Χάρης Θεοχάρης: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι του Υπουργείου Τουρισμού

Χάρης Θεοχάρης: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι του Υπουργείου Τουρισμού

Τους στρατηγικούς στόχους του Υπουργείου Τουρισμού και το πώς αυτοί θα επιτευχθουν ανέπτυξε πριν από λίγο στη Βουλή σήμερα 21 Ιουλίου ο Υπουργός Τουρισμού κ.Χάρης Θεοχάρης, στο πλαίσιο των προγραματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.

Ο Υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι η συγκυρία που ευνόησε τον ελληνικό τουρισμό τα τελευταία χρόνια έφτασε στο τέλος της, ανέφερε πέντε άξονες, στους οποίους θα κινηθεί το υπουργείο Τουρισμού για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, της ποιότητας, της αυθεντικότητας και της βιωσιμότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ ειδική αναφορά έκανε στην πλατφόρμα Airbnb, τονίζοντας ότι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις έχουν θέση στο τραπέζι των συζητήσεων για τον τουρισμό, υπάρχουν, όμως και υποχρεώσεις.

Ο κ.Θεοχάρης προανήγγειλε τη θέσπιση Τουριστικού Περιφερειακού Συμβουλίου ώστε οι Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού να συναντώνται τακτικά με την ηγεσία του Υπουργείου για τον καλύτερο συντονισμό των δράσεων.

Αναλυτικά η ομιλία του κ.Θεοχάρη...

Ο Τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας. Η επιτυχία του είναι αποτέλεσμα  συλλογικής και συνεχούς προσπάθειας εργαζομένων, ιδιωτών και Πολιτείας. Και αυτό αποδείχθηκε περίτρανα στα χρόνια της κρίσης.

Από το 2009 ως το 2018 ο Τουρισμός έχει παράξει άμεσα 125 δις ευρώ , με πολλαπλάσια συμβολή στην οικονομική δραστηριότητα και το ΑΕΠ της χώρας ενώ 230 εκατ. άνθρωποι έχουν ταξιδέψει στη χώρα μας. 

H κρίση θα ήταν πολύ χειρότερη χωρίς τον τουρισμό.

Συγχρόνως όμως, τα τελευταία 10 χρόνια ο αριθμός των τουριστών αυξήθηκε περισσότερο από όσο αυξήθηκε το τουριστικό εισόδημα. Απόδειξη πως η πολιτεία δεν άσκησε σωστή πολιτική. Απλώς παρακολούθησε τη συγκυρία που ευνόησε τη χώρα μας. Μια συγκυρία που έφτασε στο τέλος της.

Αν δεν πάρουμε πρωτοβουλίες, δε θα καταφέρουμε να αυξήσουμε το τουριστικό ΑΕΠ κρατώντας σταθερές τις αφίξεις. Γιατί αυτός πρέπει να είναι ο στόχος μας. Κάθε τουρίστας να μένει περισσότερες ημέρες και να αφήνει περισσότερα χρήματα.

Να γιατί προτείνουμε κίνητρα για αναβάθμιση της ποιότητας των ξενοδοχείων με αντάλλαγμα περισσότερους κοινόχρηστους χώρους.

Ας έρθουμε όμως  στο σήμερα και κυρίως στο αύριο.

Για εμάς, τουρισμός δεν είναι μόνο ποσοστά και αριθμοί. Τουρισμός σημαίνει φιλοξενία, με έμφαση στον άνθρωπο και στην εμπειρία που βιώνει. Τουρισμός  για την ηγεσία του Υπουργείου αλλά και για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας σημαίνει στρατηγική.

Πρώτον, Στρατηγική για μια βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη. Σημαίνει ισορροπία  προσφοράς, ζήτησης και  υποδομών. Όχι διακοπές ρεύματος κάθε Σαββατοκύριακο ή σκουπίδια που δε μπορεί να γίνει η αποκομιδή τους.

