Τουρισμός | Booking.com: 7 αναπάντεχες προβλέψεις για τα ταξίδια του 2023
Στην πιο εκτεταμένη ετήσια έρευνα για τα ταξίδια του άμεσου μέλλοντος που πραγματοποίησε η Booking.com, διαφαίνεται ότι οι ταξιδιωτικές επιλογές παγκοσμίως, χαρακτηρίζονται από χαοτικές αντιφάσεις.
Ειδικότερα, οι απανταχού ταξιδιώτες αισθάνονται σημαντικά πιο αισιόδοξοι για τα ταξίδια του 2023 σε σύγκριση με το 2022 και, παρά την τρέχουσα αστάθεια που παρατηρείται παγκοσμίως, σχεδόν τα 3/4 (72%) αναφέρουν ότι το ταξίδι πάντα θα αξίζει πάντα τον κόπο. Συνεπώς, η ταξιδιωτική διάθεση αλλάζει και από την ελπιδοφόρα αβεβαιότητα, μεταβαίνει στην τολμηρή προσαρμοστικότητα. Αν το 2022 αφορούσε στη θριαμβευτική επιστροφή του ταξιδιού, το 2023 θα προσφέρει δημιουργική τροφή για σκέψη, σε ένα ταξιδιωτικό τοπίο γεμάτο αντιφάσεις.
Αναλυτικά, για να κατανοήσει πώς θα επανασχεδιαστεί το ταξίδι το 2023, η Booking.com προέβη σε εκτενή έρευνα με περισσότερους από 24.000 ταξιδιώτες σε 32 χώρες και περιοχές, ώστε να αποκαλύψει 7 αναδυόμενες ταξιδιωτικές προβλέψεις.
Σε μια εποχή γενικής αναταραχής, όπου ο πόλεμος, η αυξημένη κοινωνική πόλωση, ο αυξανόμενος πληθωρισμός και οι επείγουσες ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή συνεχίζουν να αλλάζουν ριζικά τον κόσμο, οι άνθρωποι βρίσκονται σε μια διελκυστίνδα πολλαπλών κατευθύνσεων, προσπαθώντας να συμβιβάσουν το τί είναι σημαντικό για εκείνους, με τις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής. Οι ταξιδιωτικές προβλέψεις για το 2023 αντικατοπτρίζουν αυτό ακριβώς το συναίσθημα, διαπιστώνοντας ότι οι ανάγκες των ταξιδιωτών κινούνται προς πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις, ώστε να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες εποχές.
Διακοπές στον παράδεισο
Επιστροφή στη φύση: Καταφύγια στη ζούγκλα, υπαίθριες φωτιές σε κατασκήνωση και πυξίδες- τα χαοτικά χρόνια με τις φυσικές καταστροφές, τις πολιτικές αναταραχές και την πανδημία, οδήγησαν ένα κομμάτι της ταξιδιωτικής πίτας στο να απαρνηθεί τις ανέσεις της σύγχρονης ζωής. Σχεδόν οι μισοί (44%) των ταξιδιωτών παγκοσμίως, θέλουν οι ταξιδιωτικές τους εμπειρίες να έχουν μια αίσθηση πιο ρεαλιστική και αναζητούν διακοπές σε στυλ «εκτός πεπατημένης» για να ξεφύγουν από την πραγματικότητα (55%) και να βιώσουν εμπειρίες μόνο με τα απολύτως απαραίτητα (44%). Οι ταξιδιώτες θέλουν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα ταξίδια το 2023 ως ευκαιρία να μάθουν δεξιότητες επιβίωσης (58%), συμπεριλαμβανομένου του πώς να προμηθεύονται καθαρό νερό (53%), να ανάβουν φωτιά από το μηδέν (42%), να βρίσκουν τροφή στην άγρια φύση (39%), μέχρι και να προετοιμαστούν για την επόμενη καταστροφή (39%).
Αυτή η τάση δείχνει ότι θα εμφανιστούν διαμονές γήινες, πιο φιλικές προς το περιβάλλον, κατάλληλες να φιλοξενήσουν τους ταλαιπωρημένους κατοίκους των πόλεων που αναζητούν απλότητα, καθώς και καταλύματα που θα προσφέρουν καθοδήγηση στους επισκέπτες για το πώς να είναι πιο αυτάρκεις, π.χ. πώς να προμηθεύονται τα υλικά και πώς να προετοιμάζουν τα γεύματά τους κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Επίσης, προβλέπεται και μία αντίστοιχη αύξηση στις σχολές επιβίωσης στην άγρια φύση, όπου οι ταξιδιώτες θα μάθουν τις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται για να ζήσουν μετά από ένα σοβαρό γεγονός.
Ωστόσο, όλα τα παραπάνω αναμένεται να συνδυαστούν με την πολυτέλεια, γιατί όπως απαντά το 56%, ναι μεν θα εγκαταλείψει τις περιττές πολυτέλειες, αλλά εξετάζει και το ενδεχόμενο να συνδυάσει και τα δύο. Σε ποσοστό 48%, οι συμμετέχοντες στην έρευνα θα επιθυμούσαν μία απολαυστική διαμονή που θα ήταν εκτός πεπατημένης και θα τους μάθαινε βασικές τεχνικές επιβίωσης, αλλά σε ένα πιο βατό περιβάλλον.
Όμως, πόσο αποσυνδεδεμένος είναι στην πραγματικότητα ο ταξιδιώτης του 2023; Πάνω από το μισό (53%) έχει την αδιαπραγμάτευτη απαίτηση ύπαρξης καλoύ σήματος κινητού τηλεφώνου και διαδικτύου σε κάθε περίπτωση και σε κάθε προορισμό.
Οι Ψηφιακοί Ταξιδιώτες προάγουν τους Φυσικούς Ταξιδιώτες
Κάποτε ήταν διαστημικά ταξίδια που ήταν φιλόδοξα και «εξωκοσμικά», σήμερα την ανάγκη αυτή την καλύπτουν τα εικονικά ταξίδια. Με σχεδόν τους μισούς ταξιδιώτες παγκοσμίως (43%) να αναφέρουν ότι θα στραφούν στην εικονική πραγματικότητα τον επόμενο χρόνο για να διερευνήσουν τις επιλογές των διακοπών τους, διαπιστώνεται ότι το 2023, τα ταξίδια θα εισέλθουν σοβαρά στον διαρκώς εξελισσόμενο 3D εικονικό χώρο του Metaverse.
Με πάνω από το ένα τρίτο (35%) των ταξιδιωτών που επιθυμούν να ξεκινήσουν μια πολυήμερη ταξιδιωτική εμπειρία VR ή AR, το Metaverse θα είναι κάτι παραπάνω από «δοκιμάστε πριν αγοράσετε». Θα εκπαιδεύσει, θα ψυχαγωγήσει και θα εμπνεύσει τους ανθρώπους, ανοίγοντας την πόρτα σε μια ατέλειωτη περιπέτεια. Οι ταξιδιώτες δεν θα περιορίζονται πλέον στη φυσική παρουσία, αφού θα μπορούν να πειραματιστούν με διαφορετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Μετά το 2023, τα εικονικά ταξίδια θα γίνουν μια πραγματικά καθηλωτική εμπειρία, περιλαμβάνοντας και άλλες αισθήσεις εκτός από την όραση, όπως είναι για παράδειγμα η αίσθηση τρισδιάστατης αφής των κόκκων άμμου και η ζεστασιά του ήλιου στην παραλία.
Οι ταξιδιώτες θα γίνουν πιο τολμηροί στις επιλογές των προορισμών, αφού θα μπορέσουν να τους επισκεφτούν πρώτα στο Metaverse μέσω των διαδικτυακών τους avatars, κάτι ιδιαίτερα βολικό για όσους μπορεί να αισθάνονται άγχος πριν δοκιμάσουν κάτι νέο. Μάλιστα, το 46% αναφέρει ότι με αυτόν τον τρόπο έχει περισσότερες πιθανότητες να ταξιδέψει σε προορισμούς που δεν θα το τολμούσε διαφορετικά.
Αν και το Metaverse θα προσφέρει έναν νέο τρόπο εμπειρίας ταξιδιού το επόμενο έτος, 3 στους 5 ερωτηθέντες (60%) πιστεύουν ότι μια εικονική εμπειρία δεν είναι αρκετή για να δώσει την ακριβή εικόνα και αίσθηση ενός προορισμού.
Διαφορετικές πολιτισμικές εμπειρίες
Το 2023, το 50% των παγκόσμιων ταξιδιωτών θέλουν να βιώσουν έναν πολύ διαφορετικό πολιτισμό από τους γνωστούς, είτε πρόκειται για ταξίδια με εντελώς διαφορετικές πολιτιστικές εμπειρίες και γλώσσες (51%) είτε για εξερεύνηση λιγότερο γνωστών πόλεων με κρυμμένα μυστικά (30%).
Κατά συνέπεια, οι ταξιδιώτες ξεχνούν τα συνηθισμένα, αγαπημένα μέρη, καθώς το προσεχές έτος θα αναζητήσουν μοναδικές διακοπές που σοκάρουν, εκπλήσσουν και εμπεριέχουν ιδιαίτερες απολαύσεις. Με σχεδόν τα 3/4 (73%) να ανυπομονούν να βιώσουν ταξίδια που θα τους ωθήσουν στα όρια, φαίνεται ότι θα υπάρξει μια εισροή εξειδικευμένων εμπειριών οι οποίες θα ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να φτάσουν στα ταξιδιωτικά άκρα. Σχεδόν οι μισοί (47%) αναζητούν την πιο εξωτική λιχουδιά του κόσμου, όπως την πιο καυτερή πιπεριά τσίλι, ενώ το 38% θέλει να χρησιμοποιήσει τις διακοπές του σε εξωγήινη εξερεύνηση ή σε περιηγήσεις εντοπισμού εξωγήινων.
Μετά από όλα αυτά, δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο ταξιδιώτης του 2023, σε ποσοστό 28%, σκέφτεται να αγοράσει ένα εισιτήριο απλής μετάβασης και να ακολουθήσει το ένστικτό του σε ότι αφορά στο βασικό μέρος του ταξιδιού του.
Νοσταλγικές αποδράσεις σε άλλες εποχές
Εν μέσω της παγκόσμιας αστάθειας και της επιθυμίας για απόδραση, οι άνθρωποι σκοπεύουν να δημιουργήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες που παραπέμπουν σε πιο απλές εποχές, με νοσταλγικές αποδράσεις (88%) οι οποίες προσφέρουν τη συγκίνηση της αναβίωσης των παλιών, καλών ημερών. Υπάρχει μια έντονη επιθυμία ρομαντισμού της μη-ψηφιακής εποχής, ακόμη και για τους millennials και τους Gen-Z που δεν την έζησαν ποτέ, με σχεδόν το 1/4 (23%) των ταξιδιωτών να κυνηγούν εμπειρίες που προκαλούν ψευδείς συγκινητικές μνήμες περασμένων εποχών, όπως π.χ. να επισκέπτονται ορόσημα ή αξιοθέατα που εμφανίζονται σε εμβληματικές ρετρό ταινίες ή να επιλέγουν το λεωφορείο ως κύριο μέσο μεταφοράς, για να ζήσουν το ομαδικό πνεύμα των σχολικών εκδρομών. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες αφήνουν στην άκρη τη χαλάρωση και αναζητούν ολοένα και περισσότερο την αδρεναλίνη των θεματικών πάρκων (61%) και των αιθουσών απόδρασης ή των υπαίθριων περιπετειών όπως είναι το κυνήγι θησαυρού στις πόλεις.
Με τους millennials να είναι πλέον γονείς μικρών παιδιών, θα αυξηθούν και οι προορισμοί που προηγουμένως ήταν δημοφιλείς στις δεκαετίες του '80 και του '90, ενώ θα είναι οι πρώτοι που θα κάνουν κράτηση καταλυμάτων με θέμα μία παλαιότερη εποχή και πιθανότατα θα το κάνουν με την οικογένειά τους στο πλευρό τους (54%) εφόσον η επανασύνδεση της οικογένειας είναι στην κορυφή της ταξιδιωτικής ατζέντας το 2023.
Ευζωία και ευεξία, αξίες που παραμένουν
Οι αποδράσεις ευζωίας και διαλογισμού είναι πάντα δημοφιλείς στους παγκόσμιους ταξιδιώτες (44%), ενώ δύο στους πέντε (40%) στοχεύουν να βρουν την ηρεμία τους σε ένα ήσυχο καταφύγιο. Περαιτέρω, περισσότερα από τα δύο πέμπτα (42%) επιδιώκουν διακοπές που προάγουν την ψυχική ή και σωματική υγεία.
Τα επαγγελματικά ταξίδια αλλάζουν
Η τάση που επικράτησε λόγω της πανδημίας, εργασία από οπουδήποτε, έχει κουράσει τους τηλε-εργαζόμενους και τους έχει οδηγήσει στην απόφαση να χρησιμοποιούν την άδειά τους μόνο για διακοπές. Αναλυτικά, ένα σημαντικό ποσοστό (66%) θέλει τα ταξίδια του 2023 να είναι αυστηρά αναψυχής και ενώ σχεδόν οι μισοί (49%) δεν ενδιαφέρονται να εργαστούν ενώ ταξιδεύουν, θα εξετάσουν το ενδεχόμενο αυτό κατά περίπτωση, ανάλογα με το τι θα τους προσφέρει η εταιρεία τους.
Ως εκ τούτου, τα ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους θα επανέλθουν στην ημερήσια διάταξη το 2023. Αλλά σε αντίθεση με τα επαγγελματικά ταξίδια προ κορωνοϊού, οι εργαζόμενοι αναζητούν περισσότερες ευκαιρίες για να δημιουργήσουν συντροφικότητα στην πραγματική ζωή, μακριά από το γραφείο, αντανακλώντας τη ζήτηση για τα παραγωγικά και δημιουργικά επαγγελματικά ταξίδια. Είναι γεγονός ότι το 44% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού ανυπομονεί να προγραμματίσει ο εργοδότης του ένα ταξίδι εργασίας «πραγματικής ζωής» και λίγο περισσότερο από το μισό (51%) θα ήθελε ο εργοδότης του να χρησιμοποιεί τα χρήματα που εξοικονομεί από τη μετατόπιση σε υβριδικά μοντέλα εργασίας, σε εταιρικά ταξίδια.
Οι επιχειρήσεις θα δουν επίσης οφέλη από αυτήν την τάση, καθώς περισσότεροι από τους μισούς (59%) εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο πιστεύουν ότι η εξερεύνηση νέων τοποθεσιών θα τους παρακινήσει να είναι πιο παραγωγικοί στην εργασία τους.
Διακοπές: Μία σημαντική επένδυση
Οι άνθρωποι θα εξακολουθούν να τοποθετούν τις ξέγνοιαστες αποδράσεις στην κορυφή της ατζέντας τους, με τους μισούς (50%) ταξιδιωτών να δηλώνουν ότι η επένδυση σε διακοπές παραμένει κορυφαία προτεραιότητα. Ωστόσο, το να είναι συνειδητοποιημένοι για τον προϋπολογισμό είναι βασικό, με σχεδόν 7 στους 10 (68%) ταξιδιώτες να αναζητούν διαφορετικές λύσεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Φαίνεται ότι το 2023 οι ταξιδιώτες θα σχεδιάζουν πιο αυστηρά τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς εκμεταλλευόμενοι τις προσφορές και τα έξυπνα χρονοδιαγράμματα(63%), δίνοντας προτεραιότητα στην σχέση ποιότητας/τιμής με εκπτώσεις και προγράμματα επιβράβευσης (60%). Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (53%) θα προσπαθήσουν να εξοικονομήσουν χρήματα εξετάζοντας προορισμούς εκτός εποχής ή πραγματοποιώντας μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια, ενώ η πλειονότητα (61%) θα σχεδιάζει τα ταξίδια της εκ των προτέρων, με την ελπίδα να εξασφαλίσει μια καλύτερη συμφωνία. Περισσότεροι από τους μισούς (55%) πιστεύουν ότι η καλύτερη χρήση του προϋπολογισμού τους είναι να επιλέξουν μία ή δύο μεγαλύτερες σε διάρκεια διακοπές,, αντί για πολλές και σύντομες αποδράσεις.
Σε αυτό το πλαίσιο, πολλοί ταξιδιώτες είναι προετοιμασμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα, σχεδόν οι μισοί (49%) παραδέχονται ότι σχεδιάζουν να είναι πιο επιεικής στις συνήθειες δαπανών τους ενώ βρίσκονται σε διακοπές για να αναπληρώσουν την έλλειψη ταξιδιού τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ το 43% σχεδιάζει να ξοδέψει πολύ περισσότερα, για να εξασφαλίσει ότι το ταξίδι του θα αξίζει τον κόπο.
Μεθοδολογία
Η Έρευνα Travel Predictions 2023 ανατέθηκε από την Booking.com και πραγματοποιήθηκε σε δείγμα ενηλίκων που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή τους επόμενους 12-24 μήνες. Συνολικά ρωτήθηκαν 24.179 ταξιδιώτες σε 32 χώρες και περιοχές (συμπεριλαμβανομένων 1014 από την Αργεντινή, 1006 από την Αυστραλία, 505 από την Αυστρία, 504 από το Βέλγιο, 1009 από τη Βραζιλία, 503 από τον Καναδά, 1009 από την Κίνα, 1010 505 από την Κολομβία από τη Δανία, 1010 από τη Γαλλία, 1001 από τη Γερμανία, 500 από το Χονγκ Κονγκ, 1005 από την Ινδία, 504 από την Ιρλανδία, 504 από το Ισραήλ, 1008 από την Ιταλία, 1003 από την Ιαπωνία, 504 από το Μεξικό, 502 από την Ολλανδία, 1007 από τη Νέα Ζηλανδία 1009 από την Πορτογαλία, 507 από τη Σιγκαπούρη, 1008 από τη Νότια Κορέα, 1001 από την Ισπανία, 505 από τη Σουηδία, 508 από την Ελβετία, 500 από την Ταϊβάν, 504 από την Ταϊλάνδη, 1006 από το Ηνωμένο Βασίλειο, 1009 από τις ΗΠΑ και 504).
- 1) Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
- 2) Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Στροφή στις ταξιδιωτικές εμπειρίες με αξία - Ελλάδα: +19% οι θερινές αφίξεις από το 2019
- 3) Τουρισμός | ForwardKeys: Πώς οι προορισμοί θα αντιμετωπίσουν την εποχικότητα
- 4) Έρευνα: Η Ελλάδα 7η ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη για τουρισμό - Πρωταθλήτρια στις τιμές στη Μεσόγειο
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
11/11 22:28
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
( 0 )