Τουρισμός | Έρευνα για την αγορά των ΛΟΑΤΚΙ+ | Η σημαία του ουράνιου τόξου δεν αρκεί για την προσέλκυσή τους
«Για να είσαι φιλικός προς τους ΛΟΑΤΚΙ+ επισκέπτες, δεν αρκεί να κολλήσεις ένα αυτοκόλλητο ουράνιου τόξου στην είσοδο ή να κρεμάσεις μια σημαία ουράνιου τόξου στην πρόσοψη του κτιρίου.
Πρέπει να κατανοείς και να βιώνεις, κατά κάποιον τρόπο, αυτό το κομμάτι της αγοράς και τις διάφορες πτυχές του», ανέφερε σε πρόσφατη δήλωσή του ξενοδόχος της Τοσκάνης, ο οποίος ανήκει και ο ίδιος στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, προσφέροντας τροφή για σκέψη στους ξενοδόχους που θεωρούν ότι οι υπηρεσίες τους είναι εξαιρετικές προς αυτή την κατεύθυνση- πίστη που στην πλειονότητα των περιπτώσεων, βασίζεται στο marketing.
‘Οντως, το marketing είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την προβολή και προώθηση των υπηρεσιών ενός ξενοδοχείου, όμως όσον αφορά στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, το marketing και μόνο απλά δεν λειτουργεί.
Πράγματι, αρκετές διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων, προσπαθούν να παρουσιαστούν ως gay-friendly και ανοιχτές προς τη διαφορετικότητα, χωρίς παράλληλα να επενδύσουν στην κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού τους. Για παράδειγμα, εάν το ΛΟΑΤΚΙ+ ζευγάρι αισθανθεί άβολα στην υποδοχή, στο εστιατόριο ή στην πισίνα, όλα τα εκατομμύρια που ξοδεύτηκαν για το μάρκετινγκ καταλήγουν στο καλάθι των αχρήστων.
Αντίθετα, τα κυριότερα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας καλός ξενοδόχος, είναι κατανόηση, υπομονή και πνευματική ευελιξία. Κάθε πελάτης είναι διαφορετικός και φέρνει μαζί του εμπειρίες που τον κάνουν μοναδικό. Η σημαντικότερη δουλειά ενός ξενοδόχου, είναι να διακρίνει τις επιθυμίες των πελατών του, να τις ικανοποιεί και να διασφαλίζει ότι η διαμονή τους θα είναι αξέχαστη και σύμφωνα με τις προσδοκίες τους. Επίσης σημαντικό, είναι να επιδεικνύεται πάντα ο ίδιος σεβασμός σε όλους τους τύπους πελατών, χωρίς εξαίρεση.
Οι ταξιδιώτες σήμερα είναι καλά πληροφορημένοι και γνωρίζουν τι θέλουν-και οι ΛΟΑΚΙ+ ταξιδιώτες δεν αποτελούν εξαίρεση. Πολλές φορές προγραμματίζουν τις διακοπές τους μήνες ή και χρόνια νωρίτερα, γι’ αυτό και επιλέγουν προσεκτικά πού θα μείνουν, εξασφαλίζοντας ότι το ξενοδοχείο που θα κλείσουν είναι ένα μέρος στο οποίο θα νιώθουν άνετα, θα είναι ο εαυτός τους, θα χαλαρώσουν με τον σύντροφο ή την οικογένειά τους, χωρίς να κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν άβολες, ή ακόμη χειρότερα, εχθρικές καταστάσεις. Ο στόχος κάθε ταξιδιώτη είναι να χαλαρώσει και να απολαύσει λίγες ευχάριστες στιγμές στις διακοπές του. Η αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση για να απολαύσει κάποιος μια ήρεμη διαμονή, είναι να βρίσκεται σε ένα γαλήνιο περιβάλλον χωρίς καμία προκατάληψη. Η κατάσταση αυτή θα έπρεπε να είναι δεδομένη σήμερα, αλλά δυστυχώς πολύ συχνά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Πόσο και πώς ταξιδεύουν οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες;
Η αγοραστική δύναμη μίας σχεδόν διάφανης, αλλά ισχυρής αγοράς
Πλέον, οι ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ δεν επιθυμούν να απομονώνονται από την πλειοψηφία της κοινωνίας, όπως συνέβαινε παλαιότερα.
Αντιθέτως, τα ταξίδια είναι σημαντικά για την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, καθώς η πλειοψηφία συμφωνεί ότι τα ταξίδια αποτελούν μέρος της πολιτισμικής τους ταυτότητας.
Περαιτέρω, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, ξοδεύουν περισσότερα για ταξίδια από τον γενικό πληθυσμό και κατά κανόνα πραγματοποιούν περισσότερα διεθνή ταξίδια.
Μια αγορά 50 δισ. δολαρίων
Αν και είναι δύσκολο να προσδιοριστεί το ακριβές μέγεθος της ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτικής αγοράς γιατί κανείς δεν ξέρει ακριβώς πόσο μεγάλη είναι η κοινότητα, η Community Marketing & Insights σημειώνει ότι αν υποθέσουμε πως το 5% του πληθυσμού είναι ΛΟΑΤΚΙ+, προκύπτει μια αγορά 50 δισ. δολαρίων. Κατά μέσο όρο τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες αποτελούν το 7% έως το 10% της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, αποφέροντας περίπου 1 δισ δολάρια μόνο στις ΗΠΑ και περίπου 50 δις παγκοσμίως, εάν ληφθεί υπόψη ότι αποτελούν ποσοστό 5% του παγκόσμιου πληθυσμού. Το πιο κρίσιμο σημείο, είναι ότι οι ταξιδιωτικές τους δαπάνες κατευθύνονται σε προμηθευτές και προορισμούς που αναγνωρίζουν τις μοναδικές αγοραστικές προτιμήσεις τους και τους προσφέρουν διαφοροποιημένη αξία.
Για να κατανοηθεί το μέγεθος της τουριστικής ΛΟΑΤΚΙ+ αγοράς, αρκεί να ληφθεί ως παράδειγμα η μεγάλη αγορά των ΗΠΑ, όπου σύμφωνα με τελευταία έρευνα, το 11% των ενηλίκων αναφέρει έλξη για το ίδιο φύλο, το 1,8% αναγνωρίζεται ως αμφιφυλόφιλος και το 0,3% του πληθυσμού αναγνωρίζεται ως τρανς. Επιπλέον, το 48% είναι κάτω των 45 ετών και μόλις το 25% έχει εισόδημα κάτω των 50.000 δολαρίων, ποσοστά που αποδεικνύουν τόσο ικανότητα στην κινητικότητα, όσο και οικονομική άνεση. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, οι ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς των ΗΠΑ, πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 2,2 ταξίδια με τα παιδιά τους, μέσα σε διάστημα 12 μηνών.
Εντυπωσιακό είναι και το συμπέρασμα ότι, το 77% των ταξιδιωτών της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, διαθέτει διαβατήριο σε ισχύ, σε σύγκριση με το 36% του γενικού πληθυσμού των ΗΠΑ, πράγμα που σημαίνει ότι οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες πραγματοποιούν περισσότερα διεθνή ταξίδια από τον γενικό πληθυσμό.
‘Οσον αφορά στον διαχωρισμό επαγγελματικών ταξιδιών και διακοπών εσωτερικού και εξωτερικού, κατά μέσο όρο, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες πραγματοποιούν 3,2 ταξίδια διακοπών και 1,4 επαγγελματικά ταξίδια μέσα σε μια περίοδο 12 μηνών. Επιπλέον, οι ίδιοι ταξιδιώτες πραγματοποιούν περίπου 2,3 ταξίδια για να επισκεφθούν φίλους και οικογένεια, εντός του ίδιου χρονικού διαστήματος 12 μηνών.
Ειδικότερα για τα ταξίδια αναψυχής και τις διακοπές, το 19% των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών απάντησε ότι πραγματοποιεί δύο ταξίδια το χρόνο, ενώ το συγκλονιστικό είναι ότι το 18% των ερωτηθέντων πραγματοποιεί 6 ή περισσότερα ταξίδια το χρόνο.
‘Όσον αφορά στην επιλογή διεθνών προορισμών, το μεγαλύτερο μέλημα για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, σε ποσοστό 66%, είναι η ασφάλεια και οι νόμοι που αφορούν στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.
Ποιες χώρες επιλέγουν οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες;
Η πανδημία του κορωνοϊού, όπως είναι φυσικό έπληξε σημαντικά και αυτό το κομμάτι της τουριστικής αγοράς. Για παράδειγμα, για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα των ΗΠΑ, αναδύθηκαν νέοι προορισμοί που προηγουμένως δεν ήταν στις βασικές τους προτιμήσεις, όπως το Μεξικό. Τώρα που τα ταξίδια ανοίγουν και αίρονται οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα προσανατολίζεται και σε άλλες χώρες, με κριτήριο πάντα την ασφάλεια αλλά και το κόστος: Ελλάδα, Κροατία και Ιρλανδία, φαίνεται να κερδίζουν σημαντικό έδαφος στις προτιμήσεις των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών, σύμφωνα με τα ξένα μέσα. Ωστόσο, στις τελευταίες σχετικές δημοσκοπήσεις, η χώρα που φιγουράρει πρώτη στις προτιμήσεις τους, είναι ο Καναδάς.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της χώρας που αγαπιέται περισσότερο από τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες διεθνώς, είναι μεταξύ άλλων οι νόμοι για τους γάμους ομοφυλοφίλων, τα Gay Villages, οι ετήσιες εκδηλώσεις όπως το Pride και η ασφάλεια στους δημόσιους χώρους. Δεύτερη σε προτιμήσεις, έρχεται η Ισπανία, για τους ίδιους ακριβώς λόγους και ακολουθούν στη σειρά κατάταξης η Ολλανδία, η Βρετανία, η Σουηδία, η Γερμανία, η Αυστραλία, η Ταϊβάν, η Κολομβία, η Δανία, η Νέα Ζηλανδία, η Ισλανδία, η Πορτογαλία, η Αργεντινή, η Γαλλία, η Φινλανδία, η Νορβηγία, η Μάλτα, η Αυστρία, η Ιρλανδία, η Ουρουγουάη, το Βέλγιο, οι ΗΠΑ, η Κόστα Ρίκα και τέλος η Νότια Αφρική. Πάντως, για τη χώρα μας, τα μηνύματα από τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, είναι θετικά:
Η Ελλάδα ως προορισμός, μέσα από τα μάτια ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών
Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των ταξιδιωτικών εμπειριών που μοιράζονται οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες στα social media και στα blog τους, διαπιστώθηκε ότι η Ευρώπη εξελίσσεται αργά αλλά σταθερά και σίγουρα είναι σημαντικά φιλικότερη και πιο «ανοιχτή» στην κοινότητά τους.
Ειδικότερα για την Ελλάδα, οι ταξιδιώτες σχολιάζουν ότι, μπορεί η Μύκονος να κέρδισε τα gay πλήθη από τη δεκαετία του '70 και μετά, αλλά πλέον υπάρχει μια μεγάλη γκάμα προορισμών φιλικών προς τους ΛΟΑΤΚΙ+ κάθε ταξιδιωτικής προτίμησης.
Περαιτέρω, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες επισημαίνουν ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις ασφαλέστερες χώρες της Ευρώπης και μεταξύ των πιο δημοφιλών προορισμών για εκείνους, ωστόσο αναγνωρίζουν ότι μεγάλο μέρος της εμπειρίας εξαρτάται και από τους ίδιους, κανόνας που ισχύει για όλους τους ταξιδιώτες. Όσο για τα ελληνικά νησιά και χωριά, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες θεωρούν ότι λόγω του τουρισμού, η πλειοψηφία των ελληνικών προορισμών είναι ανοιχτοί και φιλόξενοι.
Ποιοι είναι όμως οι αγαπημένοι ελληνικοί προορισμοί για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, σύμφωνα με την περιγραφή των εμπειριών τους; Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι πλέον η πλειοψηφία αφήνει τη Μύκονο και τη Σαντορίνη «στην άκρη» για ένα μελλοντικό ταξίδι, δείχνοντας προτίμηση σε μικρότερα και λιγότερο γνωστά για εκείνους νησιά και μέρη, που όμως έχουν διασφαλίσει ότι είναι ασφαλή και φιλικά προς τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα: Πήλιο, Μονεμβασιά, Λέσβος, Μήλος, Φολέγανδρος, Αστυπάλαια αλλά και μικρές ή μεγάλες κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά, εμφανίζονται πολύ συχνά στις ανταλλαγές εμπειριών της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.
- 1) Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
- 2) Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Στροφή στις ταξιδιωτικές εμπειρίες με αξία - Ελλάδα: +19% οι θερινές αφίξεις από το 2019
- 3) Τουρισμός | ForwardKeys: Πώς οι προορισμοί θα αντιμετωπίσουν την εποχικότητα
- 4) Έρευνα: Η Ελλάδα 7η ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη για τουρισμό - Πρωταθλήτρια στις τιμές στη Μεσόγειο
17/11 16:35
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
( 0 )