Δεύτερον, Σημαίνει αποφυγή του υπερτουρισμού. Φέτος στις 6 Αυγούστου θα φθάσουν στη Σαντορίνη κρουαζιερόπλοια χωρητικότητας 18.372 επιβατών. Το νησί δεν αντέχει τόσους ανθρώπους. Θα φταίνε οι κάτοικοι που θα διαμαρτυρηθούν; Θα φταίνε οι τουρίστες που δε θα ξανάρθουν;

Δε μπορεί να ονομάζουμε τουριστικό προϊόν την ταλαιπωρία των επισκεπτών και των κατοίκων. Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας άναρχης και χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό τουριστικής ανάπτυξης.

Τρίτον, Σημαίνει ανάλυση δεδομένων για το ποιους θέλουμε να προσελκύσουμε, πότε τους θέλουμε και γιατί. Στην εποχή των μεγάλων δεδομένων (big data) δε μπορεί να κάνουμε  marketing και διαφήμιση με τη διαίσθηση. Χρειάζεται ανάλυση, καινοτομία και ένας νέος ΕΟΤ προσαρμοσμένος στις νέες συνθήκες και με νέα εργαλεία στα χέρια του. Χαράσσουμε μια νέα ψηφιακή στρατηγική στον  ΕΟΤ.

Τέταρτον, Σημαίνει ποιοτικά καταλύματα και συγκροτήματα με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και γιατί όχι μηδενικό άνθρακα. Οι σκανδιναβικές χώρες πρώτες -αλλά η τάση θα διευρυνθεί τα επόμενα χρόνια- επιλέγουν μόνο πράσινους προορισμούς. Δεν μπορούμε να το αγνοούμε.

Οι στρατηγικοί στόχοι του Υπουργείου Τουρισμού

Οι στρατηγικοί στόχοι του Υπουργείου μας συνοπτικά είναι οι εξής:

-Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

-Βελτίωση της ποιότητας και της αυθεντικότητάς του,

-Βελτίωση της ανθεκτικότητάς του.

-Βελτίωση της βιωσιμότητας του τουριστικού προϊόντος.

Για να τα πετύχουμε όλα αυτά, χρειάζεται καλύτερος συντονισμός μεταξύ των Υπουργείων και μεταξύ  Κράτους και  Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Αυτό θα το επιδιώξουμε πρώτον, με τη δημιουργία ομάδας υλοποίησης των δράσεων του Εθνικού Σχεδίου για τον Τουρισμό και, δεύτερον με τη θέσπιση Τουριστικού Περιφερειακού Συμβουλίου ώστε οι Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού να συναντώνται τακτικά με την ηγεσία του Υπουργείου για τον καλύτερο συντονισμό των δράσεων.

5 είναι άξονες γύρω από τους οποίους θα κινηθούμε:

Πρώτος άξονας η δημιουργία Υποδομών, η βελτίωση του αδειοδοτικού πλαισίου και η χωροθέτηση του Τουρισμού.

Με την ολοκλήρωση του χωροταξικού πλαισίου - ζητούμενο ετών ή και δεκαετιών - ώστε να ευνοηθούν οι επενδύσεις χωρίς έκπτωση στις αρχές της αειφορίας.

Με τη δημιουργία one shop stop για την ταχύτερη αδειοδότηση τουριστικών επενδύσεων.

Με την προτυποποίηση των περιβαλλοντικών μελετών για νέες τουριστικές εγκαταστάσεις.

Με κίνητρα για τη νηολόγηση επαγγελματικών και ιδιωτικών σκαφών.

Στόχος η προσέλκυση 5.000 σκαφών άνω των 10 μέτρων.  

Δεύτερος άξονας είναι η προσβασιμότητα και η διασυνδεσιμότητα της χώρας.

Με  προσπάθεια ενίσχυσης των αεροπορικών και άλλων διασυνδέσεων της χώρας όπως για παράδειγμα απευθείας πτήσεις στις ΗΠΑ και τον χειμώνα.

Με ένα φιλόδοξο σχέδιο επέκτασης και αναβάθμισης των μαρινών για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Με την σύνδεση όλων των τουριστικών μονάδων και επιχειρήσεων στο διαδίκτυο και την ενίσχυση της ενεργής ψηφιακής παρουσίας τους. 

Τρίτος άξονας είναι η διαχείριση της εμπειρίας ώστε αυτή να είναι ποιοτική και ελκυστική.

Η εμπειρία για έναν επισκέπτη ξεκινάει από την αναζήτηση του προορισμού, συνεχίζεται με το πώς βιώνει το ταξίδι στη χώρα - από τις ουρές στο τελωνείο μέχρι το δωμάτιο ή αν τον έκλεψαν στον δρόμο - και τελειώνει με τη διαχείριση των αναμνήσεων στο διαδίκτυο όταν επιστρέψει  σπίτι του.

Θα ενισχύσουμε τον ρόλο της τουριστικής Αστυνομίας με παρουσία καθημερινή για τη μετάδοση του αισθήματος ασφάλειας σε τουρίστες και επιχειρηματίες.

Θα ξαναστήσουμε την τεχνική τουριστική εκπαίδευση και αναβαθμίσουμε τις ανώτερες σχολές.

Η χώρα που είναι τουριστικός προορισμός παγκοσμίου εμβέλειας οφείλει και πρέπει να παρέχει τουριστική εκπαίδευση παγκοσμίου εμβέλειας.

Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό θα γίνουν με αυτό τον τρόπο, ποιοτικότεροι, παραγωγικότεροι και θα αμείβονται καλύτερα.

Τέταρτος άξονας είναι ο επανασχεδιασμός του τουριστικού προϊόντος και ο επαναπροσδιορισμός της εικόνας του.Για να συμβεί αυτό χρειαζόμαστε στοιχεία. Είμαστε η μόνη χώρα που δεν έχει υλοποιήσει τους «δορυφόρους» λογαριασμούς τουρισμού στα στατιστικά της. Αυτό θα αλλάξει.

Με την  άμεση επαναφορά της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού μας, μέσω της μείωσης του ΦΠΑ στο τουριστικό πακέτο στο 13% από 24%. Και στο  11% στο τέλος της τετραετίας.

Για να πετύχουμε την επέκταση της τουριστικής περιόδου θα καλέσουμε όλους τους φορείς ανά περιφέρεια ώστε με συντονισμένες ενέργειες να δημιουργηθούν ειδικά χειμερινά προϊόντα. Θα ανοίξουμε τον τουρισμό μας στις πέντε αισθήσεις και όχι μόνο στον ήλιο και τη θάλασσα όπως είναι σήμερα. Ο επισκέπτης πρέπει να φεύγει έχοντας δει, ακούσει, γευθεί, μυρίσει, αγγίξει. Αυτό μπορεί να γίνει με στροφή σε σύνθετα ή εναλλακτικά προϊόντα όπως το city break, τον ιατρικό, ευεξίας, αθλητικό, εκπαιδευτικό, θρησκευτικό, γαστρονομικό, συνεδριακό, αγροτουρισμό κ.α.

Ειδικές μορφές τουρισμού

Θα στηρίξουμε ενεργά προσπάθειες που δημιουργούν  νέους ελκυστικούς προορισμούς σε μη ανεπτυγμένες τουριστικά περιοχές.

Ειδικές δράσεις θα σχεδιαστούν για τον πολιτιστικό και θρησκευτικό τουρισμό που είναι η 2η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης σε δαπάνη και η 3η σε αφίξεις. Δικαιούμαστε μεγαλύτερο μερίδιο και θα το κατακτήσουμε.

Το ίδιο θα κάνουμε και για την ανάπτυξη του τουρισμού της 3ης ηλικίας, μια βασική μας προτεραιότητα.

Η αυθεντικότητα, μια ποιότητα που αναζητά ιδιαίτερα η γενιά του 2000 (οι λεγόμενοι millennials) που είναι οι τουρίστες του μέλλοντος, θα ενισχυθεί ώστε να αναδείξουμε τις επιλογές  που έχει ο επισκέπτης για ένα παραδοσιακό κατάλυμα, για ένα τοπικό φαγητό, για μια αυθεντική πολιτιστική ή φυσιολατρική δραστηριότητα, για αγορά ενός παραδοσιακού προϊόντος, για γνωριμία με την τοπική παράδοση και την ιστορία.

Είναι φανερό από τις δράσεις που σας περιέγραψα το  πόσο πίσω είμαστε.

Πέμπτος άξονας η κοινωνική και περιβαλλοντική ευαισθησία.

 Η αναβάθμιση της ποιότητας δε μπορεί να σταματάει στο μέγεθος του δωματίου ή του κρεβατιού, πρέπει να αγκαλιάζει το ενεργειακό αποτύπωμα, την φροντίδα για όσους έχουν ανάγκη, την επιστροφή μέρους της αξίας στην τοπική κοινωνία. Αυτό θα είναι το όχημα της βιωσιμότητας του Ελληνικού Τουρισμού, έτσι θα χτίσουμε το συγκριτικό μας πλεονέκτημα για τις δεκαετίας που έρχονται.

 Όλα τα παραπάνω θα γίνουν σε ανοικτό διάλογο με τους φορείς της αγοράς.

Για  αυτό τον λόγο ήδη ξεκινήσαμε μια σειρά άτυπων συναντήσεων με τους προέδρους όλων των συνδέσμων του τουρισμού αλλά και του επιμελητηρίου.

Θα συνεχίσουμε και με επίσημες συναντήσεις ώστε να καταγραφούν όλα τα προβλήματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης και να τα επιλύσουμε, αν χρειαστεί και με νομοθετικές πρωτοβουλίες.

Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις έχουν θέση, αλλά και υποχρεώσεις

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να κάνω και μια ειδική αναφορά στην πλατφόρμα Airbnb για την οποία έχει γίνει πολύς λόγος.

Για εμάς, το Υπουργείο Τουρισμού, οι βραχυχρόνιες μισθώσεις είναι μέρος της τουριστικής βιομηχανίας. Αυτό δεν ίσχυε παλιότερα και για αυτό υπήρχε μια σχετικά εχθρική στάση του υπουργείου απέναντί τους. Για εμάς - για αυτό εξάλλου συναντήθηκα ήδη με τον ΠΑΣΥΔΑ που εκπροσωπεί όσους μισθώνουν ακίνητα μέσω των πλατφορμών - οι βραχυχρόνιες μισθώσεις έχουν θέση στο τραπέζι των συζητήσεων για τον τουρισμό.

Από τη θέση αυτή  μπορούν να προτείνουν και να διεκδικούν αλλά υπάρχουν και υποχρεώσεις ώστε να διαφυλάξουμε τόσο την ποιότητα της τουριστικής εμπειρίας όσο και το κοινωνικό της αποτύπωμα.

Παρανομία και φοροδιαφυγή δεν είναι ανεκτές.

Άκουσα χθες τον κ. Τσίπρα. Αφήνω στην άκρη το θράσος να μιλάει για τη ΔΕΗ αυτός που την απαξίωσε. Αυτο που μου εκανε εντύπωση είναι πως έχασε κάθε έννοια οράματος ο κ. Τσίπρας.  

Είπε πως με 3,5% στόχο πλεονάσματος και μείωση φόρων κάποια μέτρα χρειάζονται για να καλυφθεί το κενό. 

Δε βλέπει ο κ. Τσιπρας πως το κενό θα το καλύψουμε με επενδύσεις και τουριστική ανάπτυξη. Πως το υπουργείο μας θα ειναι ο καταλύτης απελευθέρωσης των δημιουργικών δυνάμεων του Έλληνα.

Ο Τουρισμός για την κυβέρνηση της ΝΔ και του Κ. Μητσοτάκη είναι στο κέντρο της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της εξωστρέφειας. Για εμάς τουρισμός σημαίνει εξαγωγή ωραίων αναμνήσεων από τοπία, αρχαιολογικούς χώρους, εμπειρίες, φαγητό, ψυχαγωγία. Σημαίνει εξαγωγή ευτυχίας.

«Η Ελλάδα που προσφέρει όσα δε μπορούσες ποτέ να φανταστείς» θα είναι ο στόχος μας. Για κάθε τουρίστα, κάθε εποχή, σε κάθε προορισμό.

Αυτό είναι το όραμά μας. Αυτή είναι  η ελάχιστη υποχρέωσή μας απέναντι στις γενιές που έρχονται.  Να τους παραδώσουμε μια χώρα που παράγει βιώσιμη και ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη. Αυτό το όραμα θα είναι ο οδηγός μας.

 

Κ.Μητσοτάκης: Ενοποίηση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου με το Πολυτεχνείο

 Στην ομιλία του, εξάλλου, ο Πρωθυπουργός κ.Κυριάκης Μητσοτάκης αναφέρθηκε σε θέματα, που άπτονται του τουρισμού, όπως:

  • Μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 22% μεσοσταθμικά από τον Αύγουστο του 2019 -αντί για το 2020,
  • Μείωση του φόρου στις επιχειρήσεις στο 20% σε δύο φάσεις (τον Σεπτέμβριο θα μειωθεί στο 24% για τα εισοδηματα του 2019, ενώ ο φόρος στα μερίσματα θα μειωθεί στο 5%)
  • Ενοποίηση του Εθνικου Αρχαιολογικού Μουσείου με το Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που θα αναβαθμίσει την περιοχή των Εξαρχείων, 
  • Μεταμόρφωση των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ σε ένα πρότυπο εκθεσιακό κέντρο με χώρους πρασίνου και 
  • Μετατροπή του Βασιλικού Κτήματος στο Τατόι σε αγροδιατροφική μονάδα με περιπατητικές διαδρομές ανοιχτό σε όλους.

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  2. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  3. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  4. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  5. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  6. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  7. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  8. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  9. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  10. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  11. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  12. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  13. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  14. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  15. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  16. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  17. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  18. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  19. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  20. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  21. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  22. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  23. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  24. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  25. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  26. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  27. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  28. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  29. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  30. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  31. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  32. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  33. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  34. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  35. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  36. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  37. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  38. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  39. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  40. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  41. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  42. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  43. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  44. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  45. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  46. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  47. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  48. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  49. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  50. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  51. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  52. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  53. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  54. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  55. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  56. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  57. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  58. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  59. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  60. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  61. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  62. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  63. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  64. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  65. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  66. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  67. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  68. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  69. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  70. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  71. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  72. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  73. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  74. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  75. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  76. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  77. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  78. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  79. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  80. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  81. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη

  82. 12/11 22:19

    SOS από Μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Εκτός αναπτυξιακού νόμου τουριστικές επενδύσεις, ακόμη και όσες έλαβαν προέγκριση!

  83. 12/11 22:13

    Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο

  84. 12/11 18:23

    Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος

  85. 12/11 18:20

    WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;

  86. 12/11 18:14

    Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη

  87. 12/11 17:22

    Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

  88. 12/11 15:05

    Σουηδία: Η μείωση επιτοκίων απογείωσε τις κρατήσεις διακοπών – Ρόδος και Κρήτη στους top προορισμούς για το 2025

  89. 12/11 14:39

    Μαγιόρκα: «Δυστυχώς αποτύχαμε» - Γιατί η στρατηγική πολυτελούς τουρισμού δεν έλυσε τον πρόβλημα του υπερτουρισμού

  90. 12/11 13:50

    Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας

  91. 12/11 13:45

    FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη

  92. 12/11 13:23

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα

  93. 12/11 13:10

    Η Μύκονος αποκτά σύγχρονο πολεοδομικό σχεδιασμό – Παρουσίαση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μυκόνου

  94. 12/11 13:07

    Βαρόμετρο Booking.com 2024: Τελευταία στην Ευρώπη τα Ελληνικά ξενοδοχεία ως προς την πρόσβαση σε κεφάλαια

  95. 12/11 12:40

    Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση

  96. 12/11 11:32

    Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα

  97. 12/11 10:50

    Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους

  98. 12/11 07:30

    Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη

  99. 12/11 07:28

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου

  100. 12/11 07:21

    Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο