Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών | Το 6% των Ευρωπαίων επιλέγει Ελλάδα για διακοπές αυτό το καλοκαίρι

Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών | Το 6% των Ευρωπαίων επιλέγει Ελλάδα για διακοπές αυτό το καλοκαίρι

H Ελλάδα είναι ο τέταρτος πιο περιζήτητος προορισμός των Ευρωπαίων για το επόμενο διεθνές ταξίδι τους αυτό το καλοκαίρι, συγκεντρώνοντας το 6% των προτιμήσεων, όπως προκύπτει από την πιο πρόσφατη έκθεση για τα ενδοευρωπαϊκά ταξίδια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδιών.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι 10 πιο περιζήτητοι προορισμοί για την εφετινή περίοδο Απρίλιος-Σεπτέμβριος είναι, με σειρά προτεραιότητας, η Γαλλία (8,2%), η Ισπανία (7,6%), η Ιταλία (7,4%), η Ελλάδα (5,6%), η Γερμανία, η Κροατία, η Πορτογαλία, η Αυστρία το Βέλγιο και το Ην. Βασίλειο.

Ειδικότερα, ανά αγορά ταξιδιωτών, οι Γερμανοί τοποθετούν την Ελλάδα στην πέμπτη θέση των πιο προτιμώμενων προορισμών τους (6%), μετά την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γαλλία και την Αυστρία, οι Βρετανοί στην τέταρτη θέση μετά την Ισπανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, οι Γάλλοι στην πέμπτη θέση (5%) μετά την Ισπανία, την Ιταλία, την Κροατία και το Βέλγιο, οι Ιταλοί στην τρίτη θέση (7%) μετά τη Γαλλία και την Ισπανία, οι Βέλγοι στην πέμπτη.

Tα ευρήματα της έρευνας

Μερικά από τα σημαντικότερα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έκθεση, τα δεδομένα της οποίας συγκεντρώθηκαν το Μάρτιο του 2023 από τις 10 μεγαλύτερες αγορές εξερχόμενου τουρισμού στην Ευρώπη, είναι...

  • Περισσότεροι Ευρωπαίοι κάνουν κράτηση για καλοκαιρινές διακοπές αρκετά νωρίτερα φέτος για να μειώσουν τον αντίκτυπο της αύξησης των τιμών και ταξιδεύουν όλο και περισσότερο σε περιόδους εκτός αιχμής για να αποφύγουν τους υπερπλήρεις προορισμούς
  • Το 72% των Ευρωπαίων σκοπεύει να ταξιδέψει κατά την περίοδο από τον Απρίλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2023. Το ποσοστό είναι μειωμένο κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2022.
  • Μεγαλύτερη διάθεση για ταξίδια καταγράφεται στους Ευρωπαίων ηλικίας άνω των 25 ετών (74%), ενώ οι ηλικίες 18-24  θα ταξιδέψουν σε ποσοστό 61%.
  • Σχεδόν το 30% σκοπεύουν να κάνουν ταξίδια μιας διανυκτέρευσης την περίοδο Απρίλιος – Μάιος (αυξημένοι κατά 6% έναντι του 2022) και το 40% θα ταξιδέψει τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο, ενώ μόλις το 23% τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο (μειωμένοι κατά 9% έναντι του 2022).
  • Τα ταξίδια εντός Ευρώπης παραμένουν κορυφαία επιλογή με το 30% να σκοπεύει να επισκεφθεί γειτονική χώρα, το 28% μη γειτονική και μόλις το 11% να ταξιδέψει εκτός Ευρώπης.
  • Η προτίμηση των Ευρωπαίων για ταξίδια αναψυχής (69%) εμφανίζεται μειωμένη κατά 7% έναντι του 2022, ενώ άλλοι λόγοι ταξιδιού κερδίζουν έδαφος, με τα επαγγελματικά ταξίδια αυξάνονται σταδιακά, αυξημένα κατά 3% έναντι του 2022.
  • Το πρότυπο διακοπών «ήλιος-θάλασσα» διατηρεί την κυριαρχία του (19%) και ακολουθούν τα city break (15%) και τα ταξίδια με επίκεντρο τον πολιτισμό (14%).
  • Το 59% των Ευρωπαίων σχεδιάζουν να κάνουν πολλαπλά ταξίδια μέχρι τον Σεπτέμβριο, με κυρίαρχη ομάδα τους μοναχικούς ταξιδιώτες εκ των οποίων το 34% σχεδιάζουν σχεδόν 3 ταξίδια, αυξημένοι κατά 8% έναντι του 2022.
  • Το ποσοστό των Ευρωπαίων που προτιμούν τη χρήση δημόσιας συγκοινωνίας για το επόμενο ταξίδι τους παρουσιάζει αύξηση έναντι του 2022 (6%) και διαμορφώνεται σε 14%. Η οδήγηση ιδιόκτητου αυτοκινήτου (26%) αντίθετα, παρουσιάζει μείωση στο χαμηλότερο επίπεδο από την έναρξη της έρευνας της ETC. H επιστροφή της κανονικότητας στην ταξιδιωτική συμπεριφορά μετά τον COVID φαίνεται να είναι πιθανός παράγοντας της αλλαγής αυτής, στρέφοντας τους ταξιδιώτες σε ευρύτερο φάσμα επιλογών μεταφοράς.
  • Το 35% των Ευρωπαίων σχεδιάζουν ταξίδια τεσσάρων έως έξι διανυκτερεύσεων με μέσο π προϋπολογισμό από 501 έως 1.000 ευρώ. Το μερίδιο εκείνων που σχεδιάζουν δαπάνες άνω των 1.500 ευρώ παρουσιάζει αύξηση 7% έναντι του 2022, φτάνοντας το 37%. Οι ταξιδιώτες ηλικίας άνω των 54 εμφανίζουν ισχυρότερο ενδιαφέρον για πιο ακριβά και μακρινότερα ταξίδια.
  • Το 52% των Ευρωπαίων έχει ήδη κάνει πλήρη ή εν μέρει κράτηση για το επόμενο ταξίδι (αύξηση 8% από το 2022) - ένδειξη αυξανόμενης εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Τα στοιχεία δείχνουν ότι μεγαλύτερο ποσοστό κρατήσεων (53%) γίνεται για ενδοευρωπαϊκά ταξίδια σε σύγκριση με τα ταξίδια εσωτερικού (45%).
  • Οι ευχάριστες καιρικές συνθήκες (18%) και οι ελκυστικές προσφορές (17%) είναι τα κορυφαία κριτήρια επιλογής προορισμού, ενώ η προτίμηση για προορισμούς χωρίς κόσμο σκαρφαλώνει στην τρίτη θέση (11%).
  • Για τους επόμενους μήνες, το 50% των Ευρωπαίων σχεδιάζει να διατηρήσει τον κανονικό ταξιδιωτικό προϋπολογισμό του, ενώ ένα σημαντικό 19% σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα από το συνηθισμένο.
  • Παρόλα αυτά, οι άνθρωποι εξακολουθούν να ανησυχούν για το αυξημένο κόστος ταξιδιού (24%) και τα προσωπικά τους οικονομικά (17%)
  • Οι προσπάθειες να κρατηθούν τα έξοδα του ταξιδιού εντός του διαθέσιμου προϋπολογισμού περιλαμβάνουν λιγότερα έξοδα για ψώνια (17%), επιλογή φθηνότερων καταλυμάτων (16%) και λιγότερο ακριβών εστιατορίων ή self-catering (15%) στον προορισμό.
  • Ο πόλεμος στην Ουκρανία εξακολουθεί να αποτελεί ανησυχία, επηρεάζοντας τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των μισών Ευρωπαίων ταξιδιωτών (+4% σε σχέση με πέρυσι).
  • Καθώς 3 στους 5 Ευρωπαίους σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν πολλαπλά ταξίδια έως τον Σεπτέμβριο του 2023, οι προορισμοί θα μπορούσαν να στοχεύουν σε Ευρωπαίους που σχεδιάζουν το δεύτερο ή τρίτο καλοκαιρινό τους ταξίδι με καμπάνιες μάρκετινγκ πολλαπλών κυμάτων μέχρι το τέλος της σεζόν.
  • Οι προορισμοί που εστιάζουν στο κομμάτι της αγοράς υψηλής αξίας θα μπορούσαν να στοχεύουν ταξιδιώτες άνω των 54, αναδεικνύοντας τουριστικά προϊόντα που εμπεριέχουν φυσικά τοπία, την απόλαυση της τοπικής κουζίνας και του πολιτισμού. Τα ταξίδια για αυτήν τη δημογραφική ομάδα είναι πιο πιθανό να είναι μεγαλύτερης διάρκειας και πιο ακριβά – το 24% σχεδιάζει να ξοδέψει πάνω από 2.000 ευρώ ανά άτομο στο επόμενο ταξίδι του.
  • Καθώς αυξάνεται η προτίμηση για προορισμούς χωρίς κόσμο (ειδικά για ταξιδιώτες Nature & Outdoors και City Break), λιγότερο τουριστικές πόλεις και πιο απομακρυσμένες περιοχές με φυσικό πλούτο μπορούν να αξιοποιήσουν τη θέση τους στην αγορά. Θα μπορούσαν να παρουσιαστούν στην αγορά ως «κρυμμένοι θησαυροί» που προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες.
  • Οι αυξανόμενες ανησυχίες των Ευρωπαίων για τον πληθωρισμό και τα προσωπικά οικονομικά δημιουργούν ευκαιρίες σε πιο οικονομικούς προορισμούς να αποκτήσουν δημοτικότητα και να διεισδύσουν σε νέα τμήματα της αγοράς προσφέροντας μεγαλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής.
  • Η διάθεση για επαγγελματικά ταξίδια ενισχύεται (+3%) σε σύγκριση με το 2022. Τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν πλέον να επικεντρωθούν εκ νέου σε αυτό το τμήμα. Η προσφορά χώρων συνεργασίας για απομακρυσμένη εργασία και η επανεισαγωγή προγραμμάτων loyalty για πελάτες που επιστρέφουν θα μπορούσε να είναι μια ελκυστική στρατηγική.
  • Η βύθιση στην τοπική κουλτούρα είναι μια σημαντική ταξιδιωτική εμπειρία για τους Ευρωπαίους. Οι τουριστικές επιχειρήσεις ενθαρρύνονται να προωθούν πολιτιστικές δραστηριότητες, όπως εργαστήρια χειροτεχνίας, μαθήματα τοπικής κουζίνας τόσο για ταξιδιώτες αναψυχής όσο και για ταξιδιώτες σε επαγγελματικά ταξίδια.
  • Οι Ευρωπαίοι είναι λιγότερο διατεθειμένοι να ταξιδεύουν με ιδιωτικό αυτοκίνητο (-7% μείωση από το 2022). Οι επιχειρήσεις μεταφορών (π.χ. ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κοινόχρηστη κινητικότητα και εφαρμογές μεταφοράς) θα μπορούσαν πλέον να προσφέρουν στους τουρίστες πιο πράσινες, εύχρηστες και προσιτές εναλλακτικές λύσεις για τη μετάβαση από σημείο σε σημείο.
  • Το ποσοστό των Ευρωπαίων που έχουν κλείσει πλήρως ή εν μέρει το επόμενο ταξίδι τους ποικίλλει ευρέως ανάλογα με το χρονοδιάγραμμα. Για ταξίδια την περίοδο Απριλίου-Μαΐου, το 68% έχει ήδη κάνει κράτηση, ενώ μόνο το 40% έχει κάνει κράτηση για ταξίδια που έχουν προγραμματιστεί για τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο. Αυτό δίνει στις αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία μια ευκαιρία να προσφέρουν ελκυστικές προσφορές έγκαιρης κράτησης για τα τέλη του καλοκαιριού.
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  2. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  3. 15/11 11:59

    Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  4. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  5. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  6. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  7. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  8. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  9. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  10. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  11. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  12. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  13. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  14. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  15. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  16. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  17. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  18. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  19. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  20. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  21. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  22. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  23. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  24. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  25. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  26. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  27. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  28. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  29. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  30. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  31. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  32. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  33. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  34. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  35. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  36. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  37. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  38. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  39. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  40. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  41. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  42. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  43. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  44. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  45. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  46. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  47. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  48. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  49. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  50. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  51. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  52. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  53. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  54. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  55. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  56. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  57. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  58. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  59. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  60. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  61. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη

  62. 12/11 22:19

    SOS από Μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Εκτός αναπτυξιακού νόμου τουριστικές επενδύσεις, ακόμη και όσες έλαβαν προέγκριση!

  63. 12/11 22:13

    Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο

  64. 12/11 18:23

    Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος

  65. 12/11 18:20

    WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;

  66. 12/11 18:14

    Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη

  67. 12/11 17:22

    Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

  68. 12/11 15:05

    Σουηδία: Η μείωση επιτοκίων απογείωσε τις κρατήσεις διακοπών – Ρόδος και Κρήτη στους top προορισμούς για το 2025

  69. 12/11 14:39

    Μαγιόρκα: «Δυστυχώς αποτύχαμε» - Γιατί η στρατηγική πολυτελούς τουρισμού δεν έλυσε τον πρόβλημα του υπερτουρισμού

  70. 12/11 13:50

    Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας

  71. 12/11 13:45

    FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη

  72. 12/11 13:23

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα

  73. 12/11 13:10

    Η Μύκονος αποκτά σύγχρονο πολεοδομικό σχεδιασμό – Παρουσίαση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μυκόνου

  74. 12/11 13:07

    Βαρόμετρο Booking.com 2024: Τελευταία στην Ευρώπη τα Ελληνικά ξενοδοχεία ως προς την πρόσβαση σε κεφάλαια

  75. 12/11 12:40

    Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση

  76. 12/11 11:32

    Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα

  77. 12/11 10:50

    Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους

  78. 12/11 07:30

    Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη

  79. 12/11 07:28

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου

  80. 12/11 07:21

    Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο

  81. 11/11 22:28

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά

  82. 11/11 16:28

    Εκσυγχρονισμός του Θερμαλιστικού Κέντρου Κρηνίδων Καβάλας

  83. 11/11 16:25

    Ο Δήμος Μήλου στο Δίκτυο για Βιώσιμες Κυκλάδες

  84. 11/11 15:49

    Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Εκστρατεία για την προστασία της φύσης και της βιοποικιλότητας, με δράσεις από τους πράκτορες

  85. 11/11 15:34

    Τουρκικός τουρισμός | 1,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας στο 9μηνο

  86. 11/11 15:25

    FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών

  87. 11/11 12:42

    TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις

  88. 11/11 12:24

    Πράσινο φως για νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αλεξανδρούπολη

  89. 11/11 12:17

    Ελλάδα - ΕΟΤ | «Χρυσοί» νικητές στα αμερικανικά τουριστικά βραβεία Travvy Awards 2024

  90. 11/11 12:15

    Νέα POS Point καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα

  91. 11/11 11:28

    Air Canada: Εως τρεις καθημερινές πτήσεις προς Αθήνα το καλοκαίρι του 2025

  92. 11/11 11:23

    Νέο σύστημα ΦΠΑ στην ΕΕ | Πλατφόρμες όπως η Airbnb υπεύθυνες για την είσπραξη του ΦΠΑ

  93. 11/11 11:14

    Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση του ξενοδοχείου Grand Hyatt Athens από τη Blackstone

  94. 11/11 10:08

    Τουρισμός | Ταξίδια στην πόλη, τεχνητή νοημοσύνη και solo ταξίδια οι κυρίαρχες τάσεις το 2025

  95. 11/11 07:52

    Γαστρονομικός Τουρισμός: Ανακάλυψη της Μαγειρικής Κληρονομιάς της Κοιλάδας του Στρυμόνα

  96. 11/11 07:34

    Ένταξη του Δήμου Σικυωνίων στο Δίκτυο Πόλεων με Λίμνες

  97. 11/11 07:09

    Έρευνα ικανοποίησης και προφίλ τουριστών στο Ναύπλιο

  98. 11/11 07:07

    Η Ομάδα Εργασίας Πολιτισμού των Ιωαννίνων

  99. 10/11 16:46

    Γερμανία: 75 χρόνια «οργανωμένος» γυμνισμός

  100. 10/11 12:15

    Η Πράγα αναστενάζει από τον υπερτουρισμό