιο αποτελεσματικές ενέργειες που μπορεί να κάνει ο κλάδος κάθε χρόνο για να δημιουργήσει εμπιστοσύνη στους καταναλωτές.

Όσον αφορά τους θεμελιώδεις τομείς στους οποίους πρέπει να επικεντρωθούν οι ταξιδιωτικές εταιρείες για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ταξίδια, η παροχή βοήθειας στους ταξιδιώτες ώστε να αποκτήσουν τα σωστά ταξιδιωτικά έγγραφα (π.χ. έγκυρο διαβατήριο ή βίζα) συνεχίζει να είναι ο πιο σημαντικός τομέας, όπως αναφέρθηκε από το 71% των ερωτηθέντων.

Οι τομείς με τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση ήταν η δυνατότητα επαναπατρισμού εάν η ταξιδιωτική εταιρεία καταρρεύσει (αξιολογήθηκε ως απαραίτητο από το 58%), τα καλά πρότυπα υγείας και ασφάλειας στο κατάλυμα (48%) και το φιλόξενο και ασφαλές περιβάλλον στις διακοπές (46%) – υπογραμμίζοντας τη σημασία του καθησυχασμού των πελατών κατά τη διαδικασία κράτησης ή μέσω του μάρκετινγκ.

Ο δείκτης Travel Confidence Index αποτελεί τμήμα της έκθεσης Holiday Habits 2024-25 της ΑΒΤΑ, η οποία θα παρουσιαστεί στο ετήσιο συνέδριό της που θα πραγματοποιηθεί στις 7-9 Οκτωβρίου στο Costa Navarino.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα