Τουρισμός | Booking.com: Οι πηγές έμπνευσης των ταξιδιωτών και πώς θα τους προσελκύσουν τα καταλύματα

Τουρισμός | Booking.com: Οι πηγές έμπνευσης των ταξιδιωτών και πώς θα τους προσελκύσουν τα καταλύματα

Πέντε είναι οι κορυφαίες πηγές έμπνευσης για τους ταξιδιώτες, σύμφωνα με την Booking.com.

Ειδικότερα, η έρευνα της πλατφόρμας σε 32.300 άτομα σε 32 αγορές για το τι είναι αυτό που θέλουν πιο πολύ οι ταξιδιώτες το 2024 από τα ταξίδια τους έδειξε ότι:

  • οι ταξιδιώτες, όταν προγραμματίζουν τα ταξίδια τους, βασίζονται κυρίως στις συστάσεις από στόμα σε στόμα (45%),
  • στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (39%),
  • στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (35%),
  • σε ιστοτόπους ταξιδιωτικών κρατήσεων (35%) και
  • σε ταξιδιωτικούς οδηγούς (29%). 

Με βάση, λοιπόν, αυτές τις διαπιστώσεις η Booking.com απευθύνεται στα συνεργαζόμενα μαζί της καταλύματα όλων των τύπων και απευθύνει τις ακόλουθες οδηγίες:

"Κάντε τους ανθρώπους να μιλήσουν για το ξενοδοχείο σας.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι συμβουλές από φίλους και συγγενείς αποτελούν την πρώτη πηγή έμπνευσης για ταξίδια. Κατέλαβε την πρώτη θέση πέρυσι, και την διατήρησε και για το 2024.

Το απλό συμπέρασμα από αυτό είναι ότι κάθε στάδιο της εμπειρίας ενός επισκέπτη στο ξενοδοχείο είναι σημαντικό. Εντυπωσιάστε και ικανοποιήστε τους επισκέπτες σας με μια άψογη ταξιδιωτική εμπειρία και προσεγμένες πρόσθετες παροχές και εκείνοι θα πουν στους αγαπημένους τους τα πάντα για τις διακοπές τους.

Καθώς 45% των ταξιδιωτών παγκοσμίως αναζητούν συμβουλές από τους γύρω τους κατά τον σχεδιασμό ενός ταξιδιού, το ξενοδοχείο σας θα αποτελεί κορυφαία πρόταση όταν κάποιος από τον περίγυρο των επισκεπτών σας ψάχνει κατάλυμα για την επόμενη ταξιδιωτική του απόδραση.

Ακόμα καλύτερα, σκεφτείτε το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε στιγμές που ο κόσμος θα θέλει να αποτυπώσει στο Instagram για να κερδίσετε τη δική σας θέση στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης των πελατών σας.

Μετατρέψτε τις θετικές εμπειρίες σε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η έρευνά μας δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια παράμετρος που θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη καθώς προσπαθείτε να ενισχύσετε την εικόνα του ξενοδοχείου σας. Πέρα από το γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταλαμβάνουν τη δεύτερη από τις πέντε πρώτες θέσεις για τους ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο, τα δεδομένα φανερώνουν ότι σύντομα μπορεί να βρεθούν και στην πρώτη θέση. Οι ταξιδιώτες που ανήκουν τόσο στη γενιά των Millennials όσο και στη λεγόμενη «Γενιά Ζ» θεωρούν ότι η νούμερο ένα επιρροή τους είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ας δούμε, λοιπόν, λίγο πιο προσεκτικά αυτά τα δεδομένα. Οι φίλοι και οι συγγενείς εξακολουθούν να ασκούν επιρροή εδώ, καθώς το 63% των ταξιδιωτών που δηλώνουν ότι βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για έμπνευση, κάνουν ιδιαίτερη αναφορά στο περιεχόμενο των αγαπημένων τους προσώπων. Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα έρχονται δεύτερες με 46%. Στη τρίτη θέση, οι μικρότεροι, πιο εξειδικευμένοι influencer στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτά είναι εξαιρετικά νέα για εσάς. Φανερώνουν ότι θα μπορούσατε να συνεργαστείτε με κάποιο μικρότερο όνομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνοντας έτσι μια καλύτερη επένδυση από ό,τι στην περίπτωση μιας συνεργασίας με κάποιον διάσημο influencer. Αυτό δείχνει επίσης ότι το να επενδύετε σε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους επισκέπτες να δημοσιεύουν θετικά σχόλια στα δικά τους κανάλια κοινωνικής δικτύωσης πιθανώς να τονώσει την κίνηση του ξενοδοχείου σας.

Βρείτε τον πιο σύντομο δρόμο για την επιτυχία στις μηχανές αναζήτησης

Για το 35% των ταξιδιωτών παγκοσμίως, τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης παίζουν σημαντικό ρόλο στον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Το ερώτημα είναι, πώς κερδίζετε μια θέση στην κατάταξη που θα τους κάνει να σας προσέξουν; Ως ανεξάρτητο ξενοδοχείο ή ακόμη και ως αλυσίδα ξενοδοχείων, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και μπορεί να αποτελεί μεγάλη πρόκληση.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα του κλάδου, το 27,6% των χρηστών κάνουν κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα μιας αναζήτησης στη Google. Ενώ η διάδραση των χρηστών με τα αποτελέσματα στις θέσεις 8-10 της κατάταξης είναι αρκετά σταθερή, μειώνεται πολύ γρήγορα από εκεί και κάτω. Με δυο λόγια, αν δεν εμφανίζεται κοντά στην κορυφή, το ξενοδοχείο σας είναι απίθανο να προσελκύσει το 35% των χρηστών σε αυτή την πλατφόρμα.  

Ωστόσο, να είστε σίγουροι ότι, ως συνεργάτης της Booking.com, επωφελείστε αυτόματα από όλες τις τακτικές performance marketing που χρησιμοποιούμε. Από τη βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO) έως δραστηριότητες για διαφημίσεις pay-per-click (PPC), κάνουμε κάθε είδους ενέργειες για να κατευθύνουμε περισσότερη κίνηση στις καταχωρίσεις σας, παρέχοντας στο ξενοδοχείο σας την προβολή που του αξίζει.  

Επωφεληθείτε από την προβολή που σας εξασφαλίζει η εμπορική επωνυμία Booking.com

Πάνω από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών παγκοσμίως (35%) στρέφονται ενεργά σε ιστοτόπους ταξιδιωτικών κρατήσεων για να πάρουν έμπνευση για τα ταξίδια τους. Και εκεί είναι που παίζουν ρόλο οι δικές μας πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.

Για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μεταξύ των ταξιδιωτών παγκοσμίως, συνδυάζουμε ενέργειες performance marketing με καμπάνιες μεγάλης κλίμακας σε σημαντικές χρονικές στιγμές. Η μεγιστοποίηση της παρουσίας της εμπορικής μας επωνυμίας και η δημιουργία μιας σχέσης με τους ταξιδιώτες σε όλον τον κόσμο θα αποτελεί πάντα προτεραιότητα για εμάς, καθώς γνωρίζουμε πόσο σημαντικό μπορεί να είναι αυτό για εσάς, τους συνεργάτες μας.  

Βρείτε τη θέση σας σε ταξιδιωτικούς οδηγούς

Παρά το γεγονός ότι αποτελούν την πέμπτη πηγή έμπνευσης για τους ταξιδιώτες παγκοσμίως, οι ταξιδιωτικοί οδηγοί εξακολουθούν να ασκούν σημαντική επιρροή: πάνω από το ένα τέταρτο (29%) των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι βασίζονται σε αυτούς. 

Πώς μπορείτε να κερδίσετε τη θέση σας σε κάποιον οδηγό; Πρώτα απ' όλα, πρέπει να αποφασίσετε αν στοχεύετε σε αναλογικά ή ψηφιακά μέσα. Θέλετε να συμπεριληφθείτε σε κάποιον έντυπο οδηγό του Lonely Planet ή να κερδίσετε έναν απευθείας σύνδεσμο από το πιο πρόσφατο βίντεο ενός καταξιωμένου ταξιδιωτικού vlogger; Ίσως θέλετε να καλύψετε και τις δύο περιπτώσεις. Φυσικά, υπάρχουν κι άλλα διάφορα κανάλια ταξιδιωτικών οδηγών που μπορείτε να εξερευνήσετε. 

Όποια κανάλια κι αν σκέφτεστε, είναι σημαντικό να ελέγξετε αν το κοινό τους θα είναι το κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Μάθετε τι προσελκύει κόσμο στο δικό σας ξενοδοχείο έναντι των ανταγωνιστών σας. Τι το κάνει ξεχωριστό και μοναδικό; Εντοπίστε το καλύτερο σημείο επικοινωνίας για το κανάλι της επιλογής σας και ξεκινήστε με αυτές τις πληροφορίες. 

Τι άλλο θα πρέπει να λάβετε υπόψη;

Η έρευνα για τις Ταξιδιωτικές τάσεις του 2024 προσφέρει πολλές ακόμη πληροφορίες που ίσως θελήσετε να αξιοποιήσετε για να προωθήσετε το κατάλυμά σας και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Για παράδειγμα, το 21% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δήλωσε ότι εμπνέεται από τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες.

Τα podcast, αν και βρίσκονται σε σχετικά πρώιμο στάδιο, εξακολουθούν να εμπνέουν το 10% των ταξιδιωτών παγκοσμίως. Περιέργως, η δημοτικότητα των podcast φαίνεται να αυξάνεται στις νεότερες γενιές. Το 14% των millennials και το 15% όσων ανήκουν στη Γενιά Ζ τα ανέφεραν ως πηγή έμπνευσης. Αυτό δείχνει ότι, τα επόμενα χρόνια, το μέσο ενδέχεται να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη επιρροή.

Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η τοποθεσία ενός καταλύματος. Η έρευνά μας δείχνει ότι οι ταξιδιώτες έχουν την τάση να εξερευνούν έναν προορισμό μέσω των Χαρτών Google ή του Google Street View κατά την έρευνά τους πριν από κάποιο ταξίδι. Μάλιστα, το 24% των ταξιδιωτών παγκοσμίως ισχυρίστηκαν ότι κάνουν αυτή ακριβώς την ενέργεια".

*Η έρευνα ζητήθηκε από την Booking.com και πραγματοποιήθηκε ανεξάρτητα σε δείγμα ενηλίκων που έκαναν κάποιο ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες και σχεδιάζουν άλλο ένα το 2024. Το δείγμα περιελάμβανε 32.300 ερωτηθέντες από 32 αγορές. Οι ερωτηθέντες ολοκλήρωσαν μια διαδικτυακή έρευνα τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2024.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 30/10 07:31

    Κηφισιά: Θετική γνωμοδότηση για χρήση Γραφείων σε διατηρητέο (ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΣ)

  2. 30/10 07:30

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο επτάμηνο

  3. 30/10 07:26

    Δήμος Γορτυνίας: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικών ενισχύσεων Καταδυτικού Τουρισμού

  4. 29/10 15:14

    Η ECTAA αντιτίθεται στους ανεφάρμοστους κανόνες για τις αποζημιώσεις στο προτεινόμενο Πακέτο Κινητικότητας Επιβατών

  5. 29/10 14:43

    Mitsis Grand Hotel | Νέος προορισμός πολυτελείας στη Ρόδο - ανακαίνιση 80 εκατ. ευρώ - Τι είπε η Όλγα Κεφαλογιάννη

  6. 29/10 13:56

    Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο

  7. 29/10 13:50

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ.

  8. 29/10 13:43

    H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας

  9. 29/10 13:37

    Νέο τοπόσημο και τουριστικό αξιοθέατο της Αθήνας ο Φαληρικός Όρμος - 93 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής

  10. 29/10 12:32

    Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας...

  11. 29/10 12:30

    Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS

  12. 29/10 10:00

    Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development

  13. 29/10 09:52

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Προβολή στην Ισπανία ως τουριστικός και κινηματογραφικός προορισμός

  14. 29/10 09:47

    Περιφέρεια Κρήτης | Προβολή της Κρήτης στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου

  15. 29/10 09:18

    Τουρισμός | easyJet holidays: Εξαιρετικό το 2024, προσδοκίες για καλύτερο 2025 - Η Ελλάδα στους κύριους προορισμούς

  16. 29/10 08:59

    Κανάρια Νησιά: Διαδηλώσεις κατά της μετανάστευσης

  17. 29/10 07:26

    Μη έγκριση αυθαίρετης υπόγειας πισίνας στη μελέτη ανέγερσης 5άστερου ξενοδοχείου στην Ίο

  18. 29/10 07:25

    Δήμος Μετεώρων: Διαγωνισμός εκμίσθωσης για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος

  19. 29/10 07:22

    ΕΟΤ: Tαξίδι εξοικείωσης στην Πελοπόννησο για Σέρβους τουριστικούς πράκτορες

  20. 29/10 07:18

    Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στην Αμοργό

  21. 28/10 11:56

    MED | Σύνθετη τουριστική επένδυση στη Χαλκιδική ύψους έως 145 εκατ. ευρώ με δάνειο από το Ταμείο Ανάκαμψης

  22. 28/10 11:15

    Ξενοδοχεία | Μελέτη: Γιατί οι κριτικές χωρίς λέξεις δίνουν υψηλότερη βαθμολογία

  23. 28/10 07:23

    Συμμαχία American Hotel & Lodging Association και Procure Impact για την αξιοπρέπεια στην εργασία

  24. 27/10 22:03

    Τι λέει το υπουργείο Τουρισμού για το κατάλυμα στο Λιμνοχώρι Αμυνταίου και τη δηλητηρίαση πελατών

  25. 27/10 15:29

    Η αναβίωση του Κολοσσού της Ρόδου εγχείρημα με όραμα ειρήνης στη Μεσόγειο | Γιώργος Μπαρμπούτης

  26. 27/10 14:10

    Ξενοδοχεία | 35 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του Athenaeum InterContinental

  27. 27/10 12:16

    Πανεπιστήμιο Πατρών: Διαγωνισμός για μίσθωση δωματίων ξενοδοχείων ή επιπλωμένων διαμερισμάτων στο Αγρίνιο

  28. 27/10 12:10

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Σήμα πιστοποίησης για τα βιώσιμα ξενοδοχεία

  29. 27/10 07:08

    Καρπενήσι | Δημοπρασία για εκμίσθωση ξενώνα στην πλατεία της Κοινότητας Ανιάδας

  30. 27/10 07:05

    Zagori Fiction Days στη Βίτσα Ζαγορίου

  31. 26/10 16:36

    Η Κύπρος με ελάχιστα αποθέματα νερού

  32. 26/10 16:00

    Mέλη της ΕΛΙΜΕ τα Λιμενικά Ταμεία Καλύμνου, Λήμνου, Ναυπλίου και Πρέβεζας

  33. 26/10 11:00

    E.Ξ. Ρόδου | Συζήτηση των μελών για τα προβλήματα στην περιοχή Λίνδου και Νότιας Ρόδου

  34. 26/10 07:38

    Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο για τον Κρητικό τρόπο ζωής στο Ηράκλειο

  35. 26/10 06:34

    ΕΟΤ | Πρόσκληση για τις θέσεις του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Δ.Σ.

  36. 25/10 14:33

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Open Plan 2024–2025 | Υποβολή αιτήσεων για όλα τα εργαστήρια έως τις 3 Νοεμβρίου

  37. 25/10 13:37

    Η χωροθέτηση μαρινών, ιδιαίτερα σε περιοχές που είναι πιο αναγκαίες, θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη

  38. 25/10 12:39

    Global DMC 2024: Η Αθήνα και τα Ελληνικά νησιά κορυφαίοι προορισμοί στον κόσμο για συνέδρια και εκδηλώσεις

  39. 25/10 12:33

    7η Πανελλήνια Συνάντηση Μονοπατιών στα Χανιά

  40. 25/10 12:19

    ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 9μηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2024

  41. 25/10 12:08

    Πάνω από 4.000 συμμετοχές από 28 χώρες σε 63 δράσεις στο Navarino Challenge 2024

  42. 25/10 11:26

    Συνάντηση CLIA- Μητσοτάκη: Συνεργασία για τη βιώσιμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα

  43. 25/10 11:02

    Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ | Ποια είναι η κατάταξη της Ελλάδας και ανταγωνιστριών χωρών στον δείκτη Travel & Tourism Development Index 2024

  44. 25/10 10:20

    Τουρισμός | Οι 5 τάσεις των Αμερικανών στα ταξίδια του 2025

  45. 25/10 10:06

    Έργα αστικών αναπλάσεων στις Σέρρες και το Λιτόχωρο

  46. 25/10 07:36

    Τα πτηνά συντροφιάς κατακλύζουν τα Τρίκαλα

  47. 25/10 07:30

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Ψήφισμα για τα προβλήματα των εργαζομένων στα ξενοδοχεία και τον τουρισμό

  48. 25/10 07:29

    Δήμος Ναυπακτίας: Κατά της ανάπτυξης υπεράκτιου Αιολικού Πάρκου στον Πατραϊκό Κόλπο

  49. 25/10 07:22

    Ο αναπληρωτής CEO της Attica Group Διονύσης Θεοδωράτος επίτιμος δημότης Πάτμου

  50. 24/10 18:27

    Πώς θα αξιοποιηθεί ο χώρος του παλαιού αερολιμένα Πάρου

  51. 24/10 16:13

    Costa Cruises: Ακυρώνονται προγραμματισμένες προσεγγίσεις κρουαζιέρας στη Σαντορίνη το 2025

  52. 24/10 14:46

    Επιμελητήριο Ηρακλείου: Νέα πρόταση χρηματοδότησης για το καταδυτικό πάρκο στη Σταλίδα

  53. 24/10 14:09

    Το ΑΙ θα μεταμορφώσει την εμπειρία των καταναλωτών έως το 2035

  54. 24/10 14:06

    Ά. Γκερέκου: Το TUI Futureshapers Greece αντανακλά τις κοινές αξίες για βιώσιμο τουρισμό

  55. 24/10 13:49

    ETC: Αυξημένη διάθεση των Ευρωπαίων για ταξίδια το φθινόπωρο-χειμώνα | Το 5% επιλέγει Ελλάδα

  56. 24/10 13:49

    Τουρισμός | Βαλεαρίδες Νήσοι: Έμφαση στη χειμερινή περίοδο - 10 εκατ. αεροπορικές θέσεις, +8,5% από πέρυσι

  57. 24/10 12:55

    SKY express: Ξεκίνησε η νέα σύνδεση Αθήνα - Τίρανα

  58. 24/10 12:30

    Πρόστιμο 50 εκατ. δολ. στην American Airlines για κακομεταχείριση ατόμων με ειδικές ανάγκες

  59. 24/10 12:27

    Eurowings: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο και Πρέβεζα το καλοκαίρι του 2025

  60. 24/10 12:06

    Transavia France: Νέα σύνδεση Μασσαλία – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025

  61. 24/10 11:51

    TUI: Δύο Ελληνικά νησιά στους 5 δημοφιλέστερους φθινοπωρινούς προορισμούς για τους Σουηδούς

  62. 24/10 11:42

    Ερμιόνη: Πρώτη πτήση της Hellenic Seaplanes πάνω από την Πελοποννησιακή Ριβιέρα

  63. 24/10 11:22

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Χρηματοδότηση σε 234 επενδυτικά σχέδια ΜμΕ

  64. 24/10 11:15

    Η Ελλάδα προβάλλεται ως προορισμός τουρισμού περιπέτειας στη βρετανική αγορά

  65. 24/10 11:03

    Πρόγραμμα ‘‘FutureShapers Greece’’ | Εκπαίδευση 1.000 επιχειρηματιών και επαγγελματιών στη βιώσιμη ανάπτυξη

  66. 24/10 10:23

    Ε.Ξ.Μαγνησίας - ΕΟΤ | Ομάδα εργασίας για την προώθηση των πτήσεων και την τουριστική προβολή της Μαγνησίας

  67. 24/10 07:38

    Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών

  68. 24/10 07:36

    Ζήτηση ακινήτων στη Λάρνακα από Λιβανέζους επενδυτές

  69. 24/10 07:31

    Marketing Greece | Συμβουλευτικές υπηρεσίες στον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων

  70. 24/10 07:29

    Μειώνεται ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  71. 24/10 07:27

    Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού

  72. 23/10 19:11

    Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση  και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό

  73. 23/10 17:03

    Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025

  74. 23/10 16:39

    Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία

  75. 23/10 15:55

    Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν

  76. 23/10 15:11

    Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Thomas Cook από την ESky Group

  77. 23/10 14:58

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"

  78. 23/10 14:14

    Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ

  79. 23/10 13:57

    CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024

  80. 23/10 13:02

    Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025

  81. 23/10 12:48

    Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"

  82. 23/10 12:39

    Lonely Planet: Οι 10 τάσεις που θα διαμορφώσουν τα ταξίδια το 2025 – Οι 30 καλύτεροι προορισμοί της χρονιάς

  83. 23/10 12:32

    Τουρισμός | On the Beach: Κυρίαρχη η Τουρκία στα πακέτα διακοπών των Βρετανών - πτώση τιμών στα ελληνικά ξενοδοχεία

  84. 23/10 12:00

    FedHATTA: Έγκαιρη παρέμβαση του υπουργείου Τουρισμού για να ανασταλεί το κλείσιμο του Μουσείου Παλαιόπολης στην Κέρκυρα

  85. 23/10 11:27

    Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο

  86. 23/10 10:55

    Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς

  87. 23/10 10:23

    Star Alliance | Ενδυνάμωση του ανώτερου στελεχιακού δυναμικού για μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία

  88. 23/10 07:16

    Περιστατικά απάτης στις συναλλαγές με κάρτες πληρωμών

  89. 23/10 07:14

    Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας

  90. 23/10 07:11

    ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις

  91. 23/10 07:06

    O κίνδυνος των τιμών των κατοικιών για τα νοικοκυριά

  92. 23/10 07:01

    Τα μεγέθη και οι τάσεις των Κατασκευών στην Ελλάδα

  93. 22/10 19:04

    Τα υψηλότερα ποσοστά Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων στους κλάδους της αγροτικής δραστηριότητας και εστίασης

  94. 22/10 18:13

    ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα

  95. 22/10 16:16

    Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία

  96. 22/10 15:28

    Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις

  97. 22/10 14:26

    830 εκατ. ευρώ τα φορολογικά έσοδα από τη βραχυχρόνια μίσθωση - πόσα είναι τα επίσημα Airbnb στην Ελλάδα

  98. 22/10 14:01

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Βρετανοί, Γάλλοι και Ευρωπαίοι εκτός ΕΕ "έριξαν" τις εισπράξεις τον Αύγουστο

  99. 22/10 13:37

    M. Γιαννόπουλος | Το 51% των τουριστικών επενδυτών θα επέλεγαν ξανά τη χώρα μας - Σχέδια για επέκταση της Melia

  100. 22/10 13:33

    Η Ρόδος τίμησε για άλλη μία φορά τους πιστούς φίλους της