Υπηρεσίες υποδοχής επισκεπτών εξατομικευμένης επίσκεψης σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

25 Jun 2024, 11:13 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Υπηρεσίες υποδοχής επισκεπτών εξατομικευμένης επίσκεψης σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για «υπηρεσίες υποδοχής επισκεπτών εξατομικευμένης επίσκεψης» σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους, μνημεία και μουσεία που ανήκουν στο Δημόσιο και διαχειρίζεται το Υπουργείο Πολιτισμού, απευθύνει ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.).

Κριτήριο κατακύρωσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής, ο προϋπολογισμός θα είναι έως 37.200€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και η διάρκεια της σύμβασης θα είναι μέχρι τις 31 Οκτωβρίου του 2024.

Ο ΟΔΑΠ ως οργανισμός με στρατηγικό σκοπό, μεταξύ άλλων, την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους επισκέπτες των αρχαιολογικών χώρων, ιστορικών τόπων, μνημείων και μουσείων, επιθυμεί για την εφαρμογή της εξατομικευμένης επίσκεψης να αναθέσει σε εξωτερικό ανάδοχο την παροχή των ακόλουθων υπηρεσιών προς το κοινό που έχει αγοράσει την υπηρεσία της εξατομικευμένης επίσκεψης.

Στην παροχή υπηρεσιών υποδοχής προς το κοινό που έχει αγοράσει την υπηρεσία της εξατομικευμένης επίσκεψης και ειδικότερα στις υποχρεώσεις του Αναδόχου, συγκαταλέγονται:

1. Η έγγραφη επικοινωνία με τον ΟΔΑΠ, κατ’ απώτατη προθεσμία 7 ημερών από την έγγραφη ειδοποίηση του ΟΔΑΠ περί προγραμματισμένης κράτησης για εξατομικευμένη επίσκεψη με ηλεκτρονικό μήνυμα στο οποίο θα επισυνάπτονται τα στοιχεία της επίσκεψης.

2. Η επικοινωνία και επιβεβαίωση με τον ξεναγό που έχει οριστεί από τον ΟΔΑΠ ή από το ταξιδιωτικό γραφείο τουλάχιστον σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν την προγραμματισμένη εξατομικευμένη επίσκεψη.

3. Η έγκαιρη επιβεβαίωση των λεπτομερειών επίσκεψης, ο έλεγχος επάρκειας των αναμνηστικών δώρων και η έγκαιρη ενημέρωση του ΟΔΑΠ για κάθε ζήτημα με σκοπό την επίλυση προβλημάτων

4. Επιτόπια παροχή υπηρεσίας επίλυσης προβλημάτων εισιτηρίου εξατομικευμένης επίσκεψης – άμεση επικοινωνία με κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ΟΔΑΠ.

5. Η παρουσία του Αναδόχου στο σημείο, τουλάχιστον μισή (30Mins) ώρα πρίν την προγραμματισμένη άφιξη του κοινού και για τουλάχιστον μισή (30Mins) ώρα μετά το πέρας της επίσκεψης.

6. Υποδοχή επισκεπτών κατά την προγραμματισμένη άφιξή τους.

7. Επεξήγηση στρατηγικών σκοπών και δράσεων Ο.Δ.Α.Π., ενημέρωση πρόν τον/την/τους επισκέπτες για άλλους πιθανούς χώρους δυνατότητας επίσκεψης Αρχαιολογικών Χώρων, Μουσείων και Μνημείων, εφόσον το επιθυμεί το κοινό.

8. Παραλαβή από υπηρεσίες ΟΔΑΠ, αποχρέωση και Διανομή αναμνηστικού δώρου εξατομικευμένης επίσκεψης, που έχει προετοιμάσει ο ΟΔΑΠ από τη συλλογή του για το σκοπό αυτό, προς κάθε επισκέπτη ή επισκέπτρια.

9. Καταγραφή παράδοσης δώρου με αναφορά της μέρας και ώρας επίσκεψης και επιβεβαίωση προς τον ΟΔΑΠ για την επιτυχή διανομή του αναμνηστικού δώρου, του αριθμού αυτών αναλόγως του αριθμού των επισκεπτών, καθώς και του είδους αυτού/-ών, αυθημερόν μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

10. Επεξήγηση του αναμνηστικού δώρου εξατομικευμένης επίσκεψης προς τον/την/τους επισκέπτες που έχει προετοιμάσει και ξεχωριστά σε καθέναν από αυτούς και της σύνδεσής του με το έργο του ΟΔΑΠ από προ- διατυπωμένο σενάριο αφήγησης ανά είδος δώρου στην ελληνική ή/και την αγγλική γλώσσα.

11. Ενημέρωση φυλακτικού προσωπικού της ΕΦΑΠΑ για κάθε ζήτημα αρμοδιότητάς τους,

12. Διακριτική παρουσία σε κοντινή απόσταση με το κοινό στο χώρο προς διευκόλυνση της εξυπηρέτησης τυχόν αναγκών των επισκεπτών, πχ. σχετικά με τη χρήση WC, τη χρήση ασανσέρ ή την παροχή νερού και την παροχή συνδρομής, εφόσον απαιτηθεί.

13. Αγαστή συνεργασία με τη διοίκηση και το προσωπικό της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Αθηνών και την ενημέρωσή τους σε περίπτωση σοβαρού ζητήματος, συμβάντος, έκτακτης ανάγκης ή και οποιουδήποτε άλλου προβλήματος και καταγραφή του τυχόν περιστατικού αυθημερόν προς τον ΟΔΑΠ για την ενημέρωσή του.

14. Επιβάλλεται προς τον Ανάδοχο η απασχόληση ενός ατόμου ανά πενταμελή ομάδα επισκεπτών, που θα απασχοληθεί τις άνω ημέρες και ώρες, εφόσον έχει αγοραστεί εξατομικευμένη επίσκεψη σε αυτές.

15. Το προσωπικό του Αναδόχου θα φέρει στο σύνολό του ομοιόμορφη ενδεδειγμένη ενδυμασία προηγούμενης έγκρισης του ΟΔΑΠ.

16. Ο ΟΔΑΠ δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση οποιουδήποτε απασχολούμενου από τον Ανάδοχο με κατάλληλο αντικαταστάτη, που θα εγκριθεί από τον ΟΔΑΠ εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την σχετική έγγραφη ειδοποίηση προς τον Ανάδοχο, σε περίπτωση που αποδειχθεί ανεπαρκές στην εκτέλεση των καθηκόντων του, ή δεν τηρήσει την κατάλληλη επαγγελματική συμπεριφορά, τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς και τις οδηγίες του ΟΔΑΠ. Η αδυναμία υπόδειξης κατάλληλου αντικαταστάτη αποτελεί λόγο καταγγελίας της σύμβασης από τον ΟΔΑΠ.

17. Ελάχιστα απαιτούμενα προσόντα προσωπικού Αναδόχου είναι α) Πτυχίο (τουλάχιστον) μετά-δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο του πολιτισμού ή του τουρισμού ή / και των ανθρωπιστικών σπουδών και β) Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας. Ο Ανάδοχος ενθαρρύνεται να απασχολήσει προσωπικό που επιπρόσθετα θα κατέχει πολύ καλή γνώση δεύτερης, πλην της αγγλικής, ξένης γλώσσας (γαλλικής ή γερμανικής ή ιταλικής ή ισπανικής γλώσσας κ.ά.

Τρόπος αποστολής των προσφορών: Στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου atpap@odap.gr

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα