Πώς τα chatbots υποστηρίζουν τα ξενοδοχεία εν μέσω πανδημίας
Καθώς οι ηλεκτρονικές εφαρμογές συνεχίζουν να βελτιώνονται και να επεκτείνονται στην τουριστική βιομηχανία, οι πελάτες-χρήστες φαίνεται να τις προτιμούν περισσότερο ως επιλογή εξυπηρέτησης πελατών αντί της ανθρώπινης εξυπηρέτησης.
Σε πρόσφατες σχετικές έρευνες, διαπιστώθηκε ότι σχεδόν 4 στους 10 χρήστες του διαδικτύου προτιμούν να χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένες υπηρεσίες παρά να μιλούν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.
Εντωμεταξύ, τα ερωτήματα επισκεπτών των είναι επαναλαμβανόμενα: Μελέτες έχουν δείξει ότι το 63% των εισερχόμενων ερωτήσεων προέρχονται από τις ίδιες οκτώ ερωτήσεις, ενώ το 91% αντιστοιχεί σε 1 από τις ίδιες 18 ερωτήσεις.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι νιώθουν ασφαλέστεροι με τη χρήση της τεχνολογίας και αναμένουν προσωποποιημένα ηλεκτρονικά μηνύματα. Σύμφωνα με την Statista, η χρήση εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων αυξήθηκε κατά 45% παγκοσμίως. Τα εν λόγω εργαλεία εξοικονομούν χρόνο προσωπικού ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση σε άλλες λειτουργίες ενός ξενοδοχείου. Παράλληλα, υποστηρίζει την κοινωνική απόσταση και βοηθά στην αποφυγή συγκέντρωσης πολλών ανθρώπων σε ένα σημείο ταυτόχρονα, τηρώντας ένα από τα κυριότερα υγειονομικά πρωτόκολλα κατά του κορωνοϊού.
Όσον αφορά στα ταξίδια, το chatbot είναι ένα εργαλείο που υπάρχει σε όλα τα στάδια του ταξιδιού των επισκεπτών: Ξεκινά στη διαδικασία αναζήτησης ξενοδοχείου, όπου το chatbot απαντά στις ερωτήσεις που έχουν οι επισκέπτες όταν ερευνούν το εκάστοτε κατάλυμα. Οι ερωτήσεις, για παράδειγμα, μπορεί να είναι οι εξής: «Επιτρέπετε τα κατοικίδια ζώα; Έχετε δωμάτια χωρίς αλλεργιογόνα; Είναι ανοιχτό το παιδικό κλαμπ; Ποιες είναι οι πολιτικές που εφαρμόζετε κατά του κορωνοϊού;»
Το επόμενο στάδιο είναι όταν ο πελάτης είναι έτοιμος να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο. Το εργαλείο αυτό είναι χρήσιμο επειδή αυξάνει τις άμεσες κρατήσεις καθοδηγώντας τον επισκέπτη στον ιστότοπο του ξενοδοχείου. Ερωτήσεις όπως «Έχετε δίκλινο δωμάτιο το επόμενο Σαββατοκύριακο; Ποιες είναι οι καλοκαιρινές προσφορές σας για οικογένειες;», απαντώνται αυτόματα από το chatbot.
Μετά την πραγματοποίηση της κράτησης, το αυτοματοποιημένο chatbot θα στείλει ένα μήνυμα λίγες ημέρες πριν από την άφιξη, ρωτώντας εάν υπάρχουν ειδικά αιτήματα που να αφορούν στη διαμονή. Η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να τροποποιηθεί και να προσαρμοστεί στις εκάστοτε καταστάσεις, όπως στην τρέχουσα πανδημία. Μπορεί να στείλει ένα μήνυμα στον επισκέπτη κατά την άφιξή του για να περιμένει στο χώρο του μπαρ και ότι θα ενημερωθεί μόλις το δωμάτιό του είναι έτοιμο. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρεται στον πελάτη μια εξατομικευμένη εμπειρία, χωρίς να χρειάζεται να έρθει σε άμεση επαφή με κανέναν.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής, το εργαλείο αυτό μπορεί να συνδεθεί με τους επισκέπτες μέσω της προτιμώμενης υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων (SMS, Whatsapp, Messenger κ.λπ.) και θα ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες και τις ερωτήσεις τους. Διευκολύνει την επικοινωνία των επισκεπτών με το προσωπικό, συντονίζοντας ερωτήσεις όπως, «Μπορώ να κάνω check out αργά; Τι ώρα ανοίγει η πισίνα; Μπορώ να έχω ένα επιπλέον μαξιλάρι; Παρακαλώ διορθώστε το ντους μου, έχει διαρροή.»
Μελλοντικές διαμονές
Όμως οι υπηρεσίες των chatbot δεν περιορίζονται στη διαμονή, αφού η εμπειρία του επισκέπτη μετά το πέρας των διακοπών του, είναι εξίσου σημαντική. Για παράδειγμα, υπάρχει στη διάθεση του πελάτη ένα αυτοματοποιημένο chatbot , όπου σε περίπτωση που ξεχάσει κάποιο προσωπικό του αντικείμενο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του μετά το check-out, μπορεί να στείλει ένα άμεσο μήνυμα για να ρωτήσει αν το βρήκε η υπηρεσία καθαρισμού. Επίσης, χρησιμεύει ως ένα καλό εργαλείο για μελλοντικές κρατήσεις, αφού οι επισκέπτες μπορούν πάντα να βασίζονται στο chatbot για ερωτήσεις σχετικά με μελλοντικές διαμονές. Όσον αφορά στις πρακτικές παραμέτρους του εργαλείου, οι βασικότερες έχουν ως εξής:
-Λειτουργεί με απευθείας με μηνύματα μέσω του προτιμώμενου καναλιού ανταλλαγής μηνυμάτων.
-Τα καλύτερα chatbots είναι προ-εκπαιδευμένα και δημιουργούν ελάχιστη πίεση στις λειτουργίες, επιτρέποντας την αποστολή των απαντήσεων στις ερωτήσεις των επισκεπτών από την πρώτη ημέρα.
-Υποστηρίζει το προσωπικό, φιλτράροντας επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις.
-Βοηθά στη διαχείριση των εμπειριών των επισκεπτών - η γρήγορη απάντηση αιτημάτων και η απελευθέρωση του χρόνου του προσωπικού ενισχύει την εμπειρία των επισκεπτών, η συλλογή δεδομένων για επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις μέσω αυτοματισμού διασφαλίζει ότι υπάρχει άριστη παρακολούθηση, ενώ επισημαίνονται οι τυχόν βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν.
-Παρέχει απόδοση επένδυσης (ROI), αφού ενισχύει τις άμεσες κρατήσεις, βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών και συλλέγει τις απαραίτητες πληροφορίες για τη λήψη καλύτερων επιχειρησιακών αποφάσεων στο ξενοδοχείο.
- 1) Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
- 2) Υπερτουρισμός, Φέρουσα Ικανότητα Προορισμών και Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό
- 3) Η αναβίωση του Κολοσσού της Ρόδου εγχείρημα με όραμα ειρήνης στη Μεσόγειο | Γιώργος Μπαρμπούτης
- 4) Π.Αντωνίου | Τα οριζόντια μέτρα αδικούν την Μικρή Ξενοδοχία κυρίως των μη αναπτυγμένων περιοχών
19/11 17:32
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
19/11 15:30
19/11 15:21
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
19/11 14:56
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
19/11 13:49
19/11 13:43
19/11 13:33
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
19/11 13:14
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
19/11 12:29
19/11 12:04
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
19/11 10:47
19/11 10:04
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
19/11 09:32
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
19/11 04:11
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
19/11 04:09
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
19/11 04:05
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
19/11 04:04
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις
19/11 04:01
Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου
18/11 17:51
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
18/11 16:39
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
18/11 16:33
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
18/11 16:05
18/11 15:14
18/11 13:47
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
18/11 12:14
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
18/11 12:06
18/11 12:01
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
18/11 11:54
18/11 11:50
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
18/11 11:33
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
18/11 11:32
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
18/11 11:24
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
18/11 11:04
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
18/11 10:35
18/11 10:24
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
18/11 06:05
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
17/11 16:35
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:39
Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
( 0 